Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Πολλά... τραγούδια θα σου πω

Σήμερα Κυριακή 18 Οκτωβρίου στην ΕΤ3 ώρα 12.00
«Ο τόπος και το τραγούδι του» με χορούς και τραγούδια της Άνδρου

Από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ σαββατοκύριακο
Στο ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΟ ο Γιώργος Δαρδανός απαντά στο ερωτηματολόγιο του Προυστ: "Μετανιώνω για πολλά" Διαβάστε εδώ Απαντήσεις του συμπατριώτη μας που ξεχώρισα και συμφωνώ απόλυτα:
Το αγαπημένο σας ταξίδι; Ραφήνα - Άνδρος.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Στην Άνδρο, στο τέλος του καλοκαιριού.
Χτυπάω ξύλο κ. Δαρδανέ... σαν τα ψηλά βουνά της Ανδρου!
-

10 σχόλια:

  1. μου αρεσουν οι ανθρωποι που ΜΠΟΡΟΥΝ να μετανοιωνουν.....αυτο σημαινει οτι κανουν λαθη,και λαθη κανουν αυτοι που ΕΝΕΡΓΟΥΝ....μονο οι ακουνητοι δεν κινδυνευουν να λαθεψουν,μονο οι απρακτοι ειναι αλαθητοι...αλλωστε μου αρεσουν τα λαθη...συνηθως ειναι νοστιμα(παχαινουν) η...αμαρτωλα....

    να εισαι καλα κ.Δαρδανε μου.....αγαπαμε το ιδιο νησι αρα οι αγαπες μας συναντιωνται....




    γυρισα απο την βολτα μου και ετοιμαζομαι να φαω ενα γιαγουρτλου με κοτοπουλο...μιαμμμμμμ!!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα
    Ξυπνήστε, ξυπνήστεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ ...
    ΑΜΑΝ ΒΡΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΡΔΑΝΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ :
    Ποιο είναι το μότο σας;
    Όταν ξέρεις καλό σημάδι και συνήθως πετάς πέτρες, δεν πρέπει να κάθεσαι σε γυάλινο πύργο.
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΡΑΧΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλο το blog. Φεύγω σε λίγο. Πάω για μάθημα στο σχολείο. Για να εμπεδώσουν τα παιδιά μου τα Μαθηματικά. Δίχως αμοιβή. Γιατί δεν πρέπει όλα να αμοίβονται. Είπα να μου γράψουν την εκπομπή. Θα εχω μαθημα εκεινη την ωρα. Θα μου πείτε εντυπώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και από μένα.
    Καλημέρα από την Άνδρο.
    Ούτε εγώ θα δω την ΕΤ3 δυστυχώς. Ελπίζω να την ξαναδείξει την εκπομπή άλλη ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΕ ΛΕΙΒΑΔΟΠΑΙΔΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΟΥΣΤΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΠΡΑΒΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΑΝΔΡΟΣ ΑΠΟΙΚΙΣΕ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ????ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΓΕΡΝΟΝΤΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχεις να μάθεις πολλά ακόμη Κορίνα. χι, χι, χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω δεν καταφερα να δω τιποτα!!!!
    ελπιζω να την ξαναδειξει!

    καλο υπολοιπο Κυριακης παιδακια!



    δασκαλε ο κηδεμονας μου δεν ηρθε τελικα....χαθηκε στον δρομο....
    κοιτα ...η κυρα Χρυσανθη μπορει να χανεται στους δρομους πια...μπορει να σου πει 5 φορες το ιδιο πραγμα...μπορει να εχει ψωνισει απο σβερκο γεροντικη αννοια στα 80 αλλα ενα ειναι σιγουρο....αμα της πεις κακο για μενα θα σε ταραξει στις μπαστουνιες...αυτο ειναι σαν το ποδηλατο...δεν ξεχνιεται....γι αυτο με ρεγουλα δασκαλε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή