Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Εδω... gossip androslivadia!

Κουσελοκατάσταση> Τα κότερα έχουν αράξει στο λιμάνι της Χώρας, η Αικατερίνη της Σερβίας βολτάρει στα σοκάκια, επισκέπτεται τα μουσεία, κόσμος, ετοιμασίες, μπουνταντισμός. Έχεις δεν έχεις λεφτά ο γάμος θέλει οργάνωση και πολύ δουλειά. Αύριο λοιπόν στην Αγία Φωτεινή θα γίνει το μυστήριο. Πάω στοίχημα ότι θα φωτίσουν υπέροχα τις καταπληκτικές σκάλες από τα Μπρός στα Πίσω Γυάλια. (αν δεν το κάνουν τζάμπα - τζάμπα τα φράγκα) Δείτε τι έγραψαν: το androsinfo, το troktiko (Κορίνα έχεις άγρυπνο μάτι) το kykladesnews και πάλι το troktiko. Η τελετή και ο γάμος θα είναι super δεν έχω αμφιβολία, άλλο με προβληματίζει: όλοι οι προσκεκλημένοι θα περάσουν από κείνο το στενό πορτάκι που οδηγεί στο προαύλιο του ναού; Ελπίζω πως όχι! Διαφορετικά θα έχουν πρόβλημα - πρόβλημα! ΠΡΟΣΟΧΗ: Όποιος-α ξέρει κάτι και δεν το γράφει να του καεί το dvd, η επίπεδη-tv, ο router και το mp3.
Βρε Λαμπίρη Λειβαδίων που είσαι; Φανερώσου!
Μάνα, θεία Ελένη στο κατώι! Ακου 1800+300 μυστικοί... α πα πα θα βουλιάξει το νησί. Αν υποψιαστώ δε ότι θα γίνει η Ανδρος Island Wedding θα πεθάνωωω!
23.12 Η Λαμπίρη Λειβαδίων επιτέλους μίλησε! Διαβάστε στα σχόλια.

153 σχόλια:

  1. Κεραστηκα και ευχαριστω. Θελω να τα μαθω ολααααααα. Θα ειναι και ο σακηςςςςςςςς....... με η ανευ κατιας. Δεν μπορει εγω η κουτσομολα να μη ξερω. Καψοραχηηηη, εισαι στο νησι; θελω ενημερωση. the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣ....
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΩΤΑ{ΤΗΕ GOSSIP GIRL} ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΣΑΜΠΑΝΙΑ!!!!
    ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΨΙΨΙΝΕΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ!!!ΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eυτυχως που δεν ηρθα αυτο το ΣΒΚ!
    θα τους κομπλαριζα και δεν θα ηταν σωστο!!!

    καλα γιατρε...φαντασου να σκαγαμε μυτη με τις στολες και τα κλυσματα...

    Αφεντικο..ποια μικρη πορτουλα! απο την πανω μερια με τα καινουργια που χτιστηκαν εχει μεγαλη εισοδο!

    την χασαμε την παραλια πατριωτεεεες!

    αντε...και στα δικα τους οι ανυπαντροι/ες!
    ακους ΛΕΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου Γιωτα λιονταρινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΕΓΩ ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ...
    Ο ΦΑΤΣΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΙΣ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΚΕΡΝΑΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΝΟΜΠΑΡΕΤΕ,ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΑΜΠΑΝΙΑ???ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΞΑΔΕΛΦΗ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ,
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μ'αρεσει που χαιρετιομαστε!!!

    και εγω κρασακι ασπρο please!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, 1800+ άνθρωποι στα Γυάλια. Είναι δυνατόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΠΑΡΕΑ,ΚΡΑΣΑΚΙ,ΚΡΑΣΑΚΙ.
    ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στα ποια Γιαλια? στα εμπρος η στα πισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΜΑΘΑ....ΟΤΙ Η ΝΥΦΗ,ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΊ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΡΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
    ΒΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥΥΥΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΔΩ ΧΩΡΑΝΕ ΟΙ ΣΤΕΝΙΩΤΕΣ ΜΠΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΙ 1800+3000 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΕ???
    ΠΑΡΕ ΚΡΑΣΑΚΙ Η ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΣ ΜΠΥΡΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως το καζανακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ή ΟΤΙ ΕΜΕΙΝΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και ειναι και χοντροκοληδες οι Στενιωτες! ενω ο Σακης........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΣ ΘΕΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βούλα έχουμε θραβαλικά.
    Στα Γυάλια θα αράξουν 1800+300. Βλέπεις να χωράνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ, ΚΟΡΙΝΑ, ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ...ΚΑΙ ΟΙ 300 ΜΑΖΙ!!!
    ΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια χαρά είναι οι Στενιώτες!
    Οι 1800+300 που θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΟΛΙΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καζανακι ειναι καλεσμενη και η κυρα-Λενη στον γαμο?
    φαντασου να σκασει μυτη με την καπελαδουρα της Βλαχοπουλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. BOUL-BOUL, ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΣ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΛΕΝΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΑΝ. ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΛΙΣ ΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΤΑ 18ΠΟΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. οταν πηγαμε με την κορη στο νησι και ειχαμε παει στα εμπρος γιαλια για μπανιο ειχε αραξει ο Νικολος στα καγκελα και ελεγε-ελεγε! η μικρη τα χρειαστηκε ειμασταν και μονες!
    φαντασου τωρα ο Νικολος αναμεσα στους καλεσμενους να λεει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΟΥΛΑ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΜΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΘΑ ΠΕΙΞΕΙ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΡΕΜΜΑΤΑ!!!! ΧΙ!ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. να δω τον χοντρο κουντρουβαλα στην κατηφορα και τιποτα αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΙΣΧΙΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. να παιρνει καλιμουνταρες που λεει και ο Ηλιας! χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. η φαντασου να πιασει μελτεμι και να χαλασουν οι καουκες!να δεις αμμοβολη στα Botox!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΔΕΛΦΗ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΣΟ ΦΑΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πως θα περάσουν από τα πορτάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπερα,επειδη φοβηθηκα απο τις "καταρες" του αφεντικου,ειπα να μπω να πω τι ξερω(δεν ξερεις τι γινεται καμια φορα)!!!!!
    Λοιπον ξερω......οτι ξερετε και εσεις και τιποτα παραπανω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αφεντικο....ειπαμε....απο την πανω μερια εχει μεγαλη εισοδο...δεν με παρακολουθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΠΥΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ?ΜΟΝΟ ΚΡΑΣΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ? ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. γιατρε..εσο ετοιμη!

    γεια σου παιδι μου ασυστατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου Ασυστατη, ευτυχώς που δεν έχουν οι διάσημοι "αγαπήσει" ακόμη το Κούρβουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΔΕΛΦΗΗΗΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. η την καψοραχη!!!!Παναγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Επισης ξερω οτι ο καιρος θα ειναι καλος(κατα παραγγελια και αυτος)για να μην χαλασουν οι "καουκες" και να μην παιρνει και σηκωνει ο αγερας τα εξτενσιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΘΡΑΒΑΛΙΚΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΜΕΡΙΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ???
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΑ ΝΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΚΟΥΡΒΟΥΛΟ, ΑΝ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καψοράχη, για τα πορτάκια μιλάω που "βάζουν" στο προαύλιο του ναού, ο δρόμος μια χαρά είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. η Εκκλησια εχει κανονικη πορτα γιατρεεεεεεε! το αφεντικο λεει για το μικρο πορτακι απο την μερια του δρομου απο το οποιο περνα μονο το Κατερινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΧ,ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ,ΕΛΑ ΚΟΡΙΝΑΚΙ ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ Η ΜΠΥΡΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Το Κουρβουλο ειναι γκλαμουρατο απο μονο του δεν εχει αναγκη απο διασημους!!!!
    Παντως πλακα-πλακα αυριο θα γινει χαμος,ηδη εχουν μαζευτει με τις τζιπουρες και με τα κοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αυτο λεω και εγω αφεντικο!
    εχεις δει απο πανω τα νεοκτιστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γεια σας παιδια..... εβλεπα tv ελλαδα εχεις ταλεντο. Μολις διαγωνιστηκε ενας φιλος μου με την ομαδα του Lukas. Ευχομαι να κερδισουν γιατι ειναι καταπληκτικοι χορευτες. the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΓΙΑ-ΑΝΝΑ ΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΡΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΠΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΣΣ ΕΓΩ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΓΩ ... ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΕΝΝΟΑΩ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εγω koutroulo το λεω χρονια τωρα,αλλα δεν μου "κανει αυτια"κανεις.Με τοση περαση που εχει η Ανδρος στους γαμους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. την Αγία Αννα; μαζί σου! Έχει φοβερή θέα! και το Κούβουλο πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. μπλεξαμε τις...πορτες μας γιατρε!

    Γιωτακιιιιιι! και εγω αυτο ψιλοχαζευω!ποτε θα πας στο νησι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΛΑΚΑ-ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΑΡΠΑΣΤΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ειπαν οτι θα ερθει και ο Κωστακης,φανταστειτε τον να περναει την κατω πορτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΗΣΕΣ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΑΑΑΑ,ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΛΑΧΕΙ,...ΜΗ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ενα ειναι σιγουρο,οτι το μονο που θα καταφερω να δω απο την αυλη μου ειναι τα πυροτεχνηματα!!!!
    Αντε και τα ελικοπτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. αυτος παιδι μου μονο απο αερος με βιντζι!!!!!

    αστε τα πορτακια μας κατω!ειναι δικα μου και .....του γιατρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ασύστατη πόσο πολύ θα ήθελα να πίνομε όλες μαζί μπύρες στη Φωφώ! και να λέμε όλα ετούτα! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Mαλλον αυγουστο θα σας ερθω,καψοραχη μου. Θα πιουμε τα ουζα μας και θα γινουμε.... the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. αχ! η αυλη σου ασυστατη!!!!καθε φορα που περναει απο κατω την καμαρωνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Οταν θα ερθετε για διακοπες θα εεεεεεχουμε να λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Και γιατι μονο την κοιτας απο κατω καψοραχη και δεν ανεβαινεις επανω;
    next time!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Προς Θεία Ελένη: ρούπι μην κάνεις από το σπίτι σου! Κυκλοφορούν ελικόπτερα, βαπόρια στον ποταμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΛΟΓΟ ΜΠΡΕ...ΧΙΧΙ
    Η ΦΛΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Να ανέβω κι εγώ στην αυλή σου Ασύστατη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Γιωτακιιιι! θα βρεθουμε οπωσδηποτε Αυγουστο εκει!θα ειμαι τις 2.5 πρωτες εβδομαδες,θα ειναι και η κατ!
    εκλεισε!


    Αφεντικο!θα κανουμε την περσινη μαζωξη και φετος?τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΓΩ ΧΩΡΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ ΘΕΙΑ ΕΛΕΝΗ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ BOUL-BOUL ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΉΣΟΥΝ ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. θα με δεις μπροστα σου ασυστατη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Θεία Ελένη την ώρα που πίνεις το ζεστό... δεν ξέρεις τι μπορεί να σου έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. αυτην την στιγμη τραγουδα στον ΑΝΤ ενας ασχημοοοοος!!!!!μπλιαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ολοι οι καλοι χωρανε στην αυλη μου.Παρακαλατε να μην φυσαει και σας καλω απο τωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΑΣΧΗΜΟΣ...ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ!!!!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΓΛΥΚΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΤΟ ΠΟΤΟ ΣΟΥ ΠΙΝΩ ΤΩΡΑ...ΧΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΓΛΥΚΟΟΟΟΟΟΟΟ? ΜΗ ΛΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ... ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Κorina δεν εχω πορτακι για να ανεβαινει οποιος θελει και οποτε θελει(με την καλη εννοια!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. επικυνδυνοι ασχημοι ανθρωποι πα πα!

    αφεντικο δεν μου ειπες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Μπανανογλυκο και φραουλοποτο.Τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΩΡΑΙΑ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΑΣΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΤΑΚΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΛΥΚΟ ...ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ...ΑΛΛΑ ΤΗ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ...μμμμμμμμ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. φατε...φατε!να δω τι θα καταλαβαιτε!!


    αχ!....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΘΕΙΤΣΑ ΠΙΑΣΕ ΒΡΕ ΔΥΟ ΠΟΡΤΑΚΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. θα σου πω, όταν σε δω. Καμία αντίρρηση για την σκέψη. Πρακτικά προβλήματα μόνο. Θα τα πούμε. Σήμερα είναι κουσελο-βραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΝΑΙ ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΞΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΣΕΛΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΛΥΣΣΑΞΑΤΕ ΑΠΟΨΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΤΑΚΙΑ!! ΕΤΣΙ ΜΟΥΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΝΑ ΞΗΛΩΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. καζανακι...λιγοθυμισες πανω στο πορτακι απο το γλυκο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Οχιιιιι,ασε κατω το πορτακιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Το πορτάκι σου να δω
    κι ας πεθάνω στο λεπτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. αα!!!μετα δεν θα σε γλυτωσω εγω απο την μανα σου ξηγημενοι.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΟΧΙ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΘΕΙΤΣΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΣ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. δυο πορτακια εχει η ζωη..ανοιξα ενα και μπηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ξηλωσε το πορτακι της Μαργαρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΤΙ ΑΛΟΥΝΟΥ?????
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΡΤΑΚΙΙΙΙΙΙ???
    ΤΗΣ BOUL-BOUL ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. η της Ριτας!
    της faudoμαμας δεν συνιστω! βαραει ασχημα αυτη!και τρεχει γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Το πορτάκι της θείας Ελένης;
    άσε κάτω το πορτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΙΔΕΕΣ!!! ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΠΟΡΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!! ΧΙ!ΧΙ!
    ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΦΥΛΑΞΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΠΟΣΟΝ ΤΑ ΠΟΡΤΑΚΙΑ...
    ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ,ΠΙΑΣΕ ΤΟ ...ΜΟΡΤΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Βουλαααα! της κοκκινης το πορτακι!!(δεν θυμαμαι το ονομα)αυτης που λεει "στο διαλο"καθε φορα που περναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΟΥΛΑΣ ΑΔΕΛΦΗ ΘΑ ΣΦΑΧΤΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΗΛΩΣΕΙ Η ΚΟΡΙΝΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!!! ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Kουσελοκοριτσα, εγω δεν εχω πορτακι, μενω στο δρομο. Καλε μη ψηφισετε τον ασχημο, την ομαδα του Lukas να ψηφισετε. the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ωραιες παρεες κανεις γιατρε.....

    οχι!βριζει το σοι μου και θα της ξηλωσω το πορτακι αμα παω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Γιωτακι αν ειχες πορτακι....θα στον ψηφιζαμε!!!!!ο ασχημος εχει απο οτι μαθαινω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. καλο χα χα τελειο δεν υπαρχει,,,,,,,,,, the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. αντε βρε! χαλαλι σου!θα τους φηφισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!! ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΦΤΩ!! ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΖΟΥΡΙΑ!! ΧΙ!ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ευχαριστω πολυ πολυ εκ μερους του Lukas και του φιλου μου του Νικου που σθμμετεχει στην ομαδα. the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΘΕΜΑ: "ΓΑΜΟΣ VIP ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ"

    Το Σάββατο 4 Ιουλίου, το απόγευμα, στο εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής στα Πίσω Γυάλια του χωριού Στενιων, στην Άνδρο, θα τελεστεί ο γάμος της ανηψιάς της Μαριάννας Λάτση με τον υιό Ματόπουλο (επάγγελμα δικηγόρος), της γνωστής οικογενείας των καταστημάτων "Αθηναία".
    Πλήθος επωνύμων αρχίζει να έρχεται στο όμορφο κυκλαδονήσι μας, όπως Μαριάννα Λάτση, Σπύρος Λάτσης, Σάκης Ρουβάς, Σωκράτης Κόκκαλης, Βαρδινογιάννης, εφοπλιστές, πλοιοκτήτες και πολλοί άλλοι.
    Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες έχει ναυλώθει το πλοίο της γραμμής Aqua για να φέρει το κάλεσμα που δεν θα έρθει με τα κότερα, στο λιμάνι της Χώρας Άνδρου.
    Η καντίνα στα Πίσω Γυάλια όπως και το κέντρο "Μπαρμπαρόλα" θα παραμείνουν κλειστά λόγω του γάμου (έναντι παχυλής αποζημιώσεως).
    Τέλος το γαμήλιο γλεντι θα γίνει με κετεριγκ από το Εκάλη κλαμπ σε έπαυλη στα Πίσω Γυαλια σε εξέδρα 1500 τμ περίπου.
    Τους ευχόμαστε να ζήσουν ευτυχισμένοι και καλούς απογόνους.

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Θρασύβουλος Κλειδαρότρυπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. και για κουφωματα!!!
    αντε βρε..καληνυχτα ονειρα γλυκα και αυριο με το καλο...και ο τελευταιος ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΓΙΩΤΑ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΩ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΤΟ ΠΟΡΤΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΦΟΒΑΜΑΙ,ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ο δαιμων του τυπογραφειου... συμμετεχει ηθελα να γραψω. Σας καληνυχτιζω, παω Γκαζι για ποτο,να μαθω και καλλιτεχνικα κουσελα. the gossip girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΟΠΑ! ευχαριστουμε κ.Λαμπιρη μας και να μην χανεστε!!!!η ενημερωση ειναι ελλιπης και καμια φορα και ανυπαρκτη!


    Γιωτα..παρακαλω παιδι μου λιονταρισιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Καληνυχτααααα,ο τελευταιος να κλεισει την πορτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. και μια και είμαι τελευτάια κλείνω και τα πορτάκια και τα παντζουράκια μάζεψα και τα ποτήρια!
    ένα χαμό κάνατε απόψενες δεν με έφτανε η φασίνα μου είχατε και ένα σωρό ποτήρια σαμπάνιες κρασιά μπύρες! αμάν πιά!!!!!!!!!!!
    αλήθεια πόσες φιλιπινέζες φέρανε μαζί θα μας πεί κανεις?
    αντε φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή