Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Ενας γάτης στο παράθυρο

Τον φωνάζω Φλου... γιατί μια μέρα τον έβγαλα φωτογραφία που ήταν φλου! 
Το θράσος του δεν έχει όρια! Δεν φτάνει που είναι μόνιμα πίσω από την πόρτα, δεν φτάνει που με κυνηγά στο δρόμο, τώρα ανέβηκε στην μεγάλη παραθύρα και με κοιτά με πεινασμένο βλέμμα. Μόνο εμένα δεν έχει φάει από το πρωί! Ανεβαίνει στο παράθυρο, χωρίς να αγγίζει τα διακοσμητικά που βρίσκονται στο πρεβάζι. Δεν το κάνει από καλούς τρόπους, σκέφτεται πως μπορεί να θυμώσω και του κόψω το φαγητό. Είναι συμφεροντολόγος! Το παράθυρο βρίσκεται σχεδόν δυο μέτρα ψηλά από την αυλή και δεν θυμάμαι ποτέ άλλον γάτη να κάθεται σε αυτή την θέση! Σιγά όμως που όσο ζούσε η μάνα μου θα επέτρεπε να ανέβει εκεί πάνω γάτης να της λερώσει το παράθυρο! Ποτέ! Κατάλαβε ο τύπος πως είμαι ζαβάκα! Φλου... είσαι μούρη!

6 σχόλια:

  1. ανοιξε να μπει ο γατης μεσα.... παρεουλα θελει ο καημενος.... τυχερη που σε βρηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου τον γάτη τον αγαπώ, τον ταϊζω, τον ποτίζω, του κάνω και ιδιαίτερο φαγητό όταν δεν του αρέσουν οι σκέτες κροκέτες, του μιλάω, αλλά μέσα στο σπίτι δεν μπαίνει, διότι είμαι Ανδριώτισσα αποκοντριασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά τον αποκαλείτε ο γάτης κι όχι ο γάτος...... Έτσι είναι το σωστό στην Άνδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακριβώς, έτσι θα τον έλεγε η μάνα μου, η γιαγιά και η προγιαγιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή