Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Το Καλόβολο


Το Καλόβολο, στο βάθος η καταπληκτική ρεματιά. Πράσινο παντού. Σε πρώτο πλάνο τα πρώτα σκαλοπάτια της μεγάλης σκαλούρας που οδηγούν στο σπίτι του Γαλανού και τις θείας Λούλας. Δεξιά το σπίτι της Τριανταφυλλιώς. Πολλές φορές αυτά που δεν δείχνουν οι φωτογραφίες είναι πιο ισχυρά γραμμένα στη μνήμη από αυτά που φαίνονται, γιατί το μυαλό "ταξιδεύει" καλύτερα από τα μάτια. Έχω παίξει σαν παιδί πολύ σ' αυτή τη γειτονία όταν με την μάνα μου πηγαίναμε να δούμε την θεία Ερήνη. Σα ν' ακούω τις φωνές: μην τρέχετε στη σκάλα. Μετά στην επιστροφή κρατώντας σφικτά στο χέρι τη χαρτοπετσέτα με τα γλυκά που με είχαν τρατάρει, έτρεχα μπροστά γρήγορα για να φτάσω στου Κρητίκα, να βάλω φωνή στην Ευγενία, να μιλήσουμε για λίγο... Τι θυμάμαι πρωί - πρωί; Μωρέ προκειμένου να μην πάω στη δουλειά θα μπορούσα να θυμηθώ τα πάντα! Καλημέρα παίδες.

41 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ....
    ΑΧ!!!! ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ BOUL-BOUL!!!!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΔΡΟΜΑΚΙ ΚΑΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ !!! ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΓΕΝΝΉΘΗΚΑ,ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΆΓΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΝΗ,ΤΗΝ ΕΡΙΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
    ΑΧ! ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ BOUL-BOUL!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκει δα δεξια στο σπιτι της παιδικης μου φιλης Φιλιτσας....ωρες ατελειωτες παιχνιδιου ειδικα τις μερες που η γιαγια Παρασκευουλα μας επαιρνε εμενα και το καζανακι και πηγαιναμε να δουμε την θεια Ασημινα & την Ευαγγελια με τα μπλε-μπλε ματια και τα αεικινητα εξαδελφια Ετουλα-Μητσο!
    και μετα μεγαλωνοντας στο ιδιο σπιτι ατελειωτες συζητησεις εφηβικες γεματες ανησυχια,ερωτες παιδικους και γελια!
    αχ βρε Βαλεντινο............


    καλημερα παιδακια...Παρασκευη που μοιαζει με Τριτη σημερα...μεγαλη υποθεση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΛΙΓΟ ΚΡΥΟ. ΑΥΤΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ, ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΝΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΕΕΕ!! ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΟΥΜΕ ΡΙΞΕΙ ΕΚΕΙ, ΤΙ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ, ΤΗΝ ΑΝΗΨΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗΣ,ΤΙΣ ΕΓΓΟΝΕΣ ΤΗΝ ΘΕΙΑΣ ΜΟΣΧΟΥΛΑΣ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΤΙΝΤΙΝΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα,εγω δεν εχω παιδικες αναμνησεις,ομως αυτο το δρομακι το περπατουσα 10 χρονια,λιγο πιο κατω ειναι το σπιτι μου.χρονος ειναι θα περασει!!αχ boul boul τι μου εκανες πρωι πρωι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια .......καλη η γειτονια σας αλλα και το Μεσα Χωριο(Κορεα η Καψοραχη) μια χαρα ειναι....η δικη μου παιδικη γειτονια.....
    θυμαμαι Ελενιτσα(Ζανη)-Μινα(του κεφτε)Αντωνης Βιολετα (Λιοπυρου)και τα καλοκαιρια Μινα-Χρυσουλα(Γονεου)
    τρεχαλητα και παιχνιδια απο "τις ποταμοι" μεχρι μεσα τους μπαξεδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ BOUL- BOUL ΟΤΙ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ.ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΜΑΣ...ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα, πήγαινα σ΄αυτή τη γειτονιά με τη γιαγιά μου στη θεία Μαρία.
    ΄Ασε που ραβόμουν στην Ελένη,Ερηνούλα και Μαργαρίτα. Τόσο καλές κοπέλες γλύκα σκέτη.
    Κουτρουλάκι,δεν σε είχα γνωρίσει τότε.
    Αλλά η καλύτερη γειτονιά ήταν στης Θείας Ασημίνας.Χα!χα!
    Είχαμε τη βρύση κοντά και του Μπέη να τρώμε λιχουδίτσες της "εποχής "
    μας.
    Καψοράχη,μπερδεύτηκα άλλη δεν είναι η γειτονιά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχία σε πιστεύω, ρώτα την Ασυστατη να σου πει πως θα μου στέλνεις email.
    Καψοράχη εξ επί τούτου βάζω συνέχεια για το Πέρα Χωριό για να τα πάρεις στο κράνος. Μ' αρέσεις πάρα-πάρα- πολύ όταν νευριάζεις. Χε, χε, χε
    Καψοράχη! Καψοράχη! Καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τζιβαερι μου εγω μεγαλωσα στο Μεσα χωριο.....απλα τα τελευταια χρονια εχω νοικιασει σπιτακι εκει που ειναι το καλοβολο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αφεντικουλι!!!! πονηροφατσα απιστευτη..σιγανο ποταμακι!!!!!
    την αλλη εβδομαδα θελω Μεσα Χωριο παραυτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζιβαέρι συμφωνώ, η πιο ωραία γειτονιά ηταν εκει κάτω από του Μπέη οταν τα Μηλαιάκια ζούσαν στα Λειβάδια και ο Νονός μου ταξίδευε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καψοράχη θέλεις να τσακωθούμε; (στα ψέματα)
    Το ομορφότερο χωριό είναι το Πάνω Χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το Μεσα Χωριο το Μεσα Χωριο το Μεσα Χωριο!!!!!!!!!!!!!!!!
    να μαθεις........
    και αν θες παλευουμε κιολας!


    χι χι χι χι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΘΕΑ ΕΤΣΙ.ΤΟ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΟ ΤΙ ΕΧΕΙ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΒΛΕΠΕΤΑΙ. ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΓΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΟ(ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΆΩ ΦΥΣΙΚΑ).ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΓΙΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ... ΜΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΡΙΑ ΧΩΡΙΑ...ΤΟ ΠΕΡΑ,ΤΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ...ΧΕΧΕΧΕ
    ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΕΚΕΙ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευτυχια παιδι μου....ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΕΚΕΙ!!!!!!!!
    το Μεσα Χωριο ειναι χωμενο ...στο πρασινο εχει Θεα το Πανω Χωριο και ....βγαζει ομορφοκοριτσα!
    ετσι κουτρουλοκαζανακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή εγώ είμαι και λίγο ετεροδημότης,εκεί που ήταν τα γλυκά Μηλαιάκια ποιό χωριό είναι ;
    όταν τραβούσαμε ίσα κάτω στη θεία Ρίτσα (από εκείνο το δρόμο που πάντα με μάγευε )ποιό χωριό είναι; από του Μπέη ίσα μέσα (στη νονά μου)ποιό χωριό είναι;
    Η σημερινή φωτογραφία ποιό χωριό είναι;Εκεί που γεννήθηκα δίπλα στου Κεραμά ποιό χωριό είναι;
    Πάντα μπερδευόμουν .Πάντα η γιαγιά και η μάνα μου ,μου τα εξηγούν και πάλι στην ίδια άγνοια βρίσκομαι!
    ΄Ολα τα χωριά όμως λουκούμιαπό γλύκα και ομορφιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα και από μένα.
    Σαν εκπρόσωπος του Κάτω Χωριού, υποστηρίζω ότι καλύτερο χωρίο είναι το Κάτω Χωριό. Έχω ακούσει ότι βγάζει ομορφόπαιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ Τσιβαέρι.
    Είσαι πολύ αγεωγράφητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα Λειβάδια αποτελούνται από πέντε υποχωριά.
    1) Το Κεντρικό Χωριό ή Πάνω Χωριό (η πρωτεύουσα των Λειβαδίων)
    2) Το Πέρα Χωριό ή Πίσω Χωριό για τους Πανωχωριανούς (από όπου είναι και η φωτογραφία)
    3) Το Κάτω Χωρίο όπου μένει η αφεντιά μου
    4) Το Μέσα Χωρίο που είναι κάτω από την Μεσσαριά και
    5) οι Μπαξέδες (όχι όλοι γιατι μερικοί ανήκουν και στο Παραπόρτι).
    Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λωνίδι πολύ όμορφα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. προεδρε! τι κανεις βρε ατιμο?
    ατιμοομορφοπαιδο κατωχωριανο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΡΕ ΜΗ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠ' ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ,ΠΛΑΓΙΑ,ΠΑΝΩ, ΜΕΣΑ, ΚΑΤΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ Σ/Κ ΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
    ΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΡΡΑΞΗ ΠΕΡΑΠΙΣΩΚΑΤΩΜΕΣΑΧΩΡΙΑΝΩΝ!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΜΠΑΑΑΑΑ!!! ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΙ ΧΩΡΙΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γεια σου πρωτευουσιανα!!!
    Λεφανταροπρωτευουσιανα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ,ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΓΟΡΙΑ!!!!ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΡΑΣΙΝΟ !ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΘΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ μου αρέσει που είμαι πρωτευουσιάνα και μάλιστα στην κάτω γειτονιά την πιο ωραία γειτονιά, που βγάζει όμορφα κορίτσια. Ε!Boul boul?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ομορφα, πανέξυπνα και καλόψυχα! Γιουπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kalimerasas paidia.
    ego den to gnorizo afto to topoio.
    proei proei me siginisate. toi na grapso.an arxiso,then me perni o keros na grapso osan mou eirthan sto mialomou.
    kalisas mera kai kalo savatokiriako

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΕΣ ΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΜΟΥ!! ΑΑΑΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!! ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??? ΣΟΥ ΗΡΘΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΕΕΕ? ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό Μεσημέρι και Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε.
    Από ότι είδα θα έχουμε βροχές και πολλά μποφόρια. Για να δούμε.
    Ότι καιρό και να έχει έμεις καλά θα περνάμε.
    Τα λέμε.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλόβολο από που βγαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό Σαββατοκύριακο πανω κατω περα μεσαχωριανοί,ντόπιοι και μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγω υποστηριζω Πανω Χωριο γιατι αυτο ξερω κι αυτο εμπιστευομαι.....
    Φ.(απο Λ+Φ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΔΡΟΣ ΑΥΡΙΟ 19-14 C ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ...ΕΤΣΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Aνάμεσα στα λυγερόκορμα δέντρα της ερωτικής αντριώτικης φύσης
    βλέπω το ρέμα και τα ρυάκια μιας ασύμμετρης άναρχης γεωμετρίας, δίχως τα αξιώματα της θεμελίωσης.
    Βλέπω τη τέχνη της σμίλης που δημιούργησε τις κρίνες και τα υπέρθυρα.
    Όλα είναι σύμβολα της εποχής της ομορφιάς.
    Σκέφτομαι...
    Η ομορφιά πρέπει να είναι συμβατή με το παρελθόν μα και με το παρόν.
    Ο χρόνος γοργά κυλάει , θυμίζοντάς μου την ματαιότητα...
    Μετακινούμαι συνειδητά.
    Αφήνομαι στο χάδι της περιπλάνησης.
    Είμαι εκεί.
    Με πήγαν οι σκέψεις.
    Με πήγαν οι μνήμες.
    Ακούω γλυκόλαλους ήχους.
    Των πουλιών που ευλογούν τη φύση.
    Ακούω τις φωνές των παιδιών του τότε... με την ευλογία της αθωότητας.
    Που τώρα δημιουργούν, προσθέτοντας.
    Με την ευλογία της ωριμότητας.
    Αφιερωμένες τούτες οι γραμμές σε όλες και όλους εσάς.
    Να είστε όλες και όλοι καλά.
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή