Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Wish you were here

Αγόρασα τον δίσκο από το θρυλικό υπόγειο της πανεπιστημίου, αν δεν κάνω λάθος έκανε 640 δρχ. (ερώτηση: πόσο έκανε ένας δίσκος το 1980;) είχα ένα Philips πικ-απ δώρο φυσικά του Νίκου. Είχα ακούσει το The wall άπειρες φορές, τον είχα λιώσει, είχα δει την ταινία. Εκείνη την εποχή δεν αγοράζαμε πολλούς δίσκους, δεν έφταιγαν πάντα τα λεφτά. Ταυτιζόμαστε με κάθε δίσκο, τον ακούγαμε όχι σα φόντο μουσικό στις καθημερινές ασχολίες μας, "μπαίναμε" κυριολεκτικά στο λαβύρινθο του καλλιτέχνη, χανόμαστε στα αυλάκια του. Αγοράζαμε τον επόμενο μόνο όταν "ξεπερνούσαμε" το έργο που ακούγαμε. Κάπως έτσι μεγαλώσαμε, θυμάμαι κάποιες χρονιές από τους δίσκους που κυκλοφόρησαν Σήμερα παρ' όλο που έχω μετατρέψει όλη μου την δισκοθήκη σε mp3 και δεν ακούω βινύλιο, νομίζω πως η ευκολία να πηγαίνω γρήγορα από κομμάτι σε κομμάτι τίναξε στον αέρα την απόλαυση. Πιαστήκαμε όλοι μας σαν μικρά χαζά ψαράκια στο δόλωμα της εξέλιξης και χάσαμε... το ταξίδι. Φυσικά ξέρω πως δεν υπάρχει επιστροφή, ούτε πρόκειται να ακούω στο παλιό πικ-απ μου ξανά μουσική αλλά να χθες όταν διάβασα για τον θάνατο του Richard Wright κάπως μου ήρθε. Ήταν πριν χρόνια, άκουγα με πάθος Pink Floyd, είχα αφίσες τους, έκοβα φωτογραφίες τους από τα περιοδικά, άνοιγα τσίτα τα μεγάφωνα και ονειρευόμουν άλλους κόσμους! Δεν έκανα δα και κάτι διαφορετικό από τα κορίτσια της ηλικίας μου. Έτσι Καψοράχη; Dark side of the moon...

227 σχόλια:

  1. καλημερα!
    ναι boulboulaki ετσι!
    οταν μεγαλωναμε ξεφωνιζοντας μεσα στα σχολικα πουλμαν των εκδρομων
    " hey!teacher leave the kids alone!"
    για να περασουμε στην "συννεφουλα" και στα ανταρτικα!
    βεβαια εγω με λιγη ενοχη (για την εποχη και την ηλικια) στις μοναχικες μου στιγμες ακουγα και Albano!!!μου αρεσε!
    μου καλυπτε την πλευρα των εφηβικων ερωτων!
    φιλακια και καλη συνεχεια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Κακά τά ψέματα. Φεύγει ένας από τούς Pink Floyd, φεύγει ένα κομμάτι από τόν εαυτό μας.
    Πάντως πρίν δυό χρόνια, στήν Μαλακάσα, όταν είχε εμφανιστεί ο Roger Waters, τό κοινό ήταν κάθε ηλικίας.
    Αν κάτι, πάντως, μού φαίνεται μισερό στό πώς ακούν οι νεώτεροι μουσική είναι ότι αναζητούν παράλληλα τήν εικόνα, γεγονός πού στερεί από τήν φαντασία... (Συμφωνούν οι θιγόμενοι?)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Τι μου θυμίσατε! Ωραία εποχή με ένα μικρό κασετοφωνάκι να προσπαθώ να ακούσω Pink Floyd, J.Brown και μπλούζ της εποχής μας.Και να κάνεις όνειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Elsaki έχω σπάσει το μυαλό μου, πόσο έκανε ένας δίσκος το ΄80; Το wish you were here το αγόρασα μετά το the wall γιατί το άκουγα με την Μαρία Λ. στο σπίτι, θυμάσαι στους Αμπελόκηπους, Μικρομανης απέναντι από το δικό σου. Δεν μπορεί να έκανε 640δρχ. Αχ ας μου πει κάποιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξερω...κατι μου εχει μεινει για 60 δρχ! μηπως κανω λαθος!
    παντως οι μισθοι εκεινο τον καιρο ηταν γυρω στις 2.000δρχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα σε όλους σας.

    Νάμε κι εγώ φθινοπωρινός - φθινοπωρινός στην παρέα σας.

    Είμαι φανατικός λαθραναγνώστης καθημερινά στο υπέροχο λεύκωμα σας
    (τουλάχιστον στην πρώτη σελίδα με τις υπέροχες φωτογραφίες)
    Αλλά τα "δέκα καρπούζια" που προσπαθώ να κρατήσω τελευταία στην ίδια μασχάλη δεν με αφήνουν για περισσότερα.

    Και μια και έχετε στην παρέα σας κι άλλον Vang (Vanglook) και εφόσον το Vangong μου έπεφτε βαρύ επέλεξα το Vang - ANDROSinfo.

    Ελπίζω οι συναντήσεις του blog να συνεχίζονται και τον χειμώνα στην Αθήνα (έστω με καφέ, χωρίς συνοδεία του "συνοδευτικού τσιμπουσίου" γιατί το έχω παρακάνει τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σέ κάποιους δίσκους μου έχω αφήσει επάνω τό αυτοκολλητάκι μέ τήν τιμή. αλλά τώρα δέν βρίσκεται κανένας νοικοκύρης κοντά τους... Αν θυμάμαι καλά οι διπλοί δίσκοι δέν κόστιζαν πάνω από 250-300 δραχμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χωρίς σχόλιο
    Goodbye Blue Sky, Hey You, Learning To Fly, Marooned,Money, Run Like Hell, High hope!s, Have a Cigar, Shine On You Crazy Diamond, Dirty Woman, Dogs, Eklipse, Empty Spaces, the division bel, Welcome To The Machine, Pigs, Time, The Thin Ice... etc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βανζελ όπως Vangong, η θεική ατάκα του Χρόνη Εξαρχάκου! Καλώς ήρθες! Τηλεφωνω στους παλιούς μου φίλους και τους ρωτώ πόσο έκανε ένας δίσκος το ΄80. Πλάκα έχει! Ολοι λέμε άλα νταλα. Αλλα το ELSAKI μπορεί να έχει δίκιο γιατί στα παλιά είναι Ελέφαντας μνήμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλως ορισες στην παρεουλα μας Vang!
    ετουλα ροκα εξαδελφε φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Είμαστε ακόμα ζωντανοί στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα"
    Ολα τα πουρά στη πίστα!
    Γιε-γιε-γιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν θυμόμαστε πόσο έκανε ένας δίσκος το ’80 θα είμαστε "ολο-ζώντανοι" !!! χε χε
    Σας αφήνω τώρα, με καλεί το παντεσπάνι μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα σε όλους... Θυμάμαι τότε παλιά είχα κάνει και DJ.. α ρε τιμημένα JK2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και οινόπνευμα στους δίσκους για να μην κάνει θόρυβο η βελόνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και μετά καπάκι όλοι μαζί στην studio 254 (για να θυμούνται οι μεγάλοι και να μαθαίνουν οι νεότεροι)

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου και σένα alectoris,βάλε φωτιά στο βυνίλιο!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ααααα τώρα που το θυμήθηκα...>Είδα την ταινία αλλά δεν σε ανακάλυψα τί γίνεται;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια ξανακοίτα τον τύπο με την κορδέλα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το 1974 ένας δίσκος έκανε 100 δρχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γεια σου ρε μουτουλα!
    που εισαι εσυ και χαθηκες?
    μηπως ειδες τον Πελοπα! πες του τον αναζητα η Καψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως φαινόμαστε οτι είμαστε όλοι κάποιας ηλικίας. Το παιδί μου οταν θέλει να μιλήσει για κάποιο παλιό τραγούδι μου λέει "Ειναι της εποχής σου". Ποιάς εποχής είμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. της εποχης του χαλκου?
    χα χα χα!
    μπα! ειμαστε ολων των εποχων εμεις ματια μου!
    και ποσα αληθεια απο τα παλια τραγουδια της εποχης μας γινονται σημερα διασκευες και τα πιτσιρικια τα εχουν για καινουργια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. The last gig in heaven δινει απο σημερα ο μεγαλος Richard Wright...Ενας μεγαλος μουσικος(και αυτοδιδακτος,να το τονισουμε) πεθανε αλλα κατα καποιο τροπο θα 'ζει' αιωνια!Θα ζει παντα, μεσα απο τα ονειρικα πληκτρα του και τις μαγικες του μελοδιες.
    We wish he was here...
    R.I.P Richard Wright 1943-2008

    Υ.Γ.Μελαγχολω μονο με την σκεψη οτι θα ακουσω στο μελλον κατι αναλογο και για τον David Gilmour...Δυστυχως ομως θα ερθει και αυτη η μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΞΑΔΕΛΦΑΚΙ.
    ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ VANG ANDROSINFO.
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ SITE ΣΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟ!!!

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ VANG ΚΑΙ GEORGE ...
    HARIS ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΖΕΣΤΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΤΟΥΛΑ 100 ΔΡΧ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ,ΤΑ 45ΑΡΙΑ 50 ΔΡΧ ΚΑΙ 150-180 ΟΙ ΔΙΠΛΟΙ ...
    ΑΥΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΩΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ή η ηλικια φταιει (βλεπε αλτσχαιμερ) ή το παιζετε όλοι μικροί και δεν θυμάστε ( as korina)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κορινακι ο καιρός ειναι και ζεστός και υγρός δηλαδη αποπνικτικος.
    Χαίρομαι που σας ξαναβλέπω μετα από τόσο καιρό.
    ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ HARIS ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΞΑΝΑ ...
    ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΟΜΩΣ ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟ '74 ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΕΝΤΑΞΕΙ? ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΣΧΑΙΜΕΡ ΗΔΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΧΑΖΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ....teacher leave thee kids along!!!! Πως με εκφραζει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Hello baby, yeah, this is the Big Bopper speaking
    Oh you sweet thing
    Do I what
    Will I what
    Oh baby you know what I like

    [Chorus:]
    Chantilly lace and a pretty face
    And a pony tail hanging down
    That wiggle in the walk and giggle in the talk
    Makes the world go round

    There ain't nothing in the world like a big eyed girl
    That makes me act so funny, make me spend my money
    Make me feel real loose like a long necked goose
    Like a girl, oh baby that's what I like

    What's that baby
    But, but, but, oh honey
    But, oh baby you know what I like

    [Chorus]

    What's that honey
    Pick you up at 8 and don't be late
    But baby I ain't got no money honey
    Oh alright baby you know what I like

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειμαι ακόμη στη δουλειά, λα λα λαλα λα! θα φύγω πολύ αργά λαλα λα λα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μην ανησυχείς Boul boul δεν είσαι μόνη σου και εγώ ακόμα στη δουλειά βρίσκομαι. Και έχει μια μαυρίλα έξω η Χώρα, μια ησυχία! Πάει το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ χαίρομαι που σε έχω παρέα. Η γειτονιά καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://www.anemomylos2.blogspot.com/
    Άλλο ένα blogspot της Άνδρου και συγκεκριμένα του Κορθίου που ανακάλυψα σήμερα. Δεν το αναφέρω φυσικά για να διασπάσω τις δυνάμεις των Λειβαδίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. etoula το έβαλα στους συνδέσμους. Η διάσπαση δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γειά σου boul, εύχομαι να τελειώσεις γρήγορα από την δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΓΩ ΕΓΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΥΦ ΟΥΦ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ 19.40 ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ 22.00 ΤΩΡΑ ΕΠΕΣΕ ΞΕΡΟΣ ...
    ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ. ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΥΡΩ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΤΟ ΚΙΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΙΞΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ...
    ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΑ ΦΑΛΗΡΑ ...
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το βρήκα! Μπήκα σπίτι μετά από 12 ώρες δουλειάς και έψαξα να βρω ένα βινύλιο, βρήκα λοιπόν το άλμπουμ Solid Rock των Rolling Stones, ο δίσκος είναι του 1980 και το αυτοκόλλητο γράφει 330 δραχμές. Άρα η Elsa είχε δίκιο! Μπράβο Elsa! Ένας άλλος δίσκος του 1991 Chris Rea Auberge έκανε 2200 δραχμές. Ουφ ηρέμησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΕΥΓΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ.ΑΠΟΨΕ ΕΧΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΤΩΡΑ ΔΙΧΝΕΙ ΠΑΝΑΘΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 'Η ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ... ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΡΙΞΕ ΑΛΑΤΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΟΥΛ.ΒΡΕ ΑΓΩΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!!ΧΑΧΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΟ 1980 330 ΚΑΙ ΤΟ 1990 2200!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ BOUL ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΤΟΥΛΑ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΩΡΟ ΤΟΤΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ακούω ένα τραγούδι που έγραψε τους στίχους ΜΙΑ φίλη μου και μ' αρέσει πολύ! Πολύ καλό δώρο για μια τόσο κουραστική μέρα. Μπράβο φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙ ΚΑΙ Η BOUL ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν καταλαβαίνω τίποτα σήμερα! Δεν με νοιάζει τίποτα σήμερα! Δεν ελπίζω τίποτα σήμερα! Είμαι ελεύθερη! (Μέγας ο Κρητικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΟΧΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ,ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΝΑΙ ΒΡΕ ΤΑ ΕΠΑΙΞΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλό Κουτρουλό! πολύ καλό!
    Η Καψοράχη που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ...
    ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΦΡΕΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΘΡΑΒΑΛΙΚΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΝΤΡΙΟΤΙΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΕΣΥ ΤΑ ΜΙΛΑΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,Σ'ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΞΕΦΤΕΡΗ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το θραβαλικό είναι αγαπημένη μου λέξη, αλλά η ο αχάβαδος είναι μια λέξη που δεν ύπάρχει άλλη! Σήμερα λοιπόν είμαι... αχάβαδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΛΑΛΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΘΑΡΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ... ΜΕΧΡΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΒΙΒΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ... ΧΙ ΧΙ
    ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Φεύγω μακριά από τον υπολογιστή, θα παρακολουθώ από τον καναπέ... να ακουμπήσουν κάπου τα ποδαράκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΛΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΚΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ειχα ενα δυσκολο απογευμα!
    τωρα ηρθα και ειναι αργαααααα!!

    τα blogoπαιδα πηγαν για νανι!
    πω πω αντιλαλος στην ερημη σαλα!

    καληνυχτα παιδακια!
    σας αγαπω ολους!
    αυριο Σκαρλετ θα ειναι μια καλυτερη μερα!

    μουτς,μουτς,μουτς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΨΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΟΥΤΣ,ΜΟΥΤΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΝΑΙ ΒΡΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΠΡΩΙΝΟ ΑΥΓΑ ΜΕ ΜΠΕΙΚΟΝ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΙΑΑΑΑΑ!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ,ΜΕ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το Album των Pink Floyd "Wish you were here" κυκλοφόρησε το 1975 και η τιμή του δίσκου ήταν γύρω τις 200 δρχ. Η τιμή ήταν ανάλογα με το εξώφυλλο εάν ήταν μονόφυλλο ή δίφυλλο. Στέλνω στην boul-boul και τις φωτογραφίες του Album.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Νά λοιπόν τί κάνουν οι ροκάδες πενηντάρηδες: (Ακούτε οι νεώτεροι?)
    Θυμούνται τούς αγαπημένους τους στίχους καί τίς μουσικές, πού τούς συντάραζαν, ενώ...δουλεύουν, δουλεύουν, δουλεύουν...
    Τώρα πρέπει νά κλείσω τό μηχάνημα, γιατί βλέπω αστράκια, καί νά ντύσω με αυτοκόλλητο 5-6 βιβλία τής νέας σχολικής χρονιάς!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. κοιτα να δεις!!!
    ερχομαι αργα...ησυχια...ολα τα παιδακια στα δωματια τους με αναμενο το φωτακι νυκτος...λεω κοιτα να δεις δεν τα προλαβα τα σκασμενα να τους δωσω ενα φιλι!
    παω τους καληνυχτιζω ολους γερνω στο προσκεφαλο το κουρασμενο κεφαλακι μου και μολις αποκοιμιεμαι σηκωνονται στις μυτες αναβουν τα φωτα στην σαλα και γινεται Χ Α Μ Ο Σ!!!!!!!

    Θεε μου αισθανομαι η μαμα του blog!!

    καλημερουδια παιδακιααααα!!!!!
    σημερα ειναι μια καλυτερη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΕΧΩ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΠΩ ΛΟΓΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλημέρα μαμά του blog, εμένα δεν μου έδωσες φιλί και διαμαρτύρομαι εντόνως.....
    Παρεπιπτόντως εγώ παλέυω (αλήθεια)με κάτι αμπατές, αιμασιές, στήματα, μπουσουνάρια, φουρούσια, παραβολές, μακελίνες κλπ. Θα ήθελα οι γνώστες του ανδριώτικου λεξιλογίου να μου κάνουν ενα explain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Alectoris που είσαι; δεν φαντάζομαι να ψαχνεις αυτουλάδες!
    Πάντως σήμερα κυκλοφόρησαν αρκετοί αυτουλοτέτοιοι και οι οποίοι ήταν εγχώριοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Alectoris που είσαι; δεν φαντάζομαι να ψαχνεις αυτουλάδες!
    Πάντως σήμερα κυκλοφόρησαν αρκετοί αυτουλοτέτοιοι και οι οποίοι ήταν εγχώριοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ετουλα καζανακι
    πρωτον εσυ χθες βραδυ δεν ησουν στο κρεβατακι σου οταν γυρισα!
    (που γυριζες αληταμπουρα?)
    δευτερον αν λεγοντας με μαμα του blog θελεις να πεις οτι ειμαι μεγαλυτερη οταν θα ερθω εκει θα παρω παρεα τον πατριωτη και αμολυθουμε στις αιμασιες και θα αμα δεις εσυ αυτουλοτετοιους να με χ---ς!
    φιλακια πολλα στο Βικακι και στο σοϊ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Όχι καλέ! σε αποκάλεσα έτσι γιατί αυτοβαπτίσθηκες, anyway. Σου άρεσε βλέπω το αυτουλοτέτοιους κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Άλλωστε είσαι από τους κεντρικότερους χαρακτήρες, αν όχι ο κεντρικότερος του blog, οπότε δικαιολογημένα αποκαλείσαι μαμά του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. αμα μεγαλωνεις παιδακι μου προτιμας αλλους χαρακτηρισμους!
    "τσικο" "λυκοπουλο" "χαριτωμενο μικρο" χα χα χα χα χα !!!
    ετσι ,τετοια παρανοια η πουροblogιστρια!!!!!
    καλη σου μερα καζανακι παω στο παντεσπανι μου που λεει και η ιδρυτρια boulboylaki!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλημέρα σε όλους.

    Χρόνια Πολλά σε όσες γιορτάζουν.

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ BLOGOΠΑΡΕΟΥΛΑ ...
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ...
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΛΟΧΟΥ (ΚΑΨΟΡΑΧΗ)?
    ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Λεό τι κάνεις;;

    Etoula...Άρχισαν τα όργανα και εμείς πήζουμε στην Αθήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. alectoris μιλάμε για σολαρίσματα ατελείωτα με συνοδεία υψίφωνων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μίλησα με τον παπακό, τον λυπήθηκα και του ανέφερα κάποια επίμαχα σημεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. υπαρχουν υψιφωνοι αυτουλαδες?
    λαγοι δηλαδη που σολαρουν και τραγουδουν σαν τον Παβαροτι? (Θεος σχωρεστον)
    να σας πω παιδακια! τι στο καλο λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Βρε καψοράχη τι να σου εξηγήσω; άστο γιατί θα ξυπνήσουν κοιμώμενοι ταύροι.
    Αν επιθυμείς περαιτέρω επεξηγήσεις, πες το και θα σου στείλω email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αχχχχχ ρε Etoula δεν έπρεπε να του πεις γιατί μου είπε οτι θα πήγαινε στην Ήπειρο. Δεν ήθελε το νησί.

    Έχω δει και εγώ έναν αφτιά. Ελπίζω να συναντηθούμε και στην έναρξη..

    ΚΑΨΟΡΑΧΗ έχει πολύ πλάκα..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Τα σκέφτομαι και μου έρχεται να σολάρω και εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Και έλεγα θα τσιμπήσει ο Alectoris; δεν θα τσιμπήσει....... Φυσικά και δεν είπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Όσο για το κοιμώμενοι ταύροι....μάλλον εστερημένες πτερών όρνιθες θα έλεγα εγώ για να είμαι πιο ευγενικός.... (ξεπουπουλιασμένες κότες για τους μη έχοντες προβλήματα ευγενείας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Του Σεπτέμβρη οι βροχές, πολλά καλά μας φέρνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Γιορτάζει η σύζυγος παπακό.
    Λέω για το απόγευμα να πάρω την κιθάρα και εάν έχω έπνευση να δημιουργήσω κανένα σόλο....Ξέρεις βέβαι υπάρχει πρόβλημα υψιφώνων αλλά θα το ξεπεράσω.
    Καψοράχη μη τρελαθείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ειναι εποχη που αρχιζουν τα χοιροσφαγια......το σκ ειμαι καλεσμενος στα πρωτα.......ζεστα σισιρακια,κρασακι,καλαμπουρι και η καταληξη αγνωστη......
    τελικα ειναι ωραια να εισαι στο νησι......
    καλο υπολοιπο.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. δεν λεω ομως που θα παω γιατι μπορει να πεσει κανενας περιεργος απο διπλα και να το γονατισει το ζωντανο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλά etoula την έστειλες την Καψοράχη τώρα...


    Φαούδι μας πέθανες τώρα....πεινάγαμε που πεινάγαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. βρε δεν παιρνεις την κιθαρα λεω να πεις κανα τραγουδι στο Βικακι που τις αρεσουν οι μουσικες και ν'αφησεις τους υψιφωνους στην μπαντα!!
    λεω τωρα....!!! γιατι δεν ξερω και πως τραγουδας!!

    faudi σε διαβασα και πηρα κιλο!!!
    ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. etoula πριν κάνεις το σημερινό σόλο ρώτα τον υιό σχετικά με το αρκούδι που είχαμε δει μαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Προς τους λοιπούς ακροατές παρακαλώ δείξτε επιείκεια, θα προσπαθήσω να τραγουδήσω!! οοοοοεεεεεελααααααα.....
    Πρέπει να το ομολογήσω τελικά είμαι μπάσος αλλά κιθάρα μάλλον καλά παίζω. Δεν συμφωνείς Alectoris;
    Καψοράχη τελικά δεν τραγουδώ καλά. Ζητώ συγνώμη για την ηχητική ενόχληση που προκάλεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Άν ρωτήσω τον υιό θα πρέπει θα πρέπει να του αφιερώσω ένα κομμάτι.
    Προβληματίζομαι σχετικά με το κομμάτι που θα του αφιερώσω. Θα είναι το Νο 6, το Νο 5 ή το Νο 7 του CD;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Αξίζει να του αφιερώσεις ολόκληρο το cd για εκείνο που θα σου προσφέρει....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλημέρα και από εμένα. Που έχει χοιροσφάγια? Κυκλοφορεί και στη γειτονιά μουσταλευριά της Άννας. Πάει η δίαιτα την χάλασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Καλό μεσημέρι σε όλους. Εϋχομαι καλό κονσέρτο Etoula....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Είμαι ακόμη στη δουλειά, δν ξέρω αν είμαι όμως ζωντανή! χε χε Εχω γίνει ζόμπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. καλησπερα και απο εμενα παιδακια!
    πως παμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΕΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟΚ ΤΟΚ ΕΝΑ ΔΥΟ ΕΝΑ ΔΥΟ ...
    ΑΚΟΥΓΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...
    Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Εδώ είμαστε σερφάρουμε ψάχνοντας μερικά θέματα και ρίχνουμε μια ματιά και στο blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΔΡΟΣΙΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ,ΚΑΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ Η ΜΠΟΥΛ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ναι και εγω κανω την βολτα μου!
    πιο συχνα χαζευω την web camera απο Κορθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ,ΚΟΡΙΝΑ,ΦΑΤΣΑ.ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ,ΕΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. α ρε boulboulaki!!
    δεν μ'αφηνεις να κανω εκεινο το τηλεφωνο!!!!
    ολα καλα παιδακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΡΟΣΙΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ...
    Ο ΦΑΤΣΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΩΡΑΡΙΑ .ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕΧΡΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ...
    BOUL ΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. κουτρουλο θα σε παρω τηλεφωνο απο γραφειο να μου πεις πως θα κανω λογαριασμο να βαζω και εγω λελουδα και φατσες!!χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Α ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ Η ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ 12ΩΡΟ ΚΑΙ 14ΩΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΨΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. εμεις ευτυχως αυτο το κανουμε 3 φορες το χρονο Οκτωβρη-Γεναρη-Μαϊο
    οντως ειναι σκληρο!
    βεβαια δουλεια να εχουμε γιατι ακουτε τι γινεται στον κοσμο!
    αν κλεισει η AIG θα κλαψουνε μανουλες και θα εχουμε και συνεχεια!
    μακρια απο τον κ--ο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΟΥ,ΠΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 8ΩΡΟ?ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΙΑ ,ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΙΩΠΗΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ 12ΩΡΟ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΚΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ Η BOUL ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΠΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΔΡΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. γυριζουμε στην εποχη της δουλειας(με δουλους εννοω διοτι εχω μαλωσει και με τους τονους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Και έρχονται και χειρότερα δυστυχώς.... Κυρίες μου σας εύχομαι καληνύχτα και αποχωρώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ALECTORIS ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΑΥΤΙΑ ...
    ΝΑΙ ...
    ΝΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Η λύση πάντως βρίσκεται στην ζωή στην επαρχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Άλλοι ρυθμοί, άλλη ποιότητα ζωής...
    τελικά αυτό δεν είναι το ζητούμενο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ ALECTORIS,ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ALECTORIS ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Μήπως πρέπει ώρες ώρες να μεταφερόμαστε σε καμιά κορυφή της Βουρκωτής π.χ. ( ο καθένας με το χαβά του) ώστε να σκεφτόμαστε και λίγο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. καληνυχτα alectoris!
    σιγουρα η ζωη στην επαρχια ειναι αλλο πραγμα αλλα αν δεν εχουμε δουλεια εκει και χρονια ακομα για συνταξη τι γινεται?
    αδιεξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΣΩΣΤΟΣ Ο ALECTORIS ...
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΒΟΥΡΚΩΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΗ ... ΑΧ ΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ή δουλειά είναι σίγουρα κάτι βασικό αλλά εάν μπορούσε να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο τότε δεν θα λέγαμε διαφορετικά πράγματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. μωρε καθε μερα με την φαντασια ολο παραπορτι και βουρκωτη ειμαι!
    αυτο ξερεις ποσες φορες με εχει σωσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Υπάρχει μέρα χωρίς ομίχλη εκεί πάνω;;;;χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ,ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ?ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΣΕ ΚΑΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΠΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. σιγουρα θα λεγαμε!!
    και θα ειμουν ηδη εκει!
    και τα παιδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Αυτό λέω και εγώ εκεί είναι η ουσία Καψοράχη και το ακούω όλο και πιο πολύ τελευταία..μακρυά από την Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ALECTORIS ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ... ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. λοιπον προταση!!!!!
    παμε ολοι μαζι να ανοιξουμε συνεταιρικα δουλεια????
    για να σκεφτουμε!!!......μμμμμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΧΑΧΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΖΟΥΣΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ...
    ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. οτι και να κανουμε το boulboulaki θα το κανουμε διευθυντρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ακριβώς. Μόνο και μόνο για μετακίνηση από και προς την δουλειά μας θέλουμε 2 - 3 ώρες την ημέρα... Για φαντάσου χαμένες ώρες από την ζωή του καθενός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ...
    ΑΛΛΑ ΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Γιατί κουτρουλό;; Εντάξει η Αθήνα έχει και μερικά προτερήματα αλλά στο τέλος είναι βέβαια και υποκειμενικό το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. επιβαλεται!!!
    θυμαστε το ξεχεσιμο με το γαντι που μας ειχε κανει τοτε που λεγαμε για ανακυκλωση και ειχαμε κανει την αναρτηση συσκατη!!!!
    ουτε που θυμαμαι τι ελεγε ο στομας μας! ασχετουρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. παλι κουβαρια τα κανω!!!
    λοιπον! σιγουρα εξιδανικευομε αυτο που δεν εχουμε αλλα ειναι κοινωνικα αποδεκτο πια οτι η πολη εχει ημερομηνια ληξεως ετσι που παει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Η BOUL ΝΑ ΜΑΣ ΧΕ... ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Μπορεί και να είναι έτσι...άλλωστε έχω φίλους-ες που ορκίζονται στην Αθήνα και δεν την αλλάζουν με τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ ...
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΙΖΕΣ ...
    ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Λες Καψοράχη να προλάβουμε να φύγουμε μήπως και λήξουμε μαζί της;;; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ούτε και εγώ έχω...αλλά και τι μ'αυτό;;; (νομίζω είναι και στίχος από Βανδή χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ωραια! το τακτοποιησαμε το θεμα!
    μετακομισαμε ανοιξαμε δουλεια που θα μας χωραει ολους,βρηκαμε διευθυντη,ανεβηκαμε και στη Βουρκωτη για βολτα!
    ρε τι ειμαστε εμεις ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΕΓΩ ΤΟΤΕ ALECTORIS ΠΡΟΔΙΔΩ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ... ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ .. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ...
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΑΣΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΓΙΑΤΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΜΟΥ....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΓΙΑΤΙ ΚΟΡΙΝΑ ?ΑΣΤΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΑΜΑΝ ΒΡΕ ALECTORIS ΑΡΓΕΙΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή