Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Αν είσαι από τους αληθινά εκλεκτούς*

Σήμερα είναι ευλογημένη μέρα! Σας προτείνω λοιπόν το ποίημα του Καβάφη Θεόδοτος. Κάθε Παρασκευή ξεφωνίζω σαν χαζοχαρούμενη, σήμερα όμως είμαι σοβαρή, στοχαστική και ονειροπόλα. Ένα ποίημα εξασκεί το μυαλό που παραδομένο στην σαχλαμάρα της εποχής έχει πάψει να δουλεύει. Μη ρωτάτε τι θέλει να πει ένας στίχος. Διαβάστε τον πολλές φορές κατόπιν κλείστε για λίγο τα μάτια. Αν νοιώθεται να κυκλοφορεί στις φλέβες σας αυτό θέλει να πει ο ποιητής. Το ποιημα δεν ερμηνεύεται με λέξεις. Οι λέξεις, με λέξεις δεν εξηγούνται... Μόνο με βλέμματα αδιευκρίνιστα και με σιωπές. Ας πάμε όμως στον Καβάφη:
Αν είσαι από τους αληθινά εκλεκτούς,
την επικράτησί σου κύταζε πώς αποκτάς. η συνέχεια εδώ
Θεόδοτος Σοφιστής από τη Σάμο. Εζησε κατά τον 1ο π.Χ. αιώνα. Διδάσκαλος του Πτολεμαίου του ΙΒ', τον συμβούλεψε να σκοτώσει τον Πομπήιο για να αποκτήσει την εύνοια του Ιούλιου Καίσαρα όπως και έγινε. Τελικά, κατέφυγε στη Μ. Ασία όπου και δολοφονήθηκε από το Βρούτο.

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα από τη συννεφιασμένη Άνδρο. Πολύ διαβασμένη σε βρίσκω σήμερα ξαδέλφη, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=MaFsPdzmNNA&feature=player_embedded#!


    Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ...ΠΛΗΓΩΝΕΙ!

    - Πριν 50 χρόνια 10χρονο παιδί τότε στο σταθμό των τρένων ξεπροβοδούσα τον 32χρονό πατέρα μου ΓΙΩΡΓΟ που έφευγε εργάτης στη Γερμανία...για το ΚΑΛΟ μου, όπως μου έλεγαν।Να βγάλει λεφτά ,να σπουδάσουμε,να ζήσουμε καλλίτερα...

    - Σήμερα 60χρονος ... φρεσκοσυνταξιούχος πιά στο Αεροδρόμιο αποχαιρέτησα το γιο μου ΓΙΩΡΓΟ 32χρονός κατά σύμπτωση κι'αυτός που φεύγει επιστήμονας να εργαστεί στο ερευνητικό κέντρο του ΧΙΟΥΣΤΟΝ στο ΤΕΞΑΣ... για το ΚΑΛΟ του, όπως του λέγαμε όλοι...

    -Σύμπτωση; ειρωνεία της τύχης; Ή η μοίρα της ΕΛΛΑΔΑΣ;

    Να ξενιτεύεσαι για να σπουδάσεις τα παιδιά σου!

    Να σπουδάζεις τα παιδιά σου και να πρέπει να ξενιτευτούν για να βρουν δουλειά!

    ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ...ως πότε θα διώχνεις τα παιδιά σου; Ως πότε θα πληγώνεις όλους εμάς;

    Και σεις ατσαλάκωτοι...παραθυράτοι...με την ξύλινη γλώσσα και τα ατελείωτα ΘΑ, πότε θα ξυπνήσετε; πότε θα κάνετε κάτι;

    Πότε επιτέλους θα ντραπείτε; Γιατί αν δεν κάνετε κάτι εσείς, κάποια στιγμή θα κάνουμε εμείς! Και τότε ο Θεός να βάλει το χέρι του!!!

    Παιδί μου ώρα σου καλή! Κράτα στην καρδιά σου την ΕΛΛΑΔΑ! Η πατρίδα σου είναι όμορφη, έχει δυνατότητες, έχει Ιστορία!

    Αυτοί που την κυβέρνησαν και την κατάντησαν έτσι είναι οι ανίκανοι,αυτούς να τους ξεχάσεις।

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πότε άραγε ο άνθρωπος απέκτησε αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι αναλλοίωτα στους αιώνες !!!!
    Τρομακτικό δεν είναι??????
    Καλημέρα σας απο την σκοτεινή Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως εχω καταμπερδευτεί με όλους αυτούς τους υποψήφιους και το πως ψηφίζουμε...
    Αφεντικούλι όταν έχεις χρόνο κάνε μια επεξήγηση,εσύ που τα ξέρεις αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΨΗΦΙΖΑ ΑΝΔΡΟ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ,ΑΠ'ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ ....
    ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ .... ΜΑ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουτρουλοκαζανακι...απλα μην πας!
    εγω απο παιδι θεωρουσα την αποχη ως εξυπηρετηση του συστηματος...τωρα πια ομως θεωρω οτι δεν μου αφηνουν αλλον τροπο...αυτοι τις δημοτικες εκλογες τις εχουν μεταβαλει σε σφυγμομετρηση των εθνικων...παιζονται παιχνιδακια....οι απλοι διαχειριστες της τροϊκα σημερα και οι προγενεστεροι αθλιοι με την αριστη συνεργασια του αριστερου συστηματος παιζουν στην δικη μου και στην δικη σου πλατη ταμπουρλο...να δεις που θα παει το 1/3 του πλυθησμου να ψηφισει και αυτην την αποχη κανενας δεν θα την μετρησει σωστα..απλα αυτος που θα παρει την πρωτια (μη χεσω!) θα πανηγυρισει...το γεγονος οτι ψηφισαν λιγοτεροι απο καθε αλλη φορα θα περασει ντουκου απο τα κοπροσκυλα των κομματων...εγω λοιπον εδω απλα απεχω!
    δυστυχως εδω μας φτανουν....να ψηφιζουμε δημοτικα ποιος πιστευουμε οτι θα κανει την πολη μας πιο καθαρη και αυτοι να μετρανε ψηφαλακια!
    ευχαριστω δεν θα παρω μιστερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάπου διάβασα πως αν υπάρχουν πάνω απο 50% λευκά στις εκλογές{μάλλον όχι δημοτικές} τότε υποχρεωτικά διαλύονται τα κόμματα και πρέπει να δημιουργηθούν καινούρια και να ξαναγίνουν εκλογές...
    Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό?
    Το έψαξα στον εκλογικό νόμο αλλά δεν το βρήκα.
    Καψοράχη μου,το σκέπτομαι ακόμα αν θα πάω,αλλά είμαι της άποψης ότι κανείς δεν πρέπει να μου στερεί το δικαίωμα της ψήφου.Αν όντως υπήρχε γενική αποχή τότε το πράγμα θα ήταν διαφορετικό.
    Αλλά με όλα αυτά τα ονόματα ,τους κορμούς και και τα κατα τόπους κλπ...τα έχω μπερδέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΣΗΜΕΡΑ ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΑΝΔΡΟ!!!ΑΦΗΝΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ,ΤΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ!!ΤΟ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ!!ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ!!!!ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ!!!!ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝ ΖΟΥΜΕ ΠΑΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα σας.

    Μπερδεμενο σε βλεπω Koutroulo μου.

    Να σου εξηγησω εγω λοιπον πως ψηφιζουμε:

    Εμεις που ειμαστε στον πρωην Δημο Ανδρου ψηφιζουμε μεχρι 3 στην εκλογικη περιφερεια Ανδρου και μεχρι 2 στην Δημοτικη κοινοτητα Ανδρου,επισης μπορουμε να ψηφισουμε εναν απο την εκλογικη περιφερεια του Κορθιου η εναν απο την εκλογικη περιφερεια της Υδρουσας.

    Το καταλαβες η μηπως σε μπερδεψα περισσοτερο τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΙΝΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΕΧΕΙΣ ΤΑΠΕΡΑΚΙΑ????ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασύστατη, δηλαδή απο τοπική κοινότητα δεν ψηφίζουμε!!!
    Σύνολο ψηφίζουμε 6?
    Καλά έχει να γίνει το έλα να δεις...
    Αλλα ντ΄ άλλων....χεχεχεχε
    Επίσης ταπεράκια έχει η Ευγενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν κανω μαθημα σε κανεναν πως να διαμαρτυρεται...λεω πως διαμαρτυρομαι εγω....
    δημοτικες ειναι ναι...την αλλη μερα καποια κοματοσκυλα θα πανηγυριζουν ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχεις απόλυτο δίκιο για τα κομματόσκυλα.Αυτά ότι και να γίνει όλα υπερ τους τα γυρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα καλύτερα, ομορφότερα, άψογα τάπερ πουλάει η Ευγενία. Έχω πάρει όλη τη σειρά. Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

    Κρίμα που δεν μπορώ να κουβεντιάσω αυτή της στιγμή μαζί σας.
    Εγώ θα πάω να ψηφίσω. Γιατί όπως λένε οι Εγγλέζοι:
    δεν μπορείς να μάθεις νέα κόλπα
    σ’ ένα γέρικο σκυλί.
    Θα ψηφίζω όσο μπορώ να είμαι όρθια, γερή κ.τ.λ.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μήτε η χαρά σου μήτε ο θρίαμβος θα μείνουν,
    μήτε ανώτερος -- τι ανώτερος; -- άνθρωπος θα αισθανθείς,

    Φοβερός ποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ασπιρίνη προλαμβάνει τον καρκίνο του εντέρου

    H γνωστή σε όλους μας, ασπιρίνη, μπορεί να ανακουφίσει από τον πυρετό και το κρυολόγημα, καθώς και να λειτουργήσει, όχι...
    μόνο σαν αναλγητικό αλλά και σαν πρόληψη για τον καρκίνο του εντέρου...

    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_5359.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΒΟΗΘΑΕΙ... ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΣΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΑΛΛΙΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πράγματι,το λέει και το άρθρο!
    Και εγώ δεν μπορώ να πάρω με πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΚΡΟΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΙΝΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατάπινες ασπιρίνες μικρός;
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΗΞΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ (ΠΡΙΝ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ) ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ, ΓΙ ΑΥΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή