Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Απλά φαγάκια της στιγμής


Η Κου πε πε μας στέλνει ένα απλό φαγάκι που το φωτογράφησε super! Μας λέει τραγουδιστά τη συνταγή: "φιογκάκια, τόνος, μαγιονέζα light και λίγο ελαιόλαδο, κολοκυθάκια ωμά σε λεπτές λωρίδες αλλά και βραστά σε κύβους. Το ίδιο και για τα καρότα (με λίγο ξύδι, μη μαυρίσουν), ότι άλλο θέλετε... ντοματάκια, ελιές, πιπεριές, κρεμμυδάκι, ακόμη και με φακές!!!
Τρώγονται παγωμένα... ακόμη και στη κούπα του καφέ, μια μπουκιά για την καρδιά"
Η Κου πε πε λοιπόν μας προτείνει ένα εύκολο, φαγητό... γουστόζικα σερβιρισμένο! Με τρόπο λιτό η καθημερινή συνήθεια αποκτά άλλη όψη και το "φαγάκι" γίνεται γεύμα ακριβού εστιατορίου.

63 σχόλια:

  1. Πιάσε ένα φλιτζάνι και για μένα,παρακαλώ...
    Πολύ καλό φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΦΑΓΗΤΑ, ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΛΥΚΑ...ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική ταινία αυτή τη στιγμή στο star
    Πεθερικά της συμφοράς Meet the Fockers
    Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ντάστιν Χόφμαν
    Μπάρμπαρα Στρέιζαντ. Ουαου! Το βλεπω ναρκωμένη από τον κάματο της μέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εμένα μου αρέσει πολύ...τι να πεις για Ντε Νίρο και Χόφμαν...τέλειος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά αυτόν τον μικρό που τον πέτυχαν ίδιο....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα έτοιμα για τις εξορύξεις
    στο Αιγαίο
    http://www.i-reportergr.com/2010/07/blog-post_5250.html

    Μωρε καλα λέω οτι πολύ καλό οικόπεδο μας δόθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Speechless ξε-speechless... μυρίζει πετρέλαιο! Δεν θυμάσαι οταν καθόμαστε στο δρόμο που κάτι μυρίζει και δεν ξέρουμε τι. Αυτό είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχα,ναι καλέ και σπάγαμε το κεφάλι μας...!!!!
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΗΤΑΝ ΞΗΡΑ (ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΖΟΥΓΚΛΑ)..ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ;
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το περίεργο δεν ειναι αυτό, το περίεργο είναι να το αντλήσουμε εμείς...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωστό Γ. Πάντως το ξέραμε χρόνια τώρα πως ο καβγάς δεν γινονταν για τα ψάρια του Αιγαίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ, ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕ ΕΙΔΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμεςι Κουτρουλό είμαστε χρωμένοι, πάμε για πτώχευση, χρωστάμε τα πάντα. Εμεις δεν μπορούμε! Αλλά μπορούν άλλοι...
    Βρε Κούγκι θα το κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ... και οι κουτσομούρες! Μπουρλότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόλις θυμήθηκα τον προ-προ-προ παππού μου τον μπουρλοτιέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάω να ξαπλώσω, αλλά μπουρλότα αύριο. Καληνύχτα blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωρε με έπιασε το τουρκολιναρδέικο!
    (σωστά Γαρουφαλιά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. http://www.youtube.com/watch?v=NZedVNhTO9s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καληνύχτα κουτρουλό καληνύχτα boul καληνύχτα κορίνα καληνύχτα καψοράχη καληνύχτα Γ.
    καλημέρα μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα
    Βρε Φλω νυχτοπούλι είσαι; ή μήπως χθες λόγω γιορτής έκανες πάρτυ;

    Σήμερα δεν απεργούν οι συγκοινωνίες! Μέγκλα! Θα πάω σφαίρα στη δουλειά. Σήμερα έχει μουντιάλ, σήμερα κάνει ωραία ζέστη, σήμερα είναι η μεγάλη, η τεράστια, η άγια Παρασκευή.

    Σαν σήμερα πριν 34 χρόνια πέθανε ο νονός μου. Όπου αλλού να ήταν το μυαλό μου όλα αυτά τα χρόνια, ποτέ μου δεν το ξέχασα. Οι άνθρωποι "σβήνουν" όταν οι ζωντανοί τους ξεχνούν. Ολοι αφήνουμε το αποτύπωμα μας σε τούτο τον κόσμο και μένει ατόφιο για πολύ καιρό, ώσπου ναρθει ο αέρας και η σκόνη να το σκεπάσει.

    Έτσι με γλυκόπικρα συναισθήματα σε λίγο θα διαβώ το κατώφλι του σπιτιού. Συναισθηματικά ευμετάβλητη, με ηθικό ακμαίο, έτοιμη για τις ανευ λόγου πράξεις της καθημερινότητας, ήρεμη γιατί η ζωή είναι ωραία και απίθανα συναρπαστική!

    Σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα σε όλους από την Άνδρο. Πολύ ζέστη πρωί πρωί για το νησί μας. Σωστά Boul boul είμαστε από σόι "τουρκολιναρδέικο" Χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. με φωναξε κανεις???
    κατι για μπουρλοτα ακουγα χτες βραδυ αλλα ημουν στον Ηλια και δεν μπορουσα να μιλησω μην τον ταραξω!
    εγω παντως τα μπουκαλια της μπυρας δεν τα πετω εδω και καιρο..................................

    μολις ηρθα στην δουλεια και η διπλανη μου (συνομηλικη) μου εδειξε στα ΝΕΑ οτι μια χαρα πιανει και εμας (του πριν το 83) το καινουργιο ασφαλιστικο.....
    δεν πειραζει αγαπητε Λοβερδο και Παπακωσταντικου.......ολα εδω πληρωνονται.....ασε μην πω αλλα γιατι ο μεγαλος αδελφος των bloggers παρακολουθει.....

    καλημερα blogοπαιδα και .......
    γιατρε..ετοιμασε αρβυλα κλυσματα και.....παρε μπυρες να πιουμε!
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΤΖΟΪ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΡΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέεεεεεεεεερα!
    Την ακούω την κουπεπεδούλα γλυκά και ναζιάρικα να σου δίνει την συνταγή boulίτσα ,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κουτρουλό μου τι υπέροχη ανθοδέσμη!
    Να την είχα στο γραφείο μου να την καμάρωνα......
    Καψοραχούλα,πως πάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν τα παω...Τζιβαερακι ποτε δεν πιστευα οτι θα αντιμετωπιζα αυτην την κατασταση...και οι δυο μαζι!
    αλλα...το παλευω....εγω και οι ανατολικες χωρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα ,φούριες πολλές φούριες...
    Δύσκολη αυτή η Παρασκευή,αλλά Σ/Δ....
    καφεδάκι στην αυλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κουτρουλό,υπονοείς κάτι;
    Γιατί έβγαλες την ανθοδέσμη και έβαλες την χοντρή κυρία στην παραλία;ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αααααχ! ας κάτσω λίγο...τι ζέστη ειναι αυτή!!!!
    Τζιβαέρι μου,εγώ είμαι δεν με γνώρισες....!!!
    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΄Οχι Κοριτσάρα μου , δεν είσαι ΄συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ....
    ΑΔΕΛΦΗ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑΤΙΚΟ .....
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΨΑΡΕΥΕΙΣ ?????? ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ ???? ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΕΣ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οχι βρε κορίτσια,ειναι το χρώμα του μαγιό που... προσθέτει λιγο...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΟΣ .... ΑΝΤΕ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΩ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απαπααααααα,αγριεμένη σε βρίσκω!!!!
    Ετοιμάζεσαι ψυχολογικά????
    χαχαχαχα
    Καλά καρδιά μου,ότι πεις ,δεν σου χαλάω χατήρι εγώ.....οτι πεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάω να συνεχίσω....φιλάκιααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημέρα σας
    μόλις άκουσα στο galaxy:άραγε λοβέρδος και παπακωνσταντίνου πάνε στη βουλή και αλλά λεει ο ένας και αλλά ο άλλος,άραγε αυτοί οι δύο συναντιόσαντε σε κανένα διάδρομο?τα λένε καθόλου? η μας δουλεύουν ψιλό γαζί κάνοντας ο ένας τον κακο και ο άλλος τον καλό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ, Η ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΟΣΜΟΝΩΝ...

    BOUL-BOUL, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ, ΒΑΔΙΣΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κουτρουλό μου έμαθα οτι θα σε δούμε από κοντά. Στη δροσιά στην αυλή, θα πίνεις αύριο το καφεδάκι σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 9
    7
    3
    7 9


    καρκινικη επιγραφη

    μπραβο μας

    μπουρλότοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αποφάσισα να πάω για μπάνιο. Γιούπι!! Κουπεπέ σε περιμένω στης Πόπης για ουζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΚ ΑΛΛΑΞΕ...
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πάει ένας τσιγκούνης σε ένα βενζινάδικο και λέει:
    - "Γεια σας, θα ήθελα ένα κουταλάκι της σούπας βενζίνη, ένα κουταλάκι του γλυκού γράσο και μια σταγόνα λάδι!"
    Του λέει τότε...
    ο βενζινοπώλης:
    - "Μήπως θέλεις να κλα@@@ για να φουσκώσω τα λάστιχα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. βρε κορίτσια μηπως ξέρετε πως καθαρίζονται τα καστορένια γαντάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. πάλι την μενεγάκη και τον έρωτα της στην άνδρο μελετάνε
    έβλεπα τώρα στο φωτη και μαρία στο σταρ και λέγανε πως ήταν εκεί το περασμένο σ/κ και έτρωγε σε γραφικά ταβερνάκια!
    και τώρα το καλό...
    λέει ο φώτης:μήπως ήταν στο παραπόρτι μήπως στο....δεν θυμάμαι , μήπως ήταν στου περτέτση?
    βρε αντωνία καμιά φωτό πρόλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. διαβαζω για το σφαλιστικο και εχω γινει εξω φρενων!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ GEORGE ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΩ???
    στα 65??? να με κανουν τι ρε χαμενε στα 65 εμενα???? ε???? ε?????να με γηροκομουν στο γραφειο θα με κρατησουν??και με τι θα ζω εγω ρε ηλιθιε σκατοδιαχειριστη? να ερθω να με ταϊζεις??ε? ε?

    και η Αλεκα στελνει τα στρατιωτακια της να μπλοκαρουν τα βαπορια.....

    αϊ σιχτιρ πια!!!!


    γιατρε...δεν ειμαι καλα....ολα μαζι μου ερχονται!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΑΚΙΑ...ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. εγω δεν τα μετράω γιατί είναι ποσών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΔΙΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΟΛΟ ΚΙ ΑΥΓΑΤΑΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. kal ego sta 67 ti na po

    giafto ftiarisma oso mborite gia na exome kouragio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΑΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΛΑΣΑΜΕ...ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΝΑΜΕ...AMERICAN BAR...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. anonime kalo SBK na exis kai mi skeftese ta geramata.giati tha gerasome prin tin oramas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΕΡΑΜΑΤΑ; ΠΟΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ; ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΑΜΕΣΩΩΩΩΣ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ STO ELLADA KAI STO AMERICA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κουβεντούλα μπόλικη βλέπω...και έλειπα!!!
    Μέχρι τα Ψαχνά έφτασα , μάζεψα το σπίτι και το έκλεισα,έφερα επιτέλους τον Σ.,να ηρεμήσει λίγο το μυαλό μου και αυριο έχω συνέχεια....άλλα μαζέματα,άλλες δουλειές....,εμένα να δω πότε θα με μαζεύουν,αχ και δεν θα πάρω σύνταξη ποτέ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. φυγατε.....
    καληνυχτα ερημο Blogaki.....
    ευχομαι αυριο να ειναι μια ησυχη μερα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΔΕ ΦΥΓΑΜΕ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ. ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΩ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή