Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Μη βασκαθεί σα φράπα έγινε



Προχθές μιλούσαμε για το μπαμπιλόνι, ε να μην αφήσουμε παραπονεμένη τη φράπα. Στην Άντρο, μη βασκαθούμε, έχουμε πολλές φράπες. ( όχι μόνο στα δένδρα) Πριν χρόνια ήταν καμάρι για μια γυναίκα να τη λένε φράπα. Σήμερα μόνο όταν μας λένε: "μπράβο αδυνάτισες" χαιρόμαστε. Σαν γλυκό του κουταλιού είναι το πιο χοντρό, κόβεται σε κομμάτια σα λαρδί όπως λέει η μάνα μου. Δε φτάνει σε γεύση το καρουλάκι, ούτε βέβαια το μπαμπιλόνι. Είναι όμως ωραίο γλυκό. Όλες οι φωτογραφίες των εσπεριδοειδών είναι από τους μπαξέδες του Γαλιάσου και του Βαγγέλη Γ. (του Βάσου) στο Μέσα Χωριό.

95 σχόλια:

  1. ΜΗ ΒΑΣΚΑΘΕΙΣ ΕΣΥ BOUL BOUL. OXI ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΦΡΑΠΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ. ΤΟΣΕΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΑΠΟ ΦΡΑΠΕΣ ΜΠΑΜΠΙΛΟΝΙΑ ΝΕΡΑΤΖΙΑ. ΤΕΛΕΙΕΣ!!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!. ΗΜΟΥΝΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΝΗΣΙ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΟ. ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημερα blogοσφαιρα!!!!!
    ξανα εδω,ξανα στα ιδια...ειμαστε ακομα ζωντανοι,στη σκηνη,σαν ροκ συγκροτημα......
    καλη συνεχεια ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ,ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΩΣΑ ΕΝΑΣ ΦΡΑΠΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ... ΦΡΕΝΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ Μ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!! ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!!!! ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ BLOG ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ... ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Εγώ Κουτρουλό το πρωί πίνω μόνο ελληνικό διπλό βαρύ, παρακαλώ. Μόνο έτσι ανοίγει το μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!
    ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ... ΚΑΦΕΕΕΣ!
    ΒΕΤΟΥΛΑΚΙ, ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ!
    ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ....!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΜΕ ΡΟΚ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΚΑΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΟΔΟΥ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ!
    ΕΥΤΥΧΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ, ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ;
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ...ΘΕΛΕΙΣ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ή ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΓΛΥΚΟ;;...ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!
    BOUL-BOULaki ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ...

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
    ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α, ΞΕΧΑΣΑ...
    ΜΗ ΒΑΣΚΑΘΟΥΜΕ, ΦΤΟΥ!
    ΤΟ BLOGακι ΜΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ
    Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ
    Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γειά σου Βετουλάκι,
    πολλά φιλιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. A, EYTYXIA,
    ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ,
    ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ,
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!!! ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΟΜΩΣ ΑΑΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΑΔΕΛΦΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΙΤΡΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΦΡΑΠΑ ?.... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΟΥ ΠΕ ΠΕ ΚΟΥ ΠΕ ΠΕ ...
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΑΖΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΥ ΝΤΑΛΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΧΙ,ΟΧΙ, ΚΟΡΙΝΑ,
    ΕΓΩ ΔΕ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ...
    ΤΟΟΟΣΟ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ...ΟΧΙ,ΟΧΙ...

    ΑΦΟΥ Η ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟΣ ΕΛΕΙΠΕ!
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΒΕΤΟΥΛΑΚΙ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
    ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΣ;
    Η...ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ;;;
    ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ...;

    (ΑΜΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΤΖΙΜΜΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΜΗΤΣΟΥΣ", ΠΕΣ ΜΟΥ!)
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΟΡΙΝΑ, ΕΛΑΜΨΕΣ ΧΘΕΣ!
    ...ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ!

    ΑΛΛΑ,
    ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;
    ΧΜ,ΧΜ;
    "...ΚΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΕΕΕΔΩΣΕΕΕΣ..."
    που λέει και το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ... ΧΜ ΧΜ ΧΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα.Τι υπονοουμενο ειναι αυτο με την φραπα;
    ΔΕν ξερω για εσας εγω παντως παω για καφε στο Περα-Χωριο!!!!
    Ευτυχια ευχαριστουμε για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!


    γιατρεεεεεεεεεεε!!!!θα με παρειθ μαζι θου????
    αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΣΤΗΝ ΚΑΠΕΛΙΕΡΑ ΜΗ ΚΛΑΙΘΘΘΘ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα κλαψιαρα καψοραχη.Αν ηξερα οτι θα στεναχωρεθεις τοσο δεν θα σου ελεγα οτι παω για καφε στο Περα-Χωριο.Για να σε παρηγορησω σου λεω οτι σημερα δεν ειναι ωραιος ο καιρος,εχει συννεφια,βρεχει,κανει κρυο,χαλια,χαλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θτη μεγαλη η θτη μικρη? γιατι ειμαι και θτεναχωρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΠΗΓΑ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντε γεια σας,φευγω τωρα.Βαζω τις μποτες μου,παιρνω την ομπρελα μου και παω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχ βρε ασυστατη!!δεν παρηγοριεμαι!
    και με ασχημο καιρο μ'αρεσει εκει!!!
    να τον χαιρεσαι! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΑΛΑΩ ΧΑΤΊΡΙΑ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΠΛΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ.ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ,ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΑΛΛΟ ΚΑΦΕ!!!!ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ,ΕΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.
    ΕΣΥ ΠΙΝΕ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΕΓΩ ΚΕΡΝΑΩ ΕΔΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
    ΕΓΩ ΤΟΝ ΦΡΑΠΕ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΠΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΜΗ ΝΙΩΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΔΕΛΦΗ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΠΕΛΙΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΟΠΕΛΑΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ, ΑΣΥΣΤΑΤΗ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά Ασύστατη να τον χαίρεσαι. Μήπως μαζί με τον καφέ κερνάτε και γλυκό φράπα, δεν θα είναι και άσχημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΑ ΓΛΥΚΟ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ, ΤΡΕΛΛΑ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεια σας!Γυρισα!Ωραιος ο καφες,ωραια η παρεα,ωραιο και το γλυκο.
    Σας ευχαριστουμε πολυ ολους για τις ευχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. kapios milaoi yia mena??

    kalimera se olous naste kala. andoni xronia pola na se xeronde oi gonisou.

    kai na arxiso ta parapona kapsoraxi.aixtes milousa me tin thia vagelia kai mou oipe oti den tin filises apo aimena.

    eftixia den akana parapona mono endiaferome OK

    yiasas kai kali mera na exete.

    aido skame sti ZESTI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. eftixia min me ksanapis AMERIKANO yiati den tha sou ksanamiliso xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αγαπητε dimitris!!!!
    την θεια Ευαγγελια την φιλησα για παρτι μου και εχεις δικιο δεν την φιλησα για σενα! συγνωμη σου ζητω συγχωρεσε με! σε ειδα ομως σε καποια φωτο που της εχεις στειλει μαζι με τα κοριτσια σου και χαρηκα!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΝΤΑΞΕΙ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΟΟΟΟ. ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ? ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΗΜΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ.ΝΑ ΣΟΥ ΚΡΥΨΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΚΜΕΚ ΚΑΤΑΙΦΙ? ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. sixorimeni eise ade sto xarizo xaxaxa nase kala yiasou

    paismou tin alithia otan eides tin foto gelases xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ε οχι και να γελασω!χαρηκα ομως γιατι εχω να σε δω χρονια και ειχα ξεχασει την φατσα σου!
    ομορφογερναμε Δημητρο! δοξα τον Θεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΓΩ DIMITRIS, ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ(ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΙΟΛΑΣ!), ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΖΖΖΕΣΤΗ... ΘΆ'ΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΟΛΥ ...ΚΡΥΑ!
    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!!
    ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗ ΖΕΣΤΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΔΩ.

    σημείωση-ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ...
    ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. kpp afou gelas. then sou stelno KITKAT.nai eime ksadelfos tis eftixias yiati sou ksinise.xaxaxa..

    poloi zesti. tin aloi vdomada tha xionisi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. KPP eise to kati alo.bravo sinexiseto panda me ta oreasou astia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 9.07 για να μαζευόμαστε!
    πολύ καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. KALHSPERA ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ!!KOUTROULO ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ??ΑΠΟ ΤΙΣ 11&25 ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ!!!ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΠΑΣΟ,ΤΟΝ ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ????ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ????ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ ΟΠΟΥ ΜΕ ΔΕΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΗ,ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΠΑΡΟΥΣΑ ...
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΓΑΠΗΤΕ KYRIE J.V ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ!!!!ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ,ΕΓΩ ΣΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΑΝΑ ΑΕΚΖΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ???ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ,ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΥΠΕΛΟΥΧΟΙ!!!!!ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΙΓΑΚΙ!!!ΕΣΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ??ΑΧ ΤΙ ΒΑΣΑΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ "ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ" Η ΑΕΚ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ...ΘΥΣΙΆΣΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΓΑΠΗΤΗ ALLODAPH Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ.
    2 ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ.-

    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΑ?
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΑ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. J.V ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑΑΑΑΑ!!!
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟΨΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΑ,ΕΣΥ?
    ΕΜΕΝΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΠΑΔΟΣ ΣΤΟ ΤΑΒΛΙ ΟΜΩΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΩΝΑΖΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΔΩ,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ...
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. κορίνα τωρα στο νησί θα έχουν βγει και τα συκαλάκια!χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ...
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΑΒΛΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ...
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΑΓΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ναι μια φωνή από το υπερπέραν!
    κοριιιιιιιιιιιιιιιιινα
    ήρθε η ώρα για συκαλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΠΑ ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΦΩΝΑΞΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΟΜΙΖΩ.
    ΑΚΟΥΣΤΙΚΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΟΟΟΟΟΟΟΣ,ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ?
    Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ ...
    Η Κ.Π.Π ΣΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ...
    Η ΒΟΥΛΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ...
    Η ΦΛΩ ΛΕΕΙ ΚΑΜΙΑ Μ..... ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ναι ναι κάνει ένα συκαλάκι γλυκό που λες κουτρουλό μου η κορίνα να γλείφεις τα δάχτυλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 10?
    ΤΙ ΩΡΑ ΠΑΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ Η Β.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΡΦΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κορίνα εντροπή!!!!!!!!!
    κουτρουλό μου αλήθεια σου λέω να δοκιμάσεις συκαλάκι από τα χεράκια της κορίνας!μπουκιά και συχώριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΝΑΙ ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΒΕΣΤΩΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΧ ΜΠΡΑΒΟ KOUTROULO NA EISAI ΚΑΛΑ.ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ,ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ J.V.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!! ΠΡΟΔΟΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑLLODAPH???
    ΑΣ ΧΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 5.30 Η ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΩΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ.ΑΓΡΙΑ ΩΡΑ.Ο J.V ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 05.00.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ο J.V ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 09.00 ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ...
    ΦΙΛΙΑ...
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ DIMITRI ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΟΚΟΦΡΕΤΑ ΟΙ ΚΙΤ ΚΑΤ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑ!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΛΟ DVD!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κέικ Σοκολάτα Υγρό!
    Περιγραφή
    Το κέικ απ' έξω φαίνεται κανονικό, από μέσα όμως είναι ζουμερό σχεδόν ρευστό.....Γι' αυτό ψήνεται σε δυνατό φούρνο για λίγη ώρα για να προλάβει να ψηθεί απ' έξω και να .....λιώσει από μέσα.....
    Καλή όρεξη!!!!

    Συστατικά
    8 ασπράδια
    8 κροκάδια
    1 βιταμ (250 γρ.)
    1 φλυτζάνι ζάχαρη
    2 φλυτζάνια αλεύρι
    250 γρ. κουβερτούρα
    250 γρ. σοκολάτα γάλακτος

    Οδηγίες

    Χτυπάμε καλά την ζάχαρη με το βούτυρο και προσθέτουμε τα κροκάδια.
    Ρίχνουμε σιγά-σιγά το αλεύρι.
    Λιώνουμε σε μπαιν-μαρί τις σοκολάτες όλες μαζί και τις ρίχνουμε στο υπόλοιπο μείγμα.
    Εν τω μεταξύ χτυπάμε τα ασπράδια να φτιάξουν μια καλή αφράτη μαρέγκα και την ανακατεύουμε με απαλές κινήσεις μέσα στο μείγμα μας.
    Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε την φόρμα του κεικ και βάζουμε μέσα το μείγμα και μετά σε προθερμασμένο φούρνο ψήνουμε για 20-22 λεπτά στους 220 βαθμούς.

    Λίγα μυστικά ακόμα
    Καλό θα είναι να χτυπήσουμε με το χέρι ή με μικρό εφεδρικό μίξερ την ζάχαρη-βούτυρο-κροκάδια-αλέυρι και να χτυπήσουμε σε καθαρό μίξερ τα ασπράδια για να είμαστε σίγουροι ότι η μαρέγκα μας θα χτυπηθεί σε καθαρό σκεύος αλλά και γιατί θα τελειώσουμε πιο γρήγορα. Αλλιώς θα πρέπει να καθαρίσουμε το μίξερ και μετά να φτιάξουμε την μαρέγκα. Το λέω από πείρας γιατί το φτιάχνω συχνά. Εκτός αυτού τα δύο αυτά μείγματα γίνονται ταυτόχρονα και όσο ψήνεται το κεικ μπορούμε να πλένουμε τα σκεύη μας. Να πω επίσης ότι όταν ρίξουμε τις λιωμένες σοκολάτες στο μείγμα η μαρέγκα θα πρέπει να είναι ήδη έτοιμη γιατί αλλιώς θα σφίξει επειδή θα κρυώνει η σοκολάτα. Ίσως ακούγονται πολλά αλλά είναι πολύ πιο απλό απ'όσο πιστεύετε. Α! Επίσης σαν κεικ είναι διπλή δόση οπότε θα χρειαστείτε διπλή φόρμα κεικ και όχι την μικρή την χαμηλή.

    ενα ελαφρύ κεκάκι για τον καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΛΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΚΕΚΑΚΙ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΒΑΡΥ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΚΕΤΗ,ΑΧ,ΑΧ,ΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ναι κουτρουλό μου αμαρτία γιαυτό και εγώ μόνο το βλέπω γιατί αμα το φτιάξω καήκαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΛΕ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΠΕΡΝΕΙΣ 1Κgr,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τωρα που ηρθα εγω φυγατε ολοι;Ααααα δεν παιζω.Δηλαδη εγω θα καθαρισω;Δεν ξαναμπαινω τοσο αργα γιατι βαριεμαι το σφουγγαρισμα,πειραζει να μεινει βρωμικη η σαλα σημερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή