Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Λουκουμάδες









46 σχόλια:

  1. Πωπω!στείλτε μου μία χωρίς σουσάμι,pleaseeeeeeeeeeee!
    Μεσημεριάτικα τι έπαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ότι ώρα και να έβλεπα τι φωτογραφία τα ίδια θα πάθαινα.
    Καλό σας απόγευμα και καλή σας όρεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,Καψοράχη ετοιμάσου ,"φούρνος" ειναι.....χαχαχαχα

    Πωπωπω,τι λουκουμάδες ειναι αυτοί!!!!!
    Γειά σου Φωφώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καψοράχηηηηηη,δώσε σημεία ζωής,και καθε μισή ώρα να παρουσιάζεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΚΑΤΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ .... ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΤΩΡΑΑΑΑΑ ....
    ΑΔΕΛΦΗ ΣΦΥΡΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ε??? αμαν αμαν! και τους φτιαξαμε και καφε το πρωι!
    και για οσους δεν το καταλαβαν τι λεμε δεστε τελευταιο σχολιο μου στην κατω σαλα!!!!

    παω...τρεχωωωωωωωωω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καψοράχη το νου σου,το νουουου σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΗ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ!

    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ; ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξερω βρε Γ!!!! ελεγχο μας κανουν εσωτερικο και ειδα αυτην την λεξη.....σαπουνι με βλεπω.....πολυτελειας ομως!!!!αφρολουτρο αρωματικο!!!!! αμ πως!


    γιατρε...ετοιμασε τα τουρμπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καψοραχούλα μου αιθέριο έλαιο ...χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...τα παιδακια μου να προσεχετε τον Φ και τον Τζοϊ!!!! τους γονεις μου θα τους αναλαβει το καζανακι μου!

    αααααααααααα!!!!αααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μη κλαις Καψοραχούλα μου ,δεν τολμάνε να κάνουν τίποτα,μη νομίζεις ,μας φοβούνται,είμαστε θεότρελοι βλέπεις,και ποιός είδε τον τρελό και δεν τον φοβήθηκε!
    Ξέρουν αυτοί,θυμούνται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΕΡΑΑΑΑΑ!
    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να ειστε καλα παιδια!!!!
    ευχαριστω εσας ...και το φτυαρι του Δημητρη!......χι χιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.youtube.com/watch?v=gwXuI8JMhs0&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KALHMERA KAI KALH EYDOMADA SE OLOUS. GAROUFALITSA MOU POS PHGE O LOUKOUMAS EXTES?SAS VLEPO ME THN KSADELFH SOU STH FOTO,TOUS ALAKSATE TA FOTA XA XA XA,POSA RAKAKIA HPIATE GIA NA XONEPSETE?TON PETRAKH DEN VLEPO POU EINAI?BRAVO SAS PANTA SE TETIA,NA PERNATE KALA,FILIA SE OLOUS!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. KALO ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΩΦΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ!ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ!!!!ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ????ΕΠΕΖΗΣΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. bravo anonime rixne FTIARIES sto doksa patri. na kai to ftiari pou metaxiristike.

    kalisperasas ax ti na po yia tous LOUKOUMADES

    naste kala kai na pernate orea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πωπω πωπω κατι λουκουμάδες
    απλά τέλιιιιιοι!
    τους έχω δοκιμάσει δεν το λέω έτσι!
    να είστε καλά πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα blog.
    Καψοραχούλα,τη νονά και το νονό εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα σε ολα τα παιδακια!
    επεζησα χτες...,μια συναδελφο απο το λογιστηριο εχουμε χασει αλλα ελπιζω να την βρουμε.....ευχαριστω για την συμπαρασταση αδελφια...ελπιζω και ευχομαι να σας καλημερισω και αυριο!

    Τζιβ να εισαι καλα ματακια....αλλα μην το ξαναπεις γιατι θα σου τους στειλω με coorier... ειδικα την νονα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι αστέρι !σα τη γιαγιά μου.
    Παντός καιρού!
    όσο για το νονό ήσυχος ούτε που θα ενοχλεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα σε όλους. Είναι μια όμορφη μέρα. Κουλουρίτσα μου έφαγα όλο το πιάτο με τους λουκουμάδες, αλλά η ξαδέλφη μόνο δοκίμασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BLOGOΠΑΙΔΑ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΧΑΡΑΚΙΡΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα και από μένα.
    Οι λουκουμάδες ήταν φοβεροί. Μπράβο στην Φωφώ.
    Και εγώ καθάρισα όλο το πιάτο μου. Δεν άφησα ούτε σουσαμάκι.
    Πάω για δουλειά τώρα.
    Τα λέμε αργότερα.

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεία σας λουκουμαδένια παιδάκια...
    Λωνίδη καλά έκανες,είναι να τους αφήνεις στο πιάτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΣΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν βλέπεις πόσο μας παιδεύει το αφεντικούλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρόσεχε οταν δεις λουκουμά ειναι λαχτάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΧΤΑΡΑ .... ΟΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ...και οι Γερμανοι!!! ξερετε τι λαχταρα ειναι οι Γερμανοι?...οχι στον υπνο...στο ξυπνιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ. Η ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΑΦΕΝΤΗ.
    ΚΡΥΩΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κολλάει συνέχεια το χαμένο. Περίεργη μέρα από το πρωί, επικρατεί μια νευρικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ...οι Γερμαναραδες φταινε!!!!

    θα τους φαω το λαρυγκι.......
    ΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΡΜΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.
    http://www.youtube.com/watch?v=DeMweA8pnLg
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ευχαριστω καλε μου! πραγματι οι ηρωες σπανιζουν στην εποχη μας!
    τωρα περναμε την Τζουλιοεποχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η πολυ δουλεια θα το... φαει το αφεντικο. Σας αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εγω θα σε αγαπώ αμα βγάλεις τσι λουκουμάδες
    δεν αντέχω να τους βλέπω και να μην τρωω και γλυκό
    ναιναι ναι είναι η νιοστή φορά που κάνω δίαιτα!
    γέλασε κανείς???
    σας βλέπω....ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κανείς δεν γελάει Φλώ μου...χιχιχιχι
    Αλλά μην ελπίζεις να βγούν οι λουκουμάδες μέχρι την Παρασκευή θα τους βλέπουμε και θα ξερογλειφόμαστε!!!
    Το αφεντικό έχει φούριες πρέπει να του συμπαραστεκόμαστε....
    Περάσαμε και την διακοπή ρεύματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. aimena mou trexoun ta saliamou, astis boul na tous xaro apo foto xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημεραααα."Γκωσαμε¨"πια με τους λουκουμαδες,εκτος του οτι ειναι και βασανιστηριο να τους βλεπεις φατσα καρτα και να μην μπορεις να τους φας!!!!!
    Λιακαδιτσα σημερα αλλα με κρυο πρωι πρωι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή