Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Στο πουθενά...

Nowhere. Χθες είδα στο ανακαινισμένο Εθνικό θέατρο την παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου "Πουθενά" Ήταν τόσο μεγάλη η δύναμη και η ομορφιά του έργου που θέλω να το ξαναδώ και να το ξαναδώ... Χαίρομαι που ο Παπαϊωάννου ζει εδώ στην Αθήνα, είναι ζωντανός, ευρηματικός, δημιουργικός, είναι... υπέροχος! (μ' αρέσει τρελά αυτός ο τύπος). Δείτε εδώ Trailer του από το Πουθενά. Η ανακαίνιση του Εθνικού άψογη. Πανέμορφο κτήριο, με σύγχρονες ανέσεις, βιβλιοπωλείο, μπαρ, χώρο στάθμευσης. Η διακόσμηση στα ταβάνια όλα τα λεφτά, η κεντρική σκηνή ένα κόσμημα. Η γειτονιά όσο και να λένε δεν μου δημιούργησε ανασφάλεια. (Αγ. Κωνσταντίνου κάτω από την Ομόνοια) Η Αθήνα... Ναι η Αθήνα είναι όμορφη το βράδυ (εμένα μ' αρέσει βράδυ πρωί!) Να πάτε, να πάτε, την άλλη Κυριακή τελειώνει.

64 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους και σε όλες.
    Άντε να κάνω σεφτέ στην ανάρτηση την σημερινή.
    Είναι κανείς εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΡΕΧΕΤΕ????ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ,ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αλλοδαπή.
    Τι κάνεις χαθήκαμε.
    Ναι. Δουλέυω.
    Τι να κάνω; Πρέπει να μαζεύω για την προίκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΑΙ...ΠΡΟΕΔΡΕ;;;

    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΔΙΝΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΛΟΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΗΣΕΙ...
    ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ, ΟΜΩΣ.
    ΑΝΤΕ, ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ, ΣΤΟΛΙΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ...
    ΠΕΡΣΥ ΔΕΝ ΣΤΟΛΙΣΑ, ΜΟΝΟ ΞΕΡΑ ΚΛΑΔΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ...

    ΤΕΛΙΚΑ, ΠΑΝΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ;;;
    ...ΒΓΑΛΑΜΕ ΕΙΔΗΣΗ...ή ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα ΚουΠεΠέ.
    Όχι δεν παντρεύομαι. Ακόμα δηλαδή. Είμαι μικρός.
    Σύμφωνα με την μάνα μου πάντως θα έπρεπε να έχω ήδη παντρευτεί.
    Είμαι νινί ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ...ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ...
    ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΙΚΑ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ, ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 65523 λαμπακια ηδη εχουν αναψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ετσι προεδρε! μαζευε προικα διοτι η Χρυσανθη εχει βγαλει μπλοκακι και λογαριαζει...τι ...ετσι θα στο δωσουμε το κοριτσι μας? χωρις εξασφαλισεις??? χε χε!!!

    καλημερα σε ολους...παω στην Χρυσανθη και στον Ηλια....φιλακια Κυριακατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι 95% έτοιμος για γάμο.
    Σπίτι έχω. Αυτοκίνητο έχω. Δουλειά έχω. Μετρητά έχω. Χωράφι έχω. Ελιές έχω. Κότες έχω. Προικιά έχω.
    Το μόνο που μου λείπει είναι η νύφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούς Καψοράχη;
    Για να μην γράψω αναλυτικά και τα προικία μου. Τραπεζομάντηλα, σεμέν, σεντόνια, μαξιλαροθήκες, πεσχίρια, μπουρνουζοπετσέτες, φανελάκια, εσώρουχα-φρούτου με κεντημένα τα αρχικά μου,.....και άλλα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΧ!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΟΡΗ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΩΣΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχολάω σε λίγο και αρχίζω να μαζεύω σιγά σιγά.
    Καλό μεσημέρι σε όλα τα παιδάκια.
    Τα λέμε αύριο πάλι.
    Κουτρουλό ελπίζω να έχεις πολλά χαρτομάντηλα για τον John-V.
    Θα κλάψουν γαυράκια το βράδυ και στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΩΝΙΔΗ,ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
    Χ/ΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ...
    ΕΣΥ ΠΑΣ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ, ΚΟΡΙΝΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΠΗΓΑ ΦΛΟΙΣΒΟ ΗΤΑΝ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΓΩ ΓΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΧΑΛΚΙΔΑ ΣΙΣ 12 ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΥΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΕΥΓΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ...
    ΕΙΧΕΣ ΦΑΣΙΝΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ.ΠΗΓΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΘΑΡΑ,ΦΑΓΗΤΟ Κ.Λ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΛΑΧΝΟ ΣΟΥ
    ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗ ΒΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΤΗ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΜΑΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΛΛΑ? ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΑ ΤΥΡΑΝΝΙΕΣΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
    ΠΑΩ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ ΡΟΥΧΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Από το περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ:
    Εμεις οι Ελληνες
    Πριν κυκλοφορήσει το εμβόλιο της νέας γρίπης , φωνάζαμε οτι δεν το κατασκευάζουν γιατί θέλουν να μας ξεκάνουν. Τώρα που κυκλοφόρησε, δεν πάει κανείς να το κάνει γιατί φοβόμαστε ότι πάλι θέλουν να μας ξεκάνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ...
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ BOUL-BOUL...
    TO TABANI ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;;
    ...ΠΑΝΤΩΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΖΑΒΟΛΙΑ, ΕΤΣΙ;
    ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ...ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ!
    ΧΙ,ΧΙ, ΜΗ ΜΑΣ ΤΗ ΣΚΑΣΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "εσώρουχα-φρούτου με κεντημένα τα αρχικά.."
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΛΩΝΙΔΗ...
    ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 65523 λαμπακια ηδη εχουν αναψει!

    ...ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΑΒΟΛΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ...ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΟΥΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ Κ.Π.Π.
    ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΣΟΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΕΥΡΟ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΝΔ,ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΑΚΟΜΑ...
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΩ ΑΚΟΜΑ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ, κλπ.κλπ.

    ...σημειωση
    περιμένω και το δέντρο της boul-boul, για να παρω και καμμια ιδέα!
    ΜΗΝ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εγω απαντησα στην 1η ερώτηση, οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΝΑΜΕ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ,Σσσσσσσσσσ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σσσσσσσσσσ.....
    μηπως...να στελναμε...κανένα...
    ...κατασκοπο;;;


    Σσσσσσσσσσ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. NA ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΙΚΑΤΖΑΡΑΚΙ ΛΕΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. XMM!
    ΛΕΣ...;
    ΔΕΝ ΕΙΝ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 65.554 !
    δε βαριέμαι ποτέ να μετρώ!
    ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΖΩ,ΓΚΡ,ΓΚΡ,ΓΚΡ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. γιε, γιε, γιε...
    τραγουδάμε αδιάφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιε, γιε γιε
    Οι κάλπες λέει θα κλείσουν 21.30, το ντέρμπι θα ξεκινήσει σε μια ώρα.
    Τι γίνεται βρε παιδιά; Γιατί έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΟΙΩΘΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ...
    ΓΙΕ
    ΓΙΕ ΓΙΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 65 557
    ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΚΑΡΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΠΕΙΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!
    ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΧΕΙ ΓΛΥΚΑΚΙ ΚΑΙ Η BOUL-BOUL, ΔΕΝ-ΤΡΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ...
    ΣΤΟ "ΠΟΥΘΕΝΑ" ΠΗΓΑΝΕ;;;
    ...ΘΑ ΦΥΓΩ ΤΩΡΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΠΙΟ ΜΕΤΑ!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΝΑΙ,ΚΕΡΝΑΩ ΚΟΡΜΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. off line, on line
    χαμός με τα ντέρμπι σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θα πέσει πολύ κλάμα, καλπασμός κυριολεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΜΙΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ,ΜΙΑ ΟΙ ΦΑΡΜΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ,ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ,ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ...ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν θέλω τέτοια Κουτρουλό
    Είσαι super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. TI ΕΓΙΝΕ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Boul-boul, πες μας τι σου άρεσε στο έργο του Παπαιωάννου εκτός από την τελευταία σκηνή. Κάποιοι γνωστοί που το είδαν είχαν άλλη άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμε δεν υπάρχει τελευταία σκηνή, πρώτη, δεύτερη. Το έργο είναι ένα. Η χορογραφία ήταν άψογη. Το φινάλε καταπληκτικό και έξοχα τρυφερό. Ήταν μια παράσταση εγκαινίων για το Εθνικό θέατρο. Ευρηματική η είσοδος των θεατών μέσα από τα παρασκήνια και τη σκηνή. Πραγματικά παρουσίαζε στον θεατή την ανακαίνιση του θεάτρου.
    Οταν βρέθηκα πάνω στη σκηνή με τους ανθρώπους της παράστασης σε ετοιμότητα ένοιωσα έκπληξη. Αν οι γνωστοί σου μείνανε στην τελευταία σκηνή μάλλον αυτό τους έκανε εντύπωση. Δεν είναι κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή