Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Συνέντευξη του Παντελή Βούλγαρη στο monopoli gr

Έχω μια αγάπη για την Άνδρο και γενικότερα γι’ αυτό τον τόπο, τον ελλαδικό. Λατρεύω την Ελλάδα και μου αρέσει. Δεν θα έφευγα με τίποτα, παρότι είχα τις ευκαιρίες να φύγω. Ο γαλάζιος ουρανός που μας σκεπάζει είναι ασύλληπτος και δωρεάν. Σπάει από κάτι  μοναχικά συννεφάκια που εγώ ονομάζω «τα ταξί του ουρανού». Γυρίστε να τα δείτε, βγαίνουν σε μικρές διαστάσεις, χωράνε το πολύ δύο άτομα. Είναι τα ταξί του ουρανού γιατί πάνω τους ταξιδεύουν οι φίλοι μου· φίλοι που έχουν φύγει και τώρα κάνουν ουράνιες βόλτες… Που λέτε, δουλεύοντας στο Φίνο, από τα 19 μου χρόνια, ταξίδεψα παντού στην Ελλάδα. ‘Οσα μέρη είδα, μπήκαν στην καρδιά μου. Ο πλούτος των τόπων, της Ιστορίας, των ανθρώπων είναι ασύλληπτος – και τον έχουμε σε αυτή τη χώρα. Αν είμαστε τυχεροί και το καταλάβουμε νωρίς, ακόμα καλύτερα. 

Διαβάστε εδώ περισσότερα: monopoli.gr/pantelis-voulgaris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου