Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Μια υπόσχεση ευτυχίας


Μια μέρα στο Παραπόρτι, πέρσι το καλοκαίρι (πολλές φωτογραφίες, διαλέγω αυτή) Δεν ξέρω αν σας αρέσει. Πολλοί το βρίσκετε μπανάλ.
Οι περισσότεροι τρέχετε σε εξωτικές Ανδριώτικες παραλίες που βεβαίως είναι ομορφότερες... αλλά εγώ δεν αγάπησα άλλη θάλασσα εκτός από το Παραπόρτι. Όπου να πήγα, όπου να κολύμπησα, στον ύπνο, στον ξύπνιο, βουτιές στο Παραπόρτι έκανα. Κλείνω τα μάτια αφήνομαι στα κύματα, ξυπόλυτη περπατώ, τα πόδια καίγονται, διψώ μα δε σκοτίζομαι, κοιτώ τη Χώρα, το άδειο πέλαγο και την μεγάλη άμμο.
Ότι αγάπησα είναι τριγύρω... (σχεδόν)

213 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΟΥΔΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΒΕΛΗ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ΑΝΔΡΟ?ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα blogοπαιδα!
    και εγω τωρα που μιλαγα με τον προεδρο μου ειπε οτι οντως προκειται για τον Μαραβελη! ευχομαι περαστικα στον Αντωνακη και ολα να πανε καλα!
    φιλια σε ολους καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους. Εύχομαι σε όλους μας να έχουμε καλό Πάσχα με υγεία και χαρά και περαστικά στον Αντώνη αλλά και σε όσους βρίσκονται στα νοσοκομεία να έρθουν γρήγορα στην οικογένειά τους και στο σπίτι τους. Ευτυχία με πλήγωσες βαθιά γιατί την Δευτέρα έκανες γιορτή και δεν με κάλεσες. Ενα φοντανάκι δεν περίσσευε και για μένα .....
    Αντε παιδιά για ελάτε, για μαζευτείτε να δούμε λίγο κόσμο



    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΝΤΑΝΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΣΕ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ:κατάσταση βαθιάς και διαρκούς ικανοποίησης, που δημιουργείται από την εκπλήρωση των ψυχικών και υλικών αναγκών και επιθυμιών.
    ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ "ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΕΥΤΥΧΙΑΣ"
    ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Η "ΨΥΧΟΥΛΑ".ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιορτάζω, δεν το ηξερες οτι ειναι το δευτερο ονομα μου! χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΨΥΧΟΥΛΑ-BOUL-BOUL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα "Ψυχούλα". Ειμαι η Γαρουφαλιά και είμαι καλά. Μαζί σου Καψοράχη!! Εγώ για τους δικούς μου λόγους βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σ΄όλους.
    Σίγουρα γιορτάζεις boul boul γιατί είσαι ψυχούλα.(και με μαμά καταπληκτική που σας έκανε ψυχούλες)φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα koyloyritsa.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να΄σαι καλά ,να΄σαι πάντα καλά με την οικογενειά σου .
    Τα χαιρετίσματα διαβιβάσθηκαν , επίσης.
    ΄Οσο αφορά το facebook έχω πλήρη άγνοια ,με την τεχνολογία δε τα πάω και τόσο καλά .Εως το πλυντήριο,την κουζίνα μου , το κουμπί του ανσασέρ και λίγο υπολογιστές πολύ λίγο χάριν του blog προσπαθώ.
    Να΄σαι πάντα καλά.
    Στην πατρίδα κάθε πότε ερχόσαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΧΩ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΤΒ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ 4 ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙΣ,ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΑΤΉΣΩ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.ΓΙΑ ΤΙΣ "ΨΥΧΟΥΛΕΣ"ΔΕ ,ΑΜΈΤΡΗΤΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπραβο ρε παιδια!να αγκαλιαζομαστε! και εμενα μου αρεσει! ειμαι γενικως της αγκαλιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θέλω κάποιος να με κάνει μια αγκαλίτσαααααα. Κανένας δεν με ακούει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΓΩ ΕΔΩΣΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΘΕΛΕΙΣ Ο ΚΛΟΥΝΕΪ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΣΕ ΚΑΝΩ ΕΓΩΩΩΩΩ,ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    ΚΟΡΙΝΑ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΑΣ...ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΧΙ ΕΙΠΑ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΤΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΧ!!!! ΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ!!!! ΕΕΕΕ ΜΑΝΟΥΛΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο σκοπός είναι να αξίζει, μην είναι οποιοδήποτε αγκαλιά, δεν θα έλεγα όχι για τον Κλούνεϊ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ,ΕΝΩ ΕΣΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΪ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πως με καταλαβαίνεις Κουτρουλό, την έρημη την μάνα. Πάντως ευχαριστώ για την αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γιατρε εγω περα δεν σε κανω!!!!
    Γαρουφαλια οχι μια πολλες αγκαλιες σε κανω! μονο για τον Κλουνεϊ θα σκοτωθουμε! να βρεις αλλον αυτος ειναι δικος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο ΚΛΟΥΝΕΪ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΕΛΦΗ ΑΣΕ ΤΑ ΜΟΝΟΦΑΓΑΔΙΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΕΛΑ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΓΩ!!!!!ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ????
    ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ...
    ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΓΑΠΗΣ,ΕΙΤΕ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΙΤΕ ΕΡΩΤΙΚΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΕΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γαρουφαλια πήγαινε στην θεία Ελένη για αγκαλιές. Θα σε ρωτήσει που πονάς και θα σου δώσει ένα ντεπόν.

    Τζιβαέρι ευχαριστώ πολύ. Το ψυχούλα ταίριαζε πολύ στον πατέρα σου. (για να κάνω πλάκα στο Κουτρουλό το έγραψα, το ψυχούλα δεν με χαρακτηρίζει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΞΗΓΕΊ,ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χα χα χα χα! ακου τι να τον κανει!!!δεν πειραζει κουτρουλο μου αμα στον στειλουν μην τον κρατησεις!στειλε τον σε μενα που ξερω τι να τον κανω!!! χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και΄γω θέλω .
    Οι αρκουδίτσες ωραίες δε λέω,αλλά αυτός ο Κλούνεϊ είναι μακρυά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΠΑΠΑ ΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ?????ΧΑΧΑΧΑ
    ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ ΜΩΡΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΖΙΒΑΕΡΙ ... ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟΝ ΑΝΤΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΑ ΝΤΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όταν ξύπνησες σε πήρα αγκαλιά
    και σου διάβασα τι έγραψα για σένα στο χαρτί
    μια κοιτούσες το χαρτί και μια εμένα.

    Τώρα όμως να διακόψω μου ζητάς
    και το πιάνο δυνατά με τα χεράκια σου χτυπάς
    υπομονή σε λίγο θα 'χεις την ελευθερία.

    Ε αυτό θα κάνω τραγούδι, σου είπα και με κοίταγες,
    ε αυτό θα κάνω τραγούδι, σου είπα και δεν μίλαγες,
    παίρνω μια κιθάρα, χαρτί και μολύβι, στον καναπέ εσύ κάτι ψιθυρίζεις
    κιθάρα, κασετόφωνο και στρογγυλό τραπέζι,
    σε πήρε ο ύπνος μάτια μου και η έμπνευση μου παίζει.

    ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗ...ΑΣΧΕΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι φωτογραφίες σου boul άλλο δηλώνουν από αυτό που παραδέχεσαι.
    Ο πατέρας μου ήτανε πολύ πολύ μεγάλη ψυχάρα ..........αγκαλιά που μου λείπει και..........
    πονάει πολύ !!!!!!
    Γι΄αυτόν είμαι εδώ και για τα παιδικά μου χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κουτρουλο...ο Γερμανος το λεει αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμμαθήτρια σε έχασα.
    Είσαι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αααα, βρε καλώς το ΤΖΙΒΑΕΡΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΠΟ ΓΑΜΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥ ΠΕ ΠΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΧ, ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ...
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ...
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΑΑΣΤΙΟ ΠΟΛΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΠΕΛΛΟ, ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΑ ΑΛΜΥΡΙΚΙΑ...
    ...ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ BOUL-BOUL, ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ, ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ...
    μπορεί και να ήταν η ίδια φορά, δεν θυμάμαι καλά!

    Αααα, θυμάμαι και μια άλλη φορά Σεπτέμβριος ήταν, που ήταν η θάλασσα λάδι, απόγευμα, και περπατούσαμε με τη μικρή μου αδελφή και μαζεύαμε άμμο σε...σακκουλάκια για μια εργασία...
    ΑΑΑΑχ! ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ... Μόλις έχω βγει από τη θάλασσα, τα ρούχα μου τα έχω αφήσει στ’ αλμυρίκια. Τρέχω τρέχω… Παναγιά μου ζεματάει η άμμος ωχ, ωχ καίγονται οι πατουσίτσες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. kalosas apogema oli kala ?? perastika stous arostous eftixia emena den me kalesea

    paidia oi kouloures aitimazonde goa fournia ade yiasas pame yia doulia naste kala oli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΒΡΕ, ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ...
    ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ BOUL-BOUL, δε συμφωνείς?
    Της ταιριάζει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ax boul kemena ti mou thimizi afti oi amo san na kouo ta kimata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. σιγα ρε boulboulakiiiii!!!!τρεχοντας μου λερωσες με αμμο την πετσεταααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. βρε καλώς τον DIMITRIS!
    καλή δουλειά, τρέξε, άργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. potamo potamo pigename ala o girissmos ligos diskola me eperne oi manamou psaryia na me feri piso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μην στεναχωριέσαι ΚΑΨΟΡΑΧΗ!
    πάρε ένα παγωτάκι!
    κουπεπέ κουπεπέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΝΑΙ ΣΙΓΑ ΒΡΕ BOUL ΜΑΣ ΛΕΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΟΦΤΕΔΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΧ, ΒΡΕ DIMITRIS, ΤΙ ΤΑ ΓΡΆΦΕΙς ΑΥΤΆ τα αντριώτικα,,, "ψαρια", και δεν τα ξέρει η ΚΟΡΙΝΑ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. παγωτακι στην παραλια δεν τρωω κουπεπεδακι! κιοφτεδες ομως θα ετρωγα!!!!!τωρα ομως θα κανουν κριτσι-κριτσι απο την αμμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΩΡΑ, ΘΑ ΣΑΣ ΦΕΡΩ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΣΕ ΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΤΣΕΤΕΣ...ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ!

    ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙιιι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. το σκυλάκι το καλό9 Απριλίου 2009 στις 1:50 μ.μ.

    ΚΙ ΕΓΏ ΤΡΏΩ ΚΙΟΦΤΈΔΕς ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΊΑ....

    και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΧΑΛΙΑ Ο ΚΕΦΤΕΣ ΧΑΛΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΠΟΛΥ ΑΜΜΟΣ ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΦΡΑΜΙΑ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. bravo re k.p.p. ta pianis ola kane tin eksigisi sti korina yia alo ena kit kat xaxa fevgo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΟΡΙΝΑ... ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΨΑΡΙΑ" ?


    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. fevgΑ...
    ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ,
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙΤ-ΚΑΤ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κορινα, πήγες να πάρεις λεξικό, ή θα ζητήσεις τη βοήθεια του κοινού ???

    Ε ?


    ΧΙ,ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. η στιγμή της κουπεπέ!9 Απριλίου 2009 στις 1:55 μ.μ.

    Η
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΠΟΥ
    ΕΔΩΣΕΣ
    ΕΙΝΑΙ
    .....
    ΛΑΘΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. BOUL-BOUL, μια υπόσχεση ευτυχίας...
    μπορεί να είναι και ευτυχία...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Επιτέλους αποφασίσαμε να γυρίσομε στο θέμα που μας έβαλε η Boul boul. Την πετσέτα σου να μην την αφήνεις στα αλμυρίκια, κοντά στο κύμα άφησέ τη, το πολύ να στην πάρει η θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. να σε βοηθήσω Κορίνα...

    ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΨΑΡΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙΑ...!


    ΧΙΧΙΧΙΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΟΥ ΠΕ ΠΕ Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ...
    ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΤΣΑ!
    ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΕΧΕΙ ΚΥΜΜΑΤΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ...για αυτό το λόγο, είναι ΕΥΤΥΧΙΑ.

    εχεις κατι να περιμενεις, με ενα χαζο χαμογελο και μια ανυπομονησια που ...σκοτωνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. τα ΟΝΕΙΡΑ... ευτυχία δεν είναι ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΜΕ ΦΕΤΑ ΣΑΝ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ, ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΣ "ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ"...
    ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ!

    ΠΕΡΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΦΙΛΟ, ΑΝΤΩΝΗ!
    ΑΝΤΩΝΗ, ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. φετα?
    χωριατικη?
    ΚΟΡΙΝΑ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΙΜΑΙ Η ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΠΩ,ΠΩ ΤΙ ΕΠΑΘΑ !!!
    ΞΕΧΆΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΟΛΌΙ ΚΑΙ ΑΡΓΗΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.
    ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟΣΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΝΑ ΑΝΈΒΩ ΕΚΕΙ ΕΠΑΝΩ...ΜΟΛΙΣ ΦΤΑΣΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΝΩ ΣΤΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ.ΚΑΙ ΑΓΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΠΑΛΙ,ΩΧ!ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ...
    -ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ...ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ,ΕΡΧΟΜΑΙ...
    ΑΧ!BOUL-BOUL TI MAΣ ΘΥΜΙΣΕΣ ΠΑΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΕΤΣΙ ΣΕ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ...?

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    κι εγώ που νόμιζα οτι σε λέγανε βετουλάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. κορινα, σου ειπα να ζητησεις τη βοήθεια του κοινού, αλλά δε με άκουσες...
    εγώ τα διάβασα αυτά που έγραψα, όλα καλά!
    εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΜΟΣΧΑ, ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ.ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΛΙΓΟ, ΚΑΠΟΙΑ ΨΥΧΗ ΜΕ ΕΛΕΓΕ ΒΕΤΟΥΛΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΆΛΥΨΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ...ΧΕΧΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. τζιβαερι...αγνοείται
    κορίνα...αγνοείται
    κουπεπέ...νυστάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πω,πω... στο blog , τελικά ΌΛΑ αποκαλύπτονται!

    ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ,ΧΑΧΑ

    ωραιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. BOUL-BOUL,
    ακόμα κάνεις βουτιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΄Ηρθα πάλι, έμεινε κανένας πατατοκεφτές με μπόλικο δυόσμο ή τους φάγατε όλους;
    Μμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!
    Ποιός είναι για σκαρφάλωμα στον ΄Αγιο Αρμόλαο,μετά το μπάνιο ξυπόλητος ;
    Κ.Π.Π. πάμε;΄Αλλος κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. boulboulakiiiii βγες απο την θαλασσα παιδι μου παπαδιασανε τα δακτυλακια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. θα ερθω και εγω αλλα....με παπουτσακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΨΟ ΡΑΧΗ-
    - Η ΚΟΛΟΝΑ ΤΟΥ BLOG!


    ...μην πέσεις καψοράχη μου, μόνο πάνω στην πετσετούλα σου και στη θάλασσα πέσε...

    φιλάκια
    τα λέμε μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΛΕ ΑΣΤΑΚΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ.!
    ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΩ ΣΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΑΝΗΦΟΡΕΣ.ΧΙΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΤΡΩΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ...ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Α, ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΡΜΟΛΑΟ
    ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΒΕΤΟΥΛΑΚΙ,
    ΔΕΝ ΠΑΩ...!( ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΄Αμα δεν έρχεστε θα πάω με τον Κλούνεϊ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΤΙ ΜΑΣ ΘΕΣ ΤΟΤΕ ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΕΜΑΣ.!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. βρε, ΤΖΙΒΑΕΡΙ, για πατατοκεφτεδες λέγαμε τόση ώρα...?

    α, θέλω κι εγώ!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΑΜΑ
    ΠΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΥ
    ...ΘΑ ΕΡΘΩ!
    ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Να αφησετε τον Γιωργο (Κλουνεϊ) ησυχο! θα σφαγουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ο ΚΛΟΥΝΕΥ,
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΑΡΝΙΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ?
    ΑΥΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΑΡΡΩΣΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ...
    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟ!


    ΧΑ,ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. κππ! θα σε πλακωσω με τους κιοφτεδες! δεν τρωγονται ετσι κι αλλιως με την αμμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Προτιμώ πατατοκεφτέ από τον κρεατοκεφτέ και την παρέα σας από του Κλούνεϊ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΑΣ ΑΦΉΣΕΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΑΤΑΤΟΚΕΦΤΕ ΤΗΣ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΥΡΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ... ΜΙΑΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Μη κάνετε μπάνιο φαγωμένες θα πνιγείτε και το Παραπόρι έχει ρουφήκτρες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΕΝΤΑΞΕΙ!
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ!

    ...ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΩ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ?( ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΥ, εννοείται)...

    ΕΔΩ, ΑΛΛΟΙ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝΕ ΧΩΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ...
    ΕΔΩ ΘΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΟΥΠΕΠΕ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΧΙΧΙ ΠΙΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΛΕ ?ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΓΕ?ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΖΙΒ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΜΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ..λες να μας πάρει μια ρουφήχτρα και να μας βγάλει σε άλλη διάσταση?

    αγριεύομαι τώρα λιγουλάκι...

    ας φάω ένα κεφτεδάκι μοσχομυριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΑΣΤΗΝ Κ.Π.Π ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΣΑΕΙ ΤΩΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ποιός είπε για Κλούνεϊ, εδω είμαι και εγώ. Θα σας πετάξω άμμο στη μούρη αν μου τον πειράξετε (τον Κλούνεϊ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΕΙ...

    Ο ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ,
    ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ, ΗΤΑΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. μαρτινι με γεύση γαρούφαλλο, αυτό να τον τρατάρεις τον ΚΛΟΥΝΕΥ!

    νέο προιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. κοιτα που θα κυληστουμε στην αμμο και στα αρμιρικια για τον Γιωργο!!!!λοξυγκα θα εχει αυτος σημερα! απο το πρωϊ!!

    γιατρε! ευκαιρεις να πεταχτεις με τα συνεργα? καποιος με πιεζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Παω να ρίξω μια βουτιά, κάνει ζέστη σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Α, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙΕΙ...ΚΑΡΔΙΕΣ!
    ΑΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΟΧΙ σας ορκιζομαι ο Αλμοδοβαρ δεν ειναι απο εμενα....απο αλλου ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. να πάρεις τα βατραχοπέδιλα, για να πας και στα βραχάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. παιδι μου boulboul!!!!!OXI ΑΛΛΟ ΜΠΑΝΙΟ!!!!!ειναι και το πρωτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΤΟΤΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ Η ΣΑΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΡΙΝΑ.
    Η ΚΟΥΠΕΠΕ ΚΟΙΜΉΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Καλο μπάνιο κορίτσια !
    Φεύγω πριν κλείσει ο Κρισίλιας θέλω να πάρω "μεθυσμένα".
    Θα το συνεχίσετε για βραδυνό μπάνιο (και έχει μια πανσέληνο!!!!!!!!!!!)τέλεια
    ή θα πάτε σινεμά;
    ΄Ισως σας δω αύριο στον Ντούρλο ή μπορεί να έρθω Παραπόρτι.Θα δω εάν δε φυσάει πολύ.
    Γειά μη ξεχάτε τα καπέλα σας!!!!!!!!!θα βγάλετε φακίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΓΙΑ ΣΟΥ ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΎΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Μετά το μπάνιο μπορούμε να φάμε τώρα τους πατατοκεφτέδες, γιαυτό πάω σπίτι μου να φάω, όχι πατοτοκεφτέδες αλλά σπανακόπιτα και γιουβαρλάκια. Καλό μπάνιο και να προσέχετε σήμερα έχει κύμα το Παραπόρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΓΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ,ΚΡΑΤΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ... ΜΙΛΑΓΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΑΛΛΗ ΩΡΑΙΑ ΕΦΕΥΡΕΣΗ, ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΓΩ!
    ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΜΠΑΝΙΟ?
    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ, ΤΖΙΒ-ΑΕΡΙ...
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΠΑΙΔΙΑ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΜΗ ΛΕΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΚΟΥΠΕΠΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΓΗΣΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!! ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΣ. Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΑ, Ο ΘΕΙΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΕΥΤΥΧΙΑ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...
    δε με πληγώνεις!
    ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,
    ...ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΝΑΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΦΥΣΙΚΑ...
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ,ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ΠΑΛΙ.ΚΟΥΠΕΠΕ Η ΛΕΙΒΑΔΟ-ΧΩΡΑΊΤΙΣΣΑ.
    ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. εγω που ειμαι απο την καψοραχη τι ειμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΝΗΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΕΙΜΑΙ...
    ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΜΕΝΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...
    ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΕΙΜΑΙ.

    ΚΙ ΕΣΥ, ΚΑΨΟΡΑΧΗ,
    ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΕΙΣΑΙ._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΕΥΤΥΧΙΑ, μια υπόσχεση ευτυχίας είναι και η ΑΝΔΡΟΣ μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Παιδια έκανα μια μεγάλη βουτιά και ειδα ενα μεγάλο ψάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Καψοράχη που ήξερες οτι ειναι το πρωτο μπάνιο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. EΛΑ ΜΟΥ, ΝΤΕ...
    ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ?

    ...εγώ είδα μια γοργόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΕΣΥ ΗΣΟΥΝΑ BOUL-BOUL?
    ...ΔΕ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. νομιζεις οτι δεν ξερω τι κανεις?απατασε!!!!!χι χι χι!!
    βγες τωρα! μουλιασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. σχολαω!
    φιλουρες πολλες!

    βγες ειπα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Θα βγω τώρα, θα πάω με τα πόδια ίσα πάνω τον ποταμό. Πεινάω, η μαμά μου έχει φτιάξει γεμιστά. Θα μου τηγανίσει και λίγα πουλιά. Νομίζω ότι μ’ έκαψε ο ήλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΥΚΛΕΣ!ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ(ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΑ ΕΓΩ),ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ!!!!ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΧΙ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΝΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΑ BOUL BOUL,ΨΥΧΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.Κ.Π.ΕΙΣΑΙ ΒΕΡΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΚΙΛΑ.ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ.ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚΛΟΥΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΑΣΟ.ΜΕΓΑΛΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟ;ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Αλλοδαπή εγώ σε θυμάμαι μικρή όταν πήγαινα με την Βούλα βόλτα στην Αγία Μονή σου φωνάζαμε Ανέβαινες τρέχοντας τα σκαλιά του Ρουζέρη και μας περίμενες στη μικρή ανηφόρα του δρόμου (κάτω από το σπίτι της Ασυστατης) Πηγαίναμε στο Συνετιανό δρόμο, είχα μαζί μου ένα μικρό κασετόφωνο ακούγαμε τραγούδια και χαζεύαμε τους μπαξέδες. Ήταν μαζί μας η Ευγενία που όλο βιαζότανε να γυρίσει πίσω. Το Blog καλή μου ήταν η αφορμή για να γνωριστούμε. Όλοι-ες Λειβαδιανοί είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. kalispera

    aigo ti na oime adriotis ??livadianos?? peraxorianos ??
    gia vooithiste tous ksenitemenous

    paidia kateveno tis skales tis thoskepastou eixa paoi stou karaoulani na paro mia sokolata min fevgete monos tha pexso aaa aaaaaaaaaa min fevgete mamaaaa fevgoune

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Γεια σας,γεια σας.Παναγια μου, τι σας επιασε σημερα και γραψατε τοσα πολλα?(παρενθεση,το δολιο το ελληνικο ερωτηματικο πως μπαινει ρε παιδια?)
    Εγω λοιπον που λετε ειμαι Ασυστατη,το λεει και το ονομα μου, ομως τα Λειβαδια δεν τα αλλαζω με τιποτα.Εκει που θα διαφωνησω ειναι στο θεμα της θαλασσας.Θαλασσα σαν του Συνετιου οταν ειναι καλοσυνη δεν υπαρχει αλλη!!!!
    Τζιβαερι, καλα ειμαι αλλα αυτες τις ημερες ειχα δουλειες το πρωι και δεν εμπαινα,το βραδυ ειναι πιασμενη η θεση απο αλλους!Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Γεια σου Δημητρη,εδω ειμαστε μην κλαις,ελα σε περιμενουμε.Φαε γρηγορα την σοκολατα και πεσε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΒOUL BOUL NAI ,ΝΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. KΑΠΑΣΕ ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!!ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΕ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΑΚΑΡΔΕ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΙ,ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΡΤΟΣ Ο ΚΛΟΥΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ALLODAPH ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΊΤΕ ΣΤΟΝ ΑΜΑΞΩΤΌ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΦΩΝΑΞΑΤΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ,ΑΑΑΑΑΑαααααααα{κλαμα}
    ΚΑΛΑ ΣΑΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΠΑΊΞΩ,ΑΑΑααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ΚΟUTROULO ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΧΩΡΑ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ!ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΚΟΙΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΡΟΥΖΕΡΗ?????ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΔΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Θα με τρελάνεις μωρε Κουτρουλό δεν ησουν στην Αθηνα τότε, τι να φωνάζουμε;

    Αλλοδαπη έγραψα όπως ένοιωθα.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Βούλα λαμβάνεις;
    Ενα δυο ενα, ενα!
    Βούλα μ΄ακους ή να βγω στην αυλη να ξεφωνίσω. Βούλαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ASISTATI AISI STO PARAPORTI AIRXOSOUN YIA TO GOGOTHAKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΕ Η ΘΕΙΤΣΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Η ALLODAPH EXEI ΔΙΚΙΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΑ.ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ BOUL-BOUL,ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΗΜΟΥΝ ΑΝΔΡΟ,ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ...
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ,ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ...ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΞΕΝΗ ...
    ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΑΨΩ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. BOUL-BOUL ΚΑΘΑΡΙΣΕ,Η ΚΟΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Γεια σου Δημήτρη πόσες σοκολατες εφαγες τ΄απόγευμα στις σκάλες της Θεοσκεπάστου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Υπηρχε υψομετρική διαφορά Κορίνα, τι να κάνω. χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΗΣΥΧΙΑ? ΟΛΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΟΥΝΕΙ?ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. BOUL 2 oi triti mou eliose mexri na katevo xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Εχει Πανσέληνο, το είδα το φεγγάρι πρώτη! Ουαου! Το είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕΙ ΑΣΚΉΣΕΙΣ ΘΕΛΗΣΗΣ?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Από χθες τα μεσανυχτα μεχρι σημερα τα μεσανυχτα εχει πανσεληνο!
    Εκτος από μεγάλα ψαρια βλέπω και φεγγάρια. χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Ναι σωστα τα λες Κουτρουλό! Σημερα είμαι απαιχτη! Μπαμ και μπουμ οι κουμπουριές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ε ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΒΡΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ...
    ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΜΠΟΥΜ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΤΡΩΩ ΩΡΑΙΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΦΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ, Η ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ!
    ΧΙ,ΧΙ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΠΑΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗ!
    (ΧΤΕΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΑΠΑΙΧΤΗ,
    ΟΠΟΤΕ ...ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ!)

    ΕΓΩ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ?
    ...ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ...?

    ΑΤΙΜΟ ΜΥΑΛΟ, ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΒΛΕΠΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ,ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. τελικα, ένα κατάλαβα...
    ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ, Κ-Α-Ι ΕΙΜΑΣΤΕ!

    ΚΟΡΙΝΑ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ-ΕΠΙΤΙΜΟ ΜΕΛΟΣ, ΤΟ'ΠΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΝΑΙ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ???
    ...ΚΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ, ΕΠΛΕΝΑ ΠΙΑΤΑ!
    ΑΤΙΜΗ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ,...δεν είδα το φεγγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΑΧ!ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. εγω
    ΦΕΓΓΑΡΙ
    δεν
    βλέπω...

    ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ΑΝΕΒΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Σ.ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΕΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. τα παραθυρια μου
    είναι
    βορειοανατολικά
    και νοτιοδυτικά...
    ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ...

    ΑΤΙΜΑ ΠΑΡΑΘΥΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. μπα, βλέπει ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
    ...είμαι και άρρωστη, ακόμα.

    μπουουουουουουχου...

    ΘΑ ΔΩ ΟΜΩΣ ΤΗ ΜΑΓΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ!
    ...ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΡΑΔΥΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. ΠΙΟ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ,ΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή