Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Το Μέσα Χωριό από ψηλά


Φωτογραφία: VangLouk & andros film

63 σχόλια:

  1. καλημερα!!!!!!
    αφεντικουλι να σου πω θελω ενα μεγαλο ευχαριστω για αυτο το αφιερωμα στο μικρουλι καταπρασινο Μεσα Χωριο! μου δινεις μεγαλη χαρα και συγκινηση καθε πρωι που ανοιγω το κομπιουτερ μου....

    blogοπαιδα δουλευω πολυ και κοιμαμαι με τις κοτες!
    σας αγαπω ολους πολυ....

    Αλλοδαπη χτες σηκωθηκα για κατουρημα αργα την νυχτα επεσα πανω στις πατρινες μπουκιτσες σου και τις ξεκατινιασα.....
    τηην ζαχαρη αφησα μονο....χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ...
    ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΟΥΤΕ ΖΑΧΑΡΗ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΟΧΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΔΕΝ ΑΦΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να κάνει,μετά τόση δουλειά χρειαζόταν ενέργεια...χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ... ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ ΜΠΡΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΙΑΚΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΖΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΛΥΚΟ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΩΡΕΣ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΛΥΚΟ ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΩΡΕΣ ΧΜ ΧΜ ... ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Γ. ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγω νυχτερινες ωρες τα τσακισα τα λουκουμακια....χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑΙ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΗ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μες την νυστα μου εγλυψα το πιατο!
    συγνωμη γιατρουλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα από την ηλιόλουστη Άνδρο. Επιτέλους γύρισε βοριάς και ανασάναμε. Ευτυχώς που με τα δόντια μου αποφεύγω τα λουκουμάκια, που αρχίσατε πρωί πρωί με γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑΝΑΚΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΤΣΑ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γαρουφαλια μου!!!
    τι κανεις γλυκο μου?
    1)που ειναι ο βοριας οεο? με εχει πεθανει ο σβερκος! το αυχενικο το εχω παρει στην πλατη και βαδιζουμε μαζι!
    2)φαε γλυκα μανα μου! αφου στη μασελιτσα θα καταληξουμε! φαε τωρα που μασας! χε χε χε!!!
    3)φιλια σε ολους εκει! ετσι μου ερχεται να ερθω χειμωνιατικη εκδρομη...αν δεν σκεφτομουν μποφωρια θα ειχα ερθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Καψοράχη μου. Έλα αυτές τις ημέρες δεν θα έχει μποφώρ, δίνει καλοσύνες. Πάντως σήμερα δεν είχε υγρασία, πρέπει να βόρισε. Όσο για μασέλα δεν θα αργήσω να βάλω, προς στιγμή βάζω γέφυρα.Αααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα πατριωτάκια!!
    Ο Ηλιος λάμπει και στο νησί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΖΗΤΩ Ο ΗΛΙΟΣ!!!!
    ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ... ΣΟΥΠΕΡ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ, ΦΑΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΠΛΥΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΜΑ...
    ΦΙΛΙΑ!

    ΟΙ ΜΠΟΥΚΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;
    ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕ...;
    ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ...ΣΕ ΒΑΝΙΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ.Π.ΠΟΥΛΙΤΣΑ ΕΓΩ ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΑΚΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΛΑ ALLODAPH ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΦΟΝΤΑΝΙΕΡΑ ΜΕ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ ΛΙΓΩΣΑΜΕ ΠΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα σε όλους και όλες. Καψοράχη από αύριο αρχίζουν βοριάδες. Και εγώ έχω πεθάνει απο το αυχενικό γιάυτο και κάνω θεραπείες...Τι να κάνουμε;;
    Μιά και σλημερα για το νησί όμως οπότε θα μου περάσουν όλα εκεί....
    Άντε να φύγουμε λίγο από το τρελάδικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΑ ΜΥΓΔΑΛΑΚΙΑ, ΑΥΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ...
    Ααααααχ.

    ξαναχαλαει ο καιρος;
    δεν τη γλυτώνω, πρεπει να βγαλω τα χειμωνιατικα...(!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ...
    Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΜΥΓΔΑΛΑΚΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ?... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΘΕΡΜΟΚ.Π.ΠΟΥΛΑ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ?

    Δύο τύποι συναντιούνται αλαφιασμένοι σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα.
    Λέει ο πρώτος γιατί τρέχεις ρε αδελφέ εσύ;
    - Έχασα τη γυναίκα μου του απαντάει. Εσύ γιατί;
    - Έχασα κ΄ εγώ τη δικιά μου.
    - Έλα να ψάξουμε μαζί. Πως είναι η γυναίκα σου;
    - Φίλε Σουηδέζα είναι γύρω στο 1.82 ύψος, μακριά πόδια, μακριά ξανθά μαλλιά, γαλανά μάτια και φοράει ένα μπουστάκι μαύρο και μια μίνι φούστα. Η δικιά σου πώς είναι;
    - Ρε άσε τη τη δικιά μου. Πάμε να βρούμε τη δικιά σου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΜΑΛΛΙ,ΕΙΧΑΤΕ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ....
    ΑΝΤ ΕΠΑΡΤΕ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΞΕΛΙΓΩΘΗΚΑ ΠΙΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΕ ΓΕΙΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θελεις να πεις ΚΟΡΙΝΑ....
    ...οτι είμαι ΤΕΜΠΕΛΑ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΑ ΚΑΣΚΩΛ...ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α, ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...
    ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΡΥΨΕΙ...!

    ΝΑ Η ΛΥΣΗ,
    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ.


    (...;...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΕΛΙΚΑ,
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ
    ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ.

    ΜΑ, ΤΙ ΧΩΡΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με γειά το μαλλί Κουτρουλό. Ωραίο, πως το έκανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΟ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ.Π.Π,ΒΓΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΥΧΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΒΟΡΙΑΔΕΣ ...ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. με γεια κουτρουλακι!!!!

    και εγω το αλλαξα....κοντο κοντο και η φραντζα μπροστα μακρια και στο πλαϊ....η μουρλοκαψοραχη που το παιζει Ριανα!!!!!!
    μην το πειτε πουθενα ετσι?χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΜΕΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μ'αρέσουν οι αλλαγές στα μαλλιά. Καλό απόγευμα, φεύγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΓΩ ΤΑ ΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ 30 ΕΚΑΤΟΣΤΑ...

    ...ΓΙΆΥΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΚΑΣΚΩΛ...ΚΡΥΩΝΕ ΤΟ ΛΑΙΜΟΥΔΑΚΙ.

    ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΑΣ!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΑΣ!
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΚΡΥΝΟΥΝΕ, ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ...ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΙΑ...
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 30 ΕΚ. ΗΤΑΝ Η ΦΥΡΑ...
    ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΛΛΑ 30;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΟΧΙ ΔΝΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Κ.Π.Π ΜΟΥ.ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ CLUB....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κοριτσια εσεις που εχετε περισσοτερο χρονο δεν διοργανωνετε τιποτα κανενα τσιμπουσι Παρασκευη-Σαββατο βραδακι η Κυριακη μσημερι να βρεθουμε ολοι μαζι?να παμε σε κανενα ταβερνειο? εγω για να πω την αληθεια προτιμω βραδακι αλλα και μεσημερι δεν λεω οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΩ, ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!

    ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΗ , ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΠΠ παιδι μου! τι κανεις τα βραδακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ...
    ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...
    Α, ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΣΒΚ...
    ΑΔΙΚΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΜΕ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΜΗ ΠΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΣ, ΤΣ, ΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΟΥΤΕ ΖΑΧΑΡΙΤΣΑ!!ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ???ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑ 2 ΑΓΟΡΙΑ ΣΟΥ,ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ,ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΛΥΣΙΔΑ!!!Ο ΚΑΙΡΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΕΧΡΙ 25 ΒΑΘΜΟΥΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ!!ΠΑΜΕ ΑΝΔΡΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ Η ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ??3-4 ΑΕΡΑΚΙ,ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με το τελευταίο. Να φτάσουμε στο χωριό, να νοιώσουμε το ρίγος της βραδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ...ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ναι τυχεροί όσοι-ες θα πάνε στην Αντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή