Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Πρώτη μέρα στο σχολείο


Ύφος βλοσυρό, σκέψεις μαύρες κι άραχνες του τύπου: που-πάω-εγώ-τώρα, άψογος γιακάς, καλοσιδερωμένη ποδιά, τα καλά παπούτσια, η αγαπημένη κορδέλα. Η μικρή δίπλα είναι ενοχλητική. Κρυφές σκέψεις για το καλοκαίρι που έφυγε, το παιχνίδι και την ξενοιασιά που χάθηκαν. Το μόνο θετικό είναι η ολοκαίνουργια κατακόκκινη τσάντα που έστειλε ο Νίκος από την Ιαπωνία. Έχει φερμουάρ γύρω-γύρω, όταν ανοίγει είναι πολύ πρακτική με ξεχωριστές θέσεις για μολύβια, τετράδια. Δεν χωρά πολλά πράγματα. Εκτός από τα ντουβάρια που παραμένουν σχεδόν ίδια, έχω την εντύπωση πως και η ματιά είναι ίδια, λίγο από τσαντίλα, ντροπή, πείσμα. Τα όποια προτερήματα ήρθαν μετά, με τις συναναστροφές και τις φιλίες και μάλλον απ' όσο μπορώ να προβλέψω, αργά αλλά σταθερά στην πρώτη θέση πάει το πράγμα!
Καλή σχολική χρονιά σ' όλα τα παιδάκια του κόσμου.
Κουράγιο στους γονείς! Υπομονή στους δασκαλους!

54 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκα μου!
    (στα παιδακια αναφερομαι!)
    καλη χρονια!καλη προοδο!
    η αληθεια ειναι πως μου την εδιναν αυτες οι ευχες σαν ημουν και εγω παιδι! και να που τις λεω και εγω τωρα!
    ενας ακομα συμβιμβασμος απο τους πολλους που σου δινει ο χρονος!
    ας τις αλλαξουμε λοιπον!
    παιδακια να διεκδικειτε παντα το δικιο σας,να αγαπατε και να πληγωνεστε μονο απο αυτους που το αξιζουν,και να μη χαριζετε ουτε μια μερα στα χαμενα!

    στο boulboulaki χαριζω αυτο τον στιχο που λατρευω

    χρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια
    που θυμασαι και θυμαμαι,
    τιποτα δεν χαθηκε ακομα
    οσο ζουμε και ποναμε,
    χρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια
    μονο τροπο να κοιτανε......

    καλημερα και καλη δυναμη σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, καλημέρα!
    Καλή χρονιά! (Γιά τόσο κόσμο οι χρονιές αρχίζουν τόν Σεπτέμβρη! Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!)
    Συγκινήθηκα με την φωτογραφία, συγκινήθηκα και με τα λόγια της Καψοράχης... Είστε υπέροχα βρωμόπαιδα!
    Λοιπόν ο Νίκος έφερνε πάντα τά πιό ωραία πράγματα, πού κυκλοφορούσαν στην παγκόσμια αγορά! Τσάντες, κασετίνες, μολύβια καί μετά κασετόφωνα, μικρόφωνα, μεγάφωνα καί ούτε ξέρω τί άλλο! Ολοι στο σχολείο ήθελαν ένα τέτοιο αδελφό!
    Χαιρετίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και από μένα.

    Ζητώ συγνώμη για την απουσία μου, αλλά δεν προλάβαινα. Είχα πάει να ψωνίσω σχολικά.
    Σήμερα έχει αγιασμό και αύριο πρωί πρωί όλοι με τις σάκες μας,τα παγουρίνο μας και το κολατσιό μας (ξέρει το Φαούδι), και γραμμή για το blog-σχολείο.

    Καλη blogική χρονιά

    Με αγάπη

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και από εμένα. Ξαδέλφη είχες ένα πανέμορφο μουτράκι που το διατηρείς μέχρι τώρα. Αυτό το ανήσυχο κοριτσάκι δίπλα σου να υποθέσω οτι ειναι οι ξαδέλφες σου (Μηλαίου)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να πας Γαρουφαλιά στη μάνα μου να πάρεις όλα τα γλυκά κέρασμα γι’ αυτό που είπες! Η μικρή είναι η Δημητρούλα, με τα Μηλαιάκια έχω φωτογραφίες και... περίμενε όμως θα έρθει και η σειρά σου… χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λεω το κολατσιο σου χωραγε στην σακα σου η επερνες δευτερη....?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η εκθεση φευγει.....ο Λεω ερχεται.....
    keep walking.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χα χα χα!!
    γεια σου faudi με το απαιχτο χιουμορ!!
    μη σε χανουμε βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μία γριά περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας δυό σακκούλες σκουπιδιών, μιά σε κάθε χέρι. Μιά από αυτές έχει μιά τρύπα χαμηλά και κάθε λίγο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ βγαίνει και παρασέρνεται σιγά-σιγά από το ελαφρό αεράκι. Ένας αστυφύλακας το προσέχει και πηγαίνει προς το μέρος της γριάς λέγοντας...
    - Γιαγιά, σου έπεσε ένα χαρτονόμισμα απο τη σακκούλα.
    Η γριά σταματάει και λέει...
    - Φτου σου, ήταν τρύπια. Ας τρέξω προς τα πίσω μήπως μπορέσω να μαζέψω μερικά.
    Ο αστυφύλακας λέει...
    - Εεεεπ, που πας; Που βρήκες τόσα λεφτά; Δεν πιστεύω να τα έκλεψες;
    - Όχι, όχι να σου εξηγήσω. Το σπίτι μου και ο κήπος μου είναι ακριβώς δίπλα από το πάρκινγκ του γηπέδου και όταν έχει αγώνα, έρχονται πολλοί και κατουράνε τα λουλούδια μου. Έτσι και εγώ πηγαίνω πίσω από τα λουλούδια με το ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος τη βγάζει γιά κατούρημα του λέω: ή δίνεις 20 ευρώ ή στην έκοψα!
    - Χα, χα πολύ έξυπνο γιαγιά, λέει το όργανο της τάξης. Πολύ καλά τους κάνεις. Αντε να πας στο καλό... Α! και τι έχεις στην άλλη σακκούλα;
    - Ε, δεν πληρώνουν και όλοι...

    XAXAXA!

    ΦΙΛΑΚΙA ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΠΑΡΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα παιδακια!
    τι εγινε?
    αρχιζω να ανυσηχω!!
    που ειστε?
    για να μαζευομαστε λεω!
    να μαζευομαστε λεωωωωωω!!!!
    εκει απο το νησι! μ'ακουτε?
    χειμωνιαζει καλε!!!!
    διακοπες τελος!!!
    μεχρι και τα παιδια πηγαν σχολειο!
    τι θα γινει? εκει θα μεινετε?
    ααα μα πια!!!

    η κακια με επιασε πρωι-πρωι!!
    μπααα! μαλλον μου λειπουν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Καψοράχη μου!
    Παρασκευή σήμερα και από ότι καταλαβαίνεις,θα το φάνε και το ΠΣΚ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα Σαργουλη!
    και εγω θα το ετρωγα στην θεση τους!
    καλο ΠΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!
    Τα φιλιά μου σε όλους.
    Είκοσι μερούλες μείνανε και μετά θα έχω στην διάθεση μου όλο τον χρόνο για να διαβάσω όλες τα σχόλια των αναρτήσεων που έχω χάσει.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!
    Καλή σχολική χρονιά εύχονται στα παιδιά αλλά στους δασκάλους νομίζω..
    Επίσης καλή δύναμη στους γονείς που τραβάνε κουπί μαζί με τα μικρά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διόρθωση: ...στα παιδιά αλλά και στους δασκάλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου boul με τα ωραία τα email!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Λωλοδασκάλα, χαιρετισμούς στους γονείς σου και καλή χρονιά να έχετε.
    Καψοράχη ποιός σου είπε ότι χειμωνιάζει? Άκουσα για καύσωνα το ΣΚ. Προλαβαίνεις να έρθεις στο νησί που ειναι όνειρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαρουφαλια μη παιζεις με τον πονο μου γλυκεια μου!
    και αμα δεις το καζανακι μου στον δρομο μη της πεις οτι θα εχει καυσωνα το ΣΒΚ !!
    θελω να γυρισει μου ελειψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Την ξαδελφούλα σου δεν την βλέπω καθόλου. Η πρωτογύρα όλο λείπει, μόνο ένα φώς βλέπω αναμένο το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. επιτηδες το αφηνουν Γαρουφαλια μου για να ξεγελουν τον κοσμο!
    δεν ειναι μεσα!
    γυρνοβολανε συνεχεια τα γυριστρακια!
    τι να πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΑΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ! ΣΗΜΕΡΑ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΩΣΕΙ.ΤΟ ΣΚ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ 32 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΝΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΒΑΠΟΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλές ψαριές σε όλους και όλες!
    Και να ρίξετε και καμιά βουτίτσα παραπάνω για μας!
    Καλό ΠΣΚ!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ,ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΥΝΙΑΔΟΥΛΑ,ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΕΣ,ΦΙΛΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ...
    Δ Ι Α Κ Ο Π Ε Σ Τ Ε Λ Ο Σ.-
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΠΑΛΙ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΣΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ.
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
    ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ...ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ,ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άντε σιγά-σιγά να μαζευόμαστε. Καλώς ήρθες Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ BOUL-BOUL ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ .
    ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΤΕΡΖΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ. Φθινοπώριασε

    Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
    Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
    Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής

    Ποιος το περίμενε λοιπόν
    να γίνουμε ένα παρελθόν
    και όλα τα χρώματα σκοτάδι
    και η αλύρα στα μαλλιά να γίνει άδεια αγκαλιά
    στην άμμο ακόμα ένα σημάδι

    Και ότι ήθελα κοντα να ρθει
    δεν λέει με τίποτα να βγεί
    είναι φεγγάρι τρομαγμένο
    με έκλεισες μέσα σου εκεί
    σένα κορμί σαν φυλακή
    να δραπετεύσω περιμένω

    Φθινοπώριασε ο άνεμος σε πήρε
    φθινοπώριασε
    και απ την καρδία σου η αγάπη μου ξεθώριασε
    σκοτείνιασε μπράστα μου ο ουρανός

    Κιτρινίσανε του έρωτα τα φύλλα
    κιτρινίσανε
    στο χώμα απλά να πέσω με αφήσανε
    να πίνω απ τη βροχή σου ο τρελός

    Ποιος το περίμενε που λες
    πως θα άφηνε τέτοιες πληγές
    η νύχτα όταν ξημερώνει
    και πάνω που ήμασταν εμείς οι νικητές της διαδρομής
    τώρα κοιτάζουμε την σκόνη

    Φθινοπώριασε ο άνεμος σε πήρε
    φθινοπώριασε
    και απ την καρδία σου η αγάπη μου ξεθώριασε
    σκοτείνιασε μπράστα μου ο ουρανός

    Κιτρινίσανε του έρωτα τα φύλλα
    κιτρινίσανε
    στο χώμα απλά να πέσω με αφήσανε
    να πίνω απ τη βροχή σου ο τρελός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κουτρουλοκαζανακι μου γλυκο καλωσορισες!
    μας ελειψες πολυυυυυυυυυ!!!!
    αντε σιγα σιγα να δηλωνουμε παρουσιες φθινοπωριατικες και να ειμαστε καλα να ξαναπαμε!
    ο JOHN V καλα?
    πλακα-πλακα ειχε κενο μεγαλο η σαλα....
    αδεια καθισματα ποσων!
    ετσι boulboulaki?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. boulboulaki εγω θα πλυνω κουρτινες εσυ φτιαξε κανα γλυκο!
    απο αυριο ποσων ατομα....ποσων σου λεω......
    ε ρε γλεντια που λεει και ο σαργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.ΧΑΧΑ
    ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ .ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΠΙΑ Η ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΑΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το νησι ονειρο ετσι?
    οπως παντα τετοια εποχη!
    γλυκο και ζουμερο σαν ωριμο ροδακινο!
    με τα ζεστα πρωινα του τα γλυκα ησυχα απογευματα και τα δροσερα βραδυα!
    λιγωσα παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΩΠΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΛΑΧΤΑΡΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΣΑΪΚΟ ΤΕΛΕΙΟ.ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ!
    ΕΓΩ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΑ ΛΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ο.κ boul!
    χαρμα το μωσαϊκο! αν ειναι σπιτικο ειδικα!
    εγω θα προτεινα το γνωστο αθανατο παγωτο των μαναδων μας!
    εκεινο που ηθελες σκαρπελο για να το κοψεις!!
    ενα εβαπορε ενα ερμολ ενα σακχαρουχο!
    με βυσσινο γλυκο!μμμμμμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. α ρε κουτρουλο με τα πετσετακια σου!
    θα στα πασαλειψουμε με τα βυσσινα!

    οι σουρτουκες καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα απλά γλυκά είναι τα καλύτερα, τα απλά πράγματα γενικώς είναι τα καλύτερα, η αγάπη πάνω απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΦΡΕΣΚΙΕΣ.ΧΑΧΑ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ναι τα σκασμενα!!
    το boulboulaki ελεγε προχθες οτι μονο τα Σασοκουρελα εμειναν!!
    χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα Σασοκούρελα δεν έχουν μαγαζί γι' αυτό δεν πήγαν! (κακίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πω πω μου καθησε το πετροπαγωτο τωρα!
    θα το φτιαξω αυριο!
    οντως η γευση του με τρελενει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα στραβώσουν τα κουτάλια για να το βγάλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ναι και θα παρουν καλαθι μαζι με σαντουϊτς και μπυρες!
    τρεις κοκινοσκουφιτσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. η Χρυσανη το εκοβε με μαχαιρι!!
    φαντασου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μωρέ και με σκεπάρνι, δύσκολο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. η παρεα που ειναι απο καρδιας παιζει ρολο!
    δεν αντεχω πια τα προκατ και τα ημιτασιον!
    δεν εχω χρονο γι αυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κοριτσια να βρεθουμε λεω να το τσακισουμε ολες μαζι!!

    θα φερω πριονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κορίτσια την κάνω, θέλω να διαβάσω ειδήσεις για τις σημερινές πολιτικές εξελίξεις. Τα λέμε αύριο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟ ΚΟΒΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΩΡΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΤΩΜΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ .ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καληνυχτα boulboulaki!!
    ονειρα γλυκα!(προσεξε μη δεις πολυ Βουλγαρακη και σκιαχτεις ματια μου!)
    αυριο παλι!
    παω και εγω στο βιβλιο μου
    καληνυχτα κουτρουλο μου!
    να ειμαστε παντα μαζι και καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή