Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Τούτο το καλοκαιράκι...


Αγαπώ πολύ το καλοκαίρι, από το Πάσχα και μετά ανοίγει η καρδιά μου, λατρεύω να κολυμπώ στη θάλασσα. Όλο το χρόνο ουσιαστικά μετρώ αντίστροφα μέχρι εκείνη την ευλογημένη ώρα που θα σταθώ με γυμνά πόδια στο Παραπόρτι και με κλειστά μάτια θα βουτήξω. Το Παραπόρτι... άλλη μια τεράστια αγάπη! Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για τις καθαρές παραλίες, αλλά εγώ όταν κολυμπώ θέλω να συμπληρώνω την ευτυχία μου... θέλω να βλέπω τη Χώρα! Το νησί έχει πολλές όμορφες παραλίες, τη Χώρα όμως μόνο από 2 παραλίες τη βλέπεις. (Είμαι κλασική Αντριώτισσα πως να το κάνουμε!) Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν και το καλοκαίρι 2008 έχει γίνει ανάμνηση. Δεν μ' αρέσει καθόλου, αλλά πρέπει να το δεχθώ! Έτσι λοιπόν όπως ταξινομούσα τις φωτογραφίες και με είχε πάρει η κάτω βόλτα της ψυχής σκέφτηκα πως αυτήν εδώ την εικόνα της πιτσιρίκας θέλω να κρατήσω στη μνήμη. Οπως την βλέπω... θέλω να σκύψω σιγά χωρίς να με πάρει χαμπάρι και να της σκάσω ένα φιλί. Καλό φθινόπωρο. Good wines!

165 σχόλια:

  1. καλημερα!!!!!
    boulboulaki με τραταρισες ωραιο πρωινο με την φωτο σου!
    το Παραπορτι! η θαλασσα η αγαπημενη των παιδικων χρονων και μεχρι σημερα!
    τι παιχνιδια με Βουλιτσα Γιωργο και αλλους! τι αγαπες εφηβικες αφησαμε σ'αυτην την αμμο!
    τι παιδια σεργιανισαμε! τι βοτσαλα μαζεψαμε! τι φωτιες αναψαμε!τι τραγουδια τραγουδισαμε!
    οταν λεω Αντρο τα Λειβαδια εχω μπροστα μου και το Παραπορτι!
    ευχαριστω για το ωραιο ξεκινημα που μου χαρισες!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα....
    μια ομαδα λειβαδιανων εφαγαν ενα ζωο την περασμενη βδομαδα στο παραπορτι,εχουν αφησει την προβια και τα κοκκαλα στην αμμο......
    παρακαλω τον πατριωτη να παει να τα μαζεψει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα faudi!
    πριν λιγο μιλησα στο τηλεφωνο με τον υπαλληλο!
    παλι του εδωσες αδεια ρε? τον κακομαθαινεις! σε λιγο θα θελει και ΙΚΑ! μη σου κανει και καμια απεργια λεω εγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα στο blog! Να είσαι καλά Boul boul με την φωτογραφία σου. Παραπόρτι, θάλασσα λαδιά και ένα κουκλάκι που θέλεις να το φιλίσεις. Αυτο μάλιστα είναι καλοκαίρι!
    Εύχομαι σε όλους καλό χειμώνα και καλά να περάσομε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. BOUL - BOUL ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ?
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους. Τί θα γίνει θα κάνει καλό καιρό στο νησί να πάει για μπάνιο ο απόγονος με την Αντιπρόεδρο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την άλλη εβδομάδα alectoris έχει μπουνάτσες!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την άλλη εβδομάδα θα είναι στην Αθήνα για το σχολείο Σαργέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να δωθεί παράταση παρακαλώ,να κάνει κανά μπανάκι το κοπέλι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σας αγορια!
    σαργε,alectoris την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σαργεεεεεεε!
    στη γουρνα εισαι και δεν ακους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καψοράχη,με έχουν πήξει!!
    Μ....α εργοδότη,όπως θα έλεγες και εσύ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αγαντα σαργουλη και αμα δεις τα δυσκολα τηλεφωνα η για τα αρβυλα(λειπει και η Κορινα!) η για το τηλεφωνημα της βομβας!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ? ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΟΛΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣΤΕ?BOUL -BOUL ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΚΤΥΠΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΣΥ? ΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ?ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΚΟΥΩ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΑΘΑΙΝΩ ΕΝΑ ΚΑΤΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ,ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΘΑΛΑΣΣΑ?ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΟΜΙΖΩ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗ ΖΩΗ.ΕΙΤΕ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΙΜΠΟΡΙΟ ,ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ .ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ"ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ" ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΩ.ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΟΥΜΕ. ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ .ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΖΑΚΕΤΟΥΛΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΛΩΣ ΚΑΚΩΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΖΕΥΕΣΑΙ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΗΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hello everybody... How are you??
    The beautiful man called Leo is real??? He is really very very very fabioulus!!!!! I want him now!!!! Please do something!! I'm in love, bilive me!!!!

    Jenifer, DC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κουτρουλο μου εγω σ'ακουω τωρα!
    εκανα μετακομιση στα δωματια (που εφυγε η κορη πηγε ο γιος και στου γιου εγω) και τωρα σταματησα γιατι δεν αντεχω αλλο!
    επιπλεον δεν εχω laptop! σου γραφω απο τον υπολογιστη του γιου μου!
    σε οποιον αλλον μπει και σε σενα φιλακια πολλα!
    θα τα πουμε αυριο!
    καληνυχτα γλυκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε θέλω
    Είσαι παιχνίδι κι εσύ
    Κάποιου Θεού που όλο φέρνει βροχή
    Κι όμως σε θέλω

    Σε θέλω
    Όπως το ρεύμα χτυπά
    Δυο χέρια αθώα βρεγμένα γυμνά
    Έτσι σε θέλω

    Σε θέλω
    Θάλασσα εσύ του μυαλού
    Πνίγομαι όμως δεν πάω αλλού
    Κι έτσι σε θέλω

    Σε θέλω
    Σαν πληγωμένο πουλί
    Χαριστική σου ζητάω βολή
    Έτσι σε θέλω

    Αφού φτάσαμε ως εδώ
    Τελειωσέ με μια και έξω
    Τι άλλο τώρα να διαλέξω
    Τι να ζω

    Στης ζωής μου το γκρεμό
    Έλα εσύ και γίνε τέρμα
    Ένα ειν' το θέμα
    Σ' αγαπώ


    απλα τραγουδαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΙΧΑΛΗ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ,ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΜΙΧΑΛΗ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΝΝΑ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ?
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλημερα blogοπαιδα!
    φιλουρες απο την πνιγμενη Καψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχω φάει 15 και δεν έχω δώσει κανένα! Με βαράνε αλύπητα!
    Σε λίγο το κοντέρ της του Blog θα γράφει 10.000
    Να τα εκατοστίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. boulboulaki σκιαχτηκα!
    χαζευω απο την πολλη δουλεια και δεν καταλαβαινω!
    τι 15 εχεις φαει και τι κανενα δεν εχεις δωσει!
    να τα εκατομμυριασουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. alectoris μαλλον χαζεψαμε απο την δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. το δεκαχιλλιασαμε!!!!Γιουπιιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ελα μανα μου να παρω το νουμερακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πω πω αν ηταν αναποδα θα ηταν διαβολικο!9999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μου εσπασε τα νευρα φευγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 10000 ΕΥΧΕΣ
    10000 ΑΓΚΑΛΙΕΣ
    10000 ΦΙΛΙΑ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ BOUL-BOUL ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.10000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΗΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ? ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ????!!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 10.000
    alectoris chukar βάρα μια τουφεκιά!
    Σαργέ πέτα δολώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τελικα ποιος ηταν το 10000!!!
    εμπαινα και ξαναμπαινα σαν μ----ας!
    αλλος πηρε την δοξα?

    ελα παιδια τα βεγγαλικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κουτρουλοκαζανακι μου εισαι το 10χιλιαρο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ 10000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ωραίοι είσαστε. Πολύ ωραίοι. Παρεάκι ισχυρό.
    Αναρωτιέμαι μήπως αυτός είναι ένας τρόπος για το μέλλον των συντοπίτικων συλλόγων που ψάχνονται για να σταθούν και τρόπο δεν βρίσκουν.

    Την καψοράχη γνωρίζω και την Άνδρο σας. Η Άνδρος είναι ένα ποίημα, αν η καψοράχη είναι αντιπροσωπευτική Ανδριώτισα, τότε, όλα μπορούν να γίνουν. Να τις προσέχετε και τις δυο. Είναι πολύτιμες.

    ...κι αν δεν το ξέρατε, γράφει δυνατό στίχο με εικόνες. Πως γίνεται αυτό; εκείνη ξέρει.

    Κρύβουν δύναμη και ομορφιά η καλές παρέες, μην το ξαχνάμε.

    Με αγάπη σε ότι αποπέμπει τούτη η σελίδα.

    Ένας Μυτιληνιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου Μυτιληνιέ Καλώς ήρθες! Κουτρουλό τράταρε τον φίλο μας γλυκό καρυδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. γεια σου Μυτιληνιε αγαπημενε μαρτυριαρη!
    και εγω σ'αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΥΤΙΛΗΝΙΕ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ Η ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΝΤΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ !!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΙ ΦΕΡΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ.
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΟΧΑΚΑΖΑΝΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καψοράχη η χάρη σου έχει πάει και σε άλλα νησιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΩ,ΠΩ ΚΑΛΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΡΑΤΑΡΑ ΚΑΤΙ.
    ΕΝΑ ΛΙΚΕΡΑΚΙ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. στην Μυτιληνη εχω παει 2 φορες!
    αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το νησι ηρθε σε μενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν το πιστεύω. Τόσο ακαριαία, τόσο απλά και το ...λικέρ και τα άλλα; Χωρίς επιφυλάξεις; Τέτοιο διαβατήριο είσαι καψοραχούλα;

    Και ΛΙΚΕΡΑΚΙ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ! δεν λέω όχι.

    Σαν να βρίσκομαι στη Χώρα, δεξιά θάλασσα, αριστερά το ίδιο, απέναντι η καμάρα και το μονοπάτι και δίπλα ...λικεράκι βύσσινο, γλυκό καρυδάκι...

    Αύριο ουζάκι, σύμφωνοι;

    Εδώ Μυτιλήνη, ή Λέσβος αν προτιμάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οι φίλοι της Καψοράχης είναι και δικοί μας. Θα βαλουμε τους μεζέδες θα βάζεις φυσικά το ουζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΥΤΙΛΙΝΙΕ. . Η ΧΑΡΗ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΕΕΕ? ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΓΚΙΝΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ. ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ TO BLOG ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εεεε ρε τι μου θυμήσατε με την Μυτιλήνη.
    Τούμπανα τα δύχτια στη σαρδέλα!
    Γέρας for ever!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. που ειστε παιδακιαααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο μισός μου εαυτός είναι εδω, ο άλλος μισός μιλά στο τηλέφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εγω εδω ειμαι ολοκληρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Και σε ολόκληρο τώρα! Η Αντρος έχει κόσμο μαθαίνω ακόμη. Κάποιες που πήγαν σήμερα Βιτάλι πέρασαν πολύ καλά και ακόμη καλύτερα στο "μπαλκόνι του Αιγαίου" χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΥΤΕΣ ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΤΩΡΑ ,ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χάλια! απ' οτι κατάλαβα! Κάνουν κουράγιο πάντως! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. πω πω τετοια χαλια ε?
    δεν θα ηθελα να ημουν στη θεση τους ΚΑΘΟΛΟΥ!!( αμαν αμαν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΛΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κουτρουλο να ερθω μαζι σου να περασουμε χαλια μαζι?
    να βοηθησω ρε παιδακι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΧ.!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΕΛΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να πας Κουτρουλό μου να πας, μπορεί να τους φτιάξεις το κέφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ε τι καζανακια ειμαστε!
    αν δεν βαλω ενα χερακι τωρα ποτε θα βαλω!
    boulboulaki παμε?
    να βοηθησεις και εσυ στο "χαλια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΛΑΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΤΕ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΕΛΩΠΑΣ?ΧΑΘΗΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. μακαρι να μπορουσα! θα παω ομως και εγω καπου τουτο το ΣΒΚ η εταιρεια μου κανει εκδρομη στο Ελατοχωρι Πιεριας! λεμε να παμε! ακουσαμε οτι ειναι ωραια!
    εχει παει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Βρε κορίτσια η Jenifer DC που έψαχνε τον LEO τον βρήκε; Ο LEO μέρες δεν έχει να φανεί; ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. δεν ξερω τι εγινε ο Πελοπακος!
    και εμενα μου λειπει ο μπαγασακος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΚΑΛΟ.ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ Σ/ΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ναι οντως εχει μερες να φανει!
    το εχει ξανακανει!
    θα του τραβηξω τα αυτια! να λαχταραει το fun club του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΛΕΣ ΜΠΟΥΛ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕ Η J.ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΛΕΨΕ?ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΟΥΤΕ Ο ΛΕΩ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΟΥΤΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ.ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΩΠΩ!!!ΤΙ ΞΕΝΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ,ΣΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Leo είσαι καλά; Πελοπα πως είσαι; Πρόεδρε ρίξε καμμιά κουβέντα! Φαούδιιι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΣΚΙ ΜΑΖΙ ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΠΕΣ ΣΤΟ ELATOHORI.NET.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. με τον προεδρο μιλαγα πριν λιγο!
    θα μπει μου ειπε! τρωει μαλλον χε χε

    ναι εχει ομορφους ξενωνες! πιστευω οτι θα ειναι ωραια αν και εκει ωραια ειναι με χιονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ελατοχωρι Πιεριας το λένε τι να έχει βοτσαλάκια και καβούρια! Από το φούρνο μικροκυμάτων στην καταψυξη Καψοράχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ
    ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΝΩ ΝΑ ΜΠΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΟΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ναι boulboulaki μου! ακριβως!
    θα μεινουμε στο Πιεριων Μουσες!
    αν μπειτε ειναι ωραιος ξενωνας!
    θα κανω ιππασια βρε!μουλαροκαβαλαρια μαλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΕ.ΠΩΣ ΠΑΕΙ?ΕΧΕΙ ΣΥΜΕΤΟΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. προεδρε θα σε παρω αυριο να συνεννοηθουμε για Αθηνα!
    η θα παρω καλυτερα την αντιπροεδρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΤΙ ΙΠΠΑΣΙΑ ΤΙ ΠΙΣΙΝΕΣ,ΜΕΓΑΛΕΙΑ!ΧΑΧΑ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ,ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΕΚΕΙ?ΖΗΛΕΨΑ!!!!!!ΘΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ Ο J.V.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ


    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μάλλον Κουτρουλό κάποια άλλη στιγμή, το βαπόρι τώρα πάει μόνο Αντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. θα πανε την Κυριακη ημερησια στην Αντρο!
    και φυσικα ισχυει η Πολη τον Οκτωβρη,
    την Κυριακη θα φτασουν μεχρι την βαση πανω στο βουνο απο Κατακοιλο μερια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. προεδρε ποσοι μαζευτηκαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΝΑΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ, ΚΑΤΑΚΥΛΟ ΓΙΑ ΦΑΙ, ΜΠΑΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΠΑΓΩΤΟ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Πολύ όμορφη εκδρομή! Πάνω στο βουνό... τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πρόεδρε θα είναι και η Κατίνα μαζί; Ε ρε τι χάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΡΙΜΑ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ .ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΕΓΩ ΧΑΖΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλησπέρα σε όλους. Συγχαρητήρια boul boul για το 10.000 .
    Άντε και στο 1.000.000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. εσεις ποτε θα γυρισετε κουτρουλο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. γεια σου alectoris! φιλησε μου το κοριτσι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. μια εβδομαδα δηλαδη! θα δειτε και τα κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ευχαριστώ alectoris chukar, συγχαρητήρια σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΚΕΤΗ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΗΓΟΥΝ....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. μη μου λες τετοια!παρεα στη Φωφω με λουκουμαδες! ονειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Πρόεδρε, εμεις που ζούμε στην Αθήνα μας έχει πάρει η μπάλλα και το σαβ/κο δεν ξέρουμε τι να πρωτοκάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΖΩ,ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΕΧΩ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ

    ΕΣΕΙ ΔΙΚΙΟΛΟΓΟΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΣΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ .Ο J.V ΕΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΧΝΑ,ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. κουτρουλο μου εσυ ειδικα σπανια λειπεις απο τις εκδηλωσεις του συλλογου!
    εδω λειπουμε εμεις του ΔΣ καμια φορα!
    αλλοιμονο!!
    αυτα γινονται παντα και υποχρεωσεις εχουμε ΟΛΟΙ μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΑ ΕΣΕΝΑ
    Η ΛΕΞΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ψάχνεις για alectoris chukar στιο internet; Ενα φιλί από μένα στον πιτσιρικά! Καλό βράδυ είμαι σούπα, πάω για ύπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Όχι boul boul απλά διάβαζα ένα πολύ καλό άρθρο του φίλου Στριλάκου (αρχισυντάκτης Έθνος - Κυνήγι). Ο μικρός είναι στο νησί και συνεχίζει τις διακοπές του. Καληνύχτα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΠΟΥΛ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΙΣ
    100000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΤΕΤΙΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ ΕΝΟΟΥΣΕΣ ALECTORIS.ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΑ...ΧΑΧΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Η αλήθεια είναι οτι τώρα ηρεμώ και θέλω να διαβάσω πολλά αλλά μια φωνή από το υπερπέραν μου λέει : Θα κοιμηθούμε κάποια στιγμή;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. alectoris προχθες μπηκα στη σελιδα σου!διαβασα πραγματα που δεν ηξερα!
    τελικα το κυνηγι ειναι ιστορια ολοκληρη! και παρεξηγημενη!
    οταν μιλησες για Νικο εννοεις τον γνωστο ετσι?
    παντως για να μη κρυβομαι σου ομολογω οτι εκεινη η φωτο με τα πουλια στο τζαμι με ζορισε λιγο!
    ομολογησα ομως με ειλικρινεια οτι ανετα κοβω το κοτοπουλακι οταν μαγειρευω!δεν ειναι παραλογο!
    ισως αν ακουγα εσας ολους τους σωστους κυνηγους να ξεκαθαριζε λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. λακιζετε ολοι?
    αντε καληνυχτα πουλακια μου και ονειρα γλυκα και απονηρευτα!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΑ,ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Καψοράχη είναι μεγάλη, κουβέντα. Για εμάς έχουν μεγάλη αξία αυτά που κρέμονται στο παράθυρο που είπες. Πρώτον διότι είναι καθαρά (από διοξίνες κλπ), δεύτερον είναι λόγος για να έρθουν φίλοι σπίτι και τρίτον είναι κερδισμένα με κόπο. Ναι ο Νίκος είναι ο γνωστός φίλος μου και συγγενής κάποιου, χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Την καλημέρα μου σε όλους!
    Βλέπω ότι κάθε βράδυ το ξενυχτάτε και τα πρωινά είσαστε όλοι ΑΑ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. καλημερα σαργουλη!
    καιρος να παρεις laptop στο σπιτι!!! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Νομίζω πως δεν είναι καλό να μπαίνει κανείς σε σελίδες σαν τη δικιά σας. Διότι, ενώ είσαι χαλαρός παρέα με τους «αριθμούς σου», λες, ας κάνω ένα διάλειμμα να δω τι κάνει η γειτονιά.
    Και μπαίνεις, και βλέπεις πως κάποιος «αναιδής», αμολάει χωρίς κανένα σεβασμό προς τους στερημένους «πρωτευουσιάνους» κουβέντες για το «Μπαλκόνι του Αιγαίου» και σε τρελαίνει.
    Και οργιάζει το μυαλό, και φεύγεις...
    Θυμάσαι πως και τη πρώτη και τη δεύτερη και τη τρίτη και όλες τις φορές που πήγες, δεν πίστευες πως όλο αυτό που έβλεπες από κει πάνω είναι αληθινό. Λες δεν μπορεί, με κοροϊδεύουν, πρόκειται για αφίσσα, δεν μπορεί να είναι αληθινή η εικόνα που βλέπω. Και τσιμπιέσαι, απλώνεις το χέρι να τη πιάσεις, αλλά τίποτα... η ομορφιά εκεί, να προκαλεί ...για ζωή, τίποτα άλλο.
    Τα ίδια όποτε κι αν πήγα στο Μπαλκόνι, χωρίς υπερβολές, και τώρα ...ξύνετε πληγές.

    Είναι όμορφη η πατρίδα μας παίδες, κάθε της γωνιά. Το κακό είναι, πως δεν της μοιάζουμε, ...ενώ θα ’πρεπε.

    Καψοραχούλα, ή καψοραχοκαζανάκι(;) (το λέω καλά;) μάλλον κακό μου κάνεις.
    ...μ’ αρέσει όμως.
    Χάθηκες ...οι αποστάσεις! Μάλλον αυτές θα φταίνε. Να που τα Λειβάδια τις μικραίνουν.

    Είναι γλυκό το παρεάκι σας, κι αυτό το λικεράκι...

    Κοίτα να δεις που ξέχασα το ούζο.
    Θα επανορθώσω πάραυτα.

    Να είσαστε καλά.

    Εδώ Μυτιλήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ναι Μυτιλινιε! μεγαλη η αποσταση μεταξυ δυο οροφων! ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!
    που να κατεβαινεις τωρα!!!!!
    καλα που μιλαμε απο το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. μπραβο στον προεδρο που οργανωνει την εκδρομη του συλλογου. αλλα επειδη την οργανωνει δεν σημαινει πως εχουμε υποχρεωση να παμε. και αμα καποιοι του λενε πως εχουν υποχρεωσεις ενω δεν εχουν ειναι ενας ευγενικος τροπος να σου πουν πως δεν θελουν να ερθουν. μπορει στο κατω κατω τις γραφης να δουλευει πολυ σκληρα και να θελει αντι να τρεχει στις εκδρομες να κατσει να ξεκουραστει σπιτακι του΄.......τοσο κακο ειναι αυτο που παραπονιεται ο προεδρος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Έχω τρελάνει τον συνάδελφο...Δουλεύουμε και το μυαλό μου είναι στο νησί...Πότε θα πάμε οεοοοοο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Τελικά είναι σοβαρή η κατάσταση.....Τώρα του έλεγα οτι η πλευρά του Υμηττού που βλέπουμε από το γραφείο μου θυμίζει λίγο από Βουρκωτή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Καλημέρα σε όλους. Αυτές τις μέρες χάθηκα. Έπεσε πολύ δουλειά, δεν προλάβαινα ουτε τα σχόλια να διαβάσω. Boul boul να τα χιλιάσομε!Χθές η μανούλα σου μου έφερε τα τελευταία σύκα της συκιάς. Γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. παιδια Χ Α Λ Α Ρ Α!!!!!
    γαρουφαλια πετα ενα συκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ALECTORIS ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ,ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ,ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ 4ΗΜΕΡΟ.!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. κουτρουλό το αργότερο 1 Οκτωβρίου έχω βάλει άδεια και είμαι στο νησί παρέα με τον Ζίκο (ένεκα κυνηγίου βλέπεις) και το έτερο ήμισυ εάν θέλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Μολις εφθασε στο γραφειο μου ενα μπουκαλι ουζο Μυτιληνης για ολους εμας κερασμα απο τον Μυτιληνιο!!!
    οπως καταλαβαινετε πρεπει να οργανωσουμε blogοβραδια και στην Αθηνα οταν μαζευτουμε ολοι με το καλο και να τον προσκαλεσουμε επισημα!
    θα φερει και την κιθαριτσα του και θα μας τραγουδισει!
    και σας πληροφορω τραγουδα ΠΟΛΥ καλα!
    αντε να του πουμε ενα μεγαλο ευχαριστω ΑΝΤΡΙΩΤΙΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ALECTORIS,1η Οκτωβρίου δεν θα πας μόνο για chukar,το πρόγραμμα περιλαμβάνει και diplopus!
    Θα είμαι και εγώ εκεί!!!!!!!
    Καψοράχη,koutroulo,τα άρβυλα!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Σαργέ τι εννοείς diplopus??? Γράψτο και θα το δω το βραδάκι διότι έπεσε δουλειά τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΑΝΟ ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙ?ΧΑΧΑ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ BLOG ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ,ΜΕ ΤΑ ΟΥΖΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΙΚΕΡ ΒΥΣΣΙΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΤΙΛΗΝΙΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. diploplus δεν μπορείνα σημαίνει τίποτα άλλο εκτός από σαργό στα λατινικά!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΜΥΤΙΛΗΝΙΕ ΕΛΑ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΕΙ ΛΙΚΕΡ ΒΥΣΣΙΝΟ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ.ΑΠΟ ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ...
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Λάθος η ερώτηση μου Σαργέ. Τι άλλο θα μπορούσε να σημαίνει.χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Αυτη τη στιγμή η Άννα είναι στη φάρμα και κερνάει σύκα, σταφύλια και γλυκό, όποιος ειναι κοντά ας πάει. Εγώ δυστυχώς ειμαι ακόμα στη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ?ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΠΑΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Λίγο πριν να το ειχες πει θα προκαμα το τελευταίο καράβι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Για να σας κάνω να ζηλέψετε η Άνδρος αυτές τις ημέρες ειναι ονειρο. Έχει ένα ελαφρύ βοριαδάκι, και υπάρχει μια ηρεμία στην ατμόσφαιρα. Προλαβαίνετε να έρθετε Σαβατοκύριακο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή