Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Christmas tree, λαμπάκια, βαπόρια

Θα στολίσετε δένδρο φέτος; Θέλετε όταν το στολίστε να στείλετε μια φωτογραφία στο blog (δηλ. στο email egoboul@gmail.com). Θα στολίστε καράβι; Ωραία στείλτε το βαπόρι σας! Ότι στολισμό και να φτιάξτε στείλτε μια - δυο - δέκα δυο φωτογραφίες. (θα τις βάλω με ή χωρίς όνομα αν δεν το επιθυμείτε) Δεν θα στολίστε τίποτα; Μα καλά πως είναι δυνατό; Ούτε μια γωνίτσα στο σπίτι; Ούτε μερικές δεκάδες λαμπάκια; Τίποτα; Μήπως ο γκρινιάρης - στρούμφ είναι πρώτος σας ξάδελφος; Χαμογελάστε... σε ένα μήνα έχουμε Χριστούγεννα! Η ζωή είναι ωραία! (Είναι;)
-
Disney Christmas Song
-

44 σχόλια:

  1. GOOD MORNING ap to pagomeno NJ .
    enas gitonasmou erxi arxisi ap to september kai stolizi to spoititou apekso tha sas stilo foto prin ta chrismas.

    gia to ganti tis BOUL dino $ 270 000 dolaria.xa xa

    an ta eixa tha ksanapadrevomouna xaxa

    kali vdomada se olous me mia LIVADIOPERAXORIANI ANGALIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ...ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΑ!
    ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΛΙΖΑ,ΑΠΟ ΔΕΝΔΡΟ ΜΕΧΡΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΗΠΟΥΣ.
    ΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΩ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ.
    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ...ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η ζωη ειναι ωραια.... ε? ...ειναι?

    τεςπα!!! Χριστουγεννα ερχονται ναι και ελπιζω να ειναι καλυτερα απο τα περσινα και να στολισουμε οοοοοολοι μας ενα μεγαααααλο δεντρακι (βαπορι!πφφφ!)
    περισυ δεν στολισα....συνειδητα...φετος λεω να στολισω...τοσο που για να ξεστολισω να θελω βοηθεια! χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλη εβδομάδα. Το πρώτο χριστουγεννιάτικο δέντρο ήδη στολίστηκε στην Άνδρο, στο φυτώριο του Περτέση στον Ά.Σπυρίδωνα. Και του χρόνου! Κάθε χρόνο στολίζω δέντρο, αν και με πιάνει μια μελαγχολία τα Χριστούγεννα, δεν ξέρω το γιατί. Καλή ημέρα να έχομε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα,καλημέρα παρεάκι.
    Μου φτιάξατε την διάθεση με τα τραγούδια σας και τα σημερινά και τα χθεσυνά.Να΄στε καλά.
    ΄Αλλος ένας βασικός βασικότατος λόγος που είμαι πολύ χαρούμενη είναι που ήρθε εδώ η γλυκειά ,γλυκειά μου μανούλα.Η γλύκα & η αγάπη της μάνας είναι βάλσαμο.
    Της αφιερώνω το τραγούδι σου Κουτρουλό μου ( του Χατζή )που είναι από τους αγαπημένους της τραγουδιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TΖΙΒ! χαιρετισμους στην κουμπαρα της δικιας μου μανουλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ!ωραία χρόνια πίσω.....καψοραχονονά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΑΙΔΙ ...
    ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΤΟΛΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΛΑ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΣΩΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΜΕΝΑ!!ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ,ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ,ΕΝΑ ΑΛΛΟ 7 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ!!!!ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλλοδαπη παιδι μου! κλεισε γρηγορα την τηλεοραση και πηγαινε μια βολτα!
    θα σε τρελανουν αυτοι ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΒΡΕ ALLODAPH ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΛΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ...
    ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΤΟ BLOG MAS ΣΚΙΖΕΙ!!!!!24 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η αδελφη νοσει.....
    τρεχουν μυτες,ματια καΙ αυτια βουλωμενα.....ευτυχως πυρετο δεν εχω.......
    ΕΜΒΟΛΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ!



    γιατρε μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΔΕΛΦΗ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΕΣΤΑΝΕ ΕΛΑΦΡΑ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΕ ΜΙΣΟ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΠΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΔΕΛΦΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ,ΟΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ???ΜΗΠΩΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ???ΓΙΑΤΡΕΕΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΩΧ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ. ΤΗΝ ΕΒΑΨΕ...Ο ΙΟΣ ΕΝΝΟΩ!
    (ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!)
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειμαι στο σπιτι και εκανα αυτο που ειπες γιατρε....μαλλον σουρωσα και εγινα κουρουμπαλο! αλλα μου αρεσει!

    Γ. εχεις δικιο....και οι ιοι θελουν την καψοραχη τους! χε χε χε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ουφ, μόλις τέλειωσα με το δένδρο. Κουράστηκα, αλλά είναι πολύ ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και του χρόνου boul-boul,να εισαι καλά να το ξαναφτιάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...α! τι ωραιο δεντρο...!!!!!
    ολες οι ευχουλες απο τα κλαδια του να σου ψιθυριζουν τις κρυφες επιθυμιες των παιδικων μας χρονων!

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!

    ...ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΑΚΙΑ...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ ...ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα σας!
    παιρνω CONTREX για συναχι και κοιμαμαι ορθια! ματι θολο αργες κινησεις...ειπα στον διπλανο μου αν ακουσει "στουμπ" να ερθει γιατι θα εχω σαβουριαστει κατω απο το γραφειο!

    ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΟ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΑΔΕΛΦΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΧΙΚ ΧΙΚ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι η Καψοράχη και έχεις συνάχι!
    Η Κου πε πε κάθε χρόνο στολίζει το ομορφότερο δένδρο.
    Καλημέρα σε όλους-ες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. BOUL-BOUL, ΔΕ ΣΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΝΑΙ, Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα σε όλους στο blog. Σήμερα είμαι νευριασμένη, είχα προγραμματίσει ταξίδι στην Αθήνα, με κανονισμένα ραντεβού και τελευταία στιγμή αναβλήθηκε. Το χειρότερό μου να με σταματήσουν με τη βαλίτσα έτοιμη. Άντε τώρα να κανονίζω πάλι άλλα ραντεβού.
    Καψοράχη περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΛΕΝΕ? ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γαρουφαλια σαν την μαμά μου και εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΧΟΥΡ ΧΟΥΡ ΣΑΝ ΓΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΔΕΛΦΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μήπως αρχίζω να γερνάω και φέρομαι (σαν) γριά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και εγώ έχω πάρει του μπαμπά μου την φούρια και το άγχος όταν ήταν να πάει κάπου. Κληρονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γειά σας.
    Γαρουφαλιά κοψοχολιάστηκα.Μπήκα τώρα κατεβαίνω κάτω κάτω και άρχισα να ανεβαίνω διαβάζοντας....βλέπω την Καψοράχη που γράφει μεγάλο σπάσιμο και το πήρα κυριολεκτικά ότι ήταν σπάσιμο.Δόξα τον θεό!
    Καψοραχούλα ίωση είναι ,το πέρασα εγώ και τα παιδιά μου .Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τζιβαέρι μου ο καθένας έχει τα προβλήματά του και εγώ τον καημό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και ύστερα μας λένε πως η ζωή είναι ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Α, ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΩΡΑΙΑ...
    ...ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΤΙ ΔΩΡΟ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...;
    ...ΕΤΣΙ, ΜΗΠΩΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ...
    ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΝΤΟΡΑ-ΓΙΑΤΡΟ!
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ, ΚΑΨΟ-ΑΨΟΥ-ΡΑΧΟΥΛΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. θες να με πεθανεις κουπεπεδουλα??
    αυτο αγαπη μου ειναι βουντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε ευχαριστώ για την προσπάθεια Κ.Π.Π. μου,αλλά δεν ειμαι σε φάση να ξεπερασω τίποτα.Τα εχω με την ζωή και με τις φιλεναδες της μαζι και με οτι δεν περναει απο το χερι μου και με ολα γενικώς και ειδικώς...
    Αυτό αγάπη μου δεν ειναι δώρο στην καψοραχη ειναι καταρα και γρουσουζια,φτου-φτου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή