Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Μήνας είναι θα περάσει


Πρώτη Ιουλίου σήμερα. Οι άδειες έχουν ξεκινήσει και όλοι έχουμε αρχίσει να μετράμε αντίστροφα. Χρόνια πολλά σ' όσους-ες γιορτάζουν σήμερα.
Χρόνια πολλά γλυκειά Πασταφλώρα.
Η φωτογραφία είναι από του Αγίους Αποστόλους, φυσικά μας την στέλνει ο vangLouk & androsfilm. Καλό μήνα να έχουμε, κουράγιο σε κάποιες ψυχές που πρέπει να ξεχάσουν σιγά-σιγά... γρήγορα τα πάφα-πούφα. Διαβάστε εδώ την σχετική αρθρογραφία.
-
Οι Άγγλοι μετράνε... τους κύκνους από το Τεφτέρι
Λες Αλίκη να κάνουμε το ίδιο;

34 σχόλια:

  1. Kαλημερα και καλο μηνα!!!!
    Χρονια πολλα Πασταφλωριτσα γλυκεια και ζουμπουρλουδικη!

    Αφεντικο.....σε παρακαλω...κανε με οτι θες...καθαριστρια,θυρωρο,φυλακα...οτι θες...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΠΝΟΝΟΜΟ!!!!! οτι θυμιζει καταστολη μπατσαρια και εξουσια μακριαααα!!!!εχουμε και ενα παρελθον....με πονεσες αφεντικουλη!!!και ειμαι και σε διαιτα το καυμενο!

    φιλια σε ολα τα blogοπαιδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΛΩ ΜΑΣ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΣΑΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ.
    ΚΕΡΝΑΩ ΣΟΥΦΛΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΦΛΩ!
    ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΝΕΧΊΣΩ ΜΕ ΓΡΙΝΙΑ...ΑΦΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΠΝΟΥ?
    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ?
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κουτρουλοκαζανακι μου γλυκο!
    γιατι δεν πιανουν τους εμπορους ναρκωτικων,γιατι δεν κανουν κατι με το προβλημα της νεολαιας και του αλκοολ που ειναι τεραστιο?
    πολλα ειναι τα αν κουκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ...
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΛΥΚΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΑ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΦΛΩ ...
    ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΛΕΙΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΕΡΑΣΤΙΚΑ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ...
    ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΚΤΟΣ 3ΩΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΤΣΙ ?... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΠΡΕ ...
    ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα γιατρουλη!
    βεβαια να ξεκαθαρισω οτι ακομα και τοτε που καπνιζα δεχομουν και σεβομουν τον μη καπνιστη!αν ενοχλουσα δεν καπνιζα!οι ακροτητες δεν ειναι καλο πραγμα και ο σεβασμος του αλλου μεγαλη υποθεση..αλλα γιατρε μου ο Ελληνας δεν καταλαβαινει απο τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, όπως κάθε μέτρο στην αρχή φέρνει βαβούρα, μετά καταλαγιάζει και αργότερα εφαρμόζεται. Έτσι έγινε και με τις ζώνες στ΄ αυτοκίνητα. Οι γνήσιοι τσαμπουκάδες, αυτοί που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους δεν δέχονται κουβέντα από κανένα ζουν μόνοι τους. Έχουν επιλέξει τον δρόμο της μοναξιάς, έχουν πάρει τα βουνά. Όλοι οι άλλοι είμαστε σκυλάκια του καναπέ.
    Και πολύ σωστά κάνουμε!..
    Το βέβαιο είναι ότι θα γελάσουμε από την εφευρετικότητα ορισμένων..

    Καψοράχη mea culpa, ζητώ συγνώμη. Το πέταξα το κείμενο. Πολύ εύκολα όμως δεν πονάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οταν πειναω ναι!ζαλιζομαι κι ολας! χε χε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστά λόγω πείνας έχουμε μειωμένες αντιστάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για το καλό μου

    Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
    Μουσική: Γιάννης Μηλιώκας
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Μηλιώκας

    Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου
    είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου
    για το καλό μου

    Είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα
    σε φορτηγό τα όνειρά μου φορτωμένα
    για το καλό μου

    Είδα το δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο
    είδα τα χέρια μου πρησμένα από το ξύλο
    είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε
    με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε

    Για το καλό μου για το καλό μου
    ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
    πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
    και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
    στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

    Είδα να κόβουν τη μπουκιά για την μπουκιά μου
    ρούχα να φτιάχνουν απ' τα ρούχα τα παλιά μου
    για το καλό μου

    Είδα τη μάνα μου να κλαίει απελπισμένα
    είδα το γέρο μου να φεύγει για τα ξένα
    για το καλό μου

    Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα
    είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα
    είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα
    για να γλιτώσω το κελί να πω το ποίημα

    Για το καλό μου για το καλό μου
    ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
    πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
    και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
    στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

    Για το καλό μου για το καλό μου
    έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου
    ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου
    σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου
    ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου
    κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου.

    ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μεσημέρι σε όλους. Χρόνια Πολλά Πασταφλωρίτσα, να χαίρεσαι τη γιορτή σου και να είσαι πάντα γλυκιά σαν το όνομά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ετσι......

    νευρα εχουμε ολοι σημερα!εδω πριν λιγο πλακωθηκαν δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ναι! για το τσιγαρο...σημερα εδω ειχαμε, καπνιστες εκνευρισμενους πολυ,μη καπνιστες που ετριβαν τα χερια τους και στη μεση εμεις οι μη ακραιοι με κρανη!!!
    αν συνεχισει το νταβατουρι εγω θα καταληξω στα σκληρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εδώ έχει πέσει πολύ γέλιο. Βγαίνουν έξω στο προαύλιο και καπνίζουν κάτω από τα δένδρα. Έχουν κωλύσει στις πόρτες την Βασιλειάδου. Κανείς δεν καπνίζει, αυτό μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση γιατί αυτή η δουλειά το «σηκώνει» το τσιγάρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΩΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ,ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ.ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΦΑΪ...
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ...ΑΠΑΓΟΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σήμερα είναι η αστεία πλευρά του θέματος. Τις επόμενες μέρες θα έρθουν τα ζόρια. Στην πολυκατοικία κώλυσα ένα απαγορευτικό γιατί κάποιοι καπνίζουν μέσα στο ασανσέρ και πετάνε στο φρεάτιο τις γόπες. Τι να πεις όταν ο άλλος δεν έχει αγωγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kalispera se olous

    paidia min tsakoneste yia to kapnisma sto NJ kai ales polities tis amerikas to kapnisma mesa se xtiria kai magazia apagorevete apo kabosa xronia.ximona kalokeri stekonte ekso ta voudia.{ego den kapnizo}.
    to alo omos o kosmos sevete ton alo kai sta spitia vgenoun ekso kai kapnizoun.

    extes sas estila 2 koutia. to kathe kouti exi 2 kuknakia mikara molis ta lavis BOUL kai EFTIXIA anixteta prin ta tinaksoun

    kalo mina se olousas sas zilevo ax livadiamou pou eise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. TZA!

    Καλησπέρα και από μένα.

    Μου λείψατε πολύ. Έμπαινα στα κλεφτά και έβλεπα τις φωτογραφίες. Τα σχόλια θα τα διαβάσω όποτε μπορώ. Έτρεχα πανικοβλητος. Τώρα μπαίνουμε σιγά σιγά σε πρόγραμμα.

    Έστω και καθυστερημένα
    Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα
    Βoul-boul, Φαούδι, Πάσταφλώρα, Πετρούλα και γενικά σε όλους όσους γιορτάζανε-γεννεθλιάζανε.

    Φιλάκια Πολλά σε όλους και σε όλες.
    Ελπίζω να ξαναμπω σύντομα.
    Καλό βράδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΤΡΙΓΥΡΩ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγω ειμαι γιατρε αλλα δεν θα μεινω!
    ειμαι πτωμα...παω για μπανακι και ξαπλα!
    καλη σου νηχτα και ονειρα γλυκα!

    καληνυχτα blogοπαιδα και ....μην χανεστε!!!! αιντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλό μήνα φιλαράκια σε όλους
    σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές να είστε όλοι καλά και να τα πουμε και από κοντά!
    δεν μπόρεσα να μπω νωρίτερα γιατί είχε έρθει ο βαφτισιμιούλης μου να με πει τα χρόνια πολλά

    δεν πρόκανα να σας κεράσω και ένα γλυκάκι και ρακάκι!επιφυλάσομαι
    καλή ημέρα να έχετε
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ(όοοοοχι δεν είμαι η μαρία αλιφέρη είμαι η πασταφλώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ,
    Ε, ΤΟΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ,
    ΑΦΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ "ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ" ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,
    ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.
    ΕΜΕΝΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ...
    ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ,
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ "ΥΠΟ",
    ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΧΩΡΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ,
    ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ,
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημερα σε ολους!
    Κουπεπεδακι ωραια τα λες!συμφωνω απολυτα! ο σεβασμος στον αλλον ειναι το μυστικο ...ολοι μπορουν να συνυπαρξουν....αλλα εδω δεν φταιει ο απλος ανθρωπος καπνιστης η μη! φταιει αυτο το κρατος-μπανανια που δεν ειναι ποτε ξεκαθαρο και παει να μετατρεψει τον καθενα σε μπατσο και ρουφιανο!
    μια ζωη θα μου πεις αυτο δεν εκανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ
    ΑΠΟ ΤΟ 1856 ΠΑΡΑΚΑΛΩ ...

    Από 1ης Ιουλίου 2009 τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους. Όμως, αν δεν μας απατά η μνήμη μας , ο Εμμανουήλ Ροΐδης είχε πει κάποτε ότι η Ελλάδα χρειάζεται μόνον ένα νόμο, τον περί εφαρμογής τής κειμένης νομοθεσίας. Ιδού η απόδειξη και δώσε προσοχή στην χρονολογία: 31 Ιουλίου 1856...


    «Θέλοντες να προλάβωμεν όσον ένεστι τα εξ ενδεχομένων πυρκαϊών δυστυχήματα, επί τη προτάσει του Ημετέρου επί των Εσωτερικών Υπουργού, απεφασίσαμεν και διατάττομεν. Α΄.
    Απαγορεύεται η χρήσις του καπνίζειν είτε διά καπνοσυρρίγγων (τσιμπουκίων), είτε διά σιγάρων, εις πάντας εν γένει τους υπαλλήλους και υπηρέτας του Κράτους εντός των δημοσίων γραφείων και καταστημάτων. Β΄.
    Η απαγόρευσις αύτη επεκτείνεται και εις πάντα άλλον προσερχόμενον εις τα ειρημένα καταστήματα και γραφεία χάριν υποθέσεως ή άλλης τινος αιτίας. Γ΄.
    Ο Ημέτερος επί των Εσωτερικών Υπουργός θέλει δημοσιεύσει και εκτελέσει το παρόν Διάταγμα. Εν Αθήναις, την 31 Ιουλίου 1856».
    Το διάταγμα υπέγραψε, «εν ονόματι του βασιλέως», η βασίλισσα Αμαλία...

    Αναρτήθηκε από troktiko στις 8:00 πμ

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΗΡΗΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα σε όλο τον καλό τον κόσμο.
    Μπήκα πάλι στα κλεφτά, για να πω την καλημέρα μου. Τι να κάνω; Δεν προλαβαίνω. Δεν θα έρθει ο χειμώνας να είμαι με τις ώρες στο blog.
    Φιλάκια
    Τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ALLODAPH ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ KOUTROULO BOUL BOUL TI KANETE ??ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα σ΄όλους.
    Μου λείψεται πολύ,σας έλειψα ,λιγάκι;
    ΄Εκανα ένα ταξίδι αστραπή στην πατρίδα είμαι πάλι στη βάση μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή