Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Καρδιά αγκινάρα

Μακάρι να 'χα δυο καρδιές μες τη ζωή την ψεύτρα
Η μια να λιώνει στις φωτιές, μες τις φωτιές
Κι η άλλη να 'ναι πέτρα
Μακάρι να χα δυο καρδιές, η μια για να πονάει
Κι όταν την πνίγουν οι καημοί μες τη ζωή
Η άλλη να γλεντάει


Από το να με τρώει το "αχ" θα προτιμούσα να είχα καρδιά αγκινάρα.
Αλλά πως γίνεται αυτό; Αλλάζει ο άνθρωπος; Δεν αλλάζει! Αφήστε που όπως το σκέφτομαι τώρα και αγκινάρα ολόκληρη να ήμουνα μια χαρά θα ήταν, κάτω από τις λεμονιές, ανάμεσα στα κυπαρίσσια και στις μανταρινιές. Στα Λειβάδια ακόμη και αγκινάρα να είσαι μια χαρά είναι!
-
(Το καταπληκτικό άσμα "Τι να σου κάνει μια καρδιά" το τραγούδησε με την κρυστάλλινη φωνή του ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης . Οι στίχοι φυσικά της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, δε γνωρίζω τον συνθέτη, δυστυχώς δεν το βρήκα στο youtube. Αν κάποιος-α το βρει ας στείλει τη διεύθυνση)

209 σχόλια:

  1. kalimera

    Τι να σου κάνει μια καρδιά

    Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
    Μουσική: Αντώνης Κατινάρης
    Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

    Μακάρι νά΄χα δυο καρδιές
    μες στην ζωή την ψέυτρα
    η μια να λειώνει στις φωτιές
    κι άλλη νά'ναι πέτρα

    Μες την ζωή μου τη πεζή
    και τη βασανισμένη
    τι να σου κάνει μια καρδιά
    κι αυτή σακατεμένη

    Μακάρι να'χα δυο καρδιές
    η μια για να πονάει
    κι όταν την πνίγουν οι καημοί
    η άλλη να γλεντάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΙΑ,ΟΛΟΙ ΒΟΛΤΟΥΛΑ?
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ,ΜΠΡΑΒΟ.
    ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΤΙΝΑΡΗΣ {ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ!!!}.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα κουτρουλό εδώ είμαι και δεν ξέρω τι να προτοκάνω και στο τέλος δεν θα κανω τίποτα!
    θα προτιμούσα ένα καφέ στον πλάτανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ.ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ... ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγινάρες αλά πολίτα

    Συστατικά:
    "12 αγγινάρες μέτριες
    2 καρότα
    2 κρεμμυδάκια φρέσκα
    80 γρ κρεμμύδια (ξερά ή στιφάδου)
    250 γρ πατάτες
    60 γρ αρακάς
    άνηθος κατά προτίμηση
    2 λεμόνια
    ελαιόλαδο κατά προτίμηση
    αλάτι & πιπέρι κατά προτίμηση"


    Οδηγίες:
    Καθαρίζουμε τις αγγινάρες αφήνοντας λίγο από το κοτσάνι τους. Αφαιρούμε γύρω-γύρω από τη ρίζα τα σκληρά φύλλα της αγγινάρας. Τέλος, με το ειδικό κουταλάκι αφαιρούμε το χνούδι. Τις περνάμε με λεμόνι και τις ρίχνουμε σε διάλυμα από αλεύρι, νερό και χυμό λεμονιού για να μην μαυρίσουν.

    Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε ελαιόλαδο και προσθέτουμε τα φρέσκα κρεμμυδάκια, που έχουμε πλύνει και κόψει σε καρέ για να τσιγαριστούν. Ρίχνουμε τα υπόλοιπα κρεμμύδια χοντροκομμένα και συνεχίζουμε το τσιγάρισμα. Ταυτόχρονα κάνουμε τα καρότα και τις πατάτες παριζιέν (τρόπος κοπής λαχανικών με κουταλάκι παριζιέν) και τα βάζουμε στην κατσαρόλα, αφήνοντάς τα να μαραθούν. Πουδράρουμε με αλεύρι και ρίχνουμε νερό.

    Σε μια χαμηλή κατσαρόλα τοποθετούμε τις αγγινάρες ανάποδα με το κοτσάνι προς τα πάνω, προσθέτουμε τα σοταρισμένα λαχανικά, λίγο νερό, αλάτι, πιπέρι, χυμό λεμονιού, σκεπάζουμε με λαδόκολλα και βράζουμε για περίπου 30-35 λεπτά.

    Προς το τέλος του χρόνου προσθέτουμε τον αρακά και βράζουμε για 10 λεπτά επιπλέον. Διορθώνουμε τα καρυκεύματα, πουδράρουμε με ψιλοκομμένο άνηθο και σερβίρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και τελικά κάθεσαι στο λαπτόπι και βλεπεις συνταγές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΕΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΆΝΗΘΟ",ΤΕΛΕΙΟ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΕΛΕΤΑ...Η ΦΟΥΡΤΑΛΙΑ..

    Φουρτάλια με Αγκινάρες

    Υλικά για 4 άτομα

    8 αγκινάρες
    χυμό 2 λεμονιών
    4 κουταλιές ελαιόλαδο
    5 αυγά
    4 κουταλιές τυρί τριμμένο (προαιρετικά)
    αλάτι - πιπέρι

    1. Καθαρίζουμε τις αγκινάρες και τις περνάμε από το χυμό λεμονιού.
    2. Τις κόβουμε σε λεπτές φέτες
    3. Τις βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι με ½ φλυτζάνι νερό, τις σκεπάζουμε και τις ψήνουμε για 15 λεπτά περίπου, μέχρι να μαλακώσουν.
    4. Προσθέτουμε ελαιόλαδο, και σοτάρουμε.
    5. Χτυπάμε τα αυγά, στα οποία προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και αν θέλουμε τυρί, περιχύνουμε τις αγκινάρες και ψήνουμε και από τις δύο πλευρές.
    6. Σερβίρουμε την ομελέτα ζεστή και τη συνοδεύουμε με σαλάτα εποχής
    Αν θέλουμε να την κάνουμε λίγο πιο πικάντικη βάζουμε και λίγο κρεμμύδι και άνηθο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα blogοσφαιρα και blogοπαιδα!κοριτσια με τις μαγειρικες σας πρωι-πρωι!και με τις ποσων δουλειες!ολες οι γυναικες τα ιδια τραβαμε! οι αρσενικοι παλι ολοι ιδιοι...οι πιο φιλοτιμοι βοηθουν αλλα και μονο αυτη η λεξη "ΒΟΗΘΟΥΝ" τα λεει ολα,αλλο να πρεπει να κανεις κατι εσυ και αλλο οταν μπορεις και οταν θελεις να βοηθας καποιον που κανει κατι!και οι περισσοτερες απο εμας δουλευουμε και εκτος σπιτιου!
    με επιασαν τα επαναστατικα μου παλι! που εισαι αφεντικουλη...μερικες σελιδες εμειναν......
    φιλακια πολλα και θα τα πουμε αργοτερα

    η αγκιναροκαψοραχη!

    Υ.Γ
    Καπασε...η ευτυχια δεν ειναι στα χαρτια,στις συμβασεις,στις ευλογιες ενος τυπου που εχει γενια και ...συνηθως ειναι λεχριτης!
    η ευτυχια ειναι διπλα μας,στον ανθρωπο που ξυπναει διπλα μας το πρωι,που ανυσηχει αν αργησουμε,που ριχνει στους ωμους μας μια ζακετα οταν υποψιαζεται οτι κρυωνουμε...
    η υποκρισια παντα περισσευει στους ανθρωπους και συνηθως βγαζουμε κακα αποθημενα!προχωρα...μη μασας και να ξερεις οτι αξιζεις το καλυτερο γιατι εμεις που μεγαλωσαμε μαζι σου ξερουμε οτι πανω απ'ολα εισαι ΨΥΧΟΥΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ αγκιναροκαψοραχη,ΜΗ ΜΑΣ ΜΑΛΩΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ 2 ΣΥΝΤΑΓΕΣ...
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΌΛΑΣ.ΕΤΣΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ???
    ΑΠΑΠΑΠΑ,ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ...
    ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΚΙΝΑΡΕΣ?
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κουτρουλό μ αυτή την αγγιναροφουρτάλια με έστειλες την διαιτούσα
    ποτε θα την φτίαξω άραγε σε κανένα χρόνο?απαπα δεν είμαστε για τέτοια
    γιατί άραγε σαυτήν την ζωή ότι μας ευχαριστεί είναι απαγορευμένο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΧΥΝΤΙΚΗ.ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ,1 ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΑΒΓΟ ΚΑΙ 2 ΑΣΠΡΑΔΙΑ ΛΙΓΟ ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝΗΘΟ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΓΕΥΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ.ΑΝ ΘΕΣ ΤΥΡΙ ΒΑΖΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΣΠΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραία ιδέα να αλλάξει λίγο
    βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια
    λοιπόν όπως κατάλαβε από τις ποσών δουλειές έκανα ελάχιστες μαγειρεψα και τα φασολάκια μου έκανα καφέ και.....ξεκουράζομαι στο λαπτόπι τώρα!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλε ποιος σας μαλωσε?????εγω το καϋμενο εννοουσα οτι με ξεσηκωσατε πρωι-πρωι και εχω και εγω μαγειρεμα!!απ πα πα πα!δεν ξαναμιλαω η αγκιναροκαψοραχη!!!θα περασω στην σιωπηλη διαμαρτυρια!!!!!! χα χα χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σας από την βροχερή και κρύα Άνδρο.
    Σήμερα το πρωί που κατέβαινα στην Αγορά δεν υπήρχε ψυχή. Τα πάρκινγκ άδεια. Βρήκα και παρκάρισα αμέσως. Που πήγαν όλοι; Χτες το βράδυ είχε κόσμο, σήμερα όλοι κοιμούνται.
    Οι Λειβαδιανοί μικροί και μεγάλοι χτες ξεσαλώσανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να δω πόσο θα αντέξεις την σιωπηλή διαμαρτυρία, Καψοράχη;
    Την Καλημέρα μου στην μαμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καψοράχη μίλα γιατί η κατάθλιψη είνα προ των πυλών.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λωνίδη καλημέρα δουλεύεις και σήμερα?
    αχ να ήμουν στον πλάτανο και άς ήταν και άδειος μάλλον στα σκαλάκια θα ήμουν!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άστα Πασταφλώρα μου κάθε Κυριακή δουλεύω. Τι να κάνω; Και χτες δούλευα.
    Ψιχαλίζει σήμερα και έχει και κρύο, οπότε δεν είναι για Πλάτανο. Για Σκαλάκια είναι όμως.
    Και εγώ ψηφίζω Σκαλάκια.
    Σκαλάκια two points.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σωστααααααααά!
    έχεις απόλυτο δίκιο!
    κουτρουλό βοήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μεσημέρι σε όλους και σε όλες.
    Σχολάω και την κάνω σιγά σιγά.
    Φιλάκια πολλά.
    Αύριο πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΓΚΙΝΑΡΑ ΤΟΥΡΣΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ... ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. kΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ??ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΑΓΓΙΝΑΡΕΣ ΜΠΑΡΜΠΑΣΤΑΘΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΓΚΙΝΑΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΓΙΝΑΡΑ,ΑΤΙΜΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΡΕΖΙΛΗ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. kalimera se olous

    kapsoraxi min klegese sifono mazisou . afti oi aserniki then lanoun spitikes doulies omos ego simera kiriakatiko exo vali bros kiolas tis douliesmou

    to nero sto kazani zestenete
    prepi na plino rouxa
    prepi na aploso
    prepi na sideroso
    na kano to spiti
    na magirepso
    na plino piata

    paoi oi meramou kai avrio yia doulia se katalaveno esi exis tetion andra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. boul klise to ksipnitiri proi proi akane KOUKOU KOUKOU KOUKOU xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγω δεν πηγα ακομα για υπνο Δημητρη.Μολις φαγαμε την μακαροναδα και περιμενουμε να χωνεψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χαιρετω την Αμερικα! γεια και σε ολους τους αλλους!
    μολις γυρισα απο Χρυσανθη-Ηλια! εχετε ολοι χαιρετισματα και Δημητρη ειδικα στον μπαμπα σου!
    παω για μικρη σιεστα και θα τα πουμε το βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. asistati pes tou gogothaki tha ton paro tilefono se ligo

    pao na fero ton pateramou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. asistati makaronada AA bravo to kaliteromou fagito oi aginares molis tis eida sinefiase oi mera yiax yiax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΣΤΕΙΛΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΝΑΡΠΑΣΤΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!ΕΔΩ. ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΩΝ/ΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΗΡΘΑ!!!! ΗΡΘΑ!!! ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!
    ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΑΣΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ.ΕΝΤΕΛΕΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ, ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ ΤΩΡΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!


    ΥΓ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΕΙΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΣΠΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΖΑΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!! ΧΙ! ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΧΤΕΣ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ .ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΡΝΑΩ ΜΙΑ ΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ.
    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
    ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΞΕΖΟΥΜΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΒΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ,ΘΑ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΘΑ ΞΕΚΛΕΒΕΙΣ ΧΡΟΝΟ.ΕΙΝΑΙ ΞΕΜΥΑΛΙΣΜΑ ΤΟ ΑΤΙΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑ-ΖΑ-ΝΑ-ΚΙ!ΚΑ-ΖΑ-ΝΑ-ΚΙ!ΚΑ-ΖΑ-ΝΑ-ΚΙ!

    ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!!!
    επιτελους τωρα θα γκαριζουμε το βραδυ και θα ακους!!!!!θα σε αφηνουμε μετα να υποδεχεσαι και το Αμερικα!βαρδιες θα κανεις!!!!σκοπειες! και σφουγγαρισμα στη σαλα!!!!

    ΥΓ. θερινο σκι?ΘΕΡΙΝΟ ΣΚΙ?????
    (να σε δω ισα κατω τον τουρλιτι κι ας πεθανω!)
    απο τα υπολοιπα το ακορντεον μου αρεσει ιδιαιτερα!ερχεται και κριση ποτε δεν ξερεις τι γινεται!
    φιλια και καλωσορισες! ΥΕS!YES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΘΕΡΙΝΟ ΣΚΙ;;
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ;; ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!! ΧΙ! ΧΙ! (ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΜΕΤΟΧΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ..... ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. kalispera se olous

    allodapi tha kitakso na vro kanenan sa kai mena xaxaxa

    o paterasmou eine edo stelni se olous xeretismata kai sas fxaristi olous

    kapsoraxi kai ta dikamas stous gonisou

    voula kalosorises se kernao ena amigdaloto liga minane

    paidia sas afino yiati exo doulies ekso na kano

    kalinixtasas kai na eiste oli kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άντε Βούλα επιτέλους!
    Καλώς (ξανά)ήρθες!
    Να μάθεις και στην μητέρα να γράφει.
    Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βουλα άλλαξε και την φωτο; μωρέ μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΖΑΜΑΝΙΑ ΒΡΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΙΛ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλησπερα σας!
    γιατρε μου και αφεντικουλη τα σεβη μου!
    κουτρουλοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

    καζανακι οχι να αρχισουμε τις μαρτυριες εδω μεσα ετσιιιιιι!!!!!
    εχουμε και ενα προφιλ διαολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ!!
    ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε φιλενάδα κάνεις πατινάζ σε πάγο; Μπράβο! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ?ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΥ ΑΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΤΙΝΑΖ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλα πες τα!
    και εγω θα ερθω αυριο να φαω!!!να δω ΤΙ θα μαγειρεψεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ANTE ΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ...
    ΚΟΡΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ?????ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μαζευει υλικο για τα κλυσματα! ετσι γιατρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ!!!!!!ΦΑΟΥΔΙΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. και εγω δεν εχω καταφερει τις δικες μου να γραψουν(faudoμαμα και αντιπροεδρο) το γινατι τους μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΝΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΦΑΣ ΣΤΗΝΝ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. γιατρε μου σε κουρασανε?

    αφεντικο! το τελειωσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. και σε σενα κουτρουλο μου!!! μονο ετσι θα φαω σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλησπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεερα!
    βουλα βουλα βουλα βουλα!!!!
    ήρθα και εγώ
    καψοράχη μιλάς τώρα έ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δυσκολος ο ασθενης??? δεν καθοτανε?

    επρεπε να με φωναξεις....κατι θα εκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΒΡΕ ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΦΛΩ! ναι μιλαω! δεν ειμαι για σιωπηλες διαμαρτυριες εγω!αλλα να με παρεξηγησετε ετσι ρε κοριτσια!
    προσεβληθειν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. βουλα και πατινάζ και σκιιιιι!!!!!!
    καλορίζικο δεν σε είπα!και καλό σερφάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αφεντικοοοοοοο!!!!!
    το τελειωσα ειπα!
    ειμαι η καψοραχη και μολις τελειωσα! χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ!!!!!
    ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ!!!!!
    ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΞΑ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ???
    ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ LAPTOPI ...
    AAAA!!!!!!!AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. φωναζα? επιτηδες το εκανα να ξυπνησω τους Αμερικανους!!!ο Δημητρης εχει πεσει σε κωμα απο το ζαχαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ναι και απο το φόβο μου δεν εκανα και δουλειές είδες τι έπαθα κουτρουλό μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καταλαβα κουτρουλοκαζανακι οτι σε αυτην την ζωη...πρεπει να μιλας ψυθιρισταααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΟΧΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ...ΚΑΙ ΑΣ ΤΡΟΜΑΞΕΙ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φλω!ασε τα κολπα!που θα μου πεις οτι δεν εκανες δουλειες απο την τρομαρα!
    ποιος ειμαι πια!!!!!ο Εθνικαρας?


    γιατρε μην κλαις!θα θου παρω εγω καινουργιο laptopi!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΟΡΙΝΑ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ναι ναι τρομαξα σου λεω και μετα εκανα μια καφεδια τεραστια για να ξετρομάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΚΑΖΑΝΑΚΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΙΤΣΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. και εγω δεν μιλουσα μεχρι το μεσημερι απο την πικα μου!
    (η χαρα του γοητα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. δεν γύριζα όλη μέρα απλά ήξερα ότι έχετε πολύ δουλεια και δεν σας ενόχλησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Η ΒΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΤΣΑ ΜΑΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΤΣΑ ΕΙΠΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καψοράχη δεν μίλαγες και στον γόητα γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. εδω αφεντικουλι! το τελειωσα σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΛΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΤΡΟΜΑΖΟΝΤΑΙ!!
    ΦΛΩ ΚΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΟΡΙΝΑ,ΕΕΕΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ναι δεν μιλαγα ΚΑΙ στον γοητα! τοσο που εχα συγχυστει!

    το καζανακι θειτσα του γοητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Το ακουσα Καψοραχη, τι να κάνω να σου δώσω τα Απαντα του Β. Ουγκω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. βούλα είπες τις κοντές...κοντές
    καλασου!
    καψοράχη μίλα πες κάτι μας λένε κοντές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Φλω! η θειτσα σου και καζανακι μου μας λεει κοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΔΙΧΑΣΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΕΓΩ ΠΟΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΕΙΑ ΕΝΤΕΛΕΙ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ?
    ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΟ?{ΜΙΑ-ΜΙΑ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ}...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. δεν θα με ρωτησεις κεντρικη ιδεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. να σου πω την λεει και ο γοητας θείτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΒΟΥΛΑ ΘΕΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΙΑΝΟΥ?ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΕΓΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΛΕ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ
    ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. κουτρουλό σε αυτά να ρωτάς εμένα!
    και δεν....βαράω κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!{ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΖΗ?????}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΛΕΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΜ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ρε Βουλα το κουτί γραφει οτι ειναι ασυρματο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. παιδια...μπερδεψα τον γοητα με τον φατσα πιο πανω!!! Παναγια μου ευτυχως που δεν διαβαζει!!!!!!
    ηθελα να πω "το καζανακι θειτσα του φατσα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Α ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΛΕΣ ΝΑ ΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΡΕ ΒΟΥΛΑ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΜΗ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. εχω χασει την μπαλα τελειως......

    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΥΡΜΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΧΙ!ΧΙ! ΧΙ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΣΑΙ!!! ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΩ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΕΛΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΝΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΝΑΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ...
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. καζανακι!!!!!σε αλλη ζωη σε λεγανε Αρτεμη Ματσα?????εεεεε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΑΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Ε? ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΕΓΩ... ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΛΩ "ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ" ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. συνδεσανε τα ψιψιψινια με τα κοκοκοψαρα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΤΑ ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ ΤΑ ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Εγω την επομενη συνθεση θα την πληρώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. εννοουσε σιγουρα αυτο που λεμε..."της θειας σου" χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ,ΑΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΝΘΕΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΜΠΑ ΣΟΝΑΤΑ ΘΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. το boulboulaki νεος συνθετης! σε στιχους του Φοιβου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΜΑ ΒΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΧΟΥΣ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΜΠΡΑΒΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Συρμα!το αφεντικουλι τα πηρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Κάποιος-α να πιάσει τη μπάλα να την φέρει στο γήπεδο.
    Πάλι χάθηκε! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. του δικού σου του φοίβου?
    γράφει και στίχους το παιδί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ο Δημητρης θα πάρει ασπιρίνες για να διαβασει όλα αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. καψοράχη έλα να μετηθούμε για μας λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Φλω! σε στελνουν να πιασεις την μπαλα! αντε παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΜΠΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΡΑΚΙ?
    ΑΣ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Τις ασπιρινες θα τις βαλει μεσα στα αμυγδαλωτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. μάλλον το κουτι με τα αμυγδαλωτά θα πάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Κουτρουλό κουρουμπελο εχεις κανει τη Βουλα με τοσα ρακιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. οχι τιποτα αλλο αλλα Ο Δημητρης θα νομιζει οτι δεν καταλαβαινει απο την ανοδο του ζακχαρου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. διοτι Φλω παιδι μου ειμαι παλιοσειρα και σε ψαρωνω! οριστε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ναι η αλήθεια είναι ότι και εμένα με προκαλούσε ενω η κυρία με τα κοκκινα αλλο πράγμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΚΑΙ ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΕΖΕ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΣΤΑΜΝΑΓΚΑΘΙ ΜΙΑ ΒΡΟΥΒΑ ΤΙΠΟΤΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΟΥΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!! ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΘΕΟΣΚΕΠΑΣΤΗ ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΡΥΟ. ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΘΕΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. γεια σου Ευτυχία, και του χρόνου. Μπραβο που μας λες τα νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ!!!
    ΚΟΡΙΝΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΖΕ,ΑΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Φλω ποια κυρια με τα κοκκινα?

    γεια σου Ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΕ ,ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΓΑΝΙΖΩ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΚΑΜΙΑ ΒΡΟΥΒΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. οκ! καταλαβα! ακυρο το προηγουμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΠΟΔΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ξερετε ποια ειναι η μαυρη βρουβα? το ειδε ο Φ στην λαϊκη αλλα δεν καταλαβε τι ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΜΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΘΥΜΙΖΕΙΣ,ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΙΝΑΙ Η ... ΜΑΥΡΗ ΒΡΟΥΒΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. η γυναικάρα με τα κόκκινα εκεί δεξιά στο κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ειμαι η μαυρη βρουβα, γιατι αυριο ειναι δευτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Η ΑΛΛΩΣ ΜΑΥΡΟΒΡΟΥΒΡΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ειμαι χαμηλα και εβλεπα μονο το παπουτσι καταλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. εγώ ξέρω μόνο αυτές που μου έχει δείξει η βούλα με τα κίτρινα λουλουδάκια πάνω και ξέρω ότι τα λουλουδάκια δεν τρώγονται
    καλησπέρα ευτύχία και του χρόνου
    η κππ που είναι καλέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. αααααα!!!!!τωρα καταλαβα η μαυροκαψοραχη!
    καζανακι αποκοιμηθηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Μιλουσα με τη μαμα μου και σας εχασα... τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. η Βρουβα-Ομπαμα! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ...
    ΑΡΑΠΙΝΕΣ ΒΡΟΥΒΕΣ ΕΡΩΤΙΑΡΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΜΑΥΡΕΣ ΒΡΟΥΒΕΣ ,ΑΣΠΡΕΣ ΒΡΟΥΒΕΣ ΟΛΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. καψοράχη θα μας πεις τι είναι η μαύρη βρούβα η θα μείνω με την απορία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΒΟΥΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ... ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΩΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΒΡΟΥΒΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΦΛΩ! εγω ρωτησα παιδι μου!πως να σου απαντησω?
    τεςπα!κανεις δεν ξερει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. βουλλλλλλλλλααααααααα!!!!!!!!!!
    μηπως παίρνει το βραδυνό της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ρε καζανακιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!
    λες να αποκοιμηθηκε πανω στο laptopi το καινουργιο?
    μηπως εχει πεσει απο κατω και ψαχνει το συρμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή