Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Οι χιονισμένες πορτοκαλιές

Ξαφνικά, μου φάνηκε πως έπεφτα, όχι κατά τρόπο τρομακτικό, όπως συμβαίνει στους εφιάλτας, αλλά μαλακά και ηδονικά μέσα σ' έναν μπα­ξέ της ιδιαιτέρας μου πατρίδος Άνδρου, όπου την άνοιξη οι ανθισμένες λεμονιές σκορπούν τα μύρα τους, με τόσην επιμονή και τόσον έντονα, που πλημμυρίζουν όχι μόνον τον α­έρα, αλλά και τα πιο ερμητικώς κλειστά δωμάτια και τα πιο βαθειά σεντούκια και συρ­τάρια, κάτω από τα μακρουλά και στρογγυ­λά κυπαρισσένια βορδωνάρια. Ανδρέας Εμπειρίκος



Φέτος η Αντρος από τις πολλές βροχές είναι καταπράσινη, τόσο πράσινη που ακόμη και κάτω- κάτω τα γκρέμνα δίπλα στη θάλασσα έχουν ένα πράσινο χνούδι. Οι πορτοκαλιές ανθισμένες, τα εσπεριδοειδή ευωδιάζουν. Μια βαθιά αναπνοή και το μεθυστικό άρωμα των ανθών σε έστελνε στα ουράνια. Το χώμα κάτω από τα δέντρα είχε νιφάδες από ανθούς. Μια επίσκεψη σε ένα μπαξέ, για λίγο μόνο για λίγο, αρκούσε για ν' αλλάξει την όποια πραγματικότητα ζει ο καθένας μας. (Ευχαριστώ Βαγγέλη Γ., του Βάσου, για την ιδέα και την ξενάγηση)
Ζωή χρόνια πολλά, ευχές σε όσες σήμερα γιορτάζουν

98 σχόλια:

  1. σ'εφερε ο αγέρας και η σιωπή
    μια ηρεμία αλλοτινού τοπίου
    στο άκουσμά σου, το φουγάρο σίγησε
    στη μυρωδιά σου, διάφανα
    τιτιβίζει μια μικρή μου σκέψη
    ξέφυγε απο'την πορεία του το φως
    ένα πανί λευκό κι ένα βότσαλο
    ένα πράσινο φύλλο κι ένα χαμόγελο
    ένα δέντρο κι ένα παιδί
    μια αόρατη κλωστή με δένει μαζί σου
    είσαι η πόρτα μου στη γη
    είμαι ένα νησί
    είσαι μια πατρίδα


    Δ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ...
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Κ.Π.Π ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... ΩΡΑΙΟΣ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ!
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΑΑΑΘΕΤΑΙ ΕΤΣΙ;...
    ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΠΟΛΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια από την κρύα Άνδρο. Γειά σου Κουπεπέ, δεν σε είδαμε φέτος στο νησί. Σήμερα είδα και την ξαδέλφη σου το Τζιβαέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΑ, ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ;;;


    ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΕΤΟΣ...
    ΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΜΑΤΙΑΣΕ Η "ΛΑΜΠΙΡΗ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ "ΤΟ ΑΝΘΟΣ",ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΘΗ ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΡΑΝΤΖΙΑΣ.
    ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ",Ε.ΠΑΝΤΑΖΗ-ΒΑΣΤΑΡΔΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ "ΜΠΕΛΑΛΙΔΙΚΟ"ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ.
    ΑΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΨΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΑ Κ.Π.Π ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΣ, ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ!

    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΓΛΥΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ; ΒΑΡΙΕΣΑΙ...;

    ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ...

    ΚΟΥΠΕΠΕ= ΨΗΦΟΣ-1.

    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΣΟΡΤΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΟΡΙΝΑ, ΔΕ ΦΤΥΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ...

    ΚΛΑΨ,ΚΛΑΨ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΜΟΥ Κ.Π.Π,ΧΑΧΑ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΊΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΓΡΑΨΩ ΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ????ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΤΟΥΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΦΤΟΥΣΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΡΑΤΑ ΟΜΠΡΕΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ Κ.Π.Π
    ΠΕΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ,ΧΙΧΙΧΙ
    ΣΙΓΑ ΚΟΡΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΕΦΤΑΣΕ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το κουτρουλο γραφει τη συνταγη...


    σσσσσ!
    θα τη μπερδέψουμε!

    ΠΑΙΔΙΑ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ!
    ΜΗΝ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, Ε;

    αααα, αυτο το σκυλάκι,ΚΟΡΙΝΑ, πόλύ καλό επίσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΥΝΑΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΟΚΑΖΑΝΑΚΙ... ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΛΥΚΟ ΑΝΘΟΣ ΛΕΜΟΝΙ?

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΠΡΕ ΑΣΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ...ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κ.Π.Π ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΓΛΥΚΟ ? ΘΑ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΩ ΠΑΛΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΓΡΑΨΩ...ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κ.Π.Π ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΝΤΩΣ Η ΦΛΩ, ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΑΚΟΜΑ, ΟΥΤΕ Η ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ...

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΚΟΜΑ!

    ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΙ, ΟΧΙ ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ.
    ΜΜΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΩΡΑΙΑ,ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ.
    ΠΟΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν εχω προβλημα συνδεσης, οχι κορινα, απλα εχω περιεργο χιουμορ...
    ΔΕΝ το έχεις καταλάβει...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΣΠΕΣΙΟ ΓΛΥΚΟ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το σκυλάκι το καλό με το τρυπημένο αυτάκι...24 Απριλίου 2009 στις 1:58 μ.μ.

    εγω ψηφιζω ΝΑΙ!

    ΓΟΥΦ,γουφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι, δικό μου, το εμπνεύστηκα από τα λόγια της boul-boul!
    πάντα όταν γράφει τέτοια, με ξεσηκώνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΠΡΑΒΟ Κ.Π.Π,ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ ... ΜΜΜΜΜΜΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΙΔΙΑ,
    ΔΟΚΙΜΑΣΑΤΕ
    ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ,
    ΞΥΝΟΥΤΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕΡΑ ΠΟΛΥ?

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ!

    ΚΟΡΙΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΕΤΟΙΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ... ΜΟΝΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΡΙΤΣΑΣ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΠΑ ΝΤΕ ... ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΠΑΣΤΑ ΤΑ ΜΙΛΑΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ...
    ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ,ΠΕΙΝΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ SOS ΔΕΧΟΜΑΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΓΛΥΚΟΚΟΥΤΑΛΙΩΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και εγώ ψηφίζω για τη συνταγή. Τρώω σαν καλό παιδί όλα τα γλυκά του κουταλιού. Μόνο μη μου πείτε να τα φτιάξω, δεν είμαι καλή μαγείρισα. Έχω να φάω τέτοια γλυκά από τότε που τα έφτιαχνε η μάνα μου. Υπάρχει όμως και ο Λάσκαρης που έχει τα πάντα, εκεί θα καταλήξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ,
    ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΣΚΟΡΔΕΝΑ...
    ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. που εισαι Κορινα;
    επαθες υπογλυκαιμία;
    ΘΕΣ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ...του κουταλιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ...μπακλαβα του κουταλιού τρως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΛΩΝΙΔΗΣ - αγνοείται...

    καλά, δε σχόλασε ακόμα αυτό το παιδί;
    ΕΥΤΥΧΙΑ, μήπως είσαστε για καφεδάκι;
    Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΚΟΜΑ;
    BOUL-BOUL, Η ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΜΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μάλλον τους πείραξαν οι διακοπές του Πάσχα και εξαφανίστηκαν όλοι, για είναι ακόμα διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ,ΓΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.
    ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ Κ.Π.Π?
    ΤΡΟΜΑΞΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟΠΟΛΕΜΟ!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ?
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΝΤΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!
    ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ.
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΨΑΛΟΥΜΕ ΛΙΓΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. «Στην πορτοκαλιά από κάτω
    πλένει τα μπαμπακερά
    Πράσινα έχει τα μάτια
    κι η φωνή της βιολετιά
    Αχ, έρωτα
    Στην ανθισμένη την πορτοκαλιά από κάτω
    Αχ, έρωτα….»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. "σε παραδεισους ανθιζω
    και σε θερμοκηπια...
    ονειρευομαι κι ελπιζω
    και πεθαινω ήπια..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πορτοκάλι

    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Νίκος Αντύπας
    Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη

    Στο γυαλί δροσιά ξεπροβάλλει
    Φυσικός χυμός πορτοκάλι

    Αχ πορτοκάλι γυρεύω ενέργεια
    κι είμαι μεγάλη για να σωθώ
    Ο΄,τι γουστάρω ζάλη και παρενέργεια
    Η ζωή,το σεξ,το τσιγάρο

    Ραντεβού,δουλειές,βιταμίνες
    δυνατά κορμιά σε έξι μήνες

    Αχ πορτοκάλι γυρεύω ενέργεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λεμόνι στην πορτοκαλιά

    Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
    Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη
    Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου

    Λεμόνι στην πορτοκαλιά, μωρό μου
    είμαι στην αγκαλιά σου
    σε μένα δίνεις τα φιλιά, μικρό μου
    μα σ' άλλον την καρδιά σου

    Φυσάει βοριάς απ' το νοτιά
    κι όλα τα παίρνει πέρα
    αγάπες, όνειρα, φιλιά, γλυκό μου
    και σκοτεινιάζει η μέρα

    Άλλο θα πει Χαλκιδική, μωρό μου
    κι άλλο θα πει Χαλκίδα
    αλλού μου έλεγες πως πας, γλυκό μου
    μα εγώ αλλού σε είδα

    Φυσάει βοριάς απ' το νοτιά
    κι όλα τα παίρνει πέρα
    αγάπες, όνειρα, φιλιά, γλυκό μου
    και σκοτεινιάζει η μέρα

    Καράβια εμείς δε θέλουμε γλυκό μου
    για τα νησιά να πάμε
    πάνω στο ήσυχο νερό, μικρό μου
    όμορφα περπατάμε

    Φυσάει βοριάς απ' το νοτιά
    κι όλα τα παίρνει πέρα
    αγάπες, όνειρα, φιλιά, γλυκό μου
    και σκοτεινιάζει η μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. GIA SAS APO TO KATAPRASINO,LOULOUDIASMENO,MYRODATO,KAI ZESTOULIKO[[EPITELOUS]]N.J. POLY GLYKA EPESE PALI STO BLOG,KOUTROULO MOU PSHFIZO NAI GIA THN SYNTAGH,EXO OMOS ENA MEGALO PROVLHMA,PIOS THA MOU STILEI TO ANTHOS? STO N.J. DEN YPARXOUN LEMONIES KAI PORTOKALIES!!!!!! EGO FTIAXNO PORTOKALI KAROULAKIA MMMMM,POLY KALO. TORA SAS AFINO PAO NA MAZEPSO XORTA EXEI POSWN STO XORAFI,KALH SYNEXEIA........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. kalispera kiapomena.

    lipon tin glitosame then xriastike oi varka. yia tin sidagi psifizo kai go YES. ala to pio oreo gliko eine tou koutaliou,eine to STAFILI & VISINO

    na xame kamia kria visinada

    yiasas kai kalo vradi

    korina leipame poli pou den sou aresoun ta glika. tha trogo ego yia sena xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΕΙΑ ΣΟΥ DIMITRI ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΝΑ ΤΡΩΣ ΟΜΩΣ ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ... ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΒΡΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    KOULOURITSA ΚΑΛΟ ΧΟΡΤΟΜΑΖΕΜΑ ...
    ΤΙ ΧΟΡΤΑ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙ?
    ΧΟΡΤΑ ΜΕ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ... ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑΡΘΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΟΜΗ Η ΒΔΟΜΑΔΑΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.ΠΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΜΑΣ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΣ ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΡΙΞΑΤΕ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΗΜΕΡΑ .ΚΟΙΤΑΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ,ΜΙΑ ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑΝΑ.ΠΑΝΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ,ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΠΑΡΤΙΕΣ ΕΕΕΕ,ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΔΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΧ ΠΟΤΕ ΘΑΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΑΦΕ?ΧΤΕΣ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ Ε?ΚΡΙΜΑ ΕΙΔΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ .ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ...
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑΙ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!!
    ΨΩΝΙΖΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΑΜΕ.
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΚΟΡΙΝΑ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΣ?ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΑΝΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΟΜΩΣ ... ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ... ΝΗΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΛΑ ΒΡΕ ΝΑΝΑ ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΤΕ ΛΙΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΝΑΝΑ,ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΕΔΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΕΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ .ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΘΑΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΝΘΙΣΜΕΝΑ .ΤΙ ΠΑΝΟΡΑΜΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ!!!!
    ΕΤΣΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΩΡΕ ΜΗΝΑ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΓΙΟΡΚΑ ΕΦ 'ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ!!!!ΧΙΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑΚΙ ΒΛΕΠΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΕΙ ΕΥΒΟΙΑ?
    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΛΙΜΝΗ ΛΙΜΝΗ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ .ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΠΗΓΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΠΑΣ.ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΑΚΟΥΣ ?ΡΩΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΘΥΜΑΣΑΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΛΕΜΕ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΕΤΥΧΕΣ ΔΙΑΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΕΙ ΩΣ ΤΕΤΡΑΔΑ ΜΑ Λ.ΚΑΙ Δ. ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ !ΚΑΙ ΑΝΕΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΚΑΤΣΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΤΕΛΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΧΟΥΜΕ ΩΡΑΙΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΑΝ ...ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ .ΕΛΑΤΕ ΔΙΑΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καλησπέρα σας χρόνια πολλά στην ζωή και στην ελισσάβετ!
    κουτρουλό συνταγή εγώ και να πω όχι γίνετε?δεν γίνετε!
    και είναι οι νερατζιές κάτω από το σπίτι μου γεμάτες
    πρώτη φορά τόσο πολύ άνθος πέφτει κάτω και πάει χαμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΛΩ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΣΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλησπέρα, από τη δουλειά ακόμη, αλλά σήμερα είναι παρασκευή και σε λίγο θα πάω σπίτι μου. Γιούχου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΑΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ...
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πω πω δεν θα ξανα γκρινιάξω ποτέ
    λέω και εγώ που φεύγω απο την δουλειά επτά και οκτώ έχει και χειρότερα!απαπα!
    αφεντικούλι ποιός την χάρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΘΕΩΜΑ,ΑΠΑΠΑ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΛΑΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ N.J

    ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ E-MAIL,ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. γλυκές καληνύχτες και καλό απόγευμα στο N.J.με γλυκό κουταλιού για τον απογευματινό καφέ το πιο αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή