Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

"Αμπέλι μου, πλατύφυλλο και καλοκλαδεμένο"






Πριν λίγες μέρες έγινε ο τρύγος στο κτήμα του Νίκου και της Άννας, Όλο το σόι βοήθησε από τον παππού Γιάννη, την θεία Χριστίνα, τ' αδέλφια έως τα ξαδέλφια, εγγόνια και τους φίλους. Τα αμπέλια που πρώτος με μεράκι είχε φυτέψει ο προ πάππους Διαμαντής έχουν βρει άξιους συνεχιστές της παράδοσης στα χέρια των τωρινών ιδιοκτητών. Ιδιαίτερη απ' ότι έμαθα ήταν η προσφορά εργασίας του Babaka! Όλα να πάνε καλά παιδιά να φτιάξετε κρασί νέκταρ! Και του χρόνου! Good wines! Περισσότερες εικόνες εδώ Φωτογραφίες Κορίνα Καντερέ(λ)

71 σχόλια:

  1. Babaka αγόρι μου τι τραβάς και εσύ! Τόσα κοφίνια πέρασαν από την πλάτη σου! Μπράβο είσαι δύναμη! Και του χρόνου.
    Το ποίημα της ημέρας αφιερωμένο στον Alectoris Chukar!
    Ας πάω τώρα να δουλέψω! Η μέρα είναι υπέροχη!

    Το λέει ο πετροκότσυφας στο δροσερό τ' αυλάκι,
    το λεν στα πλάια οι πέρδικες, στην ποταμιά τ' αηδόνια,

    Καλημέρα Λειβαδιανοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λεν τα ψάρια στο γυαλό,ακούν οι πεταλίδες,το άκουσε κι ο ψαρολέλεκας,ορθώνει τσι φτερούγες!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους. Ήμουν και εγώ εκεί!! Το αδελφάκι μου σκοτώθηκε στη δουλειά. Κάτω από τον πλάτανο με ρακί!! Φοβερός!!! Να είμαστε καλά και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο οτι φαινετε boulboulaki μονο εσυ και εγω δεν ειμαστε εκει!!!!!
    μπουχου! μπουχου! μπουχου!
    μπουααααα!!!μπουαααα!
    (γοερα κλαματα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααααααα!!!!αααααα!!!!!
    (συνεχεια γοερων κλαματων)!!!!

    και του χρονου παιδακια να ειστε καλα!
    τουλαχιστον οταν το πιειτε να ειμαστε και εμεις εκει!!!
    ετσι boul?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις δίκιο Καψοράχη, μόνο εμείς λείπαμε! Κακούργα μετανάστευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. boulboulaki ποσων τα χαμενα κορμια!! ποσων σου λεω!!
    που θα χωρεσουμε ολοι ματια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αναφερομαι στην ανακοινωση που εχεις βαλει πανω-πανω δεξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη με φοβάσαι, θα βάλω π.χ. «το χαμένο κορμί του μήνα» και πάει λέγοντας. Τρέλα και κορδέλα! Μόνο το χιούμορ μας σώζει από τις δυσκολίες της ζωής! (τι λέω σήμερα! φτου μη με ματιάσω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από την πολύ δουλειά δεν μπορούσα να στυλώσω την μέση μου.
    Η αρμοδιότητα μου στον τρύγο ήταν να βλέπω εάν δουλεύουν καλά όλοι οι άλλοι και αυτό φυσικά είναι πολύ κουραστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άχχχχχχχ και να είμασταν στο νησί.....Άτιμη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. alectoris παμε στον πλατανο για μπυριτσα?
    ααααααχχχχχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καψοράχη..είμαι εκεί ήδη.....μου φαίνεται πως το έχασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και εγώ γεια σου είμαι σήμερα, όλοι τρέχουν πανικόβλητοι γύρω μου και με ήρεμη φωνή τους λέω: "εντάξει όλα θα γίνουν" Βρε μπας μου ρίχνουν κάτι στο νερό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα ειμαστε μια πολυ ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας ψεκάζουν ...λέει ο Λιακόπουλος χαχα...Τα λέμε αργότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ελα μωρε πως κανετε ετσι!!!!
    11 μηνες μεινανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Δεν είμαστε Ζουλού δεν είμαστε Παπούα,
    είμαστε η άγρια φυλή των Λιλιπούα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ψυχραιμία παιδιά, μη σαλτάρετε κιόλας και σας χάσομε. Να σκεφτόσαστε το νησί μας και να χαμογελάτε. Άλλωστε ενα ΣΚ μπορείτε να κάνετε μια βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Batsi by night
    Το Μπατσί τη νύχτα, φώτα να καθρεφτίζονται στην ήρεμη θάλασσα, γλυκό αεράκι, φωνές, μουσικές, γέλια. Ένα καράβι μακριά με τα λιγοστά του φώτα ίσα-ίσα να ξεχωρίζει, μεζέδες, κρασί...
    "Σιρόκο"... οι σουρτούκες φτάσανε την χάρη τους σήμερα στο Μπατσί! Αμ' δεν τους έφτανε η Χώρα! Δεν έχουν αφήσει χωριό για χωριό. Κατακαημένη Καψοράχη εμείς εδώ λιώνουμε και οι σουρτούκες στα Μπατσιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και στα Βιταλια,και στα παραπορτια και στα Κουτρουλα!!!!
    ελεος!!
    και εγω αισθανομαι οτι εχει περασει αιωνας που γυρισα!!!
    boulboulaki ζηλευω!
    με την καλη εννοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με την καλη πάντα, φυσικά! Στο Κόρθι έχουν πάει; Λες να το αφήσουν απ' εξω; Αλλά έχουν ακόμη μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. boulboulaki που εισαι?
    με επιασε το παραπονο!
    αποψε θελω εγω παραμυθια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. στα Κορθια πηγαν προχθες με Χαρικλεια Βιβη!!
    αφου εφαγαν και ηπιαν ειπαν να επιστρεψουν και κατεληξαν στην Δωδωνη για βαφλες!!!
    ποσων κιλα ειπε το καζανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντε μωρέ πες το! Πήγαν στο Κόρθι; λέω και εγω τέτοιες διακρίσεις! Αρα τι έμεινε τα Σασοκούρελα και η Βουρκωτή; Να είμαστε τώρα Καψοράχη στη Βουρκωτή! Δροσιά με τα πουλόβερ μας, τις καλτσούλες, τα μπουφάν... Ωραία πράγματα! Κρύο, οχι στο καμίνι που ζούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θέλεις παραμύθια λοιπόν ακου: εμεις είμαστε τώρα στ' Απροβάτου, πιο ψηλά από το Μπατσί, τρώμε το καραβίδες ψητές, η ορχήστρα παίζει νοσταλγικούς ρυθμούς, μας σερβίρουν καλογυμνασμένοι νεαροί... και κάτω στην Αγια Μαρίνα έχουμε αράξει το κότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μμμμμ!!!ωραιο!!!!!συνεχα!
    βγαλτο το κοτερο κουναει!
    λοιπον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. λοιπον!
    αφου φαμε τις καραβιδες μας θα κατεβουμε στο Μπατσι για ποτο!
    θα ερθουμε στο κεφι και θα γελασουμε πολυ!
    θα φοραμε ζακετακια και θα απλωνουμε τα ποδια νωχελικα!
    μετα θα οδηγησω εγω μεχρι το χωριο,θα φοβασαι που θα εχω πιει και θα μου βαζεις τις φωνες αν τρεχω,οταν φτασουμε θα κατσουμε λιγο στην αυλη! ο ουρανος θα αρχιζει να χαραζει,θα λεμε ιστοριες με φαντασματα και στον παραμικρο θορυβο θα πεταγομαστε.
    οταν θα πεσουμε για υπνο εγω θα φοβαμαι και θα σου φωναζω σιγα απο το κρεβατι μου"μη κοιμηθεις,περιμενε να κοιμηθω εγω πρωτα!" και εσυ θα μου απαντησεις"ΟΚ μονο κοιμησου γρηγορα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περίπου έτσι, το κότερο όμως δεν το έβαλες μέσα! Βλέπω το έργο με τον Νικολσον στο star. Μήπως ξέρεις τον τίτλο γιατι εχω σπάσει το κεφάλι μου. Απόψε ο κ. Αλτσχαιμερ νομίζω πως μου κάνει παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. νομιζω "καλυτερα δεν γινεται" η καπως ετσι!
    φοβερος Νικολσον!
    παιζει μονο με τα ματια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άμα δεν μαζευτούνε Κουτρουλά και σουρτούκες θα πέσουμε σε μαρασμό. Το τένις Καψοράχη - Boul-boul θα φέρει πλήξη στους πολυπληθείς αναγνώστες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ε οχι και πληξη χρυσο μου!!!
    τι τα εχουμε τα πτυχια!!!
    μιλαμε για βαθια ψυχοθεραπεια!
    χα χα!!!

    καληνυχτα boulboulaki!
    ονειρα γλυκα!
    απολαυσε την ταινια σου!
    θα τα πουμε αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. προεδρε γυρνα μπρουμυτα θα παθεις τιποτα απο την στομαχιλα!

    καληνυχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άσπρα σπίτια, κάτασπρα,
    τα βερικοκιά τα κεραμίδια,
    γαλανά παραθυρόφυλλα,
    τ' άλογα τα κανελιά μες στον αυλόγυρο,
    τ' άσπρα μας στο πράσινο,
    τα μπαλκόνια μάλαμα και θάλασσα.

    Τα μουλάρια στον ανήφορο της πέτρας,
    και τα γαϊδουράκια μας στ' αγκάθια,
    ψάθες και μαχαίρια και καλάθια μες στ' αμπέλια
    γέλια.

    Δάχτυλα και γόνατα,
    στήθια και σαγόνια
    μες στο μούστο ματωμένα,
    κόκκινες φωτιές κι ιδρώτας,
    στις κατηφοριές
    το χρυσό κακάρισμα της κότας.

    Κι όπως γαλανίζει το βραδάκι,
    το μαβί, το βιολετί,
    να κι η Παναγιά στη δημοσιά,
    πλάι στα κάρα, στα κουδούνια, στα σταμνιά
    και στα κλαδωτά μαντίλια,
    νά τη η Παναγιά
    να κρατάει στην ασημένια της ποδιά
    πέντε οκάδες κόκκινα σταφύλια.

    Γιάννης Ρίτσος - Τρύγος

    Άντε και καλά κρασιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μια μερα με εναν ηλιο σαν κι αυτον να την τρωει το αφεντικο!!!!!
    καλη δυναμη blogοπαιδα!
    VENCEREMOS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπα,δεν βλέπω κίνηση σήμερα!
    Για στάσου να βάλω τις φωνές!
    Πρόεδρε που είναι το φαγκρί?????

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πω πω ερημιααααα!!!!
    τι εγινε παιδακια?
    σφιξαν τα γαλατα? για να μην πω οι κ--οι και με μαλωσει το boulboulaki οτι λεω βρωμοκουβεντες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΩ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΡΑΦΩ! ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ? ΕΔΩ ΕΡΗΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.ΑΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλησπερα και απο μενα!
    εεεεεε!!!!ειναι κανεις εδω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ειμαι μονη σαν το λεμονι που λεει και η boul!
    πω πω αντιλαλος!!!!!
    αδεια η σαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. boulboulakiiiiiiii!!!!!!!

    alectoriiiiiiiiis!!!!!

    προεδρεεεεεεε!!!!!

    Πελοπαααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. τελικα Πελοπακο μου λειπεις!!!!
    ενα μικρο ψεματακι ειπα για να σε πειραξω!!!
    μου λειπεις μουργο!!!
    συγνωμη!!!!
    ελα να ξεθραμπισεις παλι για παρτι μου!!!
    ελα,και δεν θα σε ξαναπειραξω ποτε!!!
    στον λογο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχει βλέπεις τον αγώνα απόψε και είμαστε απασχολημένοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. γεια σου alectoris!
    χαιρομαι που εισαι εδω! ειχα αρχισει να λαλαω μονη και να σκιαζομαι!!
    το φανταστηκα για το ματς!
    ελπιζω να παμε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μη σκούζεις βρε Καψοράχη, εδω είμαι, θα μαζευτούμε σιγά-σιγά. Καλησπέρα alectoris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μακάρι..Ζέστη έρχεται άκουσα..Είμασταν στα μελτέμια και φύγαμε...ωχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. γεια σου boulboulaki!!!
    ειμουνα μονη μου και σκιαχτηκα!
    ειχα αρχισει να περιδιαβαινω ξενα blogs και να γραφω μπουρδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο Πρόεδρος ακόμη με το φαγκρί παλεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. του εκατσε λιγο ζορικο!
    κοιμηθηκε και ανασκελα!

    μου λειπει ο Πελοπας ο μουργος!
    τον ειδε κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μπηκα σε κατι που ειναι γυρω απο το δικο σου και διαβαζα για το πειραμα!
    καποιος φοβοταν μη καταπιει την γη η μαυρη τρυπα!
    εδω πειξαμε στις μαυρες τρυπες αυτη μας μαρανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ελπίζω να ξέρουν τι κάνουν με το πείραμα αλλιώς μας βλέπω αστροσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. γι'αυτο το πειραμα ειχα διαβασει στο μεταξυ σε ενα μυθιστορημα(illouminati)!!!
    δεν ξερω αν το γραφω σωστα,που να φανταστω οτι ειναι πραγματικοτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. boulboulaki αν γινουμε αστροσκονη εδω κοντα να εισαι!
    μη σε χασω τωρα που σε βρηκα!
    και εσεις οι υπολοιποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εγω το εγραψα το παραπανω και κανω ζουζουνιες βιαστικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καψοράχη εσύ είσαι ή κανένα φάντασμα της αβύσσου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. εγω ειμαι boulboulaki!
    ποιος αλλος σε λεει ετσι!
    βαλαμε και αλλο γκολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αντε σήμερα είμαστε με την ίδια ομάδα. Μπαμ και μπουμ οι τουφεκιές!
    Η Αντιπρόεδρος δεν θα μας πει καμμιά ιστορία άπό την Κίνα. Πήγε μια βδομάδα η κόρη της διπλανής μου και σάλταρε. Δεν μπορούσε να φάει σχεδόν τίποτα. Με το που ήρθε έπεσε στο μακαρόνι και στο κοκκινιστό κρέας με τη μούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εμενε σε μια μικρή επαρχιακή πόλη κοντά στο Πεκίνο 10.000.000 ανθρώπων, χωριό δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. η αντιπροεδρος μου ειχε στειλει ενα μηνυμα μια μερα οτι τρωει κατι σκ--α και κατι φιδια δικα τους!!!χε χε!
    τωρα εχει δουλεια!
    κανονιζει την εκδρομη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι τηλέφωνο παίφτει χαχαχα. Όσο για το μυθιστόρημα ήταν του Brown του ίδιου που έγραψε τον κωδικα ... Το illuminaty όμως ήταν κορυφαίο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καληνυχτα boulboulaki!
    καληνυχτα alectoris!
    ευχομαι αστροσκονη και χρυσοσκονη στα ονειρα σας!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή