Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Money makes the world go round


Μια χαρά ιδέα είναι η αποταμίευση. Πολύ σωστά μας τα έλεγαν. Αυτό είναι το σωστό: να έχουμε απόθεμα και όχι μόλις παίρνουμε τον μισθό να κάνουμε μια βόλτα τα λεφτά μας μέχρι τη διπλανή τράπεζα. Όσο μας κρατούν δέσμιους των δανείων τόσο πιο ανελεύθεροι είμαστε. Το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, αλλά αν δεν το έχεις χάνεις υγεία και χαρά! (Αν έγραφα την έκθεση ο κουμπαράς θα ηταν σίγουρα δικός μου! Γιουπι!)_
-
Το τραγούδι της ημέρας: η καταπληκτική Liza Minnelli στο Money
_

28 σχόλια:

  1. Lack of money is the root of all evil.
    GEORGE BERNARD SHOW

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.(ΑΝ ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ- ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ)
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΒΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ Ο ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΣ ΔΕΞΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΟΥ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΕΓΩ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ...
    ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ...
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΠΑΙΔΙΑ .... KAI ...
    MONEY...MONEY...MONEY...MONEY...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ, ΑΡΚΕΤΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ..ΜΟΝΟ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα από την χειμωνιάτικη Άνδρο. Κάποτε είχα γράψει έκθεση για την αποταμίευση που είχε πάρει και βραβείο. Μόνο που δεν την τήρησα στη ζωή μου. Δεν περισσεύουν βρε παιδί μου. Άτιμο χρήμα! Καλό Σ/Κ σε όλους. Ιδανικός καιρός για σπίτι, ζεστασιά και παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δοκιμάστε αυτό το ψυχολογικό test. Αυτό είναι ένα αυθεντικό ψυχολογικό test.
    Είναι μια ιστορία για ένα κορίτσι. Ενώ ήταν στην κηδεία της μητέρας της,
    συνάντησε έναν άνδρα που δεν γνώριζε. Σκέφτηκε ότι ήταν καταπληκτικός, ο
    άνδρας των ονείρων της και τον ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα, αλλά δεν ζήτησε ποτέ
    τον αριθμό του τηλεφώνου του και έτσι δεν μπορούσε να τον βρει μετά την
    κηδεία.
    Μερικές ημέρες αργότερα το κορίτσι σκότωσε την αδελφή της.
    Ερώτηση: Ποιο ήταν το κίνητρο της, για τη δολοφονία της αδελφής της;
    Σκεφθείτε λίγο σοβαρά προτού να scrollάρετε προς τα κάτω.
    Αν δεν απάντησες... μη κατεβαίνεις κάτω.

    Απάντηση: Ήλπιζε ότι ο τύπος θα εμφανιζόταν στην κηδεία της αδελφής της.

    Εάν απαντήσατε σωστά, σκέφτεστε όπως ένας ψυχοπαθής.

    Αυτό ήταν ένα test που ένας διάσημος αμερικανός ψυχολόγος χρησιμοποίησε για
    να βρει εάν κάποιος έχει την ίδια νοοτροπία με έναν δολοφόνο.
    Πολλοί καθ' έξιν δολοφόνοι που ήταν ήδη στη φυλακή, απάντησαν σωστά σ'αυτό το test.
    Εάν δεν απαντήσατε σωστά, καλό για σας.

    ΥΓ: Εάν απαντήσατε σωστά, παρακαλώ ενημερώστε με ώστε να μπορώ να σας βγάλω από τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου. .





    __________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σας.

    Boul. Η φωτογραφία από την συννεφιασμένη Άνδρο είναι super.

    Γαρουφαλία.
    Δεν είμαι φυλακή... αλλά δεν ήταν δύσκολο να βρω την απάντηση.

    Πρέπει να αρχίσω να φοβάμαι?

    Δεν μας έγραψες όμως εσύ τι φοβάσαι. Έχεις αδελφή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα και καλο σ/κ.Γαρουφαλια μολις τωρα ανακαλυψα οτι ειμαι ψυχοπαθης!!κανετο και στην γνωστη κυρια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΑΝΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ!!!!ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟ,ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΗΡΘΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ.ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ.ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΣΟ Η ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΛΑ ΚΥΛΟΥΝ ΟΜΑΛΑ,ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΊΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ...
    ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ...ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ.
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΟΥΜΠΑΡΑ...ΝΑΙ ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ,ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ.
    ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΟΙΓΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ.ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ,ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΟΙΓΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ.ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΗΘΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ, ΕΝΤΑΞΕΙ. ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΑΛΛΑ ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ...!!!!ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ ΠΑΣΤΙΤΣΑΚΙ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο/Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΣ/Η, ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΑΚΑ. ΣΥΜΦΩΝΟΙ;
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ,ΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα.
    Οταν ημουν στην εκτη δημοτικου εγραψα και εγω εκθεση για την αποταμιευση,το γραπτο μου βγηκε πρωτο, αλλα κουμπαρα δεν μου εδωσαν,λετε απο τοτε να εχω ψυχικα τραυματα και γι'αυτο δεν τα παω καλα με την αποταμιευση;
    Ευτυχως ομως που πηρε καποιος αλλος κουμπαρα(τον οποιο τον εχουμε στολισμενο και γεματο) και ετσι ισορροπουν τα πραγματα στο σπιτι!!!!
    Μπειτε στην Κιν/κη Λεσχη και παρτε μια γευση του σημερινου καιρου στην Ανδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1)δεν ειχα ποτε κουμπαρα,δεν μαζευω λεφτα,ειμαι της νοοτροπιας να ζω με αξιοπρεπεια μεν αλλα τα λεφτα αμα δεν τα γλεντας πανε σε γιατρους(!!!!)
    2)εδωσα λαθος απαντηση αλλα την μουρλα μου την εχω και με βουλα!

    καλη συνεχεια χειμωνιατικη και .....ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ!!!
    φιλια ζουμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΙ Ο ΦΟΙΒΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ...Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ...ΠΟΥ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΝΩ ΛΟΓ/ΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ.......

    (αποδυκνυεται η πνευματικη διαταραχη!!!) χε χε χε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. SKROUTZ,ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ...
    ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΡΥΣΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΤΙΣ ΗΘΕΛΑ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Που ξέρεις πως δεν είμαι Skroutz?
    Ε? Ε? Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χμμμμμμμμ!!!!ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ....ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Einai pia arga na ginete Skroutz. Synehiste tis vouties sto Paraporti kai tis alles hryses paralieski afiste ta hrysa nomismata gia mena. (Ektos ki an nomizete oti ta kitrina kapakia einai lires.)
    Skroutz Mac Duck

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΑΓΟΣ ΕΙΣΑΙ????
    ΧΡΥΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ,ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΑ ΕΧΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Poly omos me anihsyhise i kyria Kapsorahi me afta pou egrapse. Me exei valei se skepseis. Me eipe kai koufala. Ti paei na pei afti i leksi; Den yparhei stin glossa mas.
    Skroutz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΝΕ (Λ. ΚΗΛΑΙΔΟΝΗΣ)
    ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=z1-qYNAaE8g
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπραβο μπράβο η αποταμίευση είναι αρετή!
    χαίρομαι που έχω φίλους που αποταμιεύουν!
    εγώ πάλι ένα θεματάκι το έχω κάποτε έκανα αποταμίευση τώρα δεν το πετυχαίνω μου χαλάει η σαντιγύ
    κουτρουλό καλή ιδέα του πρωτοχρονιάτικου κουμπαρά θα προσπαθήσω!
    σας φιλώ γιατί αύριο έχει εργασία και χαρά!σνίφ σνιφ!
    ναι ναι! τα λεφτά που θα πάρω θα τα βάλω στο κουμπαρά το υπόσχομαι!!!χιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή