Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Μόνο ένα καφεδάκι !!!


Το πρωί του Σαββάτου ο καφές έχει καλύτερη γεύση για όσους δεν δουλεύουν. Στην Άνδρο ο καφές συνοδεύεται από μικρά κουλουράκια, από ένα κομματάκι αρμεξιά, λίγα βουτήματα, ένα μικρό παξιμαδάκι. Μια μπουκιά... από το καθένα... έτσι για την καρδιά! Το τσάι έχει περισσότερα συνοδευτικά, γι' αυτό άλλωστε παχαίνει πολύ!!!
Οι ξενυχτισμένοι, ας πάρουν μια Κρητική βιολογική... ασπιρίνη να τους περάσει ο πονοκέφαλος και μετά καπάκι το κεφεδάκι. Αντε... καλημέρα!

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους. Τι ωραίο φλυτζανάκι για καφέ, χαρούμενο. Έχω μια απορία, γιατί δεν είναι γεμάτο το φλυτζάνι μέχρι επάνω. Ποιός ήπιε τον καφέ?
    Καλό Σ/Κ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γαρουφαλιά. Είναι εσπρεσακι και το φλυτζάνι είναι του Κουτρουλού γι' αυτό είναι τόσο όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφο φλιτζανάκι αλλά οχι κατάλληλο για εσπρεσάκι...
    Καλημέρα σας, πρωινές και οι δύο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρωί πίνω πάντα ελληνικό, γιαυτό μπερδεύτηκα. Έχετε και κουλουράκια, εκείνα με το καιμάκι που έφτιαχνε η θεία Ρίτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που τα θυμήθηκες! Τα πολύ μικρά πλεξούδες και κουλουράκια του βουτύρου... Η μάνα μου τα έφτιαχνε πολύ λεπτά. τα τσάκιζα. Αμαν Γαρουφαλιά τι μου έκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα έφτιαχνε και η μάνα μου με καιμάκι που κρατούσε από το γάλα, μικρά σε πλεξουδίτσες. Φανταστικά!!
    Σας άνοιξα την όρεξη, άντε καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ,,,
    ΕΝΑ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΟΦΟΡΟ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΛΟΙ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. boul-boul,ποτε θα μας κάνεις αυτά τα ωραία κουλουράκια,εεεεεε,πότε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!
    ΑΧ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ! ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΓΕΥΣΗ! ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ... ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ, ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΚΑΦΕΔΑΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΚΡΟΣ, ΠΟΛΛΗ ΠΙΚΡΑ!

    ΩΡΑΙΟ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, Η ΖΩΗ ΤΡΕΧΕΙ...
    μενω ακινητη, δεν ανασαίνω, κλείνω τα μάτια, και... τη νιωθω να στροβιλίζεται γύρω μου...
    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΤΣΑΪ, ΤΟ ΤΣΑΪ, ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΎ !!!!!
    ΠΟΤέ ΔΕΝ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΤΣΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ...ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ICE-TEA, TOTE ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...ΓΙ'ΑΥΤΟ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ "ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΣΗΜΕΡΑ", ΕΝΝΟΕΙ ΑΝΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΑΦΕ, ΜΕ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΤΟΥ, ΤΟ ΠΑΞΙΜΑΔΑΚΙ, ΤΟ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΑΚΙ ΙΣΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MA, ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ;
    ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ BLOG...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. GIASAS APO TO -PRAGMATIKA- PAGOMENO NJ,POLLA XIONIA KAI KPYOOOOOO,8 YPO TO MYDEN C'.DEN TA THELO PIA TA XIONIA......
    GIA KAFEDAKI OMOS EIMAI ETIMH,PANTOS EGO THELO ELLINHKO,KI'AYTON PINO KATHE PROI,MMMMM.
    KALA NA PERNATE OLOI OPOY EISASTE & OTI KANETE!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. DIMITRI POS EISASTE? OLOI KALA? DEN DINEIS SYMIA ZOHS GIATI? ASE KAI TO FTIARI GIA LIGO AMAN PIA,XA XA XA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα σας και καλο Σαββατοβραδο...εγω αγορασα την πολυδιαφημιζομενη καφετιερα και εχουμε πιει οσους καφεδες δεν ηπιαμε στην ζωη μας...τσιτα τα νευρα απο τους καφεδες...η αληθεια ειναι οτι φτιαχνει η ρημαδα στο τσακ και ευκολα ομορφους καφεδες!


    τι κανετε blogοπαιδα? προτεινω να βγειτε μια ομορφη χεμωνιατικη βολτιτσα στο περπατητο...μου αρεσει να περπατω ετσι βραδακι και να μυριζω το καμενο ξυλο απο τα τζακια...να χαζευω τα θαμπωμενα τζαμια των σπιτων τα φωτισμενα...να φορω γαντακια και ισια παπουτσακια κασκολακι και οταν γυρισω μετα απο ενα ζεστο μπανακι χουζουρεμα στον καναπε!
    αντε...καλο βραδυ!


    ΥΓ.μου θυμισατε τα απιθανα αυτα κουλουρακια!!!! ακομα οι θειαδες μου τα κανουν....μμμμμμμ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγώ πήρα την καφετιέρα ,μια και είμαι γνωστό καφόμπρικο,αλλά τωρα που πέρασε η φούρια των γιορτών δεν βρίσκω καφέδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με ρέγουλα τα εσπρεσακια.
    Τ' απόγευμα με τους γείτονες πήγαμε βόλτα στο Athens Metro Mall στον Άγιο Δημήτριο. Εμένα δεν μ' αρέσουν τα πολυκαταστήματα αλλά αυτό μ' ενθουσίασε. Έχει πολλά καφέ, φαγάδικα, εστιατόρια στον τελευταίο όροφο με πολύ όμορφη θέα από την μια μεριά στον Υμηττό και από την άλλη στην Αθήνα μέχρι το Αιγάλεω και την θάλασσα. Είναι πολύ ανοιχτόκαρδο. Τα νότια προάστια είναι άλλο πράγμα. Ότι ακουμπά η θάλασσα... το μαγεύει !!! θα ξαναπάω! (με βολεύει και λόγω μετρό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://www.athensmetromall.gr/gr/athens-metro-mall/idioktisia/

    Αθάνατο Ελληνικό δαιμόνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμένα μου αρέσουν τα πολυκαταστήματα τύπου Mall,έχει όλα τα καταστήματα μαζεμένα ,έχει ωραια καφέ και αν σε πιάσει και λιγούρα τσιμπάς και κάτι.Πάω στο Μall στο Μαρούσι αλλά θα επισκεφτώ και το νέο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μόλις βγεις από το μετρό είναι δίπλα. ΟΚ να κανονίσουμε να πάμε. Το β.π. MALL δεν μ΄αρέσει γιατί είναι πληκτικό, αυτό είναι αεράτο και φωτεινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμε είσαι μεγάλη μάρκα! (με την καλή έννοια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή