Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

... ύστερα ήρθαν οι πάπιες!


Εκεί που οι παππούδες έκαναν μπάνιο, τα παιδάκια μαθήματα ιστιοπλοΐας, οι νεαροί καμάκι (κάνουν;) οι δεσποινίδες ηλιοθεραπεία,
οι μεσήλικες οφθαλμόλουτρο, οι γιαγιάδες πύργους στην άμμο με τα εγγόνια, οι έφηβοι παίζανε ρακέτες και όλοι εμείς οι υπόλοιποι πίναμε μπύρες... εκεί λοιπόν σεργιανούν τώρα 3 πάπιες! Για όποιον δεν το κατάλαβε ή δεν θέλει να το καταλάβει (σνιφ) το καλοκαίρι 2008 ανήκει στο παρελθόν. Καλό φθινόπωρο να έχουμε! Φωτογραφία: VangLouk
Στάθη χρόνια πολλά. Χρόνια πολλά σε όλους.

187 σχόλια:

  1. Καλημέρα στο άδειο blog.
    Και όμως και αυτή η εποχή έχει την ομορφιά της. Την ηρεμία και τα χρώματα της φύσης, τον ήλιο που όποτε βγεί σε ζεσταίνει, τον συννεφιασμένο ουρανό, ακόμα και την σημερινή βροχούλα. Όλα μπορείς να τα δεις όμορφα και να τα απολαύσεις, φτάνει να το θέλεις.
    Καλό ΣΚ σε όλους και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μ' αρέσει η συννεφιά, δεν μ' αρέσει η βροχή. Δεν θέλω ηρεμώ με τα χρώματα της φύσης, θέλω να είναι καλοκαίρι και να χαζογελώ.
    Καλημέρα Γαρουφαλιά, έχω λαλήσει από τη δουλειά. Καλό σαβ/κο. Να προσέχεις τα "μωρά" της γειτονιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Alectoris με υγεία το νεο laptop, αλλά τι πράγματα είναι αυτά αντί να πάρεις καινούργια κιθάρα πήρες καινούργιο laptop; Τι Αλεκτορτέτοιος είσαι; Οπότε δεν σου λέω για νέα επιβεβαιωμένα μέρη, γιατί η παλαιά κιθάρα δεν θέλει στρώσιμο.

    Υ.Γ. Περιμένω απάντηση.......
    Ευχαριστώ τους bloggers της προηγούμενης ανάρτησης για τα καλά τους λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΡΟΣΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ... ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ...ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΝΤΗ ΑΘΗΝΑ ...
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ... ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ
    ETOULA ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΣΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ,ΑΣ ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ,ΟΣΟ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ...
    ΟΜΟΡΦΗ Η ΒΡΟΧΟΥΛΑ,ΧΑΛΙΑ Η ΛΑΣΠΗ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΑΠΙΑΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΜΙΚΗ ΠΟΛΗ...
    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ .
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανεκδοτο παλιο κλασικό:
    Ένας άντρας ρωτά το γιατρό αν θα ζήσει μέχρι τα 100.
    Ο γιατρός τον ρωτά: Πίνεις, καπνίζεις;
    Όχι, απαντά ο άντρας.
    Γιατρός: Ξενυχτάς, παίζεις χαρτιά;
    Αντρας: Όχι βέβαια, ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο μέχρι τώρα.
    Γιατρός: Οδηγείς επικίνδυνα, πας με άλλη γκόμενα κάθε βράδυ;
    Αντρας: Όχι και ούτε πρόκειται.
    Γιατρός: Και τότε γιατί στο καλό θες να ζήσεις τόσο πολύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σας παιδακια φθινοπωρινα!!!
    ζακετουλες,μανικακια,καλτσουλες και ομπρελες! ποσωωωων ομπρελες στην πλατεια που ειχα βγει!
    καλο φθινοπωρο λοιπον και .......
    αντε βρε boulboulaki 11 μηνες ειναι!!! 10 μη σου πω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουτρουλό να χαιρόμαστε τα καινούργια μας lapitopia. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ALECTORIS ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ,ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΧΑΧΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως τα παιδια με τα καινουργια τους!!
    μεσα Σαββατοβραδο και εσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Etoula καλησπέρα. Καινούργια κιθάρα δεν πήρα αλλά είχα πάρει πρόσφατα καινούργιες χορδές.....Οπότε εάν θέλεις μου λες κάποιες νότες.χαχαχα (Τους τρελάναμε όλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εμεις λεγαμε κανενα σινεμα αλλα δεν μας τραβηξε κανενα εργο!
    βρεχει κιολας!
    καναπες,DVD,κανα σουβλακι, και φυσικα.....η βεγγερα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θελω και εγω κιθαρααα!!!.....
    να ριχνω που και που καμια νοτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ.ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ....ΑΧ!!!!ΤΑ ΑΤΙΜΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οι υπολοιποι σουρτουκευουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα χαιρόσαστε τα λαπτοπια!
    Καλησπέρα, ζαπίζω στον καναπέ. Πριν είπα να φτιάξω κατι να φάω, επιασα την κουβέντα με τον ανηψιό... γκαγκανο το φαί. Μολις τελειωσα με το καθαρισμα της κατσαρόλας. Και μου το λέει η μάνα μου: "μη μιλάς στο τηλεφωνο οταν μαγειρεύεις" Ευτυχώς μια καλή μου φίλη μου έστειλε φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εχουμε κοντα μας το μεγαλο στη Συγγρου το πολυσινεμα πως το λενε αλλα εμας μας αρεσει το παλιο με το διαλλειματακι του ,το τσιγαρακι του στο φουαγιε που ακους και τα σχολια για το εργο απο τους διπλανους,τα ποπκορν που αγοραζεις στην αρχη και τα δευτερα στο διαλλειμα!
    πολυ προκατ ρε παιδι μου αυτο με τις πλαστικες αιθουσες που ακους και το εργο της διπλανης αιθουσας!
    ολα τα λεφτα ομως τα θερινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τι φαϊ εφτιαχνες boulboulaki?
    εγω προσφατα εκαψα ενα ολοκληρο κοτοπουλο σε σημειο που δεν ηξερες τι ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ {8-13 ΧΡ.}ΜΕΝΑΜΕ ΣΤΟ ΚΟΥΚΑΚΙ.ΤΙΚΓΑ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ.ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΣΕΜΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΡΑΝΙΤΕΣ,ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ? ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ!!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γιατι? μου κρατας μουτρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οχι δεν σου λέω και βραστά αυγά να βάλεις στις μασχάλες μου πάλι δε σου λέω! Δεν θα γίνω ρόμπα... στον πλανήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ,ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΑΝΕ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εδω εγω ειπα πως εκαψα ολοκληρο κοτοπουλο!
    και δεν ημουν αλλου!στο διπλα δωματιο!
    και δεν μιλαγα στο τηλεφωνο!

    μουτς και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σαν διαφημιση ουϊσκι εισαι alectoris!χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε παιδιά τι γίνεται; ποσών οι ομπρέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλως το κοριτσι!
    ελα στην παρεα μας παιδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΜΟΥ 'Η ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ναι αλλά όχι όμως Famous grouse, μάλλον για Σάριζα chukar το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Που θα παίξουμε; Πάει το καλοκαίρι, του χρόνου κουβαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα!
    Λοιπόν έφτιαξα ντομάτες γεμιστές καί έγιναν...χάλια!
    Παρακαλώ κάποια ευγενική ψυχή, (κουτρουλό, έ?), κάποια συμβουλή...
    Τί έπρεπε νά κάνω καί δέν έκανα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κορίνα τέλειο!!! και σε καλή τιμή γι'αυτά που προσφέρει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΣΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σάριζα chukar...απόσταγμα από τα highlands της Βουρκωτής....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Elsa η κληρουρχία μας σήμερα τα κάνει μαντάρα!
    Μεγάλη πλάκα, γειά σου Elsaκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κορίνα μου,
    προχώρησε λίγο παραπέρα!
    Μετά τίς ντομάτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ανεκδοτο..
    κυριουλης φευγει το πρωι απο το σπιτι και του λεει η γυναικα του
    -μη ξεχασεις το μεσημερι γυρνωντας να παρεις μια ομπρελα για τον καθενα μας.
    φευγει ο τυπακος και πηγαινοντας στο μετρο μετραει ποσες ομπρελες θα παρει,μια δυο...τεσσερις συνολο!
    μπαινει στο μετρο και οπως εχει στο μιαλο του ομπρελες κατα λαθος βγαινοντας παιρνει μαζι την ομπρελα του διπλανου του.
    -ψιτ κυριος η ομπρελα μου!φωναζει ο αλλος.
    -ωπ συγνωμη λεει ο τυπακος και δινει πισω την ομπρελα.
    το μεσημερι με τεσσερις ομπρελες στα χερια ο τυπος ξαναμπαινει στο μετρο καθεται και διαολου συμπτωση καθεται διπλα στον πρωινο!
    τον κοιταζει καλα καλα ο αλλος κοιταζει και τις ομπρελες και με ειρωνικο υφος του λεει!
    -πηγε καλα η μερα εεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βουρκωτή! Βουρκωτή!
    βρε elsaki πίτσα θα φάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έλσα πίτσα να παραγγείλετε καλύτερα και μετά 1 μπουκάλι Sariza Chukar...ε boul??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ALECTORIS ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ 800 ΕΥΡΩ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Α πα πα Βούλα που είσαι; σήμερα ξεφιτιλίζεται η περίφημη Γκλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι αλήθεια, αλλά η boul-boul δέν θά τό πιστεύει!
    Μετά τίς ντομάτες, -πού τίς τρώω από ντροπή μόνη μου, γιατί "τίποτα δέν πετάμε..."-,
    έκανα παστίτσιο!
    (Μήν ξαναπεί κανείς τίποτα γιά τήν κληρουχία μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλά καλά Elsa εσυ ήσουν στην Αθήνα, αλλά ηταν σαν να μην είχες φύγει από την παρέα!
    Κουτρουλό που είσαι; Εχω πάθει πανικό. Σήμερα που εκαψα το φαί, ε να μην πω και συνταγές μαγειρικής! μας διαβάζουν στην Αμερική! Για ενα κούτελο ζούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 750 το πήρα από τα Fnac στο Mall. Σε τέτοια τιμή πραγματικά είναι πιστεύω ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΛΣΑΚΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ...


    ΓΕΜΙΣΤΑ ΛΑΔΕΡΑ ΜΕ ΦΕΤΑ
    ΥΛΙΚΑ

    09/06/2006

    * 6 ντομάτες μεγάλες
    * 2 πιπεριές πράσινες
    * 2 κολοκύθια
    * 5-6 πατάτες
    * 25- γρ. Ντοματοχυμό
    * 500 γρ. Ρύζι γλασέ
    * Άνηθο, μαϊντανό, δυόσμο
    * 200 γρ. φέτα σκληρή
    * Αλάτι, πιπέρι, ζάχαρη
    * Ελαιόλαδο

    ΕΚΤΕΛΕΣΗ

    Πλένουμε όλα τα λαχανικά και τα κουφώνουμε με τη βοήθεια ενός κουταλιού. Κρατάμε όλες τις ψίχες των λαχανικών.

    Σ' ένα ταψί βάζουμε τα λαχανικά και τις πατάτες, ρίχνουμε αλάτι και ζάχαρη. Σ' ένα μπλέντερ ανακατεύουμε τις ψίχες μαζί με όλα τα μυρωδικά. Τ' αδειάζουμε σ' ένα μπολ και προσθέτουμε το ρύζι, το ντοματοχυμό, αλάτι-πιπέρι. Μ' ένα κουτάλι γεμίζουμε τα λαχανικά λίγο πάνω από τη μέση αφήνοντας περιθώριο να «φουσκώσει» το ρύζι. Κλείνουμε τα «καπάκια» από τις ντομάτες-πιπεριές και περιχύνουμε μ' ελαιόλαδο και νερό, γύρω στο ένα εκατοστό από τον πάτο του ταψιού.

    Ψήνουμε στους 180 με αέρα για μία περίπου ώρα με αλουμινόχαρτο το πρώτο μισάωρο. Στο δεύτερο μισάωρο προσθέτουμε την φέτα τριμμένη.

    Tip: Μπορείτε να προσθέσετε κιμά τσιγαρισμένο με κρεμμύδι. Επίσης σταφίδες, κουκουνάρι. Σερβίρεται με φέτα ή ακόμη και γιαούρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εχουνς πέσει πολύ οι τιμές. Εχω και εγω HP 17αρι είναι δυνατά μηχανάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ 800 ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΟ ΨΑΞΟΓΡΑΨΙΜΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ουαου!!!
    εγω παλι προτιμω τις συνταγες ταπερ!
    παω στην Χρυσανθη και οτι εχει(και εχει παντα!) το παιρνω σε ταπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Η BOUL ΕΧΕΙ HP ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΛΣΑ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΗΡΘΕ Η CHEF ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΡΩΤΗΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ναι όντως είναι πολύ καλά μηχανήματα... Και με πολύ καλά χαρακτηριστικά γιατί αυτό είναι το ζητούμενο....

    Κορίτσια πεινάσαμε και το κακό είναι οτι μόλις φάγαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κορίνα, είσαι απίθανη!
    Υπόσχομαι νά σάς κάνω τό τραπέζι!
    (Ισως νά μέ βοηθούσε κάποιος στό μαγείρεμα...έ?)
    (Αlectoris φτιάχνω καί πίτσες!
    Καί δώσε τούς χαιρετισμούς μου στήν πεθερά σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΤΑΠΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Και τρώμε γαλακτομπούρεκο από το Κοσμικόν.....Και μου αρέσει......χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. φουυυυ!!!φουυυυ!!!!
    μ'ακουει κανεις?
    αααααααα!!!!(κλαμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΛΣΑΚΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ.ΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΦΑΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗ Η ΚΟΡΙΝΑ.
    ΕΓΩ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΣΤΑΦΙΔΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΦΕΤΑ ΜΕΣΑ.ΜΠΟΛΙΚΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΛΑΔΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ,ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΕΡΟ.ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΥ ΥΓΡΟ ΤΟ ΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ .ΑΥΤΑ ΝΟΜΙΖΩ,ΕΛΣΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τα παιδιά στη δουλειά διάλεξαν το HP. Δεν είμαι γκουρού της πληροφορικής.
    Πρόεδρε ελα πες μας εσυ τι τρως απόψε, ελα θα το αντέξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΕΙΝΕ ΗΣΥΧΗ ΕΛΣΑΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Έλσα ευχαρίστως θα τα πω.. Πάντως το παστίτσιο μου λέει περισσότερα...χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΒΡΕ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΣΩΠΑΙΝΕ ΒΡΕ ΣΩΠΑΙΝΕ ΤΣΑΜΕΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΙΟΣ ΚΛΑΙΕΙ?
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΤΗ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΝΑ ΒΑΛΩ...ΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ααααααααα!!!!!
    εγω που δεν μαγειρευω δεν μου μιλαει κανεις!!
    αααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. και κλαιω και δεν με ακουνε!!!!
    ειμαι στη ζωνη του λυκοφωτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΛΑΙΕΙ ΓΟΕΡΑ ΚΑΛΕ ... ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ ...
    ΠΑΕΙ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ
    ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τι να κανω τωρα μονη μου?
    θα διαλογιστω!! ομμμμμμμ!ομμμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΙΔΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΜΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΝΑ ΠΙΩ,ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ,ΤΕΛΕΙΟ.ΕΡΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ... ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. εβαλα και εγω!θα γινω κουρουμπαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ALECTORIS,Η ΠΕΘΕΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. μετα τον διαλογισμο...γινεσαι κουρουμπαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. η παιδικη μου φιλη και αντιπροεδρος μας διαβαζει αλλα δεν γραφει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΩ ΜΕ ΜΑΛΑΧΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΓΙΑ ΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΝΤΡΟΠΑΛΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ,ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΡΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πρέπει να της το δείξω το θέμα..πάντως μαθαίνει νέα και πολλές φορές τα διαβάζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ,ΑΚΟΥΟΥΟΥΟΥΣ Φ....Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΝΩ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΡΟΣΙΖΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ALECTORIS ΤΗΝ ΕΚΟΨΑ ΓΙΑ ΓΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΛΑΠΤΟΠΙ ΠΑΡΕΪΤΣΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΙΣ ΚΡΥΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. boulboulaki! ασε το τηλεφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δεν ξέρω...πρώτα πρέπει να συζητήσουμε το θέμα της αμοιβής μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΥΡΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΦΟΣ < Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ > ...
    ΕΧΩ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. γατα η φιλη μου η παιδικη!
    ναι γατα με πεταλα!
    ετσι και ασχοληθει θα μας αφησει πισω και θα την κυνηγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. εγω που ειδα την Ευτυχια το καλοκαιρι μαλλον δεν χωραει μεσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ALECTORIS ... ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Φουρτάλιες και τέτοια δεν περνάνε....Θα πρέπει να ρωτήσω πόσο κοστίζει το ECDL για να κινηθώ ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΒΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. δευτερη φορα....
    την αλλη φορα σου ειχε βγει αγγουρακι!

    που ησουν boulboulaki!! εκλαιγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Κορινα να μην τρως οταν γράφεις στο blog. Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΤΡΩΓΑ ΕΤΣΙ BOUL ...
    ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Γιατί κουτρουλό;;;Μια φουρτάλια για εκμάθηση pc?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ε ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ALECTORIS ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Είναι υπέροχη Κορίνα, αν δεν ησουν εσυ θα έτρωγα τα παπούτσια μου απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ... ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΠΑΙΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. boulboulaki επαθα πλακα,που ησουν,τους μιλουσα και δεν με ακουγε κανεις! μονο η Κορινα!
    νομισα οτι πεθανα και περασα στην αλλη οχθη σου λεω!
    (εχω δει σχετικα εργα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΕΕΕΕΕ!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ OFFICE,ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ BLOG ΘΑ ΤΗΣ ΜΑΘΕΙΣ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΣΑΚΑΛΙ.
    ΑΝΤΕ 2-3 ΦΟΥΡΤΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΖΕ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΑΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?ΕΧΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΠΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Η πεθερά σου ετσι και μπει στα κόλπα μέχρι χακερ την βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. φιλεναδα μου παιδικη μη μασας!
    εγω θα σου μαθω!
    τζαμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. να μπαινει στο CERN!!
    ετσι δεν το λενε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Καψοράχη χαλάς την πιάτσα.....Μήπως να τα βρούμε για να πάρουμε την δουλειά;χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. για εκπρόσωπος τύπου στο cern την έκανα άνετα πάντως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ALECTORIS ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ...
    http://news.pathfinder.gr/automoto/news/323374.html
    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. και οχι μονο!!
    ξερω εγω , μαζι μεγαλωσαμε!
    διαολου καλτσα!
    με την καλη εννοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΤΩΡΑ ALECTORIS ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Κορίνα τα πας πολύ καλά....Πες πως έγινε.. χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. απο την αμοιβη της αντιπροεδρου????
    πληρωνεται και εγω δουλευω τοσα χρονια στο τζαμπα????????

    λεγε τετοια! δεν θελει πολυ να βγει βρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Με τέτοια προσφορά όχι μόνο δεν λέω τίποτα για μάθημα αλλά θα κάνω και παράσιτα στην σύνδεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΟΡΙΝΑ ,ΕΠΕΣΕ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ,ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΓΙΑ ΤΙ ALECTORIS ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Από την αμοιβή που θα της έπαιρνα λέω...αλλά η Κορίνα μου έκανε μια πολύ δυνατή προσφορά...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. αυτο που ειδε και η Κορινα!!
    μαζι το ειδαμε!! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Καψοράχη θέλεις να μιλήσουμε; Τι νέα; στο σπίτι όλοι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΚΑΛΑ ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. παιδια εμενα δεν με βαζει εκει που λετε! τελειες ειναι αναμεσα η κοματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΕΓΩ ΘΕΛΩ 'ΑΓΩΝΙΑ' ΑΝ ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΟΚΕΡ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Πάει ένας Κύπριος να ζητήσει ένα σάντουιτς. «Τι να βάλω μέσα;», ρωτάει ο υπάλληλος.
    «Τυρίν, ντομάταν, πιπεριάν...» του λέει εκείνος.
    «Ρε φίλε, σε παρακαλώ» του λέει ο υπάλληλος, «μπορείς να μη βάζεις ν στο τέλος των λέξεων;».
    «ΟΚ», απαντά ο Κύπριος. «Ευχαριστώ» του λέει πάλι εκείνος. «Συνέχισε λοιπόν, τι άλλο να βάλω στο σάντουιτς;».

    «Ζαμπό και μπέικο»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ειπες καπου στον alectoris να μπει!
    εκει!

    το κρασι με επιασε!
    παλι στη ζωνη του λυκοφωτος ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΚΑΝΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ COPY/PASTE
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΛΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. απιθανο Ελσα!
    ειδατε το καταλαβα το ανεκδοτο!
    αντεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΠΗΓΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ? ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΝΟΜΙΖΩ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΕΙ ΣΙΩΠΗΡΑ ...
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΕΡΗ ...
    Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α ...
    ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ...

    Υ.Γ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΡΙΟ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΛΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ? ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ...
    ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. η εχω πιει πολυ η πραγματι εχω παθει κατι αποψε!!!
    ποια φαβα???


    σκιαζομαι!
    καληνυχτα παιδακια!
    καληνυχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή