Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Μου έχεις κάνει τη ζωή ποδήλατο

Το περιοδικό "Κ" (ένθετο στην Καθημερινή της Κυριακής) έχει ένα πολύ καλό άρθρο: "βάλε το ποδήλατο στην πρίζα" Επειδή το ηλεκτρικό ποδήλατο έχει ενδιαφέρον, ειδικά για τους ανθρώπους της μέσης ηλικίας* που θέλουν να κάνουν ήπια γυμναστική, δείτε τα site:
http://www.electrobike.gr/gr/index.php
http://www.gocycle.com/
http://www.ultramotor.com/uk/product/a2b_metro
-
Αντιγράφω από το "Κ" μερικά "συν" του ηλεκτρικού ποδηλάτου:
Αποτελεσματική ενδυνάμωση των ποδιών, καύση θερμίδων, τόνωση μυϊκού και καρδιαναπνευστικού συστήματος, ενεργητικότητα, καλή διάθεση, ιδανική αερόβια άσκηση.
Μπορούμε δηλαδή να κάνουμε κλασικό ποδήλατο και το μοτέρ να μας σπρώξει "γλυκά" ώστε να γλιτώσουμε το ντουβρουτζά της ανηφόρας. Χωρίς κίνδυνο ανεβαίνουμε τη Σωτήρα, την ανηφόρα της Σοφίτσας, μέχρι και τον Άγιο Παντελεήμονα πάμε! Εκεί θα χρειαστεί να το φορτίσουμε αν δεν θέλουμε να μείνουμε για πάντα με τον Ευδόκιμο! Φυσικά στον κατήφορο ούτε η F1 δεν μας πιάνει!
-
* Αν θυμάμαι καλά ο Αμερικανός ηθοποιός Μπομπ Χοουπ είχε δώσει ένα απίστευτο ορισμό της μέσης ηλικίας. Είχε πει λοιπόν: "Μέση ηλικία είναι όταν τα χρόνια σου έχουν αρχίσει να φαίνονται γύρω από τη μέση σου"

81 σχόλια:

  1. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΉΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 35 ΧΡΟΝΩΝ Ο ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΑΛΒΕΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.
    ΑΞΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιναι τωρα και 2 μηνες που ο Φ. πηρε ποδηλατο....ειναι παιδι της πολης αλλα οταν ηταν μικρος η πολη δεν ηταν ετσι...γυρω απο το γηπεδο του ακατανομαστου στους Αμπελοκηπους που μεγαλωσε ειχε αλανες και γειτονιες και τοτε αλωνιζε με το ποδηλατο....πηρε λοιπον ενα τωρα για γυμναστικη.....το στολισε με ενθουσιασμο ατοφια παιδικο του εβαλε φως,καθρεφτες,παγουρι για νερο,αντανακλαστικα και αλλα πολα και παει βολτες οσο συχνα μπορει....εκεινο που μου λεει καθε φορα που γυριζει ειναι ποσο επικινδυνοι ειναι οι οδηγοι των αυτοκινητων και ποσο λιγο σεβονται τον ποδηλατη......τι να πεις!απο την αλλη βεβαια δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι θυμηθηκα τωρα!
    ισως σας το εχω ξαναπει δεν θυμαμαι!
    απογευμα γυρναμε απο τα Αγγλικα και στην κατηφορα της Σωτηρας ο Λωνιδης ο Γονεος (το καλοπαιδο!) με βαζει πισω στο ποδηλατο και περνωντας φορα απο ψηλα προσγειονομαστε σε κατι μπαλες με σανα μπροστα απο την πορτα του μανιταριου!!!
    αλλου εγω, αλλου αυτος,αλλου το ποδηλατο και οι τσαντες μεσα μερια!
    Λεο!!!!καλο μου φιλαρακι σε αγαπω παντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Καψοράχη με τις ορθοπεταλιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου και σενα αφεντικουλι!
    εμεις δεν ειμαστε στη μεση ηλικια ετσι?
    δακτυλιδι μεση μιλαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΙΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΦΟΒΕΡΗ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΧΑΛΑΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΟ SWELL.ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΧΘΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΕΞΩ ΣΤΟ SWELL ΤΕΛΕΙΑ... ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΦΗΝΑΚΙΑ ΣΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου Ευτυχουλα!
    καλοκαιρι ακομα ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτές είναι οι δέκα πιο επικίνδυνες τροφές για την υγεία μας
    from Το Τεφτέρι by Sainiss

    Οι «10 πιο επικίνδυνες τροφές», όπως τις κατατάσσει η αμερικανική Διεύθυνση Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) είναι:

    1). Οι πράσινες σαλάτες (μαρούλι, το λάχανο και το σπανάκι)! Μπορούν να προκαλέσουν από μικροπροβλήματα, όπως κοιλόπονους και διάρροια, μέχρι σοβαρές ασθένειες που μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και σε θάνατο, όπως η νεφρική ανεπάρκεια.

    2). Τα αβγά(κυρίως ωμά) τα οποία σχετίζονται με τη σαλμονέλα, με 352 εστίες μόλυνσης και περισσότερους από 11.000 ασθενείς.

    3). Ο τόνος, ο οποίος προκαλεί σκομβροτοξίνωση όταν δεν αποθηκεύεται σε χαμηλές θερμοκρασίες,

    4). Τα στρείδια, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν γαστρεντερίτιδα εάν δεν μαγειρεύονται καλά.

    5).Τη «φονική» πεντάδα συμπληρώνουν οι αγαπημένες μας πατάτες, παρόλο που δεν τις τρώμε ποτέ ωμές.

    6). Μία εξίσου δημοφιλής τροφή, το τυρί, εμφανίζεται στην έκτη θέση του καταλόγου, αφού μπορεί κατά την παρασκευή του να μολυνθεί με παθογόνα, όπως η σαλμονέλα.
    Ιδιαίτερα επικίνδυνη για τις εγκύους είναι η κατανάλωση μαλακών τυριών, όπως η φέτα, το καμαμπέρ και τα μεξικάνικα τυριά, που μπορεί να περιέχουν το μικρόβιο λιστέρια και να οδηγήσουν σε αποβολές.

    7). Το αγαπημένο μας γλυκό του καλοκαιριού, το παγωτό, ακολουθεί στην έβδομη θέση, επειδή συνδέεται με επικίνδυνα βακτήρια, όπως η σαλμονέλα και ο σταφυλόκοκκος.

    8). Η ντομάτα, επίσης βρίσκεται στη λίστα με συχνότερο παθογόνο τη σαλμονέλα. Το βακτήριο μπορεί μάλιστα να διαπεράσει τη φλούδα, καθιστώντας αδύνατη την απομάκρυνσή του με το πλύσιμο της ντομάτας.

    9). Στην ένατη θέση βρίσκονται οι ρίζες, τροφή που συναντάμε κυρίως στις ασιατικές κουζίνες,

    10). Οι φράουλες και τα μούρα, με τα περισσότερα κρούσματα να συνδέονται με το παράσιτο Cyclospora.

    ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.ΑΦΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ...
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μετά από ένα διάστημα καλοκαιρίας με υψηλές θερμοκρασίες και χωρίς καθόλου φαινόμενα το σκηνικό του καιρού αλλάζει σημαντικά από την Τρίτη και μετά. Ψυχρές αέριες μάζες από την Βόρεια Ευρώπη θα κινηθούν προς τα μέρη μας φέρνοντας όχι μόνο βροχές και καταιγίδες αλλά και χιόνια τα οποία θα κάνουν την εμφάνιση τους για πρώτη φορά φέτος στα ψηλά βουνά της βόρειας κυρίως χώρας.
    Περισσότερα εδώ http://www.meteo-news.gr/gr/forecast/Breaking-news/1255277146

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δηλαδη εγω που τον τελευταιο καιρο τρωω ΠΟΛΛΕΣ πρασινες σαλατες ειμαι για διαθηκη ετσι?
    μηπως να το ριξω στα παϊδακια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΑΛΑΤΙΚΟ ΕΧΩ ΦΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΠΙΑ,ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΗΜΕΡΑ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΠΕΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΥΓΡΑΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παντως σημερα αν ημουν εκει την βουτια μου θα την εριχνα!
    η κορη μου πηγε για μπανιο εδω στην Αναβυσο....εγω παλι δεν το κανω κεφι το μπανιο στην Αθηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουτρουλο οι αρρωστοι σου καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ...
    ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΣΤΑΚΟΥΣ,ΦΟΥΑ ΓΚΡΑ,ΣΟΛΟΜΟ,ΠΡΟΣΟΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΡΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...ΑΛΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΝΑΖΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΒΗΧΑΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ.
    ΚΟΡΙΝΑ,ΜΗΠΩΣ ΖΗΛΕΥΕΙΣ??????ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γιατρε μου θυμισες το εργο με τον Κωσταντινου με τα ναυτακια του ζουμπουρλουδικα που ελεγε στην ξανθια "ριξε κατι επανω σου,θα πουντιασεις"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΝΤΑΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΗ ΦΩ ΤΟ ΤΗΣ ΠΕΘΑΜΕΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ"ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ,ΡΙΞΕ ΚΑΤΙ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ,ΘΑ ΚΡΥΩΣΕΙΣ"
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΟΥΝΤΙΑΣΩ!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σωπα παιδι μου!η Τσεσικα πουντιασμενη! αδυνατον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙΙ!!!
    ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ....
    ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ... ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΩΡΑΙΟ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΟ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ,ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. βλεπω στην τν τον Μπερλουσκονι....γινεται αρση της ασυλιας του και τον πανε δικαστηριο...τσ τσ τσ!!! αυτοι οι Ιταλοι!αξεστοι!
    ενω εμεις! οι πολιτισμενοι.....αφηνουμε τα "καλοπαιδα" τα δικα μας απέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ???
    Η Κ.Π.Π ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΨΥΧΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ... ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. κουτρουλοκαζανακι ειμαι στην συντηρηση,αλλα κακα τα ψεμματα...ξερουμε ολοι οτι για να διατηρηθεις ετσι μια ζωη πρεπει μονιμως να εισαι στο μετρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. το "εχω και κοτερο παμε μια βολτα?"ατακα ειναι γιατρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ Η ΑΔΕΛΦΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στο μέτρο αδελφές μου,στο μέτρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ....ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στο μετρό ειμαι μονο!!!!!καθε μερα...γιατι απο μέτρο...αστα!


    εκεινο που με σωζει ειναι οτι δεν τρωω γλυκα! η διαιτολογος οταν με ρωτησε τι εχω λαχταρισει και ΔΕΝ ειπα γλυκο μου ειπε οτι ειμαι η εξαιρεση....οι 9 στους 10 λενε γλυκο και δη σοκολατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αχ! ο γιατρος τρελοκοτσιδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΓΛΥΚΟ ΔΕΝ ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΦΑΙ ΝΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΕΝΝΟΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΑΣΗΜΑΝΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κι ομως...παϊδακια ειχα λαχταρισει...και τσιπς....και μπυριτσα...και σαλαμακι...και μακαροναδα πλουσια!μιαμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. το ωραιο ειναι οτι χθες μας εφεραν ενα θεσπεσιο τσιζκεϊκ!!!! με το δακτυλο γλωσισα...ο γοητας το καταβροχθισε μονος του μισο χθες μισο σημερα......βογκαγε την νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΠΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ...
    ΔΗΛ. ΑΝ ΦΑΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΠΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. κανονικα τρωω γιατρε τωρα....απλα προσεχω τις ακροτητες.....εχουμε και μια ηλικια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. και μεση δακτυλιδι ειπαμε!!!!!!

    αμαν πολυλογια αυτο το αφεντικο.....

    κουτρουλο...ασε κατω το γλυκο κουταλιου! σε γλεπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπεραααα.
    Παλι για διαιτες μιλατε;Δεν διαβασατε αυτα που σας εγραψα την περασμενη εβδομαδα;
    Τι κανετε κοριτσια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΠΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑ,ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΏ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η ανωνυμη ειμαι εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλως την ασυστατη! πηγες για μπανιο σημερα στο Συνετι? χαρμα θα ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΕΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ειπα στην ασυστατη για μπανιο και σκιαχτηκε.....το εχει πλυνει το μαγιο και το εχει κρυψει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΙ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΜΕΡΥΛ ΣΤΡΙΠ,ΘΕΑ,ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. το μαγιο εγω το κρυβω για ψυχολογικους λογους αργα....παντως το ωραιοτερο μπανιο το εχω κανει τελος Οκτωβριου στην Ευβοια!χρονια πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. το εχω δει κουτρουλο! ωραιο ειναι!

    καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εδω ειμαι βρε κοριτσια μην φευγετε.Μου εκαναν εξωση απο τον ενα υπολογιστη και μεχρι να αρχισω τις διαπραγαματευσεις για τον αλλο σας εχασα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. και εμεις εδω ειμαστε...πες βρε! το εχεις κρυψει το μαγιο για φετος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το εχω κρυψει το μαγιο καψοραχουλα μου.Αν δεν εχει καυσωνα ουτε το ποδι δεν βαζω μεσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τα τελευταια χρονια την βαριεμαι την θαλασσα.Και να σκεφτεις οτι στα νιατα μου ανεβοκατεβαινα 900 σκαλοπατια για μια βουτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. εγω ελεγα πιο πριν οτι αν ημουν εκει σημερα θα το εκανα το μπανακι μου!
    σημερα ηταν καλοκαιρι παντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ναι,σημερα ειχε πολυ ωραια ημερα.Τωρα ομως κανει ψυχρα και εχει ενα ελαφρυ αερακι.
    Ολες για το εργο πηγανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ποσο θα ηθελα να ηξερα ποδηλατο!!!!
    Εχουμε στο σπιτι 2 των παιδιων και δεν μπορω να τα παρω να παω μια βολτα γιατι δεν εμαθα ποτε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ναι...ειμαστε μονες σαν ανεμωνες....λεγαμε να ερθουμε τουτο το ΣΒΚ που περασε αλλα σκαλωσε! κριμα γιατι απο οτι ακουσα χαλαει ο καιρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μονη μου μιλαω!!!
    Αντε καληνυχτα σας και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. εγω ηξερα μικρη...αλλα αυτο λενε δεν ξεχνιεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χαλαει καψοραχουλα!!!
    Υπομονη μολις ακουσεις ωραιες μερες ελα.Καληνυχτα,φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καλη νυχτα κοπελα μου!
    να στειλεις χαιρετισμους στο αγορι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αλήθεια από που βγαίνει η φράση αυτή; Και πείτε μου πρέπει να αφήνουμε στον άλλο-η να μας κάνει τη ζωή ποδήλατο; Ή πρέπει να πρεσβεύουμε ανεκτικότης μηδέν...( σαν εξαντλήσουμε όλα τα όρια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή