Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Είναι το καρποφόρο γέλιο*


«Χίλιοι μύριοι καλογήροι σ’ ένα ράσο τυλιγμένοι» έτσι έλεγε ένα από τα πιο γνωστά παιδικά αινίγματα. Εκτός από τα ελαιόδενδρα που είναι γεμάτα ελιές, οι ροδιές αυτή την εποχή γέρνουν από καρπούς. Πολύτιμος καρπός που στην εποχή των "έτοιμων" περνά απαρατήρητος Δοκιμάστε τα στον αποχυμωτή, είναι νόστιμος χυμός με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Επίσης γυμνάζει καλά τα πάνω άκρα διότι εκτός από τον αποχυμωτή θα καθαρίσετε τα πλακάκια και ότι άλλο υπάρχει στα πέριξ.
-
"Είναι η τρελή ροδιά που μάχεται τη συννεφιά του κόσμου;"
* Διαβάστε εδώ το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη. Ακούστε την "τρελή ροδιά" με τους Χειμερινούς Κολυμβητές εδώ
-
Χθες η Ντου μας ενημέρωσε για δυο ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις.
Δείτε τα σχόλια της χθεσινής ανάρτησης. Ευχαριστούμε Ντου
Πολύ καλή ιδέα είναι να παρακολουθήσουμε την εκδήλωση και μετά να φάμε κάτι ελαφρύ στη παραδοσιακή ταβέρνα "Πλάτανος"
Επίσης...
Σήμερα το βράδυ στην Ανδρο Winter Party... των συλλόγων!

36 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
    ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΗΡΘΕ.ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.
    ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΧΥΜΟΣ ΡΟΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλους. Σήμερα είναι μια όμορφη μέρα ηλιόλουστη. Να περάσετε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ BLOGΟΠΑΙΔΑ ...
    'ΤΡΕΛΗ ΡΟΔΙΑ' ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗ ...
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΡΟΔΙΑ,ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΑΣ ΕΙΧΑΜΕ 3 ΘΕΟΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ ΕΜΟΙΑΖΑΝ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΕΣ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ... ΜΟΥ ΕΦΕΡΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ...
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟ PARTY ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ :
    from The Crazy Greek blogger by Crazy Greek blogger

    -- ΣΤΑ 3 ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΟΥΡΑΣ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΣΟΥ.
    -- ΣΤΑ 12 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ.
    -- ΣΤΑ 18 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.
    -- ΣΤΑ 20 ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ.
    -- ΣΤΑ 35 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.
    -- ΣΤΑ 50 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.
    -- ΣΤΑ 60 ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ.
    -- ΣΤΑ 70 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.
    -- ΣΤΑ 75 ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ.
    -- ΣΤΑ 80 ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΟΥΡΑΣ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω που ειμαι στην ηλικια να εχω λεφτα και ΔΕΝ ΕΧΩ ακολουθω τα υπολοιπα ...η....να ξεκινησω απο την αρχη?
    χα χα χα!! γελασα κουτρουλο μου!

    καλησπεριζω την blogοσφαιρα και τον "ωραιο" ανωνυμο! ομορφοσογο! μετα τον Λωνιδη τον "ομορφο" εχουμε και τον ετερο "ωραιο"
    αχ Βιολετερα!ομορφομανα!

    ροδια μικρη ετρωγα ποσον...πηγαιναμε στο κτημα που βρισκεται ο Αγιος Ταξιαρχης (θυμασαι Ελενιτσα?) στο Μεσα Χωριο τα κοβαμε τα σκαγαμε επι τοπου και τα τρωγαμε καθισμενες κατω απο τα δεντρα...κοκκινα ολα...ρουχα,νυχια,μουρες.....η Χρυσανθη γκαριζε μετα....

    τωρα βαριεμαι...εκτος αν μου τα καθαρισει καποιος....

    αφεντικουλι τι μου θυμισες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ... ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΓΕΛΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΣΕΞΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. emena mou lipoun 100 dolaria yia na piaso to EKATOMIRIO
    tis mas perimeni pali katourimata xa xa as gerasoume prota kai vlepome yia ta oipolipa. pandos apo rodia exo na fao apo mikros.
    kalisas nixta

    oi koulouritia girise sta livadia oi epese stous KEFTEDES palei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΟΥ ΡΟΔΙΑ????
    ΕΙΔΕΣ ΚΟΡΙΝΑ!!!!
    ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟΥ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΑ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΤΣΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΤΙΣ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ,ΤΗΣ ΛΕΙΨΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΑΝΤΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΗΤΡΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΟΣΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. sigoura korina ala opos ta livadiana rodia den eiparxoun pouthena
    kai pos to ksero afou den exo ksanafaoi xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΒΡΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. a oute mousmoula den eiparxoun

    tora mou aniksate tin oreksi. kai eime stin doulia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΕΤΑΞΟΥ ΣΤΗ ΜΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 1-2 ΧΑΝΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΤΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΕΕΕΕ,ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ,ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ Σ.ΑΦΡΙΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΡΟΔΙΑ,ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΧΑΛΙΑ,ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΕΒΑΖΑ 3 ΡΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ!!!ΦΕΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΥΤΕ ΕΝΑ,ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΩ!!!ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. AX KAI NA EIMOYNA ΣΤΟ SWELL ΑΠΟΨΕ!!ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΕΖΟΥΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΕΙΜΑΙ,ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΠΑΝΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΕ ΒΗΧΑ ΑΚΟΜΑ,ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΕΥΓΕΙ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. η παρεα εφυγε!
    αντε καληνυχτα παιδακια και καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καληνύχτα και καλημέρα all over the world!!!!!!!1
    εγώ θυμάμαι τον παππού μου που πάντα έπαιρνε ρόδια και τα κρέμαγε στην κουζίνα για να σπάσουμε την Πρωτοχρονιά
    είναι όμορφα είναι γούρικα είναι νόστιμα φέρνουν αφθονία και σε κάνουν ροζουλί!xixi

    ΑπάντησηΔιαγραφή