Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Ωραία που 'ναι την Αυγή


Αποχαιρετούμε σήμερα τον Αύγουστο του 2010. Το καλοκαίρι με τις χαρές και τις λύπες του μας εγκαταλείπει. Σαν νότα αισιοδοξίας διάλεξα αυτή την φωτογραφία της ανατολής του ηλίου και το υπέροχο τραγούδι με την Κονιτοπούλου. Να είμαστε καλά! Και του χρόνου πάλι εδώ! Στις θάλασσες που αγαπάμε... γέλια δίπλα στο κύμα, υποσχέσεις, καρπούζια, φωνές, ο ήλιος να καίει, τ' αγέρι να φυσά τα πανιά της φαντασίας μας, να φτάχνει και να χαλά τις ζωές μας, να σκορπίζει τα όνειρα μας...
Φωτογραφία: Γιώργος Λαλαίος
Ωραία που ναι την Αυγή - Ειρήνη Κονιτοπούλου

40 σχόλια:

  1. καθε καλοκαιρι τετοια εποχη παντα ημουν μελαγχολικη.....σε μια εποχη ομως δυσκολη σε κοινωνικο αλλα και σε προσωπικο επιπεδο επιτελους συνειδητοποιησα κατι...οτι η καθε μερα ειναι δωρο...και ετσι πρεπει να την αντιμετωπιζουμε....και η καθε εποχη ειναι επισης δωρο...ας ξετυλιξουμε λοιπον το φθινοπωρινο μας δωρο και ας ευχηθουμε ολοι να πορευομαστε γεροι,ηρεμα και αγαπημενα...σε μιαν απλη,γλυκεια,ηρεμη καθημερινοτητα!

    καλη μερα και καλη συνεχεια blogοπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ.
    ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ... ΛΙΓΗ ΤΡΕΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από όλα αυτά που είπε η boul-boul κρατάω μόνο τα καρπούζια.
    Για μένα δεν ήταν ένα ευχάριστο καλοκαίρι,αλλά όπως λέει η Καψοράχη πάμε για το πακέτο του Φθινοπώρου και βλέπουμε...
    Η Δύναμη μαζί μας!
    Ααααααα,καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω την άδεια να... κλέψω τη φωτογραφία!!! Τόσα χρόνια η άχρηστη δεν αξιώνομαι να ξυπνήσω ένα πρωινό και να τραβήξω την ανατολή!!! Ντροπή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε...χμ... στην πρώτη πρόταση πάει ερωτηματικό, όχι θαυμαστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΟΜΩΣ ΠΑΕΙ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως την την περδικα!
    ΦΥΣΙΚΕΝΙΑ απο που βγαινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σορυ....μπηκα και ειδα...ακυρη η ερωτηση..
    μενει το καλωσορισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΓΗ ΚΑΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΔΕΝ ΛΕΩ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΔΙΑ.
    Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΜΟΥ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ,ΗΡΕΜΟΣ, ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΟΡΤΑ.... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΥΤΑ!!! ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καψοράχη

    Ε, αφού είδες... Οk! όλα καλά! με βγάζεις απ' τον κόπο!
    Έρχομαι καμιά φορά από παλιά αλλά άλλαξα νικ!

    Καλημέρα κι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΙΝΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SORRY ΛΑΘΟΣ,ΦΥΣΙΚΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλέ σας μερσώ!!!

    Το θυμάται καμιά εκείνο το melv@ki? Εγώ είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίνα, αρχικά φυσικίνα σκεφτόμουν. Αλλά ήταν πολύ... τεχνοκρατικό. Ενώ το φυσικένια έρχεται πιο... νεραϊδέ!!!

    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΕΟ NIK EINAI ΠΙΟ ΚΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΣΕ ΕΛΕΓΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπα, το φυσικού μου θυμίζει ένα φυσικό που είχαμε και τον φωνάζαμε... δρακουμέλ!! Άστα καλύτερα! Εγώ καλέ δεν είμαι άγρια!

    φχαριστώ! χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ΤΟΥ ΕΜΟΙΑΖΕ ΚΙΟΛΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολλα εκαμα στην ζωη μου -διατι να το κρυψομεν αλλωστε- αλλα μαθηματικος δεν ενθυμουμαι να υπηρξα ποτε φιλη μου Κορινα.

    Κ.Μητσοτακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε, Κωστάκη, μπας και υπήρξες ποτέ φυσικός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς την νεραϊδούλα μας!
    Πάντα με φόβιζε η Φυσική.
    Καλώς ήρθες Ντικιμπελ!




    ΄Εχεις ρίζες από Λειβάδια;΄Ανδρο; ή είσαι από τους γοητευμένους του Κυκλαδίτικου νησιού μας;
    Κουτρουλό τα φοντάν γρήγορα έχουμε μουσαφίρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΣΚΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ 0+0=14, ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΦΙΛΗ ΣΟΥ????????????
    ΠΑΝΑ'Ι'Α ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ... ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΦΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ?ΚΑΤΙ ΒΑΛΣΑΜΩΜΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΡ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΑΣΕ ΜΗ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τζιβαεράκι,
    Άνδρο μένω. Χώρα. Και αν έχεις κανένα παιδάκι στο Γυμνάσιο, πες του να μη φοβάται τη φυσική και τη χημεία. Η κυρία Δήμητρα τα αγαπάει τα παιδιά. Όλα τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλέ, φοντάν βαλσαμωμένα κατανάλωνα στην κατοχή! Κι επέζησα!
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να σας στειλω εγω κανενα ντολμαδάκι απο τα ωραια της Μαρικας μου.

    Κ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σαν τις αυξήσεις στις συντάξεις θα είναι και τα ντολμαδάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δε χρειάζεται Φυσικένια να ξυπνήσεις για να δεις την Ανατολή ,μπορείς να επιλέξεις τότε να πας για ύπνο είναι πιο ωραίο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι, και μετά από μία ώρα θα ξυπνάνε τα παιδάκια μου και θα θέλουν πρωινό κι εγώ θα κουτουλάω τον τοίχο!
    βάι βάι...

    Αυτό το καλοκαίρι βεβαίως βεβαίως, το έκανα και αυτό! Και το πιθανότερο είναι πως θα το ξανακάνω!

    αλλά με τα σαγόνια του καρχαρία απ' την αυπνία, μη μου ζητάτε να τραβάω και φωτό! χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θυμαμαι ειχαμε μια φυσικου στο νησι οταν ημουν μαθητρια (τον καιρο της λασπης!)και μια μερα εσκασε μυτη με ενα κουνελακι..(μας εκανε και ανθρωπολογια) στην αρχη αρχισαμε του γουτσι-γουτσι με το κουνελακι μεχρι που η μανταμ η ψυχανωμαλη εβγαλε ενα μπαμπακι ποτισμενο με αιθερα το κοιμησε και μετα προχωρησε σε κανονικη ανατομια με νυστερι...εγω οταν ξαναδα τον κοσμο ημουν ξαπλα στην αυλη διοτι ειχα λιποθυμισει και φυσικα για καιρο πεταγομουν στον υπνο μου...εκεινο που μου κανει εντυπωση μετα απο τοοοοσο καιρο ειναι οτι κανενας γονιος και κανενας δασκαλος εκεινη την εποχη δεν διαμαρτυρηθηκε να την κλεισουν μεσα την κυρια...τωρα θα τα καναλια θα την ειχαν κανει βουκινο και φυσικα θα ειχε προβλημα με την δουλεια της (και πολυ σωστα!)
    θα θυμηθω το ονομα και θα σας το πω...ελπιζω να ζει και ο Θεουλης να της το φυλαξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Καψοράχη

    ?????????????????????????????

    Δεν είμαστε καλά! Για την κυρία μιλάω και για τους γονείς!
    Μα καθόλου καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καψοράχη ,δεν θέλω ούτε να το σκέφομαι.
    Ο δικός μας Φυσικός ήταν πιο light,έβγαζε απο το ανοικτό πουκάμισο (απο το στηθος του στο μέρος της καρδιάς που λέει και ο Πάριος) γιασεμιά και τα έτρωγε.Εάν δε με πιστεύετε ρωτήστε και την Ασύστατη ......και την Γιαδικιάρογλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. νομιζω Παπανικα την ελεγαν και ηταν παντρεμενη με μαθηματικο...ισως οι πιο παλιοι να την θυμουνται...

    Φυσικενια μου...ακομα και σημερα το πιστευεις οτι το βλεπω στον υπνο μου?κι ομως.....εκεινη την εποχη σε ολους φανηκε φυσιολογικο...μαλιστα εμαθα οτι σε αλλη ταξη ανοιξε και βατραχι!

    ρε ....πως και δεν την ψωνισαμε με δαυτην??? οσο το θυμαμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τζιβ...μπορει να τον ξερω και εγω...αλλος βαρεμενος...

    καλα μαγνητη για τρελους ειχαμε τοτε? λες αυτο να φταιει που εχουμε ολοι την δοση μας? χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά, θα το είχε το βίτσιο με την ανατομία, θα είχε και τη σχετικη ψυχασθένεια... ευτυχώς εγώ δεν είχα κανέναν τέτοιον... κουλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. http://www.youtube.com/watch?v=nx9A_ofa39g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ βρε Ανώνυμε, αχ... μέσα στο μυαλό μου είσαι... φεύγει το καλοκαίρι, μαζί με τον Ελύτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να είμαστε καλά να το ξαναυποδεχτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή