Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Αγαπημένες Αικατερίνες... μικρές και μεγάλες

Χρόνια πολλά στις πολλές, γλυκές, αγαπημένες Κατερίνες της ζωής μας. Από την Κατίνα Γονένα έως τη Σκαντάλενα, τη Κατερινούλα, τη Βαβάκενα, τη νονά μου και το μικρό, πολυαγαπημένο καρδερινάκι μας... τη Κατερίνα. (Δεν μπορώ να τις αναφέρω όλες για σίγουρα θα ξεχάσω πολλές) Διαβάστε εδώ τον βίο της Αγίας Αικατερίνης και εδώ για τις Αικατερίνες.
-
Ενα τραγούδι για τις Κατερίνες εδώ-
-
Χθες πήρα αυτό το email. Ρίξτε μια ματιά εδώ (Τη λίμνη Κουμουνδούρου συναντούμε στα δεξιά μας στην εθνική για Κόρινθο, μια λίμνη που επιβιώνει σε ένα εχθρικό περιβάλλον)

34 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ,ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ,ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ.
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΟΛΛΕΣ-ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.
    Στις Καρδερινούλες και στις Κατερινούλες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα σε ολες τις γλυκειες Κατερινουλες του κοσμου!

    κουτρουλοκαζανακι να χαιρεσαι την μανουλα και την θεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ!!!ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΑ .

    Φιλικά
    Simatoros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά στις Κατερίνες. Χρόνια Πολλά Κουτρουλό να χαίρεσαι την γλυκειά σου μανούλα.
    Ασύστατη τα συλλυπητήρια μου, να τον θυμόσαστε και να έχετε την ευχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΡΔΕΡΙΝΟΥΛΑ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΤΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AX ΚΥΡ ΑΝΤΩΝΗ ΠΩΣ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Τ ΑΣΤΡΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΡΘΕΙ ΠΡΩΙ!!!!Η ΑΝΔΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΡΕΜΙΑ,Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΛΑΔΙ,ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΚΟΥΝΗΤΑ,Ο ΗΛΙΟΣ ΛΑΜΠΕΡΟΣ!!ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ,ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ,ΜΙΛΑΝΕ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. XRONIA POLLA ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ.ΕΧΘΕΣ Η ΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΕΙΑ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ????ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλλοδαπη! θα πας παιδι μου για δημαρχος εμαθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και από μένα.
    Ασύστατη τα συλλυπητήρια μου. Ζωή σε εσάς.

    Χρόνια Πολλά στις Κατερίνες μικρές και μεγάλες.
    Το άκουσα το πρωί στην τηλεόραση:
    Λέει ο ένας: Σήμερα γιορτάζει η Κατερίνα, η Καίτη, η Κάτια και η Κατίνα και απαντάει ο άλλος: η Κατίνα; Άρα γιορτάζει όλη η Ελλάδα. Καλό.
    Χρόνια μας πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΛΕΟ! θα πας και εσυ για δημαρχος?
    αν πεις ναι μεταφερω αυριο τα χαρτια μου εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. KΑΨΟΡΑΧΗ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ???ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ??ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ!!!ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΓΩ ΕΓΩ ... ΟΥΦ ΟΥΦ ΠΡΟΛΑΒΑ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΛΕΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΜΟΡΦΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γιατρε....ανεβηκες με φορα στην βαρκα και τωρα κουναει.....ζαλιζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. DEN ΦΤΑΙΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ,ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΣ ΤΑ ΒΡΕ ALLODAPH ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οχι βρε γιατρε.....ειπα...ανεβηκες με φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΙΚΙ?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΑΠΟΡΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ,ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟΠΙΟ ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΝΟΙΩΣΑ ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ελα βρε παραπονιαρα! μπορει η αδελφη χωρις εσενα μπρε?


    αλλοδαπη μου! προσφυγοπουλο και εσυ! σε καταλαβαινω...εδω εγω ζαχαρωνα που εβλεπα το νοικιασμενο μου που δεν ειναι και δικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ,
    ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ,
    ΣΤΗΝ ΑΝΗΨΟΥΛΑ ΜΟΥ,
    ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,
    ΣΕ ΟΛΕΣ!

    ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα συλληπητηρια μας, Ασύστατη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. GIA SAS APO TO SYNEFIASMENO KAI VROXERO N.J.XRONIA POLLA KAI EYTIXISMENA SE OOOOLES TIS KATERINES POU GIORTAZOUN SHMERA,KOUTROULO TIS EYXES MOU STIN MAMA SOU,K.P.P.KAI STIN DIKH SOU MAMA NA TIS XEROSASTE. FAOUDI NA XERESAI TIN YIAYIA SOU!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ASYSTATH TA SYLIPITIRIA MAS GIA TON PATERA SOU,ZOH SE SAS NA ZHTE NA TON THHMOSASTE,EINAI SKLYRO POLY OTAN XANEIS AGAPHMENA SOU PROSOPA!!!!!!!!FILIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ASYSTATH TA SYLIPITIRIA MAS GIA TON THANATO TOU PATERA SOU NA ZHTE NA TON THYMOSASTE,ZOH SE SAS, FILAKIA!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. TI SYMVENEI???ESTILA TO PROTO KAI DEN PYGE, TRELATHIKE O YPOLOGISTIS MOU,!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χρόνια πολλά στις Κατερίνες
    κουτρουλό κππ να χαιρεσται τη μητέρα
    πολύχρονο και ευτυχισμένο το μικρό Κατερινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ασύστατη θερμά συληπητήρια για τονπατέρα σου
    να είστε καλά να τον θυμάστε και ο Θεός να τον αναπαύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή