Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Παιδιά στο ποταμό


Φωτογραφία: Λωνίδης
-

38 σχόλια:

  1. Αυτά ειναι χρώματα αυτά ειναι τα Λειβάδια ...και οχι το φιλμ νουαρ το προηγούμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ταχύτητα Βoulάκι !
    Ευχαριστώ.
    Καθαρός ουρανός!
    Καταπράσινα Κυπαρίσσια!και παιδιά το νέο αίμα της Ελλάδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες που τελικά σαν μεγάλοι καλλιτέχνες θέλουμε την έμπνευσή μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ANONIME ok to ftiari erxete me ton megalo.

    KAPSORAXI oxi na mas lipoi den ton kratame. arketous ( XARAMOFAOIDES) exome edo.

    KOUTROULO exis dikio oi akrivia aftou einai megaliteri, ala edo mas trone oi FORI den exete eidea apo fori.mono yia to spoitimou dino pano apo 8 xiliades dollaria foro to xrono ase olous tous alous forous.

    naste kala yiasas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά μαζί με το φτυάρι θα φέρει και την κατάργησή της βίζας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 8000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΗΜΗΤΡΗ; ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ (ΞΑΝΑ)ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ;

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΩΣΤΟΥ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΚΑΙ ΔΙΩΞΤΟΝ, ΜΗΝ ΤΟΥ ΜΠΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαπα!Δημήτρη ούτε το φτυάρι ούτε τη βίζα στείλτον πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαπα!Δημήτρη ούτε το φτυάρι ούτε τη βίζα στείλτον πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα κοίταζα την φωτογραφία της Πέρλας στην αγορά ,στην Χώρα και ειδα το χάλι του δρόμου.
    Πως εχει γίνει έτσι το πλακόστρωτο,θα φτιαχτεί πάλι άραγε όπως του ταιριάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και από μένα. Δυστυχώς Κουτρουλό η κατάσταση στην αγορά είναι απελπιστική. "Λένε¨" οτι μέχρι το Πάσχα θα έχουν κάπως σκεπάσει τις λακούβες, αλλά για πλακόστρωση δεν ειμαι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε ΄γω καλημέρισα.
    Λεβεντόπαιδα Καλημέρα και από μένα.
    ΄Οχι Κουτρουλό μου δεν θα ξαναγίνει η Αγορά Αυτή που ήταν, όσες φορές την έχουν σκάψει όλο και χειρότερη την παραδίδουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας γίνει και μετά το Πάσχα φτάνει να μπουν οι σωστές πλάκες με τη σωστή κλίση κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα κουτρουλο μου!καλημερα σε ολους!
    ο Ευαγγελος το ειπα και προχτες ζωγραφιζει στο blogακι του!!ολες οι φωτο φοβερες και οι τελευταιες πονουν κιολας! δεν ειμαι καθολου βεβαιη για το αποτελεσμα...αυτες οι πλακες οι αρχαιες δυσκολα θα αποκατασταθουν...να μην ειμαι ομως αρνητικη ....δινουμε περιθωριο..


    Μερικοι ανθρωποι γεννιονται και πεθαινουν παληκαρια...αυτη η στοφα των γονιδιων που οσο χρονων και να γινει καποιος οσο και να τον προδιδει το σωμα εχει εκεινη την ψυχαρα που λαμπει στο βλεμμα!
    ενας απο αυτους ο Μανωλης Γλεζος...τον ειδα χτες βραδυ που εκανε δηλωσεις βγαινοντας απο το νοσοκομειο..με δυο λογια απλα και με εκεινα τα καμπερα ματια τα γεματα φωτια ειπε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!
    αυτο που ακομα και οι δικοι του "ξεχασαν" να πουν...
    "δεν εχει σημασια αν ειμαι εγω που χτυπηθηκα..χτυπησαν εναν πολιτη!"
    και συμπληρωνω εγω..εναν ηλικιωμενο πολιτη!

    αλλα οταν εισαι 88 χρονων και στεκεσαι με αυτην την λεβεντια μπροστα απο τα πανοπλα ΜΑΤ γιατι να μας εκπλησει αυτη η λεβεντια και αυτη η καθαροτητα....ειναι απλα αυτονοητη!

    καλη συνεχεια παιδακια.....

    ΥΓ.καλα Δημητρη...στειλτον...τι να κανουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτός ο άνθρωπος ,εχει και μια ιστορία και κάπως έτσι περιμένεις να φερθεί.
    Εγώ όμως είδα στην συγκέντρωση των συνταξιούχων,απλούς ανθρώπους καθημερινούς και μεγάλης ηλικιας να τα βάζουν με τα ΜΑΤ και να σπάνε τον κλοιό και να περνάνε φουριόζοι και θυμωμένοι...και αυτός ο θυμός είναι που εξαπλώνεται σιγά-σιγά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι κουτρουλακι μου ετσι ειναι...κι αυτος με την δηλωση του αυτο ηθελε να πει...
    αληθεια αυτον τον θυμο τι θα τον κανουμε?
    προχτες ημουνα με τον πατερα μου..ο Ηλιας ανθρωπος ησυχος και ηπιος και αρκετα συντηρητικος και μακρια απο τις αγορες καιρο τωρα ηταν φουντωμενος!!πρωτη φορα ειδα τον μπαμπα μου ετσι...δεν γινεται μου ειπε να δουλευω απο τα 13(!!)και να μου φερονται ετσι,και να διαμαρτυρομαι που μου φερονται ετσι και αυτοι να με χτυπουν!
    δεν μιλησα...τι να πεις σε αυτους τους ανθρωπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. στο προαυλιο του συλλογου,κοπηκαν 2 δεντρα!!μια πασχαλια και μια κορομηλια!!μπορουν να μας πουν γιατι??υπηρχε ενημερωση??τι ενοχλουσαν???ποιος αποφασισε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αντε παλι με τα δεντρα.......τελικα ρε παιδια να βρουμε μια ακρη!
    ανωνυμε μιλας για την αυλη του δικου μας συλλογου?



    καλημερα γιατρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να τους πεις Καψοράχη μου;Τίποτα.
    Τίποτα δε είπα και ΄γω στα παιδιά μου όταν με ρώτησαν γιατί;Τι να τους πω ,που από τις ενοχές μου δεν είχα μουτρα να τα κοιτάξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τζιβ! μας βλεπω λογω μη συνταξης να πουλαμε καλαμποκια στους τουριστες στο παραπορτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχα!΄οταν ήμουν στην ΄Ανδρο αλλιώς τα λέγαμε μετά τα έμαθα καλαμπόκια!Χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καμια πληροφορηση για τα δεντρακια???

    προεδρεεεεεεε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ναι,ναι για το σχολειο των λειβαδιων,το σχολειο του συλλογου!!!μαθατε κατι??τι πειραζαν τα καημενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν μπορεί κάποια λογική εξήγηση θα υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα τους εκοβαν την θεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ...δεν μπορει θα απαντησει ο Λεο!
    παντως και εγω ελπιζω και ευχομαι να υπηρχε λογος σοβαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μήπως και τα δενδράκια του ποταμού τα τρώνε κάποια πρόβατα που κυκλοφορούν στον ποταμό. Κρίμα τον κόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πρέπει να βάλουν περιπολίες,να τα φυλάνε,χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τινος ειναι τα προβατα?
    γιατι δεν τον πιανετε να του το πειτε?
    κριμα τα δεντρακια ρε παιδια! τι ειναι ο ποταμος? βοσκοτοπι του καθενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα κατεβάσω τον σκύλο μου να φυλάει τα δέντρα, ώστε δεν θα τολμάει άνθρωπος να περάσει από τον ποταμό. Ε! μπορεί να φάει και κανένα προβατάκι.Χι,χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι Γαρουφαλια μου,αυτό να κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. να στειλω και τον Τζοϊ?????
    αλλα αυτος θα κουναει ουρα στα προβατα!εδω κουναει ουρα στις γατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η δικιά μου έτσι και δει γάτα με σέρνει στο δρόμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή