Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού



Οι Ορθόδοξοι πιστοί τιμούμε με ιδιαίτερο τρόπο την σημερινή μέρα. Νηστεύουμε, κατακλύζουμε τους ναούς, βάζουμε κλώνους βασιλικού στα εικονίσματα, προσκυνούμε τον Τίμιο Σταυρό. Στο χωριό μας έχει ακόμη μια ιδιαίτερη σημασία μιας και είναι το κοιμητήριο. Σήμερα λοιπόν οι ψυχές των αγαπημένων μας είχαν καλή παρέα! Ο Σταυρός, γέμισε κόσμο, φωνές, χαχανιτά. Και του χρόνου Λειβαδιανοί, βοήθεια μας!
Η πάνω φωτογραφία είναι του vaglouk, η κάτω του Leo. Πολύ χαίρομαι που έφυγε ο κόσμος και ξαναγυρίσαμε στα δικά μας.

155 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!Περίμενα τη φωτογραφία από τον "Σταυρό" γι` αυτό μπήκα νωρίς νωρίς στο blog. Μπράβο σε όλους και του χρόνου να είστε καλά να μας χαρίζετε συγκινήσεις. Φαντάζομαι να είχαμε βίντεο και να ακούγαμε τον Ψαρρό να ψέλνει...Πιστεύω πως θα γίνει κι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια και χαρα σας και χρονια πολλα στους εορταζοντες!!!
    καλωσοριζω τους καινουργιους!
    να τραταρουμε κατι τα παιδια boulboulaki!
    κορινακι καλο χειμωνα να εχουμε παντα με την blogοπαρεα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε boulboulaki στο ψαροπαιχνιδι ολο χανω!
    η χαζεψα η επεσα σε εξυπνα ψαρια!
    εχετε ολοι χαιρετισμους απο το καζανακι μου!
    ημουν μαζι της πριν λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙΟBLOGOΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ ...
    ΑΝ ΤΡΑΤΑΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΝΟΥΓΚΑΤΙΝΑ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΟΠΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ 'Η ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οτι θελουν τα κοριτσια!!
    εγω ακομα παλευω με τα κιλα των διακοπων!
    μωρε δεν παει και το παλιαμπελο!
    boulboulakiiiii!!!
    κουτρουλοοοοοο!!!!
    μαζευομαστε λεω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μη νομιζεις! και μη το παιρνεις προσωπικα!
    ειχαμε βαρεσει διαλυση!!!!
    αδειες οι σαλες σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΘΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΔΙΦΑΡΔΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΜΠΗΚΕΣ ΝΩΡΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. διφαρδο!!!!!
    ποσων οι φουρταλιες ετσι?
    και τα ρακια!
    μου τα ελεγε το καζανακι......
    και του χρονου! να εισαστε καλα και να εχει το καζανακι μου μια καλη αρχη αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΟΥΡΤΑΛΙΑ ΠΟΣΩΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΤΑΜΑ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΝΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΟΦΙΛΑΝΑΔΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΛΙ Η ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ?BOUUUUUUUUUUUUUUL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1 κιλο ρε θηριο μονο!
    πως τα καταφερνεις?
    εγω που σου φτανω στο στηθος πηρα 2!
    και ακομα παλευω με το ενα!
    boulboulakiiiii!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ...
    ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΚΙΛΑ....ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου κουτρουλοκαζανακι μου!
    εσυ χανεις κιλα στο νησι?
    δικα σου ηταν αυτα που βρηκα και μαζεψα τον Αυγουστο? χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΟΥ ...
    ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΩ ΒΕΒΑΙΑ 2.30 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΧ!ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΣ ΕΣΥ.!!!!!!! ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΗ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πω πω ρε παιδια! μου φαινετε οτι πηγα διακοπες πριν απο μηνες!!!
    σαν να περασε πολυς χρονος!!!
    απιστευτο αλλα αισθανομαι την κουραση που ειχα πριν τις διακοπες!
    την ψυχικη εννοω!
    θελω κι αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΚΙΛΑ,ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑΚΙ?ΤΙ ΩΡΑΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΦΕΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και εγω αρχισα γυμναστηριο!
    αλλα μετα απο μια συγκεκριμενη κατασταση (γυναικολογικη εννοω) ευκολα παιρνεις και ΠΟΛΥ δυσκολα χανεις!!!!......


    boulboulakiiiiiii!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΥΤΥΧΩΣ ΝΑΙ ΧΑΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΤΣΙ ΗΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ...
    ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΣΠΑΝΙΩΣ ΒΕΒΑΙΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΑΥΤΗ 4 ΧΡΟΝΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ,ΥΓΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι ναι υγεια!!!
    ακους πολλα....
    υγεια πανω απο ολα!

    κανενα αλλο νεο κοριτσια?
    το νησι καλα?
    τα υπολοιπα καζανακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΙΓΟΥΡΑ ,ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ-ΜΙΚΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΧΑΡΑ.ΚΑΙ ΜΕ 2 ΚΙΛΑ ΠΑΝΩ Η ΚΑΤΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μου αρεσει αυτη η ενναλαγη φατσα-σταφυλιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΙΞΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΠΗΡΕ Η ΒΙΒΗ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΠΝΟΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΖΕΣΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΨΗΦΙΖΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ...
    ΚΑΛΟΣ Ο ΦΑΤΣΟΥΛΗΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΝΟΥΖΙ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΕΛΟΠΙΔΑΚΟΣ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. που να δεις τι γινεται οταν τυχη να μαζευτουμε ΟΛΑ τα καζανακια μαζι!
    καινουργιο συκωτι!!
    αν δε ειναι και ο Γιωργος αυτος τα πληρωνει ολα!
    ειμαστε Χαρουμενα Χριστουγεννα σαν σοϊ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΙ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν ξερω γαμωτο!
    και βγηκα και του ζητησα συγνωμη δημοσιως που του εκανα πλακα!
    τι αλλο θελει ο μουργος?
    μου λειπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΟΥ ΛΕΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΒΡΕ ΣΥ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΗΤΑΝ ΜΟΡΦΗ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ...
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΦΕΡΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ,ΕΤΣΙ?ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΩΠΑ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΗΤΑΝ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΦΩΤΟ,ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΣΩΣΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πελοπακο ακους!!!!!!!
    με εκθετεις στις φιλες μου!!!
    γυρνα πισω ματια μου!!!!
    δεν θα το ξανακανω!

    με αγαπη
    η σταθερη σου αξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΓΟΗΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. θα κανω λογαριασμο!
    αμα μαθω πως τον κανουν!

    η χαζοκαψοραχη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΝ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΧΑΖΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ,ΚΑΖΑΝΑΚΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. δεν θα μπορεσω, σε ολες τις φωτο βγαινει με κλειστα τα ματια!
    εβλεπαν φιλοι παλια τις φωτο του γαμου και γελαγανε μηνες!
    λεγανε οτι ο τιτλος του αλμπουμ επρεπε να ειναι "ο γαμος του μαστουρη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. και εγω σ'αγαπω κουτρουλοκαζανακι μου αλλα αληθεια δεν ξερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑΙΙΙΙΙΙ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΠΟΣΩΝ ΨΗΦΟΙ ΑΠΟΨΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. boulboulakiiiiiii!!!
    που σουρτουκευεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΧΑΧΑ.ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ ...
    ΑΧ ΒΡΕ BOUL ΑΧ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. που να βρει χρονο με τις γκομενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. η με αυτες θα ασχολειται η θα ειναι στο κομπιουτερ η θα ειναι φευγατος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ BOUL ΛΕΜΕ{ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ,ΧΑΧΑ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ?ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. συγνωμη ελεγα για τον γιο μου!!
    μπερδευτηκαμε!
    αυτον δεν εννοουσες λεγοντας "τον μικρο"?

    παντως στο καζανακι μου δεν ηταν το boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΣΙΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. χα χα χα!!!
    τωρα που το ξαναδιαβασα εχει πλακα!!
    μπερδεψαμε τις κοτσιδες μας!!!

    α ρε boulboulaki τι μας κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. πω πω ρε εχει πολυ πλακα!!!!
    συζητηση ντουφεκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΧΡΟΝΟ!!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ READER ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κουτρουλο για να μην μπερδευτουμε παλι!
    τωρα μιλαμε για τους γιους μας ετσι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΝΑΙ ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ...
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΣΤΙΣ ΜΟΥΡΙΤΣΕΣ ΓΑΒ ΓΑΒ
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΡΔΙΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΦΑΤΣΟΥΛΙ ΒΑΛΕ ΓΙΑ ΝΑΝΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΑΛΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΒΡΕ ΣΤΟ BLOG ΑΤΙΜΟ ΣΚΥΛΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΥΠΝΟ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καληνυχτα φατσα! καληνυχτα φατσομαμα!
    αντε κουτρουλοκαζανακι παμε και εμεις!
    αυριο παλι!
    αυριο Σκαρλετ θα ειναι μια καλυτερη μερα!
    φιλακια πολλα πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ .
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μου είχε λείψει αυτό το ατέλειωτο μπουρου-μπουρου. Είχα πάει στο Μέγαρο (διότι-έχω-ένα-επίπεδο)είδα την καλύτρεη μπαλαρίνα του κόσμου Sveltana Zakharova. Υπέροχη, πετούσε, σα να μην είχε σώμα! Μόνο οι Ρώσοι μπορούν και χορεύουν ετσι. Καληνύχτα, αύριο blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καλημέρα παιδάκια του Blog.

    Σήμερα έχει ξανά φοβερή ζέστη, ξανά. Τα λέμε.

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλημέρα Λεό. Και εδώ μία από τα ίδια με πολλή υγρασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καλημερα και απο μενα!
    υγρασια και των γονεων!
    μας εχουν πιασει τα σβερκα μας!
    αχχχχχ!!!μελτεμακι Αντριωτικο με τα βοριαδακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αχχ και να ήμουν στα βουνά της Βουρκωτής τώρα και ας φύσαγε... (εδώ που τα λέμε πολύ φυσάει εκεί πάνω)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. δεν πειραζει alectoris!
    ας ειμασταν εκει και ας βαζαμε πετρες στη τσεπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλήμερα σε όλους, καψοράχη δεν βάζεις γλώσσα μέσα σου, όλο μπούρ-μπούρ, alectoris μεθαύριο είναι 17/9 και ημέρα Τετάρτη θα πας για κανένα αυτουλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αφού την ξέρεις την τρέλα μου etoula.. Και δεν περνάνε και οι μέρες. Τελικά επιβεβαιώσαμε το μέρος και β. ερώτηση έγινε τίποτα ως προς το 3 ή 1 του μήνα;;( Για όποιν δεν κατυάλαβε είναι φυσικό μιλάμε με κώδικες χαχα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καλα ρε!
    τι σοϊ ξαδερφος εισαι εσυ!!
    ακου μπουρ-μπουρ !!!
    ρε συ οποτε σωπαινω πεφτει νεκρα εδω μεσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Alectoris δεν το επιβεβαίωσα το μέρος ακόμη που θα πάει θα το κάνω. Για το 1 ή 3 δεν ξέρουμε ακόμη. Πάντως σχετικά με το πρώτο ερώτημα έχω κάνει πρόοδο έχω επιβεβαιώσει άλλα σημεία........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΩΩΩΩΩΩ τον φίλο μου....Μου έφτιαξες την μέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καψοράχη τρόπος του λέγειν και φυσικά αστειευόμενος, όντως με την απουσία σου πέφτει σχετική "ησυχία" χαιρετισμούς στο Φώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αν και έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα η Καψοράχη είναι πολύ καλή στην παρέα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Να σε βάλω στο πειρασμό να το αναφέρεις το μειονέκτημα; Αν έχεις πρόβλημα να το πεις κανονικά, πες το συνθηματικά ξέρεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. εχετε χαρη που επεσε δουλεια!!!!
    αλλιως θα βλεπατε!!!

    ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΕΕΕ!!!!!
    ετουλα το ξερω οτι αστειευεσαι!!
    φιλια στο Βικακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΠΑΙΔΙΑ Η ΖΕΣΤΗ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ...
    ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΜΠΟΥΡΟΥ ΜΠΟΥΡΟΥ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το τί κοινό έχουν ο Ολυμιακός και το Βιάγκρα πιστεύω οτι είναι πλέον γνωστό...την Ανόρθωση...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πριν απο λίγο ενημερώθηκα ότι είχε πάρει φωτιά επάνω από την μάντρα του Ψαρρού. Γιαυτό και η "σιγή ασυρμάτου" (εξαφανίσθηκε και η καψοράχη), ευτυχώς την προλάβανε οι εργάτες. Είχε πάρει φωτιά η κολώνα της ΔΕΗ! Αχ αυτή η ΔΕΗ εφέτος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ατιμοι ΔΕΗτζιδες!!!!
    αφηστε ησυχο τον Ψαρρο και την μαντρα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Καλημέρα και καλή βδομάδα. Πως τα πάτε με αυτον τον απαίσιο καιρό. Εμένα με κάνει ράκος, σέρνομαι με άσχημη ψυχολογική διάθεση. Ακόμα και στη Βουρκωτή έμαθα οτι ειναι ο ίδιος καιρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ,ΠΑΜΕ ΧΑΜΕΝΟΙ...
    ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΙΑΚΟ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. καλο απογευμα συντροφοι!
    ετουλα να προσεχεις τον Ψαρρο (ΑΡΧΟΝΤΑΣ)και την μαντρα του!
    θα τα πουμε ευχομαι το βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. εκει που επιασε φωτια ειχαν χαθει οι κοτες του Λεω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΣΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΩΡΑΙΑ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΠΑΠΙ ΣΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ...
    ΒΓΕΙΤΕ ΒΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καλησπέρα, διαβάζω για το κανόνι που έριξε η αμερικάνικη τράπεζα Lehman Brothers, βρε που πάμε! Είχα μετοχές ποσών! Αλλά δεν συνεχίζω την πλάκα γιατι μας βλέπω με 50ευρω να αγοράζουμε φρατζόλα. Γεία σου Κορίνα μπλιτς-μπλιτς (τουτέστιν βρεγμένη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ BOUL 50 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΣ ...
    ΣΤΗΝ ΖΗΤΙΑΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ Μ.... ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. γεια σας κοριτσιααααα!!!!!
    μισο να ανοιξω το δικο μου laptopi (γραφω απο το καμαρι μου και θα με αρχισει στις κλωτσιες!) και εφτασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΕΔΩ,ΕΔΩ.ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΒΡΟΧΟΥΛΑ.ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΠΤΩΧΕΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ.ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?
    ΦΥΓΕ ΚΑΛΕ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΨΑΧΝΑ ΣΤΙΣ ΡΟΥΓΕΣ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Που να ξέρω πριν μια ώρα ήρθα, είχα πει οτι δεν θα μπω σήμερα αλλά η Ντίνα ανησυχούσε για τον τυφώνα και με έβαλε να μπω να δω τα email. Στο Χιούστον είναι χωρίς νερό, τηλέφωνο, φως και ο αντρας της μόνο με ένα δορυφορικό internet έστειλε ενα email. Κατάλαβες; Χαμός στο μικρό, μπλέ πλανήτη μας. Αλλά ας το ρίξουμε στην παλαβή! Ο Λεο έχασε τις κότες του; Δεν καταλαβα γιατι διάβασα 100σχόλια πολύ γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ALECTORIS σκέψου τι δουλειά είχα σήμερα που δεν είδα ούτε τα email! Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΠΛΕ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ...ΔΙΑΦΟΡΑ.ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. δηλαδη οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει ο..........
    σας τα λεω καιρο εγω!!!
    τιποτα δεν αξιζει να μας παιρνει απο κατω!
    μονο να εχει ο ενας τον αλλον και να ειμαστε μαζι στο μικρο κομματι γης στον ομφαλο του Αιγαιου!
    αλλα προς το παρον ας ειμαστε μαζι εδω!
    σας αγαπαω ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Και εγώ είχα πολύ δουλειά γι'αυτό πότε πότε έμπαινα να δω τι γίνεται στο blog μπας και ξεχαστούμε λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. καλα boulboulaki χθες επεσε πολυ γελιο! εγω εκανα συζητηση παντοφλα με τα κοριτσια!
    εσκισα!
    ποσων η τρελλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Αμα δεν έχεις να πληρώσεις το internet θα σου πω εγω που θα είσαι μικρή Καχοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Από Καψοράχη θα γίνεις Καχοράχη! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. boulboulaki οι γονεις μας οταν βραδιαζε παιρναν το φακο η το φαναρι καλυτερα και πηγαιναν βεγγερα στο σπιτι του φιλου!
    εκει πλακωνανε τα ρακια και τα μεζεδια και κανανε τις καλυτερες και πιο αληθινες σχεσεις!
    σου υποσχομαι ματια μου με το φαναρι θα σου ερχομαι!
    φτανει να σας βλεπω και να σας ακουω!
    χωρις internet!

    να ακους την θεια-καψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Boul boul προσπαθώ να τελειώσω ένα άρθρο για να το δώσω στον Δημήτρη στην εφημερίδα....αλλά απόψε δεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΕΤΣΙ ,ΘΑ ΑΣΤΡΑΦΤΟΥΝ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΟΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Κουτρουλό υπάρχουν και χειρότερα. Εμείς δεν έχουμε τηλέφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. σαν κολοφωτιες!χα χα χα!
    ποια κολοφωτια ειναι αυτη? η καψοραχη!
    ποια κολοφωτια ειναι αυτη? το κουτρουλο! αυτη? η Κορινα αγκαζε με το boulboulaki! xa xa xa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΑΝΩ Η ΥΠΕΡ ΚΑΤΩ,ΑΛΛΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ.ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΜΙΑ .ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ναι παιδι μου Κορινα!
    εγω και ο Κομφουκιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΩΡΑΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ ΒΡΕ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ LADY ... XI XI XI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΕΦΑΓΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ 2 ΦΟΡΕΣ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. φοβερη σκηνη! το κουτρουλο να κατραπακιαζει το laptopi της!
    και εμενα σερνεται!!
    θα περασω στις κουτουλιες εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΑΛΕ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    VANCEREMOOOOOOOOOOOOOOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΦΤΟΥ ΜΗ ΤΟ ΜΑΤΙΑΣΩ ΠΑΕΙ ΣΦΑΙΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΜΗΠΩΣ Η ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΙΡΙΤΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Alectoris Το θέλει σήμερα το άρθρο; Αν το θέλει σήμερα πρέπει αύριο να το στείλεις. Εχεις λίγο χρόνο να συγκεντρωθείς.
    Κουτρουλό μήπως κάποιος πρέπει να σου κάνει δώρο ένα laptop; ή μήπως να πάρεις το laptop από κάποιον άλλον; χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΟΧΙ ΒΡΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΚΙ ΑΣ ΕΓΙΝΑ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ... ΨΗΦΙΖΩ BOUL ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Καληνύχτα σε όλους και όλες...Μάλλον σε όλες θα έλεγα...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. BOUL-BOUL ΟΛΟ ΚΛΑΙΓΟΜΑΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΕΓΑΛΟΣ,ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Όχι boulboul έχω ελευθέρας. Όποτε το τελειώσω χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ALECTORIS,ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. καληνυχτα alectoris!!!φιλια στο κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Καληνύχτα και από εκείνη. Κάνει zapping στην τηλεόραση ο μικρός και του λέει να κοιμηθεί....Πολύ γέλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΑΧ!ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ!!!!ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. στο τελος κοιμομουν εγω και αυτα εσκαγαν στα γελια!!!
    τι μου θυμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,Ε?ΧΑΧΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. το boulboulaki που πηγε?
    πηρε το φαναρακι του και πηγε βεγγερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΙΝΕΙ ΠΟΛΥ Η ΜΠΑΡΙΤΣΑ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ...
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΑ 'ΣΚΑΛΑΚΙΑ'ΣΤΙΣ 12 ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΥΣΕΛΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ναι την μικρυναμε κι αυτην!!!
    ποσες μπαριτσες εχουμε μικρυνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. καληνυχτα κοριτσακια!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή