Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Σε ένα μήνα

Είμαι συνδρομήτρια της Ανδριακής πολλά χρόνια. Συνειδητά στηρίζω πάντα τα έντυπα του τόπου μου. Καταλαβαίνω επίσης πως δεν μπορούμε όλοι να έχουμε την ίδια γνώμη, ούτε σε όλα να συμφωνούμε. Αλλά προχθές που μου ήρθε σπίτι αναρωτήθηκα πως είναι δυνατό (σχεδόν) ολόκληρο το φύλλο να τα "βάζει" με την υποψηφιότητα του Γλυνού. Δηλαδή κατά τα λεγόμενα αυτών που υπογράφουν τα άρθρα ο Γλυνός δεν θα έπρεπε να βάλει για δήμαρχος, αλλά να εγκαταλείψει κολυμπώντας το νησί, αφού πρώτα ζητήσει συγνώμη για τις "καταστροφές" που προκάλεσε. Καταλαβαίνω πως σε προεκλογική περίοδο δεν μπορεί να μιλάνε όλοι με το "σεις" και με το "σας" και ότι είναι ανεκτές πολλές πρακτικές αλλά μέχρι κάποιο όριο, που στη περίπτωση μας είναι η 7η Νοεμβρίου. Θα συνεχίσω να είμαι συνδρομήτρια της Ανδριακής. Θα είμαι η τελευταία στη γη που θα καταργήσει ένα έντυπο. Θα περιοριστώ στην ανάγνωση των κοινωνικών. Στο φύλλο που αναφέρω είχε τη Βιολέτα. Μια Βιολέτα φοβερή, φρεγάτα. Νόμιζα πως θα μου μιλήσει. Εκεί ήταν που μαλάκωσα. Για μια ακόμη φορά αντίκρισα το "φθαρτό της ύπαρξης μας". Έκοψα τη σελίδα με την Βιολέτα και πέταξα στην ανακύκλωση την εφημερίδα.
Το παράπονο της:
Θέλω να συμπαρασταθώ στο δίκαιο αίτημα της gyristroula2 Μαζί σου!

31 σχόλια:

  1. καλημερα σε ολους

    αφεντικουλι....το συστημα και η συντηρηση πιανει απο την ακρα δεξια και φτανει στην ακρα αριστερα...
    ενδιαμεσα κατι "γραφικοι" κατι "ξωτικα" κατι "φρικια" ανθρωποι απλοι και φιλοτιμοι που θελουν ισως να βοηθησουν αλλα αηδιασμενοι καποια στιγμη και πιεσμενοι απο το "συστημα" των αλλων πληγωμενοι και μονοι απεχουν....
    τον κ.Γλυνο δεν τον ξερω....ξερω ομως πως ενα "εντυπο" μπορει να ξεκοιλιασει εναν ανθρωπο....πως η βαθεια συντηρηση κραταει τα βαζα και τις κουταλες και εξορκιζει και ξεσκιζει καθεναν που τα απειλει....

    το οπλο που εχουμε στο χερι ας μαθουμε να το χρησιμοποιουμε επιτελους...ποτε δεν ειναι αργα! για την ψηφο μιλω...

    για παρηγορια ας κρατησουμε βαθια μεσα μας τις "Βιολετες" μας...αυτα τα βλεμματα που φυγαν ειναι τοσο πολυτιμα.....τρεμω μη τα ξεχασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερίζω την όμορφη παρέα σας...
    Κουπεπε μιλούσα με μια φίλη σου χθες...
    πιστεύω ξέρεις ποιος είμαι...
    Καλά να είσαστε όλοι και συγχαρητήρια για τα ωραία θέματα μπουλ-μπουλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια βροχερη,φθινοπωρινη ,καλημερα σε ολους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠΡΕ ΑΝΗΣΥΧΑ BLOGOΠΑΙΔΑ ....
    ΒΡΕ ΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΤΑ ΣΚΑΣΩ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΞΥΠΝΗ ΨΗΛΗ ΓΑΛΑΝΟΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και απο εμένα.
    Βαρέθηκα να με θεωρούν ανεγκέφαλη και όλοι να προσπαθούν να με πείσουν πως αυτοί έχουν δίκιο.
    Ολοι τα λένε τόσο πειστικά και με τόσα επιχειρήματα που αν δεν έχεις ιδία γνώση σε πείθουν για το σωστό τους.
    Δεν έχω ιδία γνώση παρά μόνο για τον νυν δήμαρχο,τους υπόλοιπους δεν τους γνωρίζω. Ακούω τους λόγους τους και θα κρίνω αναλόγως.Οποιος προσπαθεί να μου κάνει πλύση εγκεφάλου για κάποιον, την πάτησε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΔΕ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ;
    ...ΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΑ, ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΒΑΓΓΕΛΗ, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΤΙ ΝΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λωνίδη πως πάει η εκδρομή???
    Εχετε κλείσει ξενοδοχείο,ποιό είναι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια βιαστική καλημέρα και από εμένα. Εχω πολύ δουλειά σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..... και απο μένα μια βιαστική καλημερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημοσίευσε ο γαμπρός μου μία επιστολή στην Ανδριακή σχετικά με την ηχορύπανση που προκαλούν τα μπαρ στην Χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν μενατε στο κορθι θα αλλαζατε γνωμη για τον γλυνο μην βλεπετε μονο τα εξω που να δειτε τι γινεταιμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωστό Ανώνυμε, δεν μένω στο Κόρθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, ρε Αννούλα λεβεντιά! Να' σαι καλά. Κι εσύ και η λειβαδιανή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kalispera se olous

    koulouritia, aimis pou menome??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί μένει ο ανώνυμος στο κορθι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. STO DROSERO NJ DIMITRI XA XA XA,VEVEA KAPOS PIO ZESTOULIKO APO EXTES KAI ME AERA.

    VRE PAIDIA KAI EDO TA IDIA EXOME, KATHE XPONO TETIA EPOXH EINAI EKLOGES GIA- KATI-,VAREMOS NA TOUS AKOUS KAI NA TOUS VLEPEIS, ENAS MHNAS AKOMA EMINE, THA TELIOSOUN POU THA PAH,EIRINH YMHN EIPE O XPISTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο Φουφουτος μενει στο Κορθι!!!!
    μου αρεσει ρε παιδια που μπαινουμε ολοι και γραφουμε και λεμε αποψεις και γνωμες και ξαφνικα ΤΣΟΥΠ...ενας ανωνυμος και λεει με το γνωστο υφος του ανωνυμου "λεω οτι γουσταρω τζαμπα ειναι!"κατι ετσι...στον αερα!
    ειπα το πρωι οτι τον κ Γλυνο δεν τον ξερω....οπως δεν ξερω και τον Δημαρχο της χωρας...ουτε τα κομματα που τους στηριζουν ξερω αι δεν με νοιαζει καθολου....ΒΛΕΠΩ ομως το Κορθι και ΒΛΕΠΩ την Χωρα! βλεπω ενα καθαρο χωριο μηνα Αυγουστο και μια ελεινη χωρα μες την βρωμα και στο σκουπιδι!!!!
    ειναι ομορφο να γινεται συζητηση αλλα ετσι ανωνυμα μπορω να μπω και εγω και να πω τα χιλια μυρια!
    μετα μας παραξενευουν τα εντυπα............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κουπεπεεεεεεεε
    μαζεύτηκες από την όμορφη την νήσο?
    σα να έπιασε κρύο...
    δώκε τους χαιρετισμούς μου στο Σπυρίδωνα (ή Σπυράνχα)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πάντως είμαι το Κουτρουλό και λέω τη γνώμη μου και ...είμαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουλουριτσα ο Χριστος οταν το ειπε αυτο ηταν μικρος ακομα....οταν μεγαλωνε και μαλιστα στην Ελλαδα του σημερα θα φωναζε απλα...
    ΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!

    ετσι τον εχω κοψει..επαναστατης ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καψοραχοκαζανάκι μου,μη μου συγχύζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...ειχα καιρο να το παθω κουτρουλακι μου...χι χι χι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχααχαχα,ναι και εγώ απο τα ήρεμα παιδάκια είμαι...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://www.youtube.com/watch?v=D2c0wmLB904&p=9C71FCB77D3D7F0E&playnext=1&index=4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό, πολύ καλό Ανώνυμε, καλό για καληνύχτα.

    Βαγγέλη η Κου πε πε είναι στην Αθήνα, τέρμα τα μπάνια. Του χρόνου πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βλέπω τον Κωστόπουλο στον Alpha. Σαχλός είναι. Καληνύχτα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή