Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

"Το καλό που σου θέλω να εξέλθεις έξω"*

* Κυρία Δήμαρχος Γεωργία Βασιλειάδου
Υπέροχη ταινία που σχολιάζει εύστοχα τα ήθη της εποχής που δεν είναι και πολύ διαφορετικά από τα δικά μας. Δεν μαθαίνω πολλά νέα για τις δημοτικές και έχω αρχίσει να ανησυχώ. (ελπίζω να οφείλεται σε δική μου ελλειπη πληροφόρηση και οχι σε απραξία) Βλέπω το βιντεάκι από την ταινία και έχω σκάσει στα γέλια. Τι συνταγή επιτυχίας ήταν αυτή! Τόσες φορές να έχουμε δει αυτές τις ταινίες και πάντα γελάμε σα να τις βλέπουμε πρώτη φορά!

12 σχόλια:

  1. Μακάρι να ειχε τώρα μια τέτοια ταινία να μου πάρει την κούραση...
    Από το πρωί μαγειρεύω και μετά το μεσημέρι πάω Ψαχνά...
    Δεν με νοιάζουν οι εκλογές δεν με νοιάζει τίποτα ...είμαι μια νοικοκυρά σε απόγνωση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ορεξη να΄χουμε να γελαμε τωρα που αρχισαν τα οργανα... Δικιο δεν εχω; τα συμφεροντα πισω απο τις λεξεις κ τις πραξεις, τελικα εκτος απο κουραστικα ειναι κ για γελια..!!! Καλο μεσημερακι σαε ευχομαι απο την υπεροχη ησυχια της Ανδρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταχαρούμενος ο Κινέζος!
    καλοί πελάτες δεν είμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλά να μας κάνει και μαθήματα αισιοδοξιάς ο Κινέζος ομολογώ πως δεν το περίμενα. Απροβλεπτες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λωνίδη πολύ χάρηκα χθες που έγραψες. Πολλά φιλιά ομορφόπαιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ.

    ΤΑΔΕ ΕΦΗ Ο ΤΖΙΑΜΠΑΟ

    Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ...

    ΤΖΙΑΜΠΑΟ, ΤΙ ΟΝΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΧΡΗΜΑ...
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΕΥΓΕΙ Ο ΝΙΟΠΛΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ Ο ΝΙΟΠΛΙΑΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή