Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Memories

168 σχόλια:

  1. ΤΙ ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!!
    MEMORIES...ΚΥΜΑΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΑΠΟ MEMORIES,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BOUL-BOUL!!!!
    EINAI ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΜΟΡΦΟ!
    ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΖΕΣΤΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ...!!!
    ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ,ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ BARBARA,TΕΛΕΙΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ,ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραγουδαρα!
    γυναικαρα!
    παντα μου αρεσε η Barmbra και σαν τραγουδιστρια αλλα και σαν γυναικα...
    να εισαι καλα αφεντικουλι....μου χαρησες ενα ξεκινημα πολυ πολυ γλυκο!
    οσο για memories....ανηκω στους ανθρωπους που για κοινωνικα και οικογενειακα κειμηλια εχω τις αναμνησεις μου.......και ευτυχως εχω μπολικες και ελπιζω να κανω και αλλες.............!!!!!
    φιλακια
    καλο ξεκινημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΚΥΠΡΙΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΤ ΚΑΤ ΕΙΧΑΝ ΛΙΩΣΕΙ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρααααααααααα σ΄όλους!
    Καψοραχουλίτσα μου μετά κατάλαβα ότι δεν ήμουν εγώ το βαφτηστηράκι που το έψαχνε χτες η νονά του ,σνιφ!σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μη κλαις Τβιβ...και σενα σε ψαχνει η νονα σου! οταν της ειπα οτι μιλαμε την επιασε η συγκινηση και σε μελεταγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ,ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ ΑΥΤΗ!!ΜΠΡΑΒΟ BOUL BOUL.KOYTROYLO Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΡΡΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ 4,5 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΑΝ ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααααααααααααχ!τι ωραία να σε θυμούνται και να σε αγαπάνε.
    Φιλιά Καψοράχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλα που το διευκρινησες αλλοδαπη μου!!!!
    χτες που μιλαγατε για καποιον μεγαλο Αντρεα να σου πω την αληθεια σκιαχτηκα γιατι νομιζα οτι μιλαγατε για ποθαμενους!!!!!!!
    you know what i mean.......!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. BOULάκι μου χθές το μεσημεράκι με κείνον τον πύραυλο δε καταλάβαινα και πολλά,δεν ήξερα τι να πατήσω μόνο φύσαγε πολύ και κάτι πουλιά πότε πότε ......σκώθηκα και έφυγα!
    ΄Επρεπε να κάνω κάτι;




    Φιλιά
    Το Ζαβό του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΧΟΡΑΧΗ,ΧΩΡΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ.ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΒΕΡΕΣ ΑΝΤΡΙΩΤΙΣΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΑΣ??ΑΠΑ ΠΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αλλοδαπη....ειχαμε μοιρασει αρμοδιοτητες...η δικη μου δεν ειχε να κανει με εκκλησιες και αγιους..εμενα με ειχαν για τα επαναστατικα...εκανα ντου στις συκιες και εκλεβα συκα!
    ξερεις τι συκο εχουν φαει ολοι τους απο εμενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αλλοδαπη...στο νησι εισαι?
    ειναι το μικρο μου εκει με την κοπελια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΧΙ,ΕΔΩ.ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΘΑ ΠΑΩ ΠΙΑ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ!!!Α Α Α!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΑ ΤΟΥ!ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ????ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ,ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μη γρουσουζευεις! ολο το καλοκαιρι εφετος ειναι ωραιο...ουτε καυσωνες ουτε τρελλες ζεστες...και ο Αυγουστος καλα θα παει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πιέστηκα για να βάλω σήμερα αυτό το βίντεο. Δέχτηκα πιέσεις άνωθεν... BraBra θα έβαζα σε λίγες μέρες στην γιορτή μιας παιδικής μου φίλης που είναι φαν (ποια να είναι άραγε;) αλλά από τον ενθουσιασμό σας καταλαβαίνω πως άνετα το blog μπορεί να λέγεται και androslivadiaBrabra

    Τζιβαεράκι δεν είσαι ζαβό. Φέτος είναι 40 χρόνια από τότε που πάτησε ο άνθρωπος στο φεγγάρι. Αυτό που πάτησες έκανε μια ψηφιακή αναδημιουργία της εκτόξευσης του διαστημόπλοιου. Ήσουν αγέννητη τότε γι’ αυτό…

    Καλημέρα σε όλους-ες, χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα από τη ζεστή αλλά αεράτη Άνδρο. Πολύ ωραίο πρωινό έχει το blog μας, τι τραγούδι!
    Κουτρουλό χθές συνάντησα τη γλυκειά σου μαμά, με τα παλικάρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι,αλλά εγώ δεν είδα ψηφιακή εκτόξευση ,ο δικός μου πύραυλος ήταν σταθερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωρε μικρή τσαχπίνα Σκόρδενα START πάτησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    boulάκι να πώ την αλήθεια χθές βιαζόμουν πάρα πολύ.
    Σήμερα κάτι έκανα....το βρήκα στο διάστημα να πετάει ....Θα΄χε φτάσει φαίνεται...





    (Τι να πω με τέτοια γιαγιά πρέπει να κρατηθώ στο ύψος των περιστάσεων.....και από το " λάδι" να το πάρεις δε με παίρνει.
    Βάζω όλες μου τις δυνάμεις μην ρεζιλεψω.....τα γονίδια και το "λάδι" μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    MEMORIES Ε ?... ΧΜ ΧΜ ΧΜ
    ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ... ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ 'Η ΟΧΙ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΝΤΑΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΓΛΥΚΑ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ...
    BARBARA ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα Γιωτουλινι....


    καλημερα γιατρε μου!!!
    καλημερα σε οσους δεν εχω πει!

    ειμαι χαμενη στο διαστημα....οχι αυτο της Τζιβ...στο δικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΗ ΛΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. διαστημικα κλυσματα....χι χι!!
    γιατρε σ'αφηνω...πνιγομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ BOUL-BOUL ΜΠΟΡΕΙΣ NA ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ BARBARA ΑΝΕΤΑ,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ!!!
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?
    ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΊΡΡΗΣΗ?
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ ΠΗΓΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ "ΑΝΤΡΕΑΣ"
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ALLODAPH,ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ!!!
    ΚΟΡΙΝΑ ΤΑ ΚΛΙΣΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ,ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΗΡΘΑΝ ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ Η BARBARA ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΗΝ BARBARA KAI ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΛΙΚ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ.ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ"ΟΧΙ ,ΠΟΤΕ Η ΜΥΤΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ,ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ''ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Allodapi,τις ίδιες σκέψεις έκανα το πρωϊ.
    Τώρα κάτι μικρά που έχουν βγεί δε τα ξεχωρίζεις , φωνές & "μούρες" ίδιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βιντεάκι της ημέρας με τα μωρά ειναι τρέλα! Μπράβο στην Έλσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γαρουφαλίτσα τι κάνεις ; τα δικά μου παλικάρια τα βλέπεις;
    ΄Εχουμε όλοι στείλει εκπροσώπους !





    Τέλειο videάκι! Λατρεύω τα μωράκια,μ΄αρέσουν τόσο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελπίζω τα παλικάρια σου να μην τραβολογάνε την Αριστούλα, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α! Γι'αυτό έχω χάσει την Αριστούλα. Τζιβαέρι τα παληκάρια σου έχουν μεγαλώσει τόσο πολύ που δεν νομίζω οτι θα τα γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ...ΜΩΡΑ ΜΕ ΡΟΛΛΕΡΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓαρι, η Χαρούλα να φεύγει, memories... όλα μαΖΊ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΦΕΥΓΑΤΟΙ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ περιεργα όμορφη, αλλόκοτη και έξαλη να μας βρίσκει να σιγοτραγουδάμε... ΟΤΑΝ ΣΈΙΧΑ ΠΡΩΤΟΔΕΙ...
    ΤΕΛΕΙΟ! ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλώς και την ποιήτρια του σογιού!!!!


    boul δεν την τραβολογούν πιά αλλά τώρα μεγαλώνουν οι αγωνίες.

    Ναι ,Γαρουφαλιά γι΄αυτό χάθηκε τώρα έχει ενδιαφέροντα και ασχολίες και ....χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχ! αυτό το μικρό Τζιβ,μ΄αρέσει τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σου ΚΠΠεδίτσα μου.
    Το μικρό σου Τζιβ (ανγκού!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μικρο Τζιβ... με μακριά πόδια, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ...και φάρδος και μήκος .....
    ΧΑΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μικρές ξαδελφούλες, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ..ευτυχώς που έχουμε και μακριές αναμνήσεις!


    ...οχι τίποτα άλλο, γιατί η βαλίτσα πάει μακρυά...



    ...κι εμείς μένουμε πάντα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρέπει να φύγω .Σκολνάω.
    Παίρνω τα μακρυά μου πόδια και φεύγω
    Καλό Σαββατοκύριακο σ΄όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ...ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!

    Να θυμάσαι να λες, πάντα στον σύντροφό σου «Σ' αγαπώ» και σ' όποιον αγαπάς, με ζέστη και αίσθηση. ΄Ενα φιλί κι' ένα αγκάλιασμα "μαντάρει" κάθε σχίσιμο που βγαίνει από μέσα από την πληγωμένη σου ψυχή.

    Να θυμάσαι να κρατάς το χέρι τού αγαπημένου σου και να απολαμβάνεις τη στιγμή επειδή κάποια μέρα το πρόσωπο αυτό δεν θα βρίσκεται δίπλα σου.

    Διέθετε χρόνο για την αγάπη και τον καλό λόγο, όπως επίσης και για κάθε καλή σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μια καλή σκέψη: χμ θέλω να πάω σπίτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. κουτρουλο, εχεις δίκιο, αλλά που και που πρέπει να βάζεις και τις φωνές, κι ο Αγιος φοβέρα θέλει...

    κουτρουλό, με μελαγχόλησες.

    άσε να πούμε και καμμια χαζομάρα, κουράστηκα με τα σοβαρά, μάλλον χρειάζομαι ΞΑΝΑ διακοπές, αυτό θα'ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ χμ, θέλω να κοιμηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ Κ.Π.Π,ΠΟΤΕ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ,Η ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ναι, το ξέρω...
    σκωτσέζικο ντουζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ όμορφα αυτά που έγραψες Κουτρουλό και πολύ συγκινητικά. Κυρίως ο μεσαίος στίχος. Μακάρι να τα θυμόμαστε αυτά συνέχεια και να μην χαλάμε τη ζωή μας με μικροπράγματα. Καλό απόγευμα σε όλους φεύγω και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. δε γελάω πια εύκολα, οπότε μην πονοκεφαλιάζεις Κουτρουλό μου, να, μ'έκανες να χαμογελάσω, κάτι είναι κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑΊΣΘΗΤΗ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δυστυχώς κανείς μας δεν γελάει πια εύκολα. Χάσαμε το γέλιο μας, τον αυθορμητισμό μας. Γειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. γεια σου και σενα μικρη Γαρουφαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ,ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΑΓΚΑΣ!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΡΙΠΗΣ:
    http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_1085.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΠΑΙΔΙΑ, Η BOUL-BOUL εφυγε απο την απάνω γειτονιά,
    άφησε τη σάκκα της και ετοιμάζεται για σινεμά στου Μπέη,
    η αφίσα της ταινίας τα λέει ΟΛΑ!
    ΑΧ, BOUL-BOUL, οι αφίσες σου,
    όλα τα λεφτά...
    τρέχω κι εγώ να πιάσω καρέκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Βρε Κουπεπε να πάω σινεμά χωρίς να πάρω μαζί της ξαδερφούλες μου ποτέ! Εννια αρχίζει θα προλάβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΟΡΙΝΑ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ!!ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ.... ;

    να πάρουμε μαζί και γαριδάκια, ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΟυπεπε μου τι ωραία θα πάμε σινεμά απόψε. Η Κουπεπε έγραψε την λέξη σινεμά! Πολύ καλή ιδέα! Ειναι τέλειο! Γιουπι, γιουπι! τα σκαμνάκια σας, όλοι στου Μπέη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. PΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ!ΕΡΗΜΟΙ ΔΡΟΜΟΙ,ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΝΤΖΟΥΡΙΑ,ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!!ΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΙ ΕΡΓΟ ΠΑΙΖΕΙ???ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΜΑ ΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ABBA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΝΑΙ,ΝΑΙ!
    Η ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ και μετά 2η ταινια...ΑΛΛΟΔΑΠΗ-ΣΩΦΕΡΙΝΑ(!)

    ΑΛΛΟΔΑΠΗ,
    ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ -ΠΟΤΕ- ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ...!!!!

    μη μας κάτσουν και τα γαριδάκια στο λαιμό!

    ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΘΡΙΛΛΕΡ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. http://androslivadia.blogspot.com/2008/05/north-by-northwest.html
    Cine Beis

    Σήμερα παίζει το The way we were!

    Κουτρουλό πάλι γρανίτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΤΗ ΓΡΑΝΙΤΑ ΝΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, Ο ΜΠΕΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΓΡΑΝΙΤΑ...
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΑΚΕΤΟΥΛΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΨΥΧΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΛΕΜΟΝΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ,ΣΑΜΑΛΙ ΚΩΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΛΕΜΟΝΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΖΑΝ. Ο.Κ.


    ΣΑΜΑΛΙ ΚΩΚ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΕΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ,ΕΓΩ ΕΤΡΩΓΑ ΓΡΑΝΙΤΑ ΣΤΑ ΘΕΡΙΝΑ ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΓΩΤΟ ΕΒΓΑ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ...ΕΒΓΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. θα φερω εγω απο το σπιτι ποπ κορν... ΕΝΤΑΞΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΜΕ ΕΝΑ ΦΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κουπεπε είσαι έτοιμη; Οι αδελφές σου που είναι; Άντε Κουπεπε θα χάσουμε την αρχή. Σωστά δεν τα λέω Κουρτουλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΣΩΣΤΑ,ΣΩΣΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. BOUL BOUL ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΜΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ "ΛΟΥΞ"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΣΤΟΝ ΣΙΝΕΜΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΛΕ????
    ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΝ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΝΤΕ ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΠΑΛΙ ,ΑΡΧΙΣΕΕΕΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ενταξει, δυό λεπτά αργήσαμε μονο...
    ειχε...κίνηση στις σκάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Αμαν βρε Κουτρουλό με το ρολόι στο χέρι! Ερχόμαστε. Η Βούλα που είναι; Η Κορίνα με την Τζιβ να καθίσουν στην τελευταία σειρά. Αλλοδαπή θα πιω άλλη μια στο τέλος! Λουξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΥΦ ΟΥΦ ΑΡΓΗΣΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ... ΟΥΦ ΟΥΦ ΠΟΛΥ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΜΩΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΑΜΑΝ ... ΩΧ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ... ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΟΛΛΗΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Κορίνα φύγε από τη μέση δεν βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Σας αρέσει η αρχική σελίδα; Η Κουπεπε την εφτιαξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΚΟΛΛΗΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Να πας πίσω-πίσω στα μπαγκάλια, εκεί που είναι η μηχανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΠΟΛΥ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ,ΜΠΡΑΒΟ Κ.Π.ΠΕΕΕΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΣΕ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. καλέ, εγω τις μουτζούρες έφτιαξα, την αφίσα η BOUL BOUL την τοιχοκόλησε, μας είπε ο Μπέης οτι θα έχουμε από ένα σακκουλάκι πασατέμπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΤΑ ΦΑΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ Η ΧΟΝΤΡΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Α ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥΔΑΚΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΦΩΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Η Καψοράχη έχει πιάσει κουβέντα με την Φιλίτσα, το έχει δει 23 φορές και η Βούλα μάλλον δεν θα έρθει το έχει δει 27 φορές. Εγώ σήμερα το βλέπω πρώτη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. λείπει η Καψοράχη, α πα πα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ;;;;;;;; ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!!! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. δηλαδη, σημερα boul boul, είσαι πρωτάκι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΘΕΙΤΣΑ ΘΕΙΤΣΑ ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΣΤΑ ΜΠΑΓΚΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. λεω κι εγώ,
    δεν θα έρθει η ΒΟΥΛΑ...;
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΘΕΙΤΣΑ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΘΑ ΞΑΜΟΛΗΣΩ ΤΟ ΚΤΗΝΟΦΑΤΣΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ...γιατι, ωραία είναι στα μπαγκάλια, έχει δροσιά!

    ο Dimitris, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΟΡΙΝΑΚΙ,ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΝ ΚΟΥΡΕΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΝΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ? ΔΕΝ ΠΑΩ ... ΔΕΝ ΠΑΩ ...ΔΕΝ ΠΑΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Α, ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Βούλα τι θα γίνει στο τέλος; έχω αγωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. κατσε βρε ΚΟΡΙΝΑ μεχρι να σβήσει το φως, και μετά αλλάζεις θέση, ΟΥΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Βουλα μη πάει τα ίσα κάτω απ' τα μπαγκάλια και είναι ψηλά σε κείνο το σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. BOULBOULAKI, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!
    ΧΙ! ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΤΟ KOUTROULO ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΗΣΕΙ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΨΗΣΩ ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ...ΠΑΕΙΟ Η ΤΑΙΝΙΑ....ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΝΙΤΑΑΑΑΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΦΙΞ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΚΑΛΕ ΑΜΥΓΔΑΛΑΚΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ!! ΘΑ ΣΑΛΤΑΡΩ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Πάντα από τον δρόμο, εσύ με την ξαδέλφη σου την Ειρήνη κάνατε τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΒΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΖΑΚΕΤΟ ΣΟΥ ΑΛΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Πω-πω τι επαθα.Εχασα την αρχη της ταινιας.
    Καλα μην φωναζετε θα καθισω πισω-πισω,αλλωστε εγω ειμαι ψηλη βλεπω απο παντου και τα παντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ελα κάτσε εδώ σου εχω κρατήσει θέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΤΗΝ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ....ΝΑΙ! ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Αχ,ευχαριστω koutroulo μου που κρατησες θεση,ειχα και μια διαδρομη να κανω μεχρι να ερθω.Το θεμα ειναι πως θα γυρισω πισω που θα ειναι μαυρα μεσανυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΧΕΡΑΚΙ-ΧΕΡΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Καλυτερα να καθησω πισω γιατι ειμαι και ευαισθητουλα και κλαιω παντα στις ταινιες γ######το.Μια ζωη ρεζιλι γινομουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ,ΚΑΙ ΝΑΑΑΑΑΑ ΤΟ ΚΛΑΜΑ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΠΙΣΩ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΕΛΑ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙΑ ΕΔΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ασυστατη εμεις πισω πισω με την κορινα για να καπνιζουμε!!!!ασε που θα φαμε και μπακλαβαδακια!!!με τα σιροπια λες να μας τσιμπανε τα κουνουπιΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΕΛΑ ALLODAPH ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. αυτη η kolynos ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟοοοοο....
    όλη η πλατεία φωτίζεται!


    ΄κατι που θυμηθηκα:
    H UHU, είναι οδοντόκρεμα;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ιιιι,δεν ντρεπουσαστε μικρες κοπελες να καπνολοατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΛΗΜΑΑΑΑ!!!
    ΚΑ.....ΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Αλλοδαπή δεν θέλω λουξ, πίνω μπύρα! χε, χε. Μην πετάτε από κάτω τις γόπες γιατί θα βγει ο Γαλανός. Το νου σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ασ'τα αυτα koutroulo αλλου θελεις να πας και δεν το λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ε ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΠΙΝΩ ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΝΩ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ, ΜΕΤΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΕΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Τι θα γίνεις στο τέλος; Βουλα; θα ζήσουν μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ? Ε? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΝΑΙ ΚΟΥΠΕ ΠΕ ΕΙΝΑΙ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΔΕΝ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. BOULBOULAKI, ΠΙΑΣΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ, ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟ PART 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Άρρωστη, είσαι άρρωστη! Έχει μέχρι part 8 νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ελα μωρε μην μου θυμωνεις αφου δεν ειπαμε οτι θα παμε χερακι-χερακι;ΑΥΤΟ εννοουσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Η ΔΙΠΛΗ ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΠΑΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΛΤΙΤΣΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΑΛΑ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
    ΚΑΛΗ ΒΟΛΤΑ ALLODAPH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΑΧ!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΕΡΓΟΟΟΟΟΟΟ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Καληνυχτα ,παω γιατι εχω και δρομο να κανω!!!!
    Ασε που με περιμενουν κιολας!
    Koutroulo θα ερθεις μαζι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΝΑΙ,ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΤΟ ΦΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή