Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Palestine Blues... στην αυλή

Την ερχόμενη Πέμπτη 26 Αυγούστου στις 20.45' στην αυλή του Κινηματοθεάτρου Χώρας, θα προβάλουμε τελικά το βραβευμένο ντοκυμαντέρ της Αθηνάς - Ραχήλ Τσαγκάρη Palestine Blues, το οποίο ευγενικά παραχωρήθηκε στην Κινηματογραφική Λέσχη από την ίδια, παραγωγό, φωτογράφο και μοντέρ του ντοκυμαντέρ και αναφέρεται στην επίδραση της δημιουργίας του ισραηλινού Τείχους και της επέκτασης των Ισραηλινών αποίκων στις παλαιστινιακές κοινότητες της Δυτικής Όχθης και της Λωρίδας της Γάζας. Κοντά μας τη βραδυά αυτή θα έχουμε τον Βαγγέλη Πισσία, που συνδέεται χρόνια με την Άνδρο και θα μοιραστεί μαζί μας τις προσπάθειες του φορέα Ένα καράβι για τη Γάζα, καθώς και την οδυνηρή εμπειρία του στα πλαίσια της τελευταίας αποστολής ανθρωπιστικού υλικού στη λωρίδα της Γάζας, αποστολή που έλαβε διεθνείς πολιτικές διαστάσεις με το θάνατο Τούρκων ακτιβιστών αλλά και τη σύλληψη εκατοντάδων από πολλές άλλες χώρες. βλ. εδώ. Το ντοκυμαντέρ διαρκεί 80 και η γλώσσα του είναι αγγλικά και αραβικά. Θα υπάρχουν κατά τη διάρκεια χρήσης της αραβικής γλώσσας ταυτόχρονα ελληνικοί και αγγλικοί υπότιτλοι και ελληνικοί κατά τη διάρκεια χρήσης της αγγλικής γλώσσας. Περισσότερες πληροφορίες για την ταινία στην ιστοσελίδα μας εδώ Ενημερώστε γνωστούς και φίλους και ... σας περιμένουμε!

71 σχόλια:

  1. Καλημέρα σ΄όλους.
    Καψοραχούλα πως πάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με τα τεσσερα Τζιβ....σταθερα χαλια! θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο που με την βοηθεια της γυναικας που εχω παρει εσωτερικη και με την συμπαρασταση των παιδιων μου καταφερα και πηγα διακοπες και ξεκουραστηκα γιατι ο χειμωνας δεν θα παλευοταν με τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια.
    Δύσκολες καταστάσεις.
    Υπομονή και κουράγιο.
    Μόνο λόγια για κάποιον που δε ζεί τις καταστάσεις..........
    Υπομονή .
    Φιλιά πολλά σας έχω στη καρδιά μου και στη σκέψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ BLOGOΑΙΔΑΚΙΑ ....
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ....

    http://www.youtube.com/watch?v=nFhd1Kz96mo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θες γιατρε να ανεβουμε στην στεγη να κανουμε ουυυυυυυυυυυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑΙ ΝΑΙ ΘΕΛΩ .... ΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλετε να έρθετε στην δική μου ταράτσα να κάνουμε όλες μαζί Αουουου;
    Θα έχω παγωμένες μπύρες, κρασί και σαντουϊτσάκια με σολωμό. Να σας περιμένω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ .... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ .... ΣΟΛΟΜΟ Ε? .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά αφου με φτυνετε στα όμορφα μου μούτρα θα πάω στην Ακρόπολη! Καλά σας! Αμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΞΗΡΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ .... Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ TRES BANALE .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΟΥΝΙΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η Ακρόπολη... χμ... πιο κάτω όμως έχει κάτι σουβλάκια μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ? .... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ εδω βάζουν αντιηλιακό!
    Μήπως να τους πω με τρόπο πως δεν θα πάνε για μπάνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΤΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν αντέχουν την λάμψη σου αφεντικούλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α ΚΑΛΟ ... ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ...

    http://www.inews.gr/88/panselinos-me-kleisti-tin-akropoli-kai-to-sounio.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μωρε θα μου μείνει και ο σολωμός! Μια χαρά! Ασε που αύριο πρεπει να είμαι φρέσκια για τον γάμο!

    http://www.apogevmatini.gr/?p=91338

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τελικα μου εκαναν καλο αυτες οι διακοπες...ισως επειδη απολαμβανα την καθε μερα σαν τελευταια αφου δεν ηξερα την αλλη μερα αν θα ημουν εκει!
    γινονται τερατα γυρω μου και ακουω ΤΙΣ μαλ..ιες και μενω ηρεμη...τους κοιτω με το βλεμμα της γελαδας στο λειβαδι και χαμογελω...πριν απο λιγο με ρωτησε συναδελφος τι στο διαολο καπνισα στο νησι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 11:59 5/8/2010 παλιο το αρθρο, ασε τις πλάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://camerastyloonline.wordpress.com/2010/08/23/akropolis-kai-sounio-kai-oloi-oi-arxaiologikoi-xoroi-anoixtoi-stis-24-8-2010/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Του Νικολαου του σκέτου, αυτουνού που δεν έχει επίθετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΓΑΜΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ααα! τον Γλιξκουρκ λες!
    ωραια....να το πω στον Φ να σιδερωσει το σμοκιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οπως και να τον πείς το ίδιο παραμένει,ανώνυμος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α Ο ΦΑΤΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΣΜΟΚΙΝ ΤΟ ΠΟΥΡΟ ΨΑΧΝΕΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλεσμένοι είναι όσων τα επίθετα έχουν κάτι παλιό, αριστοκρατικό... π.χ. Βούλγαρη

    χε, χε, χε ράστα Καψοράχη ράστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μη του βάλεις παπιγιόν δεν ειναι στη μόδα...ανοικτό το πουκάμισο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. α ωραια....θα παει στον γαμο ο Φατσας και ο Φωτης αλα μπρατσετα με τα σμοκιν τους!
    ...να στειλω και τον Τζοϊ να φαει τον πεθερουλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α ΟΚ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ .... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΦΑΤΣΑ ΒΓΑΛΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΠΙΓΙΟΝ .... ΦΑΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ρασταααα αφεντικο! αριστοκρατικοαφεντικουλι μου μου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. .....της αριστοκρατικης και γενναιας οικογενειας των Βουλγαρεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βουλγαρη vs Βουλγαροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ανωνυμε εννοεις τους ...Μπαοκτζηδες? χι χι!
    αφεντικοοοοοο!!! εχεις εχτρα με τους Μπαοκτζηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟ " ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ " ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΣΙΓΑ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΠΙΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ;
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ (ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΜΠΑΟΚΤΖΗΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γ εσυ εισαι ο Β ανωνυμος?
    μπερδευτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ Β ΕΙΜΑΙ Ο Γ. ΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ωραια...τωρα συνεννοηθηκαμε....
    Γ αμα ερθεις Αθηνα να με βρεις να σου κανω μαθημα πως θα βαζεις ονομα....δεν θα σου παρω πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. γεια σου Καψοράχη με τις ατάκες σου! Πάω να δουλέψω λίγο, λίγο όχι πολύ... μη σπάσω και κανένα νύχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΑΙ ΚΥΡΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_905.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ....
    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_7592.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. HEEEEEEEELP

    HEEEEEEEEEEEELP

    HEEEEEEEEEEEEEEEEELP

    KAPSORAXI bale kamia foni esi pou eisai pio agria pas kapia psixi edo na mafisi na mbo sto spoiti.

    oxi tipota erxete XIMONAS.

    naste oloi kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΝΑ ΤΗΣ ΒΑΛΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:

    http://www.youtube.com/watch?v=GV0A-pQaay4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΝΩΜΗ, ΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:

    http://www.youtube.com/watch?v=WNNw3XdJ6yc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. τι της εκανες βρε παιδακι μου και εσυ?...
    αντε...να κανουμε μια προσπαθεια ....



    Κυρα Δημητραινα
    αφηστε καλε το παληκαρι με τους κοιλιακους φετες να μπει στο σπιτι!
    θα σας γκαγκανιασει στο αποθηκακι και μετα να δειτε εξοδα στους γιατρους!
    τι να κανουμε...ειναι ομορφοπαιδο και τον κυνηγουν τα βρωμοκοριτσα,η τσουλαρια...θελω ανωτεροτητα απο εσας...και λιγη συμπονοια....τι να κανουμε...ειναι μικρα και αθωα τα αρσενικα....και χαζα συναμα....
    δειξτε την ευρητητα της ψυχης σας!
    με αγαπη
    Καψοραχη



    ειδες βρε τι κανω για εσενα?κοιτα να εισαι καλος γιατι θα της πω να σε αφαλοκοψει την αλλη φορα!
    αντε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ...η καλυτερα να σε στειλει στο Βελγιο ανθρακωρυχο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. http://udemand.blogspot.com/

    Πρέβελη, πριν και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. bre kapsoraxi, eipa na balis fones oxi kalopiasimata.

    pao xamenos kai mesena


    tha prospathiso alou yia voithia

    thanks for nothing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. yiasou boul

    efxome na perases orea sto xorio

    ego filakismenos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. paidia ksexasa na sas po kati oreo

    2 spoitia para pano ap to dikomou to savato to vradi mbike kleftis stin apothiki kai eklepse to {quad}pos den eirthe stin dikiamou apothiki, fenete ton tromaksan ta roxalitiamou xa xa
    as erthi kimame me to ftiari agalia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. anonime oi KAPSORAXI eipai oti emis ta asernika eimaste XAZA.

    ego pareksigithika esi??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΑΖΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή