Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Τρέξε, τρέξε γρήγορα


"Μπορείς να με πιάσεις; Σαν βολίδα, σαν λωλοφύσεκο θα κατέβω τις 100 τόσες σκάλες, θα φτάσω γρήγορα στον ποταμό. Μπορείς; Δεν μπορείς " Κάτι τέτοια δεν λέγαμε για να τσαντίσουμε τα παιδιά που παίζαμε μαζί; Ενα όμως ήταν σίγουρο: κατεβαίναμε τις σκάλες πάρα-πολύ-γρήγορα. Τις σπάνιες φορές που κάνω το ίδιο τώρα πάντα χρονομετρώ τον εαυτό μου. Θέλω να δω τις διαφορές. Στον ανήφορο δεν χρειάζεται να τσεκάρω τίποτα. Σιγά-σιγά, πολύ σιγά σταθερά ανεβαίνω, χαζεύω λίγο και την υπέροχη θέα. Καλημέρα... σας αφιερώνω ένα αγαπημένο μου τραγούδι. Α ναι τα πρώτα 50.000 είναι δύσκολα! -
-
-

51 σχόλια:

  1. καλημερα!
    η αληθεια ειναι οτι μπηκα στον πειρασμο να γραφω συνεχεια σχολια να το φτασω 50.000.....αλλα δυστηχως αυτον τον καιρο δουλευω για δυο και δυσκολευομαι λιγακι!
    αντε καλη συνεχεια!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΡΧΙΣΕ Η ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ "ΤΡΕΛΟ"...
    ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ,ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΑΚΟΜΑ,ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΊΝΩ ΣΑΝ ΑΡΓΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΡΑΒΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Η αλήθεια είναι οτι αυτές τις σκάλες για να τις ανέβω τώρα, πρέπει να κάνω 2 στάσεις. Ο κατήφορος βέβαια είναι πιο εύκολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΣΚΑΛΕΣ!!!ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ .ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΓΚΟΜΑΧΟΥΣΑ!!ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΦΥΣΑΕΙ ΠΟΛΥ????ΟΛΑ ΚΑΛΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΗΜΕΡΑ...
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΡΩ ΤΗ ΖΩΗ!!!
    ALLODAPH,ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ,ΜΑΣ ΨΉΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Allodaph, εδώ μας παίρνει και μας σηκώνει ο αέρας. Σήμερα ούτε στην αυλή δεν κάθεσαι. Εχθές το απόγευμα έπρεπε να έβλεπες τη Μ (αδελφή της κυρίας με το σκυλάκι), να πηγαίνει στο χωράφι με 6 παιδιά μαζί της και την Κίρα με το λουράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κουτρουλο!!που βρισκεσαι παιδι μου?
    στους Αμπελοκηπους φυσαει παρα πολυ και στην Ν.Σμυρνη επισης!!!
    που εισαι εσυ και δεν κουναει φιλο? χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 50.000 !!!!!!!!!!


    50 χιλιάδες ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑΙ, ΝΑΙ,
    ΤΑ ΠΡΩΤΑ 50.000 ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...!

    ΧΑ,ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ 100.000.000!!!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΨΗΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ, ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΦΥΣΑΕΙ.ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!
    ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΩ,ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ,ΓΑ...ΤΟ ΜΟΥ,ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!
    ...ΚΑΙ "Ο ΤΡΕΛΛΟΣ", απο τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κουτρουλο, η ανταποκρίτρια...
    καλημέρα βρε παιδιά, ΤΕΤαΡΤΗ σήμερα, φυσοκοπάει ο κόσμος, και μεις ακόμα εδώ...
    ένα παιδάκι προσπαθεί από χθες να γράψει στα σχόλια, και το έχουν μπλοκάρει...άτιμα μηχανήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλά, ε... τέλεια δεν είναι αυτή η φωτογραφία;;
    ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ google ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ, boul-boul !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για οσους δεν το ξερουν, εκει δεξιά, είναι η αφίσα της ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΑΝΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΣΟΥΜΕ ...
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ... ΑΡΑ ΤΟ ΠΕΤΑΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ 'Η ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΄Αχ!έχω αγωνιστεί δυό μέρες τώρα δε μπορώ με τίποτα να γράψω.
    Τώρα βρήκα κενό υπολογιστή συναδέλφου και τα κατάφερα.
    boul help!!!!!Τι φταίει ;
    Μπορεί να φταίει ο δικός μου Η/Υ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ΚΩΛΟΕΚΛΕΙΨΗ ΦΤΑΕΙ!!!!!
    μας εχει αλαλιασει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...........εδω δαγκωνομαστε μεταξυ μας............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καψοράχη,κατέβα κάτω κάτω στις αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχομε έκλειψη? Γιαυτό τα νεύρα μου είναι σπασμένα, και κοντεύομε να μαλλιωξαστούμε. Με πείραξε η έκλειψη, μήπως πρέπει να ανησυχώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Που είσαι BOULάκι;΄Εχω χάσει επαφή δυό μέρες,και μου λείπει η δόση.
    Μπορείς να καταλάβεις εκ του μακρόθεν τι φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι έπαθες Τζιβαέρι, δεν έχεις σύνδεση με internet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γαρουφαλίτσα , στο Ιντερνετ μπαίνω βγαίνω ,εσάς σας διαβάζω αλλά είναι αδύνατο να γράψω .Δε έχω ιδέα τι φταίει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΖΙΒ!!!!!
    δεν το ειχα δει!!! ολα τα λεφτα!
    ρε συ ειδες το τσαντακι που κρατω!!! γελαω υστερικα μιλαμε!!!!
    πω πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι! Ναι!Το τσαντάκι είχα σταμπάρει και ΄γω.
    Σε είχε όμως η Χρυσάνθη αστέρι!
    και....είχε πολλά μποφόρια όταν πήγαμε.΄Ηταν και ο παππάς τρελλός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρε δεν θυμαμαι τιποτα! αλλα με νονα την Χρυσανθη και παπα τρελο παλι καλα κοριτσι μου που εισαι στα καλα σου...η δεν εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με το "Μοσχάνθη" πήγαμε Αθήνα και από Αθήνα μετά Τήνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δε ξέρω ,μια " ασκαγιά " την έχω πάντως.Χα!Χα!Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τζιβ μου έχω πολύ δουλειά, θα σκεφτώ κάτι και θα μιλήσω με ΚΠΠ Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. AN ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΨΗ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΑΣΙΑΣ ΜΠΕΙΤΕ ΕΔΩ

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/8162394.stm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γιατι καθε φορα που μπαινω και βλεπω την φωτο νομιζω οτιθα δω την faudoμαμα να σκουπιζει τις αυλες?

    γιατι αραγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι κανείς εδώ? Για σας πήρε ο αέρας που φυσάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απόψε δεν έχει βεγγέρα στην αυλή. Με αυτό τον καιρό γεμίζει η αγορά κόσμο, γιατί στον Νειμποριό δεν στέκεσαι από την άμμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχει μια κίνηση, αλλά εμένα με κουράζει η αγορά το καλοκαίρι. Προτιμώ παραλία, να βλέπω τη θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. γεια σας κορες!!!
    ανεμοδαρμενες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλα...παω να φαω και θα ξαναρθω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. λοιπον...πρεπει να οργανωθουμε!!!!
    οταν λειπω μαζευοσαστε και οταν ερχομαι σας ψαχνω!!!!!
    αντε...παω να δω DVD!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μία φίλη της κουπεπέ22 Ιουλίου 2009 στις 10:30 μ.μ.

    Στενοχωριέμαι πολύ που δε θα μπορέσω να έρθω φέτος στην Άνδρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "ΕΛΑ", είπα, όχι "φύγε", καλέ που πας;;;
    που θα βρεις αλλού καλύτερα...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΗΠΩΣ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΣΟΚΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΝΑΙ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ, ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ...
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ;
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ, Ο.Κ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή