Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Μακάρι να' χα δυό καρδιές

Μακάρι να' χα δυό καρδιές μες στη ζωή την ψεύτρα
Η μια να λιώνει στις ψωτιές, μες στις φωτιές
Κι άλλη να' ναι πέτρα

Μες την ζωή μου την πεζή και τη βασανισμένη
Τι να σου κάνει μια καρδιά, αχ μια καρδιά
Κι αυτή σακατεμένη

Ξύπνησα μ' αυτό το τραγούδι στο μυαλό, το τραγούδησα στο μπάνιο (με κλειστό παράθυρο, δεν μου φταίνε οι γείτονες) αντιλαλεί στο μυαλό η καθαρή σαν κρύσταλλο φωνή του Μπιθικώτση. Δεν ξέρω αν τους στίχους τους έγραψα σωστά, τέτοια ώρα ούτε αναζήτηση στο google δεν μπορώ να κάνω. Φυσικά είναι της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, γι αυτό και με πέντε κουβέντες λέει αυτό που θέλει να πει και που κάθε φορά μπορεί να είναι διαφορετικό στη φαντασία του ακροατή. Μοναδικά τραγούδια μια άλλης εποχής περασμένης. Ας μη κλάψω αυτή τη στιγμή, κλαίω μια άλλη φορά, σήμερα δεν προλαβαίνω με καλεί... το "παντεσπάνι μου", με έχει πλακώσει το παντεσπάνι μου ! Πώς γίνεται αυτό; Μωρέ γίνεται! Ακόμη και τα “ελαφριά” πράγματα και αυτά που αγαπάμε, ότι λατρεύουμε πολύ ώρες-ώρες έχουν ένα... αβάσταχτο βάρος.
Υ.Γ. Επίσης εκτός από δυό καρδιές θα ήθελα και δυο ζευγάρια πόδια, να αλλάζω οταν κουράζομαι, χέρια δεν θέλω γιατί ήδη έχω χέρια ποσών. Boul-boul Ινδική θεότητα με τα πολλά τα χέρια!

86 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΕΡΙΞΕ 1 ΜΠΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΜΑ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕ. ΤΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ.
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ 8ΩΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ 7ΩΡΟ. ΟΧΙ ΣΤΑ 12ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΕΙ ΑΚΟΜΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ BOUL,ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ...
    ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΝΑ ΕΤΑΙΡΟ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ...

    Σαν τα βουνά που αντέχουνε
    στα χιονιά και στις μπόρες
    έτσι αντέχει κι καρδιά
    στη κάθε μου τη συμφορά
    στις μαύρες μου τις ώρες

    Σαν τα βουνά σαν τα βουνά
    βαστάει καρδιά μου κιας πονά

    Να μην στο γραφεί μοίρα σου
    βάσανα να τραβήξεις
    τότε θα κανείς αντοχή
    κιαν έχεις δυνατή ψυχή
    στο πόνο θα το δείξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους από την συννεφιασμένη Άνδρο. Νωρίτερα είδα και το ουράνιο τόξο. Δυστυχώς σιγά σιγά θα πρέπει να λέμε καλό χειμώνα, αλλά εμείς δεν έχουμε πρόβλημα εδώ στην Άνδρο γιατί όλες οι εποχές είναι υπέροχες. Όταν είσαι στο νησί σου και έχεις και έχεις και καλή παρέα, όλα είναι μια χαρά. Για να ετοιμάζονται σιγά σιγά και τα επιτραπέζια.

    Φιλάκια σε όλους

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα σε ολους!
    Λεο ομορφε θα ερθω να παιξουμε γκρινιαρη! πες στη Βιολετα να φτιαξει γλυκο και εφτασααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σας μέρα.

    Όσο κι αν οι βροχές μας μελαγχολούν είναι ευπρόσδεκτες, ειδικά για το νησί.
    Οι παλιές πηγές που θυμάμαι να τρέχουν στα φράγκικα και γενικά στην όμορφη πλαγιά των γερακώνων έχουν στερέψει προ πολλού.
    Σε λίγα χρόνια θα πούμε το νερό νεράκι και στην Αθήνα.

    Vang - ANDROSinfo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάρτη και Σεπτέμβρη ίσια τα μεσάνυχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και νομίζω Καλό Χειμώνα. Απόψε θα χρειαστούμε κουβερτούλα. Τέρμα οι βεγγέρες στις αυλές, καιρός να μαζευτούμε μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ...
    ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΕΙΧΑΜΕ ΒΡΑΣΕΙ ...
    ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ ...
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ ... ΜΕ ΤΣΑΚΙΣΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΑΣΑ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Κορίνα. Σχετικά με την μουσταλευριά θα της πω να τη στείλει με courrier. Χαιρετισμούς στη Βούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμάν με αυτή την Άννα ποιά, ποιά νομίζει οτί είναι η βασίλλισα τη΄ς Αγγλίας και την εχουν ολοι σαν οιρωα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην αθηνα μενο και ακουο ολο γιαΥτην ποια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσε φίλε/η φαίνεσαι από που είσαι μυρίζεις τυριλα και μάλιστα αγράμματη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω δεν ειμαι απο χωριο ανωνημε αλλα απο την πολη και δεν παη να πει κατι οτι δεν ξερω καλη ορθογραφηα. και εγω δεν μυριζω τυριλα αλλα καποιοι αλλυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι για να μην λυσμονούμε ότι είμαστε Ελληνάρες, αν δεν γίνει τσαμπουκάς δεν μας πάει.
    Ντροπή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξουτ!ξουτ!ξουτ!
    Ξωτικα!
    μολις σφουγγαρισαμε!......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΡΙΝ ΕΙΧΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΣΥΝΝΕΦΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ.ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΣΑΚΩΜΟ ΜΕΣΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΛΙ ΑΦΗΣΕΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ? ...
    ΚΛΕΙΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ...
    ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έρμα μαντριά γιομάτα λύκους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευτυχια κοιμησου αν μπορεις!
    την καλυτερη δουλεια θα κανεις!
    και εμεις που μενουμε αϋπνοι τι καταλαβαινουμε?
    τα νευρα μας κορδονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΛΠΙΝΊΚΗ ΕΊΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ,ΤΈΛΕΙΑ ΠΑΡΟΙΜΊΑ,ΜΠΡΆΒΟ.
    ΕΡΜΑ ΜΑΝΤΡΙΑ ΓΙΟΜΑΤΑ ΛΥΚΟΥΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το να κατηγορείς κάποιον πίσω από την ανωνυμία ειναι κακοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΙΑ ΥΠΈΡΟΧΗ ΔΡΟΣΟΎΛΑ ΕΊΝΑΙ ΕΞΩ,ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΖΑΚΕΤΆΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΦΑΝΆΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΕΓΓΈΡΑ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κουτρουλοκαζανακι εγω θα βαλω και καλτσουλες!
    καλησπερα σου! ομορφη δροσια ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΚΑΛΤΣΟΥΛΕΣ ΒΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΡΟΣΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μη παθουμε και γυναικολογικα! .......
    .........!!!!
    χαχα χα χα χα χα!!!! να λεμε και καμια μ------α να περναει η ωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΝΑΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το boulboulaki δουλευει αραγε ακομα?
    σημερα γινοταν στους δρομους το ελα να δεις! ειχε σταση το μετρο και φακαρε η Αθηνα!
    αληθεια αναρωτιεμαι αν δεν υπηρχε το μετρο τι θα καναμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΙ ΤΡΑΒΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΘΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και εγω εκανα 1-1.5 ωρα απο Ν.Σμυρνη στους Αμπελοκηπους!
    τωρα απο το σπιτι μου στην δουλεια ειναι θεμα μισης ωρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕ Η ΣΑΛΑ ΝΑ ΜΠΩ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. παιρνω το τραμ(πανω απο σπιτι ακριβως)παιρνω το μετρο Ν.Κοσμο και βγαινω Αμπελοκηπους.
    η Κορινα θα κανει την γνωστη φατσοβολτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΠΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΔΕΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΝΑΙ ΒΡΕ ΘΑ ΖΗΣΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ?ΒΑΜΠΙΡ ΘΑ ΓΙΝΩ?ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΠΑΜΕ ΘΑ ΚΟΚΑΛΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΠΑ ΚΑΤΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΩ ΠΑΛΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κυρα-Ελπινικη το μεσημερι ησουν ολα τα λεφτα!παντα ευστοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΘΑΨΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ LAPTOPI?ΑΠΑΠΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΒΑΖΕΙ ΤΡΙΠΟΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΥΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΠΑΜΕ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ... ΕΥΓΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ξεκινησα γυμναστηριο και ποναει το κορμι μου λες και με ειχαν πλακωσει χθες στις κλωτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΡΕΜΑΣΤΑ,ΠΩΠΩ ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΚΟΡΜΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ... ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ,ΚΟΠΟ,ΠΟΝΟ ΚΤΛ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ Ή ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΑ ... ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΝΟΩ,ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. παντως να ξερεις το γρηγορο περπατημα στο διαδρομο λιγο καθε μερα ειναι ΟΤΙ καλυτερο!
    αποφαση ειναι.. και για υγεια(πανω απο ολα)και για τα υπολοιπα!
    δεν χρειαζονται ακροτητες,ενα τεταρτο την ημερα! θα δεις τεραστια αλλαγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ?ΧΑΧΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΑ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ,ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ!!!!!ΠΩΠΩ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΠΑΡΕΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟΦΑΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πηγαινω χρονια σε ενα γυναικειο στουντιο που το εχει μια πρωην χορευτρια κλασσικου μπαλετου εχω κανει εκει γνωριμιες καλες,γυναικοπαρεα! γελαμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΡΤΙ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΧΑΜΟ ΕΚΑΝΑ ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΜ ΠΕΣΤΟ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ!!!!ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εσυ που τρεχεις καθε μερα στους δρομους παιδι μου εχεις γινει πιπινι!!! ααααχ θυμηθηκα τον Πελοπα!

    Πελοπακιιιιιιιι!!!!

    μακαρι κουτρουλο να ειμασταν κοντα να πηγαιναμε μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ...
    ΑΧ ΒΡΕ ΑΧ!!ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ...
    ΤΟΝ ΕΦΑΓΕΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ,ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΜΑΖΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ...
    ΠΕΛΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. εγω παιδι μου ειμαι του κλασσικου και του μπαλετου! τι νομισες! επειδη μου βγαινει το λαϊκο δηλαδη? με παρεξηγητε πρεσβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΩΡΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ 11 ΒΑΘΜΟΥΣ ... ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ΚΡΥΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τον πειραξα μωρε και ειπα οτι ηρθε και με βρηκε στην Αντρο!
    ψεματακια ετσι για να τον τσιγκλισω!
    πιστευα οτι εχει χιουμορ αλλα....
    δεν ξερει να παιζει ο παιχτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΒΡΕ ΜΗ ΤΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΕΙΠΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. νομιζα οτι ειχα να κανω με παιχτη καταλαβες!! εγω στη θεση του θα με ειχα κανει να τρεχω!! αλλα δεν επαιξε και με απογοητευσε!
    μου λειπει ομως ο μουργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ.ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΠΑΑΑΑΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ... ΤΥΧΑΙΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΥΠΟΣ ΤΟΣΟ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ!!!!!!
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΣΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΕΛΟΠΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΑΒΓΑΛΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΛΟΠΕΣ ...
    ΕΛΑ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. τελος παντων!! τι να κανουμε!!
    δεν ηταν παιχνιδιαρης τελικα!!

    το boulboulaki ρε συ ακομα να γυρισει η αποκοιμηθηκε σε κανενα συρμο του μετρο και την κανουν βολτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΛΕΣ ΒΡΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΘΜΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΒΓΑΛΤΗ!!

    μικρη ενταξει ειμαι! Χι! χι! χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. BOULBOULAKI ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΝΕΥΜΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. BOUL ΜΗ ΤΡΩΣ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. boulboulakiiiii!!!
    καλε εσεις απο το μετρο που κανατε και σταση σημερα και μας ταλαιπωρησατε ριχτε μια ματια! αν δειτε ενα κουτσικο να κοιματε ξυπνηστε το με τροπο και πειτε του να παει σπιτι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. κοριτσια σας αφηνω παω για μπανακι και νανι!
    φιλακια πολλα και καληνυχτες γλυκες!
    αυριο παλι!
    μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΕΥΤΥΧΙΑ..
    Κάποιο τρένο θα
    περάσει

    Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
    Μουσική: Μανώλης Χιώτης
    Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού

    Γιατί βρε άνθρωπε κουτέ
    Δεν φιλοσόφησες ποτέ
    Στη σύντομη ζωή σου
    Παρά κλαις και μαραζώνεις
    Και το κέφι σου χαλάς
    Κει που πήγαν τόσοι άλλοι
    Οι μικροί και οι μεγάλοι
    Κάποτε κι εσύ θα πας

    Πού πήγαν τόσοι άνθρωποι
    Που κλάψαν κι αγαπήσαν
    Πού πήγανε τόσες καρδιές
    Που τόσο αγαπηθήκαν

    Γιατί βρε άνθρωπε κουτέ
    Να τη θολώνεις την ζωή
    Με το πικρό σου κλάμα
    Κάποιο τραίνο θα περάσει
    Στη ζωή μας βιαστικό
    Τη βαλίτσα μας στο χέρι
    Κι ο Θεός μονάχα ξέρει
    Που θα κάνουμε σταθμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ... ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΜΕΛΕΝΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ 15ΕΚΑΤ.ΔΟΛΑΡΙΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή