Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Βρύση στο Μέσα Χωριό


... πεντακάθαρη, περιποιημένη, απαστράπτουσα... Έχουν αλλάξει τα πρόσωπα, γενιές έχουν παραδώσει στις επόμενες... η βρύση εκεί! (θα μου πείτε βρύση είναι που να πάει, να πάρει τη γούρνα και να πάνε βόλτα;) Σα να ακούω τη Βάσενα να κουβεντιάζει με την Φρόσω, σα να βλέπω το μοτοσακό του Μιχάλη (στα δεξιά άφησα επίτηδες την κουκούλα από το μηχανάκι) σα να μυρίζω τις λεμονιές από τους μπαξέδες. Η βρύση της φωτογραφίας βρίσκεται κοντά στα σπίτια του Γαλιάσου και του Βάσου. Δεν είναι η μοναδική του Μέσα Χωριού, κοντά στου Ζαννή υπάρχει άλλη μια καταπληκτική. (ξεχνώ κάποια;)

97 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλες και όλους. Ο πρωινός σου λόγος εισιτήριο στο δρομολόγιο των συνειρμών, προς ένα παρελθόν που αποτύπωσε ομορφιές αναξίτηλες. Θα ξαναβρεθούν οι επισκέπτες του blog στις τοποθεσίες εκεί στα Λειβάδια και αυτό θα γίνει αβίαστα αφού είναι ανάγκη ψυχής. Χαίρομαι γιατί συνεισφέρεις σ΄αυτό τ΄ανάβλεμμα της σκέψης όλων μας. Καλή δουλειά σε όλες και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δημήτρη,καλημέρα Πανάθα! Να είσαι καλά φίλε μου.
    Φιλιά και καλημέρες σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΜΝΗΜΕΣ...ΒΡΥΣΕΣ,ΔΡΟΜΑΚΙΑ,ΑΠΕΙΡΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ,ΠΟΡΤΕΣ,ΑΥΛΕΣ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!
    ΝΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κουτρουλό, κλείνω, τρέχω, φεύγω... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΠΛΕΧΤΙΚΕ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΚΑΙ ΚΑΦΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΕ BOUL-BOUL ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!
    ναι ομορφες βρυσες...υπαρχουν αλλες δυο αφεντικο...η μια λιγο πιο πανω απο της Γιατριτσας και η αλλη κατω απο το σπιτι που μεγαλωσα και της Ζεμπελινας....ολες ομορφες πλουμιστες ετοιμες να διηγηθουν τοσες ιστοριες....και κατι που θα ηθελα και επιτρεψτε μου να θυμισω...ολες μα ΟΛΕΣ ειναι απο τα χερια του μπαμπα μου ΗΛΙΑ....με χρηματοδοτηση του Βουλγαρη...

    φιλια συγκινημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα,παρεάκι
    Boulίτσα,έχεις φωτογραφία με τη βρύση κάτω από του Μπέη ;απέναντι από το κρεοπωλείο του Γαλανού ή δεν υπάρχει πιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλους. Πολύ υγρασία βρε παιδί μου, όλα είναι μούσκεμα. Boul boul έχομε και στη γειτονιά, μια βρύση, μόνο που είναι παραμελημένη. Τζιβαέρι, η βρύση κάτω από του Μπέη και βέβαια υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γαρουφαλια την τελειωσα την απονευρωση
    ολα ΟΚ. εσυ πως πας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ τελείωσα τις 2 απονευρώσεις. Στην πρώτη πόνεσα, στην δεύτερη όχι, αλλά δεν τελείωσα ακόμα από τα δόντια μου. Ποιό πολύ είναι ο φόβος μου παρά ο πόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εμενα Γαρουφαλιτσα χτες με λαχταρισαν οι θορυβοι που εκαναν τα μηχανηματα μεσα στο στομα μου...μεχρι καπνοι εβγαιναν καποια στιγμη λες και μου εκαναν οξυγονοκοληση!!!! λες και ειχα κομπρεσερ! αυτα με λαχταρησαν πιο πολυ! τωρα θα μου το κτισει για να βαλω θηκη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΒΡΥΣΑΡΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΛΙΑ ...
    ΜΟΛΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟ ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΠΙΩ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕΔΑΚΟ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΒΑΡΥ ΓΛΥΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΔΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΡΦΗΣ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγωωωω!!! εγωωωωω!
    θα εχει και λουκουμι γιατρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΟΡΦΑΡΑ Ο ΜΟΡΦΗΣ!!!!!

    και στα νειατα του και γοητευτικος!
    σαν τον γοη ενα πραγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΔΕΛΦΗ ΝΑ ΓΙΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΝΤΑΚΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΤΣΙ ... ΕΙΝΑΙ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ ΑΚΟΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το πιστευεις οτι απο τον φοβο μου και με την μασκα που φορουσε δεν τον ειχα προσεξει και χτες που τελειωσαμε και με καθισε στο γραφειο για οδηγειες και τον κοιταξα προσεξα οτι εχει φοβερο ματι? γοητας και ο Μορφης!

    πονηρογιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΥ ΠΑΩ ΕΓΩ ΟΠΟΥ ΚΙ ΟΠΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΡΙ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ :

    http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_3394.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
    ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΟΙ ΒΡΥΣΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΕΡΩ ΟΛΕΣ,
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΤΙΣ ΓΥΡΙΣΩ ΟΛΕΣ, ΜΙΑ-ΜΙΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΕΝΑΣ ΓΑΛΛΟΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ (ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ: «ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Η' ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ. ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΒΟΥΤΗΞΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ. ΑΝ ΤΟ ΒΡΩ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΩ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.»

    ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ. ΠΡΩΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ. ΒΟΥΤΑΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. «ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ», ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
    ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΕΙΔΕ ΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΟΣΟ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ. ΒΟΥΤΑΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ, ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. «ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ, ΑΡΑ ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ», ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΛΛΟ.
    ΤΕΛΟΣ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΒΟΥΤΑΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ, ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ?» ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ.






    ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ:
    DEPON ΑΝΑΒΡΑΖΟΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κου.πε.πε.
    κου.πε.πε.
    κου.πε.πέεεεεεεεεεε μου ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κου πε πε μου!
    Κου πε πε μου!
    Κου πε πε μου!
    Κου πε πε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κου-πε-πε
    κου-πε-πε
    κου-πε-πεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΖΙΒΑΕΡΙ
    BOUL-BOUL
    & KOYTROYLO...

    γιατι με φωνάζετε καλέ;;;

    ραντεβου για μπουγέλωμα στην πάνω βρύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ δεν θα έρθω,δεν μου αρέσει το μπουγέλωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οχι μπουγέλωμα είναι παγωμένα τα νερά, κρυώνω.Καλό απόγευμα, φεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΤΥΠΗΣΕ ... ΟΥΡΙΣΤΕ ΠΙΟΥΣ ΕΙΝΙ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΑΑΑ!ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΕΣ...ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑΚΙ ,ΟΛΑ ΚΑΛΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ? ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΑΓΕΝΕΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΥΠΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ...
    ΓΕΙΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ...ΚΑΛΑ...
    ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΒΕΡΑΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΚΑΙ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΜΑΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ....ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΟ ΕΣΚΙΣΕ 'Η ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ ?Ο ΦΑΤΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΟ ΜΑΣΗΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΚΟΙΛΙΑΣΕ...ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ...ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΑΣ ΜΟΥΤΡΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΣΟ ΤΑ ΜΑΖΕΥΑ ΤΗΝ ΕΨΕΛΝΑ,ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΒΑΛΏ ΤΟ ΤΡΩΕΙ,ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΑ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΠΕΣ ΚΑΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Α ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΘΑ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΥΤΟ ΠΕΠΟΝΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕΝΑ ΤΡΩΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ... ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΩ,ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΣΠΙΤΙ ΜΕ 20Ε ΤΟ 40λεπτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΚΕΤΟ Ν ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΡΑΝΕ ΟΛΟΙ ... ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ... ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΠΟΞΙΛΟ!!!ΑΚΟΥΣ ΝΑ ΒΑΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΑΛΑΤΙΟΥ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μας πως θα μάθει να υπακούει με τον Φρόυντ παραμάσκαλα; Εχει νου το ζωντανό; Δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΑΓΑΑΠΟ ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΕΝΑ ΑΔΕΣΠΟΤΟ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΣΑ ΣΤΑ ΚΛΩΤΣΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΜΑΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΧΑΙΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κοστίζει πολλά ο εκπαιδευτής! Α πα τσιφούτι είμαι. Στη δικιά μου σκύλα είχα δώσει Hippy ανατροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΠΡΕ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σιγά μη καταλαβαίνουν από στρατηγικές μαρκετινγκ τα σκυλιά. Ακου αρχηγός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΑΓΕΛΗΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΣΕ ΒΡΕ HIPPY ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΜΑΝ ΣΟ'Ι' ΠΑΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Φυσικά είναι το αγαπημένο μας παπί. Κορίνα ξέρω πολλά πράγματα. Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΧΩ ΞΕΣΚΟΝΙΣΕΙ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΑΘΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖ ΠΑΡΑ ΝΤΟΝΑΛΤ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ολα, ολα, θέλω να τα ξέρω όλα!



    Απόψε είμαι πνεύμα αντιλογίας.
    Ότι και να μου πείτε το αντίθετο θα λέω.

    χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αμα δεν σε πειράζει δεν έχει ενδιαφέρον! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΣ .... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πάω να μιλήσω με τον Φιλιόσο μου που πάει φαντάρος σε λίγες μέρες. Θα τα ξαναπούμε. Μιλήστε χωρις παρεμβολές. Φιλια και στις δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΛ .
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΜΙΛΑΓΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΑΣΑ
    ΑΧ! ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΖΑΜΠΑ,ΣΧΕΔΟΝ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ναι αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Καληνυχτα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. καληνύχτα σας
    αυτό τον καιρό δεν προλαβαίνω να πω τίποτα άλλο!σνιφ
    βαρέθηκα σνιφ
    δεν προκάνω τίποτα σνιφ
    δεν θέλω άλλη δουλειά σνιφ
    boulitsa ε όχι και σκρουτζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή