Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Το μοναστήρι να είναι καλά!



Φωνές, φασαρία, ξεφωνητά στον ποταμό. Τα φακό σαν πυγολαμπίδες φωτίζουν τα μονοπάτια. Κάνει λίγη ψύχρα. Ο ουρανός πάνω από του Βραχνού αλλάζει χρώματα στο λεπτό. Μαύρο, Μοβ, σκούρο κόκκινο, βαθύ μπλε. Πρόβατα, κοκόρια γαϊδούρια φωνάζουν αναστατωμένα παρέα με σκυλιά που κόβουν νευρικά βόλτες. Φωνές, εκνευρισμός. Ξεκινάμε, είναι πίσσα σκοτάδι, φοβάμαι. Τρέχω για να μην μείνω πίσω, φοβάμαι αλλά είμαι χαρούμενη. Όσο ανεβαίνουμε τα χόρτα γίνονται πυκνά. Μπροστά μας η ανηφόρα της Καυκάρας. Ανεβαίνουμε γρήγορα, έχουμε αφήσει πίσω τους μεγάλους. Το μοναστήρι πλησιάζει, το χρώμα τ' ουρανού να ανοίγει. Κοφτές αναπνοές και λαχάνιασμα. Η μυρωδιά της ρίγανης παντού, δεν προλαβαίνω να κοιτάξω πουθενά. Ύστερα μετά το προσκύνημα στην πάνω ταράτσα θα χαζέψω την ιλιγγιώδη θέα. Θα αφήσω το μυαλό να φύγει, να πετάξει πάνω από τα χωριά. Ακούω τις ψαλμωδίες, τα μουλάρια να ξεφυσούν... Από τότε, που ήμουν παιδί, μέχρι σήμερα έχω ανέβει πολλές φορές με τα πόδια. Μετρώ έτσι τις δυνάμεις μου, ξορκίζω τα χρόνια που φεύγουν. Η συγκίνηση σχεδόν ίδια. Άντε και του χρόνου, χρόνια πολλά Παντελή (σόι μου) Παντελή γείτονα, χρόνια πολλά σε όλους. Πατέρα Ευδόκιμε να είσαι πάντα καλά.

40 σχόλια:

  1. Μόλις έφτασα, ξεκουράζομαι στην ταράτσα που βλέπει τη Χώρα. Φυσά, δεν κάθομαι έξω-έξω. Τρώω τα κουλουράκια της μαμάς μου, πίνω νερό από το παγούρι. Έχω πολλούς κεφτέδες μαζί. Πεινάω. Τι υπέροχα που μυρίζει το βουνό! Είναι το πιο μυρωδάτο βουνό του κόσμου. Βλέπω τους Φαληκιανούς ν' ανεβαίνουν. Φυσάει πολυ όμορφα εδω πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 2004 δεν ήμουν τέτοια μέρα στην Αντρο. Σνιφ!
    Καψοράχη πιάσε ένα κεφτέ να πάνε κάτω τα φαρμάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το 2004 και φέτος ήθελα να πω δεν ημουν. Τι έγινε που εισαστε; Κανενας δεν έχει ανέβει; Ε Εδω είμαι στο ταρατσάκι. Ουου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κανε πιο κει αφεντικουλη γιατι ετσι λειψανεβατο που ειμαι θα με παρει κανενας αερας και θα με βρητε στ'Αλαδινου! ωραιοι κεφτεδες! καλα ε! πρωι-πρωι κεφτεδες! μμμ! πιασε και εναν πατατοκεφτε!
    εμενα ο Ηλιας φοβοταν μη κουραστω και απεφευγε να με ανεβασει με τα ποδια....ανεβηκα μονη μου σαν μεγαλωσα!
    Βουλα! σταματα παιδι μου να τρως!να φτασουν οι κιοφτεδες μεχρι το μεσημερι!
    Θεια Ελενη!πες της! με βαραει!
    Γιωργο! πιο μεσα παιδι μου!



    και του χρονου...να ειμαστε ολοι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΥΦ!!! ΕΦΤΑΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΧΩΡΙΑΝΟΙ!
    ΠΟΛΥ ΑΝΗΦΟΡΑ ,ΑΠΑΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ...ΚΑΘΙΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΒOUL-BOUL ΠΟΤΕ ΠΗΓΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΉΡΙ?
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ...ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    ΟΥΦ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΤΕΛΕΙΑ!
    ΑΚΟΥΜΠΩ Σ'ΕΝΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙ, ΠΑΙΡΝΩ ΛΙΓΕΣ ΑΝΑΣΕΣ, ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ κ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΑΝΤΕΛΗ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ'ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ....μη στεναχωριεσαι πατερα Ευδοκιμε! μπορει να ειμαστε πολλοι αλλα μοιραζομαστε τα παντα....ναι σου λεω θα φτασει η μακαροναδα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ BLOG!!EISASTE OLOI ΚΑΛΑ??ΑΝΤΕ 4 ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ.ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ Σ/Β ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ!!ΕΓΩ BOYL BOUL ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ! ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ.ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΠΙΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Ευτυχία Αλλοδαπη, Ασυστατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EYTYXIA NA EISASTE ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ!!!ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΗΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΡΘΩ.ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΑΘΗΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ. ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ BOUL BOUL,EYXARISTV ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ.ΠΡΙΝ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ.ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΔΡΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οτι επιθυμεις Αλλοδαπη...
    Πρώτα ο Θεός θα είμαι την Κυριακή στην Αντρο, θα βρεθούμε στον συλλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αντε! ολοι στον συλλογο θα βρεθουμε....να δουμε και ποιους θα ψηφισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑLLODAPH,ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΛΑΚΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΜΑΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΜΠΡΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΝΕΤΕ,
    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΠΑΤΕΡΑ ΕΥΔΟΚΙΜΕ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ξεχασα...χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν η σε οποιους εχουν καποιον που γιορταζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΣΑΣ. ΚΕΡΝΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΠΙΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα. Χρόνια Πολλά σε όσους γιόρταζαν χθές και σήμερα, να είστε καλά. Σήμερα έχομε ξεκινήσει όλα τα παιδιά από τις 4 το πρωί για να ανέβομε στο μοναστήρι. Ευτυχώς που φυσάει γιατί έχει μια ζέστη, θα σκάσομε για να κατέβομε. Τα αγόρια μας μπουγελώνουν. Τα κορίτσια τρέχουν να κρυφτούν. Σαν δεν ντρέπονται, ήρθαν στο μοναστήρι να βγάλουν τα μάτια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας.Καλο μεσημερι σε ολους,Και του χρονου να ειμαστε ολοι καλα να ξαναπαμε στο Μοναστηρι.
    Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν και στον Παντελη μου!!!!(Ειναι το δευτερο ονομα του Α).










    9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ...ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ,ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καψοράχη... μ' αρεσει να σε πειράζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κοριτσακια μου!και μενα μ'αρεσει να με πειραζετε!!!!

    εχω δουλεια ποσων...αλλα κοιτω απεναντι με το βλεμα της γελαδας που κοιτα τα τραινα!!!ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΠΟΜΟΝΗΗΗΗΗΗ,ΠΑΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ,ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μου μιλα ο κοσμος και εγω αντιλαμβανομαι τι λενε μετα απο τριλεπτο!!!!
    γιατρεεεεε!!!! τρεχα! κατι εχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΥΧΤΩΘΉΚΑΜΕ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κουτρουλό να σου πω κάτι αλλα μην πληγωθείς. Εχουμε κατεβει ωρες τώρα. Που ήσουνα; Ε; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΒΡΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ...ΚΑΙ ΦΥΓΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ???
    ΠΟΛΥ ΜΕ ΠΛΗΓΏΣΑΤΕ,ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!!
    ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ...ΕΔΩ ΓΥΡΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αντε καληνυχτα, πάω να μαζέψω τις φράουλες. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...ΣΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΜΟΝΗ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΒΟΥΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αφεντικο...περασε η εποχη της φραουλας!!!! καρπουζια εχει τωρα!!!

    αντε καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα καρπούζια είναι άλλο επίπεδο. Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή