Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Λούφα και παραλλαγή


Μια χαρά είναι εδώ, κανείς δεν θα με πάρει χαμπάρι.

128 σχόλια:

  1. Άσχημη εποχή για να κρυφτείς ανάμεσα σε αρνιά. Έρχεται η ...μαχαίρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. o Ομπαμα-αρνι στο μαντρι!
    βλεπω Λαζο! πιστευω και εσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΗΚΟΥΚΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ Η ΓΡΑΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ.ΛΑΖΟ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ καλος οπως παντα!!
    τι κανετε blogοπαιδα!


    καπασε!φωτια στις γραβατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΆΤΩΝ.ΜΙΑ ΓΕΛΑΜΕ ΜΙΑ ΚΛΑΙΜΕ.
    ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΣΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετσι εοναι ο Ελληνας κουτρουλο μου!
    απο το γελιο στο δακρυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καπασε καλησπερα,ναι ειμαι καλα,και εγω νομιζω οτι θελει πολυ δυναμη να κοψεις το τσιγαρο.καψοραχη καλη δυναμη σου ευχομαι και ολα να πανε καλα!!!!εγω πριν 4χρονια δοκιμασα,αντεξα 27 μερες,ετρωγα συνεχεια,πηρα 6 κιλα και το ξαναρχισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΦΟΒΙΑ...
    ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΜΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μη μου λες φοβιστικα πραγματα Αλλοδαπη μου και σκιαζομαι!
    υποτιθεται οτι θα εχω και αντιβουλιμικη υποστηριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κουτρουλο μου...μην το κανεις!
    εδω η εκει παντα θα φοβομαστε για τα παιδακια μας και τους αγαπημενους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΕ 27 ΗΜΕΡΕΣ 6 ΚΙΛΑ? ΑΔΕΛΦΗ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγω ειδικα αν παρω εξι κιλα θα με τσουλατε!
    μποϊ-φαρδος ενα πραγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ,ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΖΕΣΤΑ,ΕΕΕΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι! εχω μουλαρωσει το Αντριωτικο μουλαρι!
    τα κιλα ομως τα φοβαμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κουτρουλο,εγω πιστευω οτι του καθενος μας ειναι γραμμενο τι θα παθει και το πωσ=ς θα πεθανει.δεν μπορω οσο και αν προσπαθω να μπω στη θεση της μανας και να δω πως νοιωθει!αδυνατον,δεν μπορω να το ζησω ουτε στα ψεφτικα.καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΞΕΚΙΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ...
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΟΨΕ ΜΑΧΑΙΡΙ,ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΕ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εχεις δικιο Αλλοδαπη!πολυ δικιο!
    καληνυχτα ματια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καψοράχη θα κοψεις το τσιγάρο; ωχ , ωχ τι εχουμε να τραβηξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΑLLODAPH ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΞΕΣΤΡΑΤΙΖΕΙ ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ...ΔΥΣΚΟΛΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κουτρουλο και ο Φ καπνιζε απο τα 14!
    εχασε τον κολλητο του στα 43 και απο τοτε δεν το εβαλε στο στομα του!
    εγω δεν εχω τοση πειθαρχια(το εχετε καταλαβει!) γι αυτο παω στο αντ.σεντερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ βρε αφεντικο! μηπως να ντυναμε τις σαλες με καπιτονε επενδυση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΔΕΛΦΗ ΠΕΘΑΝΕ ΦΙΛΟΣ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ... ΟΠΟΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ .Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. για κανα δυο μηνες δηλαδη....μην εχουμε παραπλευρες απωλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα κουτουλάς πανω στις σάλες από την πρέσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γιατρε ειναι να μην σου λαχει!τεςπα!θα κανω την προσπαθεια μου και να μου βαλετε τις φωνες αμα με δειτε να παρεκλινω!(που δεν θα το κανω δηλαδη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα κουτουλαω γενικως και τωρα με τους Αμερικανους μην εχουμε διπλωματικο επεισοδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καληνυχτα κουτρουλο μου...και ολοι να ειμαστε καλα πανω απ'ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. KACORAXH ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ,ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΝΙΖΩ!!!ΚΟΡΙΝΑ ΕΤΡΩΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΠΑ Η ΧΟΝΤΡΗ ΗΤΣΙΓΑΡΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θα δουμε!

    αφεντικουλι το κουτρουλακι εχει σκιαχτει!και ποιος δεν εχει δηλαδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. και τα εχει και...με αλλον(η ζωη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΝΩ ΕΓΩ ALLODAPH ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. σιγα ρε γιατρε!μη πατησουμε κανα ξυγκι και σκοτωθουμε!ακου χοντρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. KAΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. παω να οριζοντιωθω!καληνυχτα blogοπαιδα και...VENCEREMOS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΑΝ ΕΣΥ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΤΑΠΙΟΣ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΠΑΣΕ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ???ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ?????ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. AAAX VRE PAIDIA DEN SAS PROLAVA,PEIGATE GIA YPNO,TORA TI THA KANO ENA PIATO KEFTEDES POU EFERA GIA NA SAS KERASO???????MOLIS GYRISA, EIMAI PTOMA,PENTEMISI XILIADES FTIAKSAME,LETE NA FTASOUN???. KAI EDO EXOME KRYO ETSI THA PAEI OLH H VDOMADA,TOULAXISTON NA EINAI TO DIKO MAS PASXA KALOS O KAIROS. KALO KSYMEROMA,KAI EIPAME MHN AFINETE NA SAS PERNEI APO KATO,ETSIIIII?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. DIMITRI GIATI APOUSIASES SHMERA?OLLA KALA???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλημεραααα!!!!
    αμαν μπηλα πρωι-πρωι και επεσα πανω σε κεφτεδες!αφημενους απο την κουλουριτσα απο χθες βραδυ!
    Ελα λεμεεεε!!!!ποιος θελει κιοφτεδες για πρωινοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. και οπως θα καταλαβατε..."μπηκα" εννοουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα.
    Άκουσα κεφτέδες και μπήκα και εγώ.
    Μιάμ. Μιάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα Κουλουρίτσα με τους υπέροχους κεφτέδες σου, δώσε φιλιά σε όλους.
    Καψοράχη μαζί σου για το κόψιμο του τσιγάρου, και εγώ δεν καπνίζω, αλλά τρώω συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ!!!!ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΜΠΡΑΒΟΣΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΤΗΓΑΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΓΑΝΙΖΕΤΕ???ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΑΠΑΣΟ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ,ΤΟ ΦΑΙ,ΤΑ ΓΛΥΚΑ,ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ!!ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ???Α!ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΡΑΣΙ,ΤΗΝ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΤΑ .ΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΖΕΣΤΑ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΔΕΛΦΗ ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΒΡΕ ...
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΖΩΗ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΕΛΕΙΑ, ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ? Ε? ΠΟΤΕ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλημερα σε ολους σας!
    Αλλοδαπη!!!!! ξεχασες ενα βασικο!τι στο καλο....το κοψαμε και αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. KALHMERA ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ ?ΑΣ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΟΙΞΗ ΣΗΜΕΡΑ.ΧΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΗΡΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΝΑ ΦΟΒΕΡΗ ΜΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. OXI MH MOY ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΡΙΝΑ !ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΗΓΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΗΛΙΟ.ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΟΥΧΛΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΑ ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΓΟΝΙΤΣΕΣ ΒΡΟΧΗ ΜΟΝΟ ...
    ΜΗ ΠΕΦΤΕΙΣ ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΒΡΕ ΝΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑΙ ΝΑΙ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΧΑΧΑ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΘΑΤΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΝΑ,ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ,ΦΥΤΕΥΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΗΛΙΟ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΛΠΑΚΙΑ!!!!ΑΝΟΙΞΗ???ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. KACORAXH ΑΜΑ ΚΟΨΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΜΕ ΤΣΑΙ,ΔΥΟΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΜΟΜΙΛΙ ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ!!!!!!ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Η ΜΠΟΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. KΟΡΙΝΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ!!!ΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΟΧΕΡΟΣ!!!ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΝΔΡΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ALLODAPH ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Allodaph δεν μπορώ να κόψω τίποτα,τρώω από όλα τα καλά, εγω να είμαι καλά. Η κυρία με το σκυλάκι δεν ξέρω πως αντέχει με τα ζεστά και το ταχίνι με μέλι.
    Κορίνα είναι τόσο πολυάσχολη που δεν προλαβαίνει να γράψει στον υπολογιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλό μεσημέρι σε όλους και σε όλες.
    Τα λέμ αύριο πάλι.
    Φιλάκια πολλά.

    Αλήθεια το Φαούδι που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Boul boul μας έρχεται η θεία Ρίτσα? Άντε να γεμίζει η γειτονιά, η Ελένη περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. "Δεν τους λείπει τίποτα, έχουν ιατρική φροντίδα, ζεστό φαγητό...Βεβαίως η στέγασή τους στις σκηνές είναι προσωρινή, όμως γι΄αυτό θα πρέπει να το θεωρήσουν σαν ένα Σαββατοκύριακο σε κάμπινγκ", δήλωσε ο Μπερλουσκόνι σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με την κατάσταση των σεισμοπαθών.

    ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ΕΝΩ 17.000 {ΠΕΡΙΠΟΥ} ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΓΟΙ,ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΟΙ ΒΑΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ.
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΕΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Παιδιά χαίρομαι που τα λεμέ μετά από τόσο καιρό βλέπω αυξάνεστε και πληθύνεστε μπράβο Boul-boul κάνεις καλή δουλειά και ένα μεγάλο μπραβο σε όλη την παρέα που στηρίζουν το blog τους!!!!!!!!
    Δεν προλαβαίνω να διαβάσω οοοοοοοοοολες αυτές τις αναρτήσεις-σχόλια αλλά θα προσπαθήσω σίγα-σιγα και με το μαλακό μη πάθω και υπερκόπωση!!!!!!!!!
    Λοιπόν να σας πω ότι παντρεύτηκα,αχ αχ,δεν πήγαινε άλλο λέει η σύζυγος και έτσι δεν το απέφυγα διότι περιμένω και το υιό με μεγάλη χαρά.
    Μετα απο αυτό παιδιά νομίζω θα αργήσω να έρθω στο νησί σας αλλα για αργότερα θα κάνω οτι μπορώ να ερθω οικογενειακός πλέον.
    Χάρηκα που σας ξαναβρήκα θα τα λεμε που και που φιλαράκια.
    Και προσοχή παιδια μη με βρίσετε πάλι εγώ είμαι,ο σχετικός άσχετος φίλος σας απο το όμορφο Συρρακο Ιωαννίνων !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ Ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ Η ΜΑΛ.... ΤΟΥ ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ΒΡΕ ΦΥΜΩΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΡΕ ΑΣΧΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΤΕΡΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γεια σου φίλε από το όμορφο χωριό. Εδώ κοντά είχαμε τη κουβέντα σου με την Κορίνα. Πολύ χαίρομαι που είσαι καλά. Συγχαρητήρια για το γάμο με το καλό να έρθει ο διάδοχος.. Να είσαι πάντα καλά. Εμάς ξέρεις που θα μας βρεις.. ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κουτρουλο μου ειναι απιστευτος ο ανθρωπος! ενας φασιστας του κερατα ειναι! κακη αντιγραφη Μπους(ωχ!τα πρωτα συμπτωματα του τσιγαρου!)

    φιλε ασχετε! καλα γεννητουρια και καλως μας ηρθες ξανα! να περνας να σε βλεπουμε!

    γιατρε! δεν παιρνουμε τα συνεργα να παμε μεχρι Ιταλια! καποιος τα θελει τα κλυσματα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΒΡΕ ΑΥΤΟΣ ΟΥΤΕ ΜΕ TURBO ΚΛΥΣΜΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΣΩΝ Η Μ.....Α ...
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΣΧΕΤΕ,ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΣ,ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.
    ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ, ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΩΣ...ΟΤΑΝ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΣΕ ΟΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. τωρα δεν μπορω θα το πω!
    ασχετο! πριν λιγο κατεβηκα στην τραπεζα,την ωρα που εβγαινα περναγε απο την Φειδιππιδου η ομαδα ΔΕΛΤΑ!!!
    καλα τα γελια που εκανα δεν λεγονται! κατι παπακια και μικρες μηχανες και απανω κατι γομαρακια δυο-δυο να περισσευουν οι κωλοι δεξια και αριστερα και να κινουνται με δυσκολια αναμεσα στα αυτοκινητα!!!!!
    ποιος εγκεφαλος συνελαβε Χριστε μου αυτην την ιδεα???????
    τα ειπε και ο Λαζο χθες! πιο γρηγορα θα πηγαινανε με τα ποδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΤΣΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΜΕ ΠΑΠΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΑΚΆΛΥΨΗ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ ΟΜΑΔΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ?
    ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΜΕ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΣΆΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΠΑΠΑΚΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ειμαστε μεταλλαγμενοι κουτρουλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΜΙΑ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΑΠΙΑ...


    Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
    Μουσική: Νικόλας Άσιμος
    Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

    Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
    να μου κάνει πα, πα, πα
    Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
    που όλο μου κουνάει τ' αφτιά

    Και δε μου καίγεται καρφί
    αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς

    Ίσως να ξανάρθεις όταν θα έχω πια
    όταν, θα έχω πια χαθεί
    κι ή θα μ' έχουν θάψει ή θα έχω μα-
    ή θα έχω μαραθεί

    Και ας μη σου καίγεται καρφί
    Και ας συνήθισες και ας συνήθισες και εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΠΟΤΕ.ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΠΑΣΕ,ΟΛΑ ΚΑΛΑ?
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ{ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΩ...},ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ.
    ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΛΆΜΕ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΈ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ...
    ΓΙΆΥΤΟ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΊΣΚΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΒΡΕ ΚΑΠΑΣΕ, ΣΑΝ ΜΟΝΑΧΟΣ, ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΚΑΠΑΣΙΟΣ!
    ΤΩΡΑ, ΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ...ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΩΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΠΑΙΣΙΟΣ...? ή ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΩΣ ΚΑΠΑΣΟΣ μονάχος?
    μονάχους- μονάχους ΕΙΔΟΣ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΔΗΛΑΔΗ...
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!

    ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ
    1. ΟΥΤΕ ΜΟΝΑΧόΣ
    2. ΟΥΤΕ ΜόΝΟς

    οπότε θα είσαι...
    ...ΚΑΠΑΤΣΟΣ πολύ!

    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΕΠΑΘΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΑΤΕ...

    ΧΙ,ΧΙ!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ.
    ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ... ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. το σκυλάκι το καλό
    είπε πως δεν ξέρει να ξεχωρίζει
    ούτε τα πρόβατα
    ούτε τους λύκους.
    ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ!
    ...και στις γάτες, βεβαίως βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΟΥΠΕΠΕ μολις εγραψε το 100ο σχόλιο αυτης της προβατένιας ανάρτηαης. Χε, χε φιλιά ΚΟΥΠΕΠΕ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΚΑΨΟ ΡΑΧΗ,
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ.
    ΟΛΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
    ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΘΕΛΗΣΗ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ !!!

    ΚΑ ΨΟ ΡΑ ΧΗ
    ΚΑ ΨΟ ΡΑ ΧΗ

    έτσι για το κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΟΥΠΕΠΕ ,ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΥΠΕΠΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. boul-boul,
    μόλις έγραψες το 101 σχόλιο για τα 101 προβατάκια του blog!!!

    μπΕεεεε...
    φιλάκια
    μπεεε...
    φιλάκια b-boul! (be-boul)-i!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. KOYTROYLO, εγώ θα κάνω κερκίδα,
    ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!

    EMPSIXOSI.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΤΑ 101 ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΗΣ ΓΗΣ...
    δηλαδή...
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΠΡΟΒΑΤΑ.

    ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. παω να δω ΕΔΕΜ.
    ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ...
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ???
    ΚΑΛΑ, ΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΤΟ ?
    ...ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ή ΟΙ ΛΥΚΟΙ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. kalispera blogopaida edo pali ximoniasame
    kapase den emine oute 1 . mono oi zaxari. efaga pano apo 1 kilo . vlepo kai ligo thaba . lete na eine apo pola amigdalota . orea ta provata pios kai pios eine xaxaxa

    koulouritia mia xara eimaste oreos tha eitan kanenas keftes tora da mesimeriatiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΑ,ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,Ο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ,ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΣΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΡΟΥΧΑ,ΤΣΑΝΤΕΣ ΦΙΡΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ!!!!ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!!!ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΑΘΑΝΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ,ΘΑ ΠΕΡΝΑΣ ΔΥΣΚΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...
    ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ... .-
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOS ΜΠΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΦΑΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.
    ΝΑΙ,ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΕΙΑ ΣΟΥ Κ.Π.Π. ΑΠΑΙΧΤΗ.ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΜΟΥ ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.Ο ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΗΓΑΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΠΙΣΩ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΟΝΕΣ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ ...
    ΕΙΔΕΣ Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ Ε? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΠΑΣΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΠΑΣΕ.ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑΜΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΜΙΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ,ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΟ Γ..........ΜΑΣ DNA ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. καλησπερα σε ολους
    πρωτα θελω να ευχηθω περαστικα στον αντονη που ειναι στο νοσοκομειο
    και δευτερον καπασε η μοναχικη ζωη τελος για σενα ψαξε για αλλο
    καψοραχη μου η προσπαθια πολλες φορες νικα
    μπουλ το ελαβες το δεμα δεν με πηρες τηλεφωνο περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. παιδακια καλα παω!
    ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!

    ειδα την "εξεγερση".Δεν επρεπε να την δω την πρωτη μερα του κοψιματος του τσιγαρου! Τελος παντων!

    Προεδρε με ανυσηχησες! τι επαθε το faudi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Πρόεδρε το πήρα, φυσικά θα σου τηλεφωνήσω, ξερεις πόσο χαίρομαι να σ΄ακουω. Ευχαριστω πολύ.

    Καψοράχη... cool! Σε ειδα, xe, xe
    Το φαούδι είανι μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Είναι μια χαρά, εσυ Καψοράχη πως εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. boulboulaki που με ειδες?
    καλα ειμαι! οπως μου υποσχεθηκαν δεν εχω στερητικο! θα δειξει ...παντως εχω μουλαρωσει!

    τι ειχε το faudi???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. VRE PAIDIA ANYSHXO KAI EGO ,TI EXEI O ANTONIS??????DEN THELO NA PARO TILEFONO TETIA ORA , EINAI MESANYXTA EKEI, EYXOMAI NA MHN EINAI TIPOTA SOVARO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή