Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ολα καλά, όλα ανθηρά, όλα συνηθισμένα

Μετά από τόσα γλυκά κουταλιού που φάγαμε, τόσα χρώματα κι αρώματα ας δούμε κάτι που σίγουρα δεν ευωδιάζει. Διαβάστε εδώ (ευχαριστώ Babis) Φυσικά δεν "πέφτω από τα σύννεφα" οι εικόνες είναι γνωστές.
Αυτό που μου τη σπάει είναι τούτο: Γιατί να είναι κανόνας στα πιο όμορφα μέρη δίπλα στην απόλυτη ομορφιά του τοπίου να υπάρχει πάντα κάποιος ανεγκέφαλος που έχει αφήσει τα σκουπίδια του; Τα σχόλια δικά σας.
Τη χάσαμε την αρχοντιά πατριώτη...

141 σχόλια:

  1. Μου ανοιγεις πληγες πρωι-πρωι!
    περσι το καλοκαιρι ειχα παει στην Πυθαρα,πηγαινω συχνα το τοπιο εκει ειναι εκπληκτικο! και εκει που ημουν μες την μαγεια ξαφνικα ανοιγει μια πορτα (σπιτιου) βγαινει κυριουλης και αμολαει στο ρεμα το καταπρασινο μια μαυρη σακουλα με σκουπιδια!!!!!
    Ο Φ.(που αν δεν εκανε λιγο πισω θα την ετρωγε στο κεφαλι!)τον ρωτησε απλα γιατι το εκανε αυτο,του ειπε συγκεκριμενα"εγω τουριστας ειμαι,εσεις ομως μενετε εδω και εδω ειναι το σπιτι σας το οποιο κακως νομιζετε οτι τελειωνει στην πορτα σας,και το τοπιο χαλατε και κινδυνευετε απο φωτιες!"
    Φυσικα ακρη δεν βγαλαμε τα ακουσαμε κι απο πανω! ξερετε...σαν την διαφημιση..."να φυγετε,να πατε αλλου!"
    το εχουμε χασει προ πολλου το θεμα...πατριωτη και το φιλοτιμο μαζι!

    καλη μερα blogοσφαιρα και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΕ ΠΟΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΤΗ ΣΑΛΑ,ΕΕΕΕ?
    ΤΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ????
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ????
    ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕΣΑ?
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ "ΥΠΕΡ ΑΝΩ" ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΡΙΧΝΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΧΑΡΤΑΚΙΑ,ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΔΟ?
    ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΣ Η ΘΑ ΞΕΧΕΙΛΙΖΟΥΝ ΑΠ'ΕΞΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ?
    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΓΛΥΚΕΣ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΓΡΙΝΑ, ΠΟΛΥ ΓΡΙΝΑ!!!!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΦΕΥΓΩ-ΦΕΥΓΩ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και από την βρόμικη Άνδρο. Που είναι η παλιά ανδριώτικη αρχοντιά με τις καθαρές αυλές, που οι νοικοκυρές καθάριζαν τους δρόμους γύρω από τα σπίτια τους? Λυπάμαι και ντρέπομαι για την κατάντια μας, που όμως φταίμε όλοι για αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KALHMERA ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΑΝΔΡΟ!!!ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!!!Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ,ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΝΑΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ!!!!ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΑΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ,ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΜΑΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα.Απο τις ευωδιες των λουλουδιων στις δυσωδιες των σκουπιδιων.Την εχουμε χασει εδω και καιρο την αρχοντια πατριωτες αλλα δεν θελουμε να το καταλαβουμε.Και φυσικα οπως λεει και η Γαρουφαλια ολοι εχουμε βαλει το χερακι μας σε αυτο.Παρτε παραδειγμα απο το χωριο μας,παλαιοτερα ολοι εβγαιναν και σκουπιζαν και ασπριζαν αυλες και δρομους,τωρα ειναι πολλλοι λιγοι αυτοι που το κανουν.Τωρα περιμενουμε να μας καθαρισει τον δρομο ο συλλογος η ο Δημος.
    Ξερουμε, οι περισσοτεροι τουλαχιστον, οτι το φορτηγο του Δημου περναει σε ορισμενες ημερομηνιες για να παρει τα μεγαλα σκουπιδια παρ'ολα αυτα εμεις τα βγαζουμε στον δρομο οποτε μας κανει κεφι.
    Οχι οτι δεν φταινε και οι τοπικοι 'αρχοντες'.Καντε μια βολτα το καλοκαιρι στις παραλιες του νησιου και μετρηστε καδους,απο ελαχιστους εως καθολου θα βρειτε.
    Η καθαριοτης ειναι μιση αρχοντια αλλα δυστυχως εμεις ουτε καθαροι ειμαστε πλεον ουτε αρχοντες!!!!!
    Συγνωμη για την πολυλογια και την γκρινια αλλα ειναι κατι φορες που βγαινεις εξω απο τα ρουχα σου οταν βλεπεις αυτη την καταντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΗ Η ΣΑΛΑ,ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΕ!!!!ΑΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!!!!!ΒΡΕ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΠΛΕΝΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αληθεια ειναι οτι βαρεθηκα να καθαρισω χθες το βραδυ,μην βαρατε δεν θα το ξανακανω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχεται μεγαλη πλακα πατριωτες βρωμιζεται το νησι το χωριο σας και μετα γκρινιαζεται για το δημο που δεν σας τα μαζευει.
    Μαζευεται τα σκουπιδια πατριωτες οχι μονο τα δικα σας γιατι θα γινουν θεριο και θα σας πνιξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΧΙ ΟΧΙ Η ΣΑΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΗ,ΝΑΙ, ΝΑΙ ΚΟΙΤΑΞΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ.ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΑΛΑΞΕ!!!ΤΟ KOUTROULO ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕ.ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΩΝΥΜΕ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΕΧΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πατριωτηηηη,μαζι με με το ονομα χασαμε και την οραση;Δεν γκρινιαζουμε ΜΟΝΟ για τον Δημο,γκρινιαζουμε και για μας,γιατι οπως ειπες,δικα μας ειναι τα σκουπιδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα παιδακια! τι κανετε? πιειτε και για μενα ενα καφεδακι αντριωτικο κοριτσια!

    ανωνυμε.....εσυ που μενεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KACORAXH ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??ΠΩΣ ΠΑΣ,ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ???ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΠΥΘΑΡΑ,ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καπου ομορφα και καθαρα!
    Δημ.Ψυχ.Δαφνιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρεσει πολυ αυτο το blog μου θυμιζει λιγο την πατριδα μου στην Χιο εχω ομως να παω 17 χρονια.
    Οσο για τα σκουπιδια,ενα με αυτα ειμαστε,οποτε πρωτα να μαζεψουμε εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kalimera apo to polizesto NJ.na sixoresete tin asistatipou den skoupise tin sala.prospathouse na mou stili EMAIL. kai ta katafere kamia fora.asistati fotos then lavame.leipon oloi oi andriotes na sikothite kai na katharisete tin andro.setoi xali tha tin vroume aimis oi touristes.thelo ton kalovolo ftagmeno kai skoupismeno.

    sas afino mai filia o dimitrakis tou polada xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για να βαζουμε τα σκουπίδια στη θέση τους,συμφωνώ ,στην Πυθάρα, κάποιοι άλλαξαν σωλήνες και άφησαν εκεί τις παλιές.
    Για δείτε τα σκουπίδια της Πλακούρας,είναι σκουπίδια που έχει βγάλει η θάλασσα μετά απο κακοκαιρία,ας όψονται όσοι βοήθησαν να μην υπάρχει ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ στην 'Ανδρο τα τελευταία χρόνια
    Σούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΠΑΙΔΙΑ!
    ΚΟΡΙΝΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΧΘΕΣ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ!
    ΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ;
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΝΤΩΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΔΡΟ ΘΑ ΠΑΝΕ...

    ΕΓΩ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΞΕΝΙΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΦΕΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ, ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΤΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ...
    ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ, ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ...

    ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΚΚΟΥΛΑ ΚΟΚΚΙΝΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΚΕΙ;
    βλ.μπουκάλια, τενεκεδάκια, χαρτιά;

    ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
    ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΔΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΔΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!

    ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙ και ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!
    DIMITRIS, MOY ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΚΙΤ-ΚΑΤ... ΜΗΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. A, lia+soula, χαιρομαι που συμφωνούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΒΡΕ Κ.Π.Π ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KPP afou gelas mai ta sxoliamou na sou stilo kalitera tin fotomou na gelas piopoli. KITKAT then sou stelno mai stenaxoreses xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σοκαριστηκατε απο το μερος που μενω?
    Θα ηθελα μονο να σας πω οτι ειναι πολυ ευκολο να βρεθεις εδω,απο την μια στιγμη στην αλλη και να 'σαι!
    Μη με φοβαστε δεν δαγκωνω ουτε εχω κολλητικη ασθενεια μεσω internet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΔΕΝ ΣΟΚΑΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΟΝΟ ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΟΥ DIMITRI ΕΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. dimitrakis tou polada,
    τα αμυγδαλωτά σου σε περιμένουν στο νησί, πάντα φρέσκα!!!
    ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ Η Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γεια σου ανωνυμε!οχι εμεις δεν μασαμε με τιποτα! αλλωστε τι νομιζεις,εμεις ειμαστε καλα?????


    γεια σου γιατρε μου! γεια στους υπολοιπους! κππ θελω και εγω απο αυτο που παιρνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ!
    ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ, AN ΘΕΛΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΠΟΤΕ ΛΕΙΠΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΓΝΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΦΝΙ,ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ!
    ΕΝΑ ΚΕΡΑΣΜΑ ΕΠΟΧΗΣ,ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΙΑΤΙ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΙ ΕΙΠΑ;;;
    Ο,ΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ...
    ΩΡΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ...ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΠΙΚΡΕΣ ΚΑΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καψοράχη,
    παίρνω κάθε μέρα ένα blogοχάπι, είμαι η κουπεπέ και είμαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. dimitrakis tou polada,
    μην κάνεις οτι δεν ακούς...
    ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟ BLOG, an epimeneis...
    xa,xa,xa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. boul-boul,
    TEΛEIO TO FAOYDI-ΠΙΘΗΚΑΚΙ!!!!

    Σου θυμίζει κάτι...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δυστυχώς...
    ότι πίνω τελικά,
    μόνη το πίνω, μόνη μένω!
    φιλάκια και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστιες πολλες σε ολους που με καλοδεχτηκαν και για το κερασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΧΕ ΓΕΜΑΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.
    ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ,ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πισω απο τις λεξεις...ερχεται ο Αλεξης! γεια σου Αλεξ!

    Κουτρουλοκαζανακι μου γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν ησουν ομως εδω φιλε/η μου κουτρουλο δεν θα το ελεγες αυτο,το τοσο ομορφο κατα τ' αλλα!
    Γεια σου καψοραχη πολυ καλο το τραγουδι της εποχης μου/μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. στην ιδια κλαση-εποχη ειμαστε ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλώς τον Αλέξη από τη Χίο (αυτό κρατάω), εμείς εδώ τους καινούργιους τους κερνάμε αμυγδαλωτό, παστιτσάκι και ρακί. Χαιρόμαστε που ήρθες στην παρέα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ...
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΤΣΑΧΠΙΝΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΙΚΟ.
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΓΙΆΥΤΟ ΞΕΠΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Του '56 ειμαι εγω,εσεις;
    Ευχαριστω μοχομυριστη Γαρουφαλια για το κερασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πάνω κάτω της ίδιας εποχής είμαστε οι περισσότεροι, έχομε και κάτι μικρούς βέβαια (βλ. Λεωνίδης..). Κουτρουλό μου ωραιότατες είναι και οι φράουλες και δεν πολύ παχαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. A, ΩΡΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΛΕΞ, ΚΑΙ ...ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ!
    Χα, χα, να δούμε τί θα σου απαντήσουν!
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ, ΕΧΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ ΣΕΝΑ...
    ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ! (ανάποδα όμως)'65

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΑ ΜΟΥ, ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
    Ο ΛΩΝΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ;;
    ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΘΑΡΡΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αλεξ.....στην ιδια γενια ειμαστε παιδι μου αλλα δεν θα το κουβεντιασουμε αλλο.....ακουμπας πονεμενες ιστοριες...σημασια εχει ποσο νιωθουμε....παντως ειμαστε κοντα...ΠΟΛΥ κοντα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΑ ΛΕΣ Κ.Π.Π ,ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ!!!ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ωραια παρεα παιδια μπραβο και ομορφο χωριο!
    Πρεπει να φυγω τωρα ειναι ωρα για υπνο λενε.
    Αν θελετε και εσεις θα τα πουμε αυριο το πρωι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΛΩΝΙΔΗ, ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ, ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- - Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ;

    ΑΛΕΞ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ.ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΑΛΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΛΕΞ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καψοραχη μου,
    ΜΟΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ...
    ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό απόγευμα και από μένα, σχολάωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλή ορεξη ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΤΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. γεια σου Αλεξ!
    γεια σου Γαρουφαλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΕΞΗ ...
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ Η ΟΡΕΞΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΠΩΣ ΓΥΡΙΣΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!
    ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ...TA ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ...
    ΤΙ ΕΛΕΓΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΚΑΖΑΝΑΚΙ, ΕΦΥΓΕΣ;
    ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΙ ΕΓΩ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ!!!
    ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ...ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. γι'αυτό λοιπόν, κρύβε λόγια...!

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΛΩΝΙΔΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ!!!
    ΘΑ ΤΑ ΚΡΥΨΩ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΙΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΔΙΠΛΩΣΩ ΚΑΛΑ -ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΕΚΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. εγω!
    με ενδιαφερει η ψυχουλα σου βρε κουτρουλοκαζανακιιιιιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ...
    ΘΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ...

    ΑΣΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ...
    ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, Η ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ, Η ΜΟΥΣΙΚΗ, Η ΒΟΗ ΚΟΧΥΛΙΟΥ ΣΤΑ ΑΛΜΥΡΙΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΔΕΛΦΗ ΤΑ ΦΑΚΑ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ΟΛΑ ΑΝΘΗΡΑ,ΟΛΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ...
    ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΟΡΙΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΜΗ ΒΑΛΕΤΕ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ξερω, ξερω...
    τι πινω και δε σας δίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΓΩ ΠΙΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ Κ.Π.Π,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΟΧΙ ΑΡΒΥΛΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΣΤΗ ... ΠΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ...
    ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΨΑΡΙ ΣΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΝΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Κ.Π.Π ΤΟΥΣ ΠΟΗΤΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΝΟΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΝΕΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. κουτρουλό,
    ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ...
    ΘΑ ΠΑΩ Κ.Π.Π,ΕΥΤΥΧΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. και εγω η γοργονα...η καλυτερα ο Μεγα-Αλεξανδρος ο ιδιος! ασε μη βρεχομαστε κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΟΡΙΝΑ,
    ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ!
    ...ΑΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ...
    ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΙΔΕΣ Κ.Π.Π? ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΘΑ ΜΕ ΦΑΝΕ!!!
    ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΨΑΡΑΚΙ ΕΙΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΓΕΙΑ ΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙ ΧΑΡΤΙΑ, ΒΙΒΛΙΑ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΣΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ Η ΜΙΚΡΗ ΣΤΟ BLOG ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΛΩΝΙΔΗΣ.ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΦΟΥΣΚΩΤΟΣ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ, ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ!
    ΑΧ, ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΚΙΑ....;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΛΕΓΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ Β.ΕΥΒΟΙΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΑΜΕ Δ. ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ,ΜΗ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ΑΔΕΛΦΗ ...
    ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. το τριημερτο κουτρουλο? νομιζα οτι και εσεις θα πατε Αντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ...Η ΕΥΤΥΧΙΑ!

    ΑΧ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΗ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ευτυχία ΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. NAI ΤΡΙΗΜΕΡΟ!
    ΛΕΓΑΜΕ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. θα πηγαινε ΑΝΔΡΟ το κουτρουλό, αλλά της είπαν οτι έχει σκουπίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. λοιπον...δηλωνω και να καταχωρηθει στα πρακτικα....
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!
    νταξει!!!!!!!????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Η ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
    ΒΓΕΣ ΚΑΛΕ,ΜΠΑΣ ΘΥΜΩΣΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΛΩΣΑ ΤΟ ΠΡΩΙ?
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΝΔΡΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΓΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΙΒΑΙΩΝΩ.
    Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ωραια....φευγω τωρα!!!!
    φιλακια πολλα-πολλα
    η μικροκαψοραχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΝΟΜΙΖΩ Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η Β?ΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗΣ ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ!!!! ΟΥΤΟ ΣΙΑΛΩΣ ΜΙΚΡΟΔΕΙΧΝΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ,ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΙΙΥΝΙΙΙΗΣΗ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΧΙ ΒΡΕ ΠΩΣ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ? .... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΤΗΝ ΤΣΙΓΚΛΑΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ...Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΛΟΙΠΟΝ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΡΓΟΤΟΥΛΟΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ηρθα,λιγο νωρις ομως.Τελικα τι θα γινει με μενα;Ποτε θα συντονιστω;Η νωρις θα ερχομαι ή αργα!
    Καψοραχη ζωγραφισες παλι σημερα κοριτσι μου με μια σου ατακα!Την θυμαμαι ακομα και γελαω!
    Με εχασες koutroulo μου;Σε ωραιο μερος θα πας την Πρωτομαγια!Να πατε Στεμνιτσα,Βυτινα και στο χωριο του Κολοκοτρωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ego eime o pio mikros. kai oi KPP oi pio megaloi.xaxa


    bravo eftixia pou kseris poso xroxon eise AAA re aina soi pou aixoume tiao tiao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΩΝΙΔΗΣ. ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΙ ΜΑΣ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΕΒΑΛΑ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΕΡΑΣΕ ΤΟ KOUTROULO ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ!!!Η ΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΗ,ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑLLODAPH,ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ???ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΕΣΥ!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ, Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ??ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ???ΠΟΛΛΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΣΥ? ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. καλησπέρα παρεούλα μήπως και καληνύχτα?λαζόπουλο όλοι ε?
    λοιπόν όσα σκουπίδια και να έχει εγώ θα πάω θα πάω θα πάω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ,Η ΑΝΔΡΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!!ΕΦΑΓΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ!!!ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩΩΩΩΩ.ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ALLODAPH ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ευχαριστώ αλλοδαπή
    συμφωνω απολύτως για την ψηφοφορία την τελευταία φορά που δεν ψήφισα πολύ το ευχαριστήθηκα δεν το έκανα επίτηδες έτυχε να είμαι διακοπές στην Κρήτη αλλά μου φαίνεται θα το ξανακάνω!
    και αυτά τα δήθεν περί υποχρέωσης και δικαιωμάτων μας τα έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για να μήν χάσουν το μέλι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΕΓΩ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΣΑΛΑ ΑΠΟΨΕ????ΑΝ ΚΑΙ ΝΥΣΤΑΖΩ ΘΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΞΕΣΚΟΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΦΟΥΓΚΑΡΙΣΜΑ.ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΙΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΩΡΑΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΒΑΖΩ!!!!!ΟΧΙ ΣΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ!!!!!!ΚΑLHNYXTA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. καληνύχτα σε ολους
    να αφήσετε και κανένα γλυκάκι για τους απογευματινούς και τους επισκέπτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΛΕΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΖΕΣΤΗ ΣΤΟ N.J,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. kalimera se olous. kalosorises ALEX. se kairasane oi kopeles??

    koutroulo thank you yia to pagoto ALA molis girisame apo to FRIENDLY,S les kai oixame tin eidia eidea. kai efaga aina [banana split]me hot fudge strawberries nuts kai me whip cream. eglipsa kai to bougelaki xaxa

    kalisas mera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. KOUTROULO MOU S'EYXARISTOUME GIA TO DROSISTIKO PAGOTO,EINAI OTI PREPEI ME AYTH TH ZESTH,EYTYXOS APO AVRIO PEFTH H THERMOKRASIA,DEN EINAI NORMAL GIA THN EPOXH TOSH ZESTH. OSO GIA TO THEMA THS HMERAS ME TA SKOUPIDIA ,AISXOS, KAI NTROPH GIA TO NHSI MAS,TI THA POUN OI TOURISTES AN ERTHOUN!! KRIMA POU MERIKOI DEN SEVONTE TIPOTA,MONON THN EYKOLIA TOUS KITAZOUN.......ANTE VRE PAIDIA APOPSE THA KATHARISO EGO TA SALONIA. DIMITRI POU EISAI APOPSE?PAGOTO EFAGES? THA TA POUME AVRIO PALH.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. AAA DIMITRI DEN SE YDA ,DIAVAZA TA SXOLIA,BRAVOOOO,OLA AYTA POS TA EFAGES, ZAXARO THA PATHEIS, EKSIGISE TI EINAI TO [FRIENDLY'S ]TA KORITSIA DEN NOMIZO NA TO KSEROUN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. VLEPETE PAIDIA, EDO TO PAGOTO TO SERVIROUN SE MPOUGELO,XA XA XA!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. [OTAN XARAZEI STO AIGAIO EINAI OMORFA SOU LEO] MOLIS YDA TO KORTHI KAI PRAGMATIKA EINAI ORAIOTATO,AAAAX TI ORAIA POU EINAI H THALASSA!!!SAN NA KHMATE, DEN KSEREI TIPOTA,OTAN OMOS AGRIEVEI,DEN SAS LEW TIPOTA...........ANTE SYKOTHITE EXETE POLES DOULIES,GAROUFALIA MOU SHMERA EINAI GIA PERPATHMA, PERIMENE ERXOMAI KI'EGOOOOOOO. KALH MERA NA EXETE OLOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. κουλουριτσα μου τα χαλασες σημερα.που ειδες ομορφο το κορθι??????πηγαινε μια βολτα να δεις τι τραβαει ο κοσμος που μενει εκει!!!!!μεχρι να φτασεις θα εχεις σπασει το αμαξι σου απο τα εργα που γινονται και δεν τελειωνουν.ο κοσμος για να μπει στο σπιτι του εμπενε απο τις ταρατσες των διπλανων και πολλα και διαφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή