Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Μια νέα βδομάδα ξεκινά

Με απεργίες των ΜΜΕ με άλλα λόγια: τα νεύρα μου, τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω! θα περάσει όμως και αυτό όπως τόσα άλλα. Αλλά ας μας πει κάποιος-α στην η Ανδρος στέγνωσε ή ακόμη τραβά κουπί ο γονδολιέρης; (στα δεξιά έβαλα ένα γκάτζετ της google, προβάλει τις 3 δημοφιλέστερες αναρτήσεις από "κτήσεως" blog. Χαζέψτε το λίγο! Καλημέρα ψεύτη, άδικε, σκληρέ πλην όμως συναρπαστικέ ντουνιά! Καλό κουράγιο σε όσους μετακινηθούν σήμερα, αύριο, μεθαύριο, την άλλη βδομάδα, σε ένα μήνα...

46 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ!!ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα από τη στεγνή Άνδρο. Λίγο νερό μόνο στον ποταμό έμεινε για να μας θυμίζει τις γόνδολες. Υπομονή αδέλφια μου, υπομονή. Δύο ημέρες είχα έρθει Αθήνα, και έφαγα όλα μου τα λεφτά στα ταξί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ,,,
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΙΑ?,,, ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΟ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ
    ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ,,, ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΑ'Ι'ΚΑ' ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ,,,ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα στον blogκοκοσμο!
    last day ελεγα προχτες? σιγα! την Παρασκευη το μεσημερακι μου ζητησαν να ερθω σημερα για λιγο....και ηρθα!στην δουλεια εννοω...σε κανα δυο ωρες θα φυγω ομως...δια παντος!
    μεσα στο ταξι που ερχομουν εκτος απο μενα ηταν και δυο κοπελιες ΕΞΑΛΕΣ!ελεγαν οτι καθε φορα που γινεται απεργια στα ΜΜΕ θελουν 40 ευρω σε ταξι! το τι μπινελικι εριξαν στους εργαζομενους στο Μετρο δεν φανταζεστε!
    τελικα μηπως αυτος ειναι ο σκοπος?να μας βαλουν να σκοτωθουμε μεταξυ μας!
    μηπως και στο μεταναστευτικο το ιδιο δεν κανουν? δεν εβαλαν μετρο τοτε που επρεπε και τωρα που εχασαν την μπαλα μας κανουν με τεχνη και ιδιαιτερο τροπο να τους "καθαρισουμε" μονοι μας αφου πρωτα μας κανουν να τους μισησουμε!

    τελειο σχεδιο σε ολα!
    αρχισα τα καψοραχαϊτικα πρωι-πρωι που λεει και ο γιατροθ!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ,,,
    ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΔΙΝΕΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑΞΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Επιτέλους βγήκε ήλιος και στεγνώσαμε.
    Τι νερό ήταν αυτό! Χαμός.
    Φιλάκια πολλά.
    Τα λέμε ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καψοράχη φταίει η κυβέρνηση που δεν λύνει το θέμα, φταίνε και οι συνδικαλιστές. Το σίγουρο είναι οτι δεν φταίω εγω και όλοι εμεις που τραβάμε των παθών μας τον τάραχο. Το κέφι μου και μόνο από αυτό είναι χάλια πριν αρχίσει η βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΪΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΜΠΡΕ ,,,
    ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΚΕΚΙΑ ΝΑ ΚΕΡΑΣΤΟΥΜΕ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. EXOYME KANEI TO XAΛΑΝΔΡΙ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ,ΧΩΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και από εμένα. Ευτυχώς δουλεύει ακόμα ο προαστιακός. Μετρό ούτε αύριο θα έχει. Εχω χαθεί στις προετοιμασίες για την Ζωοτέχνια που ξεκινάει την Πέμπτη στην Θεσσαλονίκη. Βλέπω πρόβατα στον ύπνο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο κουράγιο σε όλους!
    ...ΜΕΤΆ ΝΑ ΣΑς ΕΥΧΗΘΏ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑς ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΜΜ.
    ΠΟΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΡΙΣΙΑ, ΟΛΟΥΘΕ!
    ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ, ΚΛΕΙΔΩΘΕΙΤΕ, ΑΜΠΑΡΩΘΕΙΤΕ, ΑΥΤΗ Η ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΠΙΑ ΠΑΡΕΑ...
    ΤΙ ΚΡΙΜΑ!

    ευτυχως, η Ανδρος στέγνωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...και συνεχίζω-

    -μαζί με το χαμόγελό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πια 40€ εγω προσωπικα θελω 60€ την ημερα οποτε εχουν απεργεια τα ΜΜΕ αφηστε καλητερα μην το θυμαμαι οτι αυριο παλι τα ιδια
    καλο κουραγιο σε οσους αυριο θα προσπαθησουν να ματακινηθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουτε εγω θέλω να το θυμάμαι το σημερινό.και από οτι λένε θα τραβήξει μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορίνα ευχαριστώ για τις ευχές. Φιλιά
    Τρέχω να φτιάξω τα μαξιλάρια του καναπέ για να απολαύσω ΤΟ ΝΗΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. λοιπον....γραφειο τελος!
    το μεσημερακι που αδεισα και τα τελευταια μου προσωπικα αντικειμενα απο τον χωρο ετσουξε αρκετα! ξαφνικα ενιωσα οτι ειτε μου αρεσει να το παραδεχομαι ειτε οχι αυτος ο μικρος τετραγωνος χωρος που ηταν ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ηταν ενα μικρο υποκαταστατο του σπιτιου μου....ηταν ο προσωπικος χωρος μου που ενιωσα τοσα και τοσα συναισθηματα....χαρα,δικαιωση,επιβραβευση,θυμο,οργη,βαρεμαρα,λυπη....θυμηθηκα τα νυχτερια,την αναμονη της αδειας,το γελιο μεχρι κατεδαφισεως κατω απο την καρεκλα με τον συναδελφο,την τσαντιλα με αυτα που ακουγα απο τους πελατες,την βιασυνη να κλεισω κομπιουτερ και να γυρισω σπιτι μου!
    μια ζωη ολοκληρη.....βαζεις μια τελεια και φευγεις,ριχνεις σε μια τσαντα τις φωτογραφιες των αγαπημενων σου,τις παιδικες ζωγραφιες απο τα παιδια σου,κλεινεις τα στορια,ποτιζεις τα φυτα για τελευταια φορα και απλα κλεινεις την πορτα πισω σου....


    επειδη ομως ειμαι η καψοραχη και ολα αρχιζουν τωρα.....
    ευχομαι στον εαυτο μου


    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΑΛΛΑ.....

    συγχωρεστε μου το μακριναρι αλλα...αμα δεν τα πω σε σας τα μελο μου σε ποιον θα ταπω?
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο γλυκεία μου!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!
    Μια νέα ζωή ξεκινά για σένα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατι τέλειωσε και κάτι νέο αρχίζει, εναλλαγή καταστάσεων,συναισθημάτων,χώρου,χρόνου και πολλών άλλων!!!
    Να έχεις υγεία και διάθεση για τα καινούργια που θα έρθουν.
    Πολλά φιλιά Καψοράχη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστω αφεντικο....ζοριστικα σημερα....και επειδη μου εφτιαξαν και ενα λευκωμα οι συναδελφοι και οι διεθυντες και μου εγραψαν ολοι απο κατι εχω μουλιασει στο κλαμα!
    ουτε η Μαρθα Βουρτση!
    σε καλο μου....
    απο την αλλη χαιρομαι σαν παιδι δεν στο κρυβω...αυριο εχω κανει δωρο μια μερα στον εαυτο μου...ξεκιναει με ραντεβου μασαζ!!!! γιεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστω και σενα κουτρουλοκαζανακι!
    ευκαιρια να βρεθουμε για καζανια κεφεδων!χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν μας αφήσουν τα ΜΜΜ....γ#$$%^^ο τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ναι....θα με τριψουν...!!!!
    ξανα γιεεεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ε που θα παει! θα την βρουμε την ακρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΝΗΣΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΣΣΕΣ, ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΕΠΛΕΥΣΕ. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΕ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ... ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΠΛΟΥ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΣΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΟΥΝΑΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ...ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΟΥΝΑΕΙ....
    ...ΚΟΥΝΑΕΙ....
    ...ΑΕΙ...
    ...ΑΕΙ...
    ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οσο σκέφτομαι τις μετακινήσεις μου αύριο μου έρχεται τρέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΙς ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΑ ΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΕ ΕΠΑΛ ΟΤΙ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΛΛΗ
    τόση ώρα στέλνω email διαμαρτυρίας
    ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΞΑΛΟΣΥΝΕΣ. Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΡΕΜΙΑ(ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ηρθε η ωρα των μεταμεσονύκτιων!!!
    ευχες πολλές στην καψοραχούλα
    να είσαι καλά να είσαι γερή να χαρείς την σύνταξη τον Φ.και τα παιδιά σου να κανεις όμορφα πράγματα ευχάριστα και δημιουργικά!
    καλά τριψίματα σήμερα να εχεις μια υπέροχη μέρα
    εμεις οι υπόλοιποι καλή δύναμη
    κ α λ η ν υ χ τ α σας
    και boulitsa όχι εξαλοσύνες.....εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ,,,ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ,,,AMHN ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!
    Οσο για το μπες βγες όλα πια γίνονται τόσο γρήγορα που δεν παίρνουμε χαμπάρι...πότε μπήκε,πότε βγήκε είδηση δεν παίρνουμε!!!!!
    χεχεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους. Με απεργίες και παγωνιά μας μπήκε ο Φλεβάρης, να δούμε πως θα βγεί. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. XA XA XA NAI ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΤΣΑΚ ΜΠΑΜ ΟΛΑ ,,,
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΤΣΑ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ποιός εχει κρίσεις πανικού καλεεεεεέ!
    Μάλλον κρίσεις θυμού και απόγνωσις έχουμε σε αυτήν την πόλη που ζούμε...!!!
    Πως την κατάντησαν έτσι...εγώ μεγάλωσα σε μια υπέροχη πόλη και τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΕΡΑΣΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΤΑΞΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΡΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΡΩΤΟ ΚΥΡΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΗΛ. ΜΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΜΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ευτυχισμένος δεν είναι ο άνθρωπος που απολαμβάνει πολλά υλικά αγαθά αλλά εκείνος που αρκείται σε αυτά που έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. επισης ευτυχισμενος ειναι αυτος που δεν τον πρηζουν οι αλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή