Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Αεράκια μυρωμένα με ανθούς μπαμπιλονιού

Ασάλευτη δεν είναι καμμιά ζωή.
Λογής ταξίδια μ’ έχουν τρικυμίσει,
μ’ είδαν τόποι, μου ανοίξανε ναοί,
και τέχνες με περπάτησαν και η φύση.
Κωστής Παλαμάς
-


Ψηλό σχετικά δέντρο, κάνει παρέα με τις λεμονιές μιας και ανήκει στην ίδια οικογένεια, είναι λίγο σνομπ, φυσικά ακατάδεκτο και πολύ μοναχικό. (δεν θυμάμαι μπαξέδες να έχουν πολλά τέτοια δένδρα) Προσέξτε τα μεγάλα φύλλα, παρατηρήστε τα τεράστια άνθη. Δείτε προσεκτικά τα μπουμπούκια που είναι έτοιμα να εκραγούν. Τι δέντρο είναι αυτό; Ας μας πει κάποιος-α. Πολλοί-ες πλησίασαν κοντά στο δένδρο (χε, χε) αλλά πρώτη η Αλλοδαπή μας είπε οτι είναι μπαμπιλόνι!

228 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΨΙΨΙΝΕΛΙΟΥΣ ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο ειναι ωραιο δεντρο να την αραξεις απο κατω και να λιωσεις στον υπνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ?ΚΟΙΤΑΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ.ΚΟΡΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΥΤΗ,ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους. Αλλοδαπή εσύ είσαι ψηλά από το Πέρα Χωριό δεν ξέρεις από τέτοια δεντρα, ρώτα κάποιον από τους μπαξέδες, χε, χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. BOUL BOUL ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!!!!!ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΩΜΕ????ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΛΥΚΟ???ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟ???ΞΥΝΟ???ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. BOUL BOUL ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!!!!!ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΩΜΕ????ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΛΥΚΟ???ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟ???ΞΥΝΟ???ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλοδαπή λυπάμαι δεν βοηθάω.
    Σήμερα είμαι πειραχτήρι. χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την αρχική φωτογραφία την έβγαλε το Κουτρουλό ή ο Μιχάλης ή και οι δυο μαζί, χε, χε...
    Δεν είναι καταπληκτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρώω μετά από αμέτρητες δουλειές, τρώω και βλέπω απέναντι μου την πρώτη σελίδα του απέραντου, του τεράστιου, του καταπληκτικού blog μας... (μερικές φορές είμαι κ α ι ψώνιο) θέλω λοιπόν να ξεφωνίσω:
    - βρε, βρε, βρε Κουτρουλό τι υπέροχη φωτογραφία είναι αυτή (δις)!
    Παναγία μου, πάω να πιω ένα ποτήρι κρασί στην υγειά σου!
    Εύγε, εύγε, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. po po po toi fotografia eine afti. fenete kai to spoitimou.

    yiasas se olous. simera mia mera san kalokeri.tha paoi 90 f tha kaoi to pelekoudi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. bravo koutroulo fenese otoi eise ap to pera xorio.nase kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η θέα σ' αυτό το μπλογκ γίνεται όλο και πιο όμορφη. Και οι μυρωδιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΗ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ BLOG KAI ΕΙΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ.
    Η ΤΕΛΕΙΑ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟΥ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!!!!!
    ΝΤΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    {ΑΛΛΟ ΨΩΝΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!!!}ΧΑΧΑΧΑ
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ BLOG ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΡΑΒΉΞΕΙ?
    ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΑΝΕ ΟΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ?

    ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩΩΩΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΙΟ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΣΜΕΝΟ BLOG ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!
    ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΑΝΘΟΠΩΛΏΝ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας, γεια σας.Μοσχομυρισε ο τοπος απο τις τοσες μυρωδιες!
    Το δεντρο δεν ξερω τι ειναι γιατι εγω ως γνωστον στο χωριο μου δεν ειχαμε μπαξεδες,το λουλουδι ομως της σελιδας ειναι πολυγαλας!!!!!
    Το ξερω γιατι εχω τα ιδια σε οποιο μεγεθος προτιματε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ !!!
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΕΘΦΑΣΕ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καθυστερημενη καλησπερα koutroulo μου!!!!!
    Καλα εφθασε,φυγανε κιολας.Δεν παραπονεθηκα!!!!
    Παντως εχεις δικιο,εστω και αργα νομιζω οτι βρηκες το επαγγελμα που σου ταιριαζει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΤΣΙ ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕΣ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ...ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΙΚΟ ΕΙΣΑΙ,ΧΕΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΡΗΚΑ,ΕΥΡΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΕΛΟΝΙ!!!!!!KOUTROULO Η ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ!!!ΑΝΕΤΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. AΣΥΣΤΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΥΓΑΛΑΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ????ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΟΙΤΑ ALLODAPH ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ!!!!!ΧΙΧΙΧΙ
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο "ΠΟΛΥΓΑΛΑΣ"??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΦΟΒΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!
    ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ, ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΩ, ΕΧΩ ΖΑΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΣΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΛΛΙΣΟΥΛΕΣ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παντως αυτη η φωτογραφια, εχει απο ολα...
    ΒΟΥΝΟ
    ΘΑΛΑΣΣΑ
    ΓΑΛΑΖΙΟ ΟΥΡΑΝΟ
    ΜΩΒ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ
    ΟΜΟΡΦΑ ΣΠΙΤΙΑ
    ...ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΑΛΑ ΑΠΑΛΑ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ...
    ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ...
    ...ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΓΛΥΚΑ...

    ΤΕΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. νερατζουλα είναι το δεντράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑ ΣΟΥ Κ.Π.Π ΜΟΥ.Η ΝΕΡΑΤΖΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΑ ΦΙΛΑΡΆΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. K.P.P. an aigrafes pio pola ap afta pou aigrapses, then tha oixame kairo na ta diavasome

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. koutroulo pes mou aimena toi dendro eine then tha to po se kanenan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΑΑΑΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΉΣΩ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΩ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. bravo koutroulo tha po tis boul na mou tin stili sto dikomou email na tin kratiso poli orea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΥΦ...!

    Τ Ι
    Ε Ι Ν Α Ι . . . . . . ;

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μήπως είναι ...
    ...κακαόδεντρο;

    ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΤΙΚΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ,
    ΔΕ ΛΕΩ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΟΛΥΓΑΛΑΣ KOUTROULO ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΕ ΤΟ ΜΩΒ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ???ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
    ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ;
    ...Η ΨΑΧΝΕΤΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ?

    ΦΕΥΓΩ ΚΙ ΕΓΩ...
    ΠΑΩ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΝΑ ΧΑΖΕΨΩ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ!

    ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ!
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΘΩ ΤΙΠΟΤΑ;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΠΠ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΡΜΑΔΙΑ??ΜΠΑΝΑΝΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΚΑΟΔΕΝΤΡΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΑΫΠΝΊΑ ΑΠΟΨΕ...ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΛΛΟΔΑΠΗ, ΤΡΕΞΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ...
    ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ;;

    ...ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΛΕΣ Κ.Π.Π???
    ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΤΕ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΡΑΞΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΟΥ'Ν'ΤΟ, ΠΟΥ'Ν'ΤΟ,
    ΤΟ ΔΕΝΤΡ(ΟΥΛ)ΑΚΙ...
    ΝΑ ΤΟ, ΝΑ ΤΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ...!

    ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ,
    ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ,
    ΤΟ ΔΕΝΤΡ(ΟΥΛ)ΑΚΙ ΠΟΥ ΠΟΘΕΙΣ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΨΥΧΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ!

    ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΑΚΟΜΑ;

    ΔΕΝ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ...ΝΑ ΔΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. edo 3 to apogema vresteto kai poitemou noris akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ, ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ!

    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...

    ΜΑΜΑ, ΒΑΛΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!

    ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΔΕ ΡΩΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΑΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΞΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!!!!!!
    ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. BOUL-BOUL,
    HTAN ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΟΡΙΝΑ ΕΔΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ...
    Η ΦΛΩ ΙΣΩΣ!!!
    Η ΒΟΥΛΑ!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΠΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ,ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΘΕΛΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ!

    ...Η ΤΟ 50-50%

    ...Η ΤΗΝ ...ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!!
    ΚΑΝΕΙ ΓΕΛΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ....
    ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. DIMITRIS,
    O ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΜΠΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΑ...
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΜΕΣ ΤΗ ΝΥΧΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ναι, ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΓΛΥΚΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ...μηπως δεν ξερει ούτε το αφεντικούλι, και μας ρώτησε αθώα, για να μάθει...
    ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑΜΕ...
    αυτό θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΟΟΟΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ,ΓΙΑ ΒΟΗΘΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. boul stilemou tin foto tis eikonas sto emalmou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. COCA-κολιά LIGHT!!!!!

    OYAOY...
    ΓΙΑ ΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    κερδίζει, κερδίζει, κερδίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΑΛΛΟΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΟΛΩΝ...
    ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ!

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΨΟΡΑΧΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ok boul tha kitakso to vradi eime stin doulia tora thank you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καψοραχάκη-χακη-χακη !!!
    Ολε! Ολε! Ολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!!

    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.
    ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ.
    ΜΠΑΣ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Γυρισα πριν λιγο μπηκα! μυριζω Αντρο ακομα! σας ελειψα???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. BOUL-BOUL,
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ;
    ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ;
    ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ;
    ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΛΥΚΟ Ο ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;


    ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ-ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΜΗΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ Ν,ΑΠΟ Κ,ΑΠΟ Π?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. kalosorisate kapsoraxoula kai pios den pernaoi orea sta livadia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. και μενα μου λειψατε πολυυυυυυυυυ!!!!! αλλα ηταν ωραια εκει! ειδικα τις δυο τελευταιες μερες μοσκοβολαγε ανοιξη παντου!
    το δεντρο μηπως ειναι παμπελονια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ!
    ΓΥΡΝΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ...
    ΕΦΕΡΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ΑΝΤΡΙΩΤΙΚΟ;;
    ΑΝ ΟΧΙ, ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ, ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ,Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. και γλυκα εφερα και ρακια εφερα και ΚΙΛΑ εφερα! ολα τα εφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΛΑ ΣΟΥ;
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΤΖΟΥΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΣ ΑΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ,ΤΑ ΚΙΛΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΙ ΤΑ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΕΡΝΕΣ???ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΦΕΡΕ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΑΚΙ, ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΜΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?{ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ,ΧΙΧΙΧΙ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΓΥΡΙΣΕΣ ΜΠΡΕ ΨΥΧΗ ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΝΑΜΕ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΟΛΟΙ ΖΗΤΟΥΣΑΣΝ ΕΣΕΝΑ ...
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΟΥΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. BOUL-BOUL,
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΟΛΛΕΣ;
    ...ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ, ΑΧ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΘΑ ΦΑΩ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΟΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΡΟΜΑΞΕ ΕΤΣΙ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΣΟΥ?ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. παρτε μυρωδατο ρακακι! χτες το βραδυ με το καζανακι Χαρικλεια τα κοπανησαμε οι δυο μας και γιναμε ντεφι και ντιρλα!
    τα κιλα ηθελα να τα αφησω αλλα με πηραν απο πισω! βρε ουστ! τιποτα αυτα!δεν βαριεσαι λεω αστα τα φουκαριαρικα!τοσο κοπο εκανα να τα αποκτησω!πιαστηκαν τα σαγονια μου! χι χι!
    που θα πανε θα φυγουν!τα γιαουρτια να ειναι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ,ΑΣΤΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΛΙΓΟ!ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ο γιατροθ!ο γιατροθ!
    αν δεν ηταν το ιατρειο και εσεις εκει θα ημουνα ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΣΥ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΡΕ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ,ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΨΗΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. το φχαριστηθηκα ομως!
    εδω οι σαλες καλα? ειδα και τον καπασο φευγοντας,μου ειπε θα μπει αποψε!
    τελικα να ξερετε μας διαβαζουν ΠΟΛΛΟΙ που δεν γραφουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΩΧΧΧΧΧ!!!!
    ΕΙΠΑΜΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ,ΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Εχουμε πολυ σουξέ Καψοράχη
    Φτου μας, φτου μας1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΡΑΦΟΥΝ;
    ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!
    ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ;...

    ΓΡΑΨΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,
    ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΟΥ ΜΑΣ 2 ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. και μια και το ανεφερα!
    Σταθακο φινο το κρασι! να εισαι καλα!αντε να δουμε ποτε θα γραψεις και κατι!

    Γιατρε ειναι πολυ κοντα η Πρωτομαγια!μολις ηρθα! τα φαγαμε ολα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ,
    ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ!

    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ειμαστε σουξεδομπλοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Κροίνα σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ... και σε ολόκληρο
    (1 ή ! ενα shift τα χωρίζει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.
    ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ...
    ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΚΑΙΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ;
    ΠΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΕΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ρε παιδιά πολλα κεφια έχουμε σήμερα (ειδικά η ΚΟΥΠΕΠΕ μου) Καψοράχη-μου-μου έλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ BOUL ΗΤΑΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. γιατρε δεν ξερω τι κανει το αφεντικο εγω σε αγαπω πολυ!!!ολους σας αγαπω!περναω κριση αγαπης!!!!μουτς μουτς μουτς στις μουριτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΣ-ΜΟΥΤΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΡΙΞΕ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΓΥΡΟ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ερχομαι.....Boulboulaki μου μου μου!
    οσο σε θυμαμαι νυσταγμενο την Μ.Παρασκευη το βραδυ!!!!ετοιμο να γυρεις στο ταπεζι ησουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΕΝΑ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ!!!
    ΚΑΛΑ ΠΗΓΑΜΕ ΑΠΟ ΡΑΚΑΚΙΑ ΟΜΩΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. μουτς,μουτς,μουτς,μουτς!
    και στην Αμερικη μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΟΥ, Ε; ΜΜΜ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. το αφεντικουλι μου ειπε ελα!

    ναι απο ρακακια καλα πηγαμε!ωραια ηταν εκεινο το βραδυ!αφου πρωτα το δαγκωσαμε βεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΧΑΧΑΧΑ,ΠΩΣ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ!!!!ΤΑ ΡΑΚΑΚΙΑ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΣΩΣΑΝΕ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Κ.Π.Π ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΜΙΙΙΙΙΥΝΙΙΙΙΙΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καψοράχη δεν σου εστειλα χθες ενα SMS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΟΟΣΑ ΦΙΛΙΑ...;

    ΜΑΤΣ-ΜΟΥΤΣ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΛΗΣ...ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. αφεντικουλι σου απαντησα! δεν το διαβασες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΗΝΥΣΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΑΚΟΥΩ-ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΤΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΜΙΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΑΠΟΨΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΗ ΣΥΓΧΥΖΌΜΑΣΤΕ!!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΜ ΧΜ ΧΜ
    ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΦΑΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΠΗΡΑ ΣΕΙΡΑ .ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟ ΝΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ .ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΝΕΡΑΤΖΙΑ ?ΠΑΜΠΕΛΟΝΙ ΡΕΖΙΛΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΜΠΑΞΕ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ .ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΑΧ ΒΡΕ ΝΑΝΑ,ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ,ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ!!ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. που να τρεχεις τωρα για δικηγορους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Κάποιο Κουτρουλό τηλεφωνησε σε κάποιους να μάθει για το δέντρο.
    Ομως... Ομερτά! Ο νόμος της σιωπής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΝΑΝΑ, ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ, ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΙΓΟΥΡΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟ,ΕΕΕΕΕ????
    ΑΠΑΠΑ ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ,ΛΕΜΟΝΙΑ ,ΝΕΡΑΝΤΖΙΑ ,ΠΑΜΠΕΛΟΝΙΑ,ΚΕΡΔΙΣΑ???ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ;;;;;

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ...Π-Ο-Τ-Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. μανταρινια!!!!

    ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΔΕΚΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΟΜΩΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Κυρια,κυρια,μηπως ειναι φραπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. GIA SAS APO TO ZESTO N.J. PO PO PO TI OMORFIES EINAI AYTES? TI XROMATA, TI MYRODIES AX,AS EIMOUN EKEI!!!!!!!!!!TO LOULOUDI SOU KOUTROULO EINAI GAZIA,ETSI?? KORINA KSEREIS TI EFAGA??KEFTEDES KAI XORTA,MMMMMM. KAI TO VRADY PAO SE KRITIKO GLENTI,EKEI NA DEIS FAGYTA !!!!!!!!!!!!DIMITRIS POS PAH H ZESTH? EGO DEN THN ANTEXO A PA PA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. GAMOTO και λειπει και ο ..αγροτησ μου να βοηθησει λιγο....ειναι στο νησι δεν ειναι αδικια?εγω εδω και εκεινος εκει?πεσ μας τι είναι θα σκάσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ,ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΤΕ,ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 32C?
    ΝΑΙ ΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ,ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Παιδιά τώρα που κοιτώ πιο προσεκτικά τη φωτογραφία αναρωτιέμαι μήπως ειναι καμιά ερμαφρόδιτη λεμονιά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ποια ειναι η γαζια;Εγω την γαζια την ξερω με κιτρινα λουλουδακια,αυτο ΕΙΠΑΜΕ ειναι πολυγαλας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. KOULOURITSA ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο Ν?
    ΑΝΤΕ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ.
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΧΑ.
    TI KANEI O ΝΙΚΟΛΟΣ Ο ΓΕΊΤΟΝΑΣ?
    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. THANK YOU K.P.P. KANOUN KALA GLENTIA MEXRI MPALOTHIES RIXNOUN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΚΑΙ ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΠΑΕΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΧΑΧΧΧΧΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. επισης εχω να καταγγειλω οτι με εγραψε κανονικα το φιλιοσακι μου ο Ντου!τζαμπα πηγε η λαμπαδα η επαναστατικια!με εστησε!

    τελικα τι δεντρο ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. δικιο εχει η ασυστατη! η γαζια ειναι κιτρινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Γιατι κερδισε η nana;Τι ειναι τελικα το δεντρο;Τι ειναι το λουλουδι της φωτογραφιας που εβγαλε το koutroulo;Εγω ποια ειμαι;Μια-μια οι απαντησεις παρακαλω γιατι βλεπω κατι κυριους με ασπρες μπλουζες να με πλησιαζουν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. αααααααα!!!!τωρα καταλαβα!η ζαβαντριωτισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ο ΠΟΛΥΓΑΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΜΕΓΑΛΗ {ΩΡΑΙΑ}ΦΩΤΟ.
    Η ΜΙΚΡΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΑΖΙΑ,ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. μηπως ειδε κανεις τον Ντου?

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΜΠΑΞΕ...ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΤΟΥ ΜΠΑΞΕ...ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΧΑΛΑΣ ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ .ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΣ ΤΟ ΧΑΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. GIA SOU J.V.KALA EINAI,EYXARISTO POLY,THA XAREI TO VRADI POU THA TA DIAVASEI, TO KALOKAIRI OMOS DEN THA ERTHOME ,TOU XRONOU PROTA O THEOS, GIA PIO NIKOLO LES? GIA VOHTHA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΝΑΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΟΣΚΑΡ,ΠΕΣ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Αχ,καημενη καψοραχη αν εισαι εσυ ζαβαντριωτισσα τι να πω και εγω η ερμη;Ωραια λοιπον η μια απαντηση δοθηκε,παμε για τις αλλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Nana φερε πισω το oscar ΤΩΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΜΟΥΦΑ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΓΡΑΨΕ ΛΑΘΟΣ KOULOURITSA,ΙΤ'S OΚ
    ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Κορίνα δεν θα πουθενά.
    Γεια σου Κουλουρίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ευχαριστω koutroulo,μονο εσυ με λυπηθηκες και μου ελυσες τις αποριες.Τωρα μενει μονο μια,Το δεντρο, τι δεντρο ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΟΧΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑ Η BOUL ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΑΒΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ.ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΧΙΧΙΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΝΩ .ΑΦΟΥ ΤΟΧΩ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Boul αν δεν μας πεις τι δεντρο ειναι δεν θα σε ξαναπαρω στην μετακομιση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΩΡΑΙΑ ,ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΞΕ?
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΝΕΙΣ ΓΛΥΚΟ ΜΕ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ASYSTATH GAZIA EINAI TO LOULOUDI TOU KOUTROULOU,,ANTE EFYGE TO AGORI SOU KAI EXASES KAI TO MYALO SOU XA XA XA,KALA TAKSIDIA NA EXEI PANTA KAI ME TO KALO NA ERTHEI STO SPITI TOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ? ... ΟΥΑΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΑΣΥΣΤΑΤΗ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΠΛΑ,
    ΕΙΝΑΙ "Η Α Π Ο Ρ Ι Α "...

    καλωσηρθες στο κλαμπ, ολο το ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΕΦΑΓΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ...
    κοιμήθηκε και ο άντρας μου στον καναπέ να με περιμένει...

    πάω να κάνω κι εγώ οτι κοιμάμαι τώρα, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΟΣΚΑΡ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑΔΕΛΦΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή