Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Μαύρος γάτος στη λιακάδα



Φωτογραφία: Κορίνα

157 σχόλια:

  1. Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
    Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

    Ήταν ένας γάτος μαύρος πονηρός
    κάθε που εβράδιαζε ντύνονταν γαμπρός
    τα μαλλιά του έκανε λίγο κατσαρά
    κι ένα κόκκινο παπιόν φορούσε στην ουρά

    Σε κάθε σπίτι πήγαινε όπου έβλεπε καπνό
    ζητούσε τα κορίτσια δήθεν για σκοπό
    κι αυτές άλλο δε θέλανε φορούσαν νυφικά
    κάλιο μ'ένα γάτο παρά με κοιλαρά

    Μα όπως είπα στην αρχή ο γάτος πονηρός
    βόλευε τα κορίτσια και γίνονταν καπνός
    με τόση καρπερότητα αχ να 'χα μια σταλιά
    γέμισαν τα ιδρύματα με μπάσταρδα γατιά

    Οι άρχοντες φοβήθηκαν μην πάθουνε ζημιά
    και την κουτάλα χάσουνε μαζί με τα ζουμιά
    ρε θες να κάνουν κίνημα του γάτου οι καρποί
    κι ό,τι γλυκά ροκάνιζαν σαν φούσκα να χαθεί

    Έτσι αφού σκεφτήκανε βρήκαν το πιο σωστό
    το γάτο να τσακώσουνε σαν μούτρο αναρχικό
    βγήκε λοιπόν σεργιάνι το χαφιεδότσουρμο
    αυτοί που αποτελούνε τον εθνικό κορμό

    Αχ καημένε γάτο μου την έχεις πια βαμμένη
    του έθνους τα λαγωνικά στην έχουνε στημένη
    κι όπως το λέω έγινε το πιάσανε το αλάνι
    τους είδε μαύρους νόμισε με φίλους πως θα κάνει

    Τώρα κλαίει κι οδύρεται μαζεύεται κουβάρι
    μήπως τους κρύους δικαστές μπορέσει να τουμπάρει
    αχ μη καλοί μου άνθρωποι εγώ δεν είμαι γάτος
    εγώ είμαι ένας άνθρωπος με αισθήματα γεμάτος

    Κοιτάζω το συμφέρον μου διαβάζω εφημερίδα
    και στο στρατό υπηρέτησα για τη μαμά πατρίδα
    μα εκείνοι που να ακούσουνε τον στήσανε στον τοίχο
    τα μάτια κάπως παίξανε στης τουφεκιάς τον ήχο

    Αν μία κόρη έχετε κρατήστε την αθώα
    μπορεί ο γάτος να μη 'ρθει μα θα 'ρθουν άλλα ζώα
    κι αν είστε κάποιος άρχοντας και παρεξηγηθείτε
    στα όργανα μου μια χαρά χωράει να γραφτείτε

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ
    ΜΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑΓΜΕΝΗ
    ΛΙΓΟΣ ΗΛΙΟΣ ΑΠΑΛΟΣ
    ΕΝΑ ΦΥΛΛΩΜΑ ΠΥΚΝΟ
    ΜΙΑ ΔΡΟΣΕΡΗ ΣΚΙΑ
    ΑΠ'ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΑ ΦΙΛΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΗΣ ΧΑΡΩΠΟΣ
    ΜΕ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΤΙΤΙΒΙΖΟΥΝ
    ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
    ΚΙ ΕΝΑΣ ΓΑΤΟΣ ΓΚΡΙΖΩΠΟΣ
    ΧΑΣΜΟΥΡΙΕΤΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΑ
    ΣΑ ΝΑ ΦΥΓΑΝΕ ΤΑ ΚΡΥΑ
    ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ Η ΚΑΡΔΙΑ...

    Δ.Μ.


    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ
    ΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
    ΚΑΙ ΜΕΖΕΔΕΣ!!!!

    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΠΟΥ ΜΙΑ ΒΡΕΧΕΙ,ΜΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ!!!!!!ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΥΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΑΣ ΣΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ!!!!!!ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΖΕΔΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΙΔΕΥΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΝ ΑΦΡΑΤΗ ΜΟΥ ΓΟΥΝΑ ΜΕ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΠΑΙΖΩ ΑΝΕΜΕΛΑ ΜΕΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΔΙΩΧΝΩ ΤΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ ...
    ΜΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΚΟΙΛΙΑ ...
    ΠΟΝΗΡΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΖΩ,ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΤΡΥΠΩΣΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα ποιητικα μου blogοπαιδα!βλεπω και διακρινω φουσκοδεντριες! γουσταρω!
    χθες τελικα αργησα να γυρισω απο το καζανακι μου και δεν μπηκα!
    την αλλη Κυριακη να ειμαστε καλα τετοια ωρα θα κανουμε παρεα!YES!!!!!
    θα παω στην Χρυσανθη για το Κυριακατικο τραπεζι και θα τα πουμε το βραδακι! γεια σας προς το παρον και σας αποχαιρετω με κατι εξυπνο που διαβασα σημερα στον Κυριακατικο Τυπο

    "Κοκκινοσκουφιτσα,Εφτα νανοι,Ρομπεν των Δασων,Σπαϊντερμαν να συλληφθουν παραυτα,Φορανε κουκουλα!"
    φιλακια πολλα και .........


    ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερούδιαααααααααα!
    λοιπόν το ιντερνέτι είναι καλό και κακό πράγμα:
    μαθαίνεις πολλά αλλά δεν κάνεις και τις δουλίτσες σου και μπορεί ο γατούλης να την άραξε στο δεντράκι εγώ έκατσα στην καρεκλίτσα μου και..
    Λένε ότι σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα για το νερό και λένε ακόμα ότι ΕΝΑ ΓΑΛΟΝΙ ΝΕΡΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΑΛΟΝΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ!
    και πολλά άλλα λένε αλλά τι θα κάνουμε είναι το θέμα
    παντώς εγώ δεν ξαναφήνω τη βρύση να τρέχει στον βρόντο
    αυτά και πάω να παίξω με τα κουζινικά μου
    μήπως κάνω και καμμιά πασταφλώρα?
    όχι όχι κάνουμε δίαιτα
    καλή σας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μεσημέρι και από μένα.
    Γειά σου Κορινάκι ποιήτρια.
    Καψοράχη τα χαιρετισματά μου στην Χρυσάνθη.
    Φαούδι χαθήκαμε.
    Σχολάω σε λίγο και πάω και εγώ για το Κυριακάτικο τραπέζι. Είναι ώρα.
    Τα λέμε αύριο πάλι.
    Καλά να περάσετε ότι και να κάνετε.

    ΥΓ. Ο ποταμός τρέχει πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΛΩΝΙΔΗ,
    ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ...
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
    ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΕΣΤ ΣΤΟ "ΤΡΟΚΤΙΚΟ" ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΓΛΊΤΩΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Alzheimer.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΉΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ!!!

    Μήπως χρειάζεστε νευρολόγο; Κάντε το τεστ που ακολουθεί
    from troktiko

    http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_9306.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ,ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΌ ΓΑΤΑΚΙ
    ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ
    ΑΜΑ ΚΑΝΩ ΣΚΑΝΤΑΛΙΕΣ
    Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕ ΘΕΣ...

    ΝΙΑΡ! ΝΙΑΡ, ΝΙΑΟΥ...

    ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ
    ΜΕ ΝΑΖΑΚΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩ
    ΜΕ ΧΑΔΑΚΙΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΖΕΙ
    ΚΑΙ ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΝΙΑΟΥΡΙΖΕΙ...

    ΨΙΤ,ΨΙΤ, ΨΙ,ΨΙΨΙ!!!

    εμνευστηκα ΚΟΥΤΡΟΥΛΌ,
    από τα καλά σου λόγια!
    δώσε θάρρος
    στο...γατούλη,
    να ανέβει στο πεζούλι!!!
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουφ, ευτυχως για την ωρα καλά πάω!
    Πολυ καλό Κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?
    ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ!!!ΧΑΧΑ
    ΝΑ ΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ,ΛΕΣ...ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ,ΟΚ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΖΕΙΣ!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η γάτα άνοιξε τα μάτια,
    Ο ήλιος μπήκε μέσα.
    Η γάτα έκλεισε τα μάτια,
    Ο ήλιος έμεινε μέσα.

    Γιʼ αυτό, το βράδυ,
    Όταν η γάτα ξυπνάει,
    Διακρίνω στο σκοτάδι
    Δυο κομμάτια ηλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ,
    χθες ηταν η παγκόσμια μέρα
    της ποίησης,
    σήμερα έχουμε τα ποιήματα...
    ΤΕΛΕΙΟ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ...
    ΠΑΛΙΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ.
    ΕΓΩ ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΕΡΟ! ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ.
    Σύμφωνα με στοιχεία της Unicef, το 87% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει σήμερα επαρκή πρόσβαση σε πόσιμο νερό, όμως, πάνω από 125 εκατομμύρια παιδιά κάτω των 5 ετών το στερούνται. Παράλληλα 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δεν έχουν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις υγιεινής.

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ δήλωσε: «Ενώ ο παγκόσμιος πληθυσμός καταναλώνει περισσότερο πόσιμο νερό, η κλιματική αλλαγή έχει ως συνέπεια τη μείωση του νερού σε πολλές περιοχές του κόσμου. Οι πάγοι λιώνουν, η πρόβλεψη των βροχοπτώσεων γίνεται δυσκολότερη, ενώ φαινόμενα όπως οι πλημμύρες και οι ξηρασίες γίνονται ολοένα και πιο ακραία. Η προσεκτική διαχείριση των υδάτινων πόρων και η εξισορρόπηση των διάφορων αναγκών για νερό είναι ζητήματα ζωτικής σημασίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΡΥΠΩΣΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ...
    ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΑΛΤΑΡΩ ΚΡΑΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΝΑΝ ΚΕΦΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ...
    ΤΡΕΧΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΑΥΛΙΔΑΚΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ
    ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΛΩΛΟΙ ...
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΗΣΥΧΙΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ...
    ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΩΝ..ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ
    ΜΕΣΑ ΣΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗ
    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΤΡΙΓΥΡΙΖΩ
    ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΝΙΑΟΥΡΙΖΩ
    ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΖΕΙ
    ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ ΤΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ
    ΚΑΙ Η ΚΟΥΠΕΠΕ ΟΛΟ ΝΑΖΙ
    ΤΟ ΓΑΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ
    ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΑ ΚΑΙ ΚΕΙΝΗ.

    ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΗ ....{ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ} ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάθε μέρα 5.000 παιδιά και πλέον πεθαίνουν από βρώμικο ή μολυσμένο νερό.
    Ο ένας στους έξι κατοίκους του πλανήτη δεν έχει πρόσβαση σε ασφαλές πόσιμο νερό.
    Στις αναπτυσσόμενες χώρες το 50% του πληθυσμού εκτίθεται σε μολυσμένες πηγές.
    Στην Αφρική ένα ποτήρι καθαρό νερό φαντάζει μακρινό όνειρο για εκατομμύρια παιδιά.

    «Δεν έχει σημασία ποιοι είμαστε, που ζούμε, τι κάνουμε, όλοι εξαρτόμαστε απ το νερό. Το χρειαζόμαστε κάθε μέρα, με πάρα πολλούς τρόπους. Το χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιείς, το χρειαζόμαστε για να παράγουμε την τροφή μας, για τις μεταφορές, την άρδευση και τη βιομηχανία. Το χρειαζόμαστε για τα ζώα και τα φυτά, για να αλλάζουν οι εποχές και τα χρώματα. Ωστόσο, παρά τη σημασία των αποθεμάτων του νερού για τη ζωή και την ύπαρξή μας, δείχνουμε μια συνεχώς αυξανόμενη έλλειψη σεβασμού για τα αποθέματα νερού. Τα σπαταλούμε, τα λεηλατούμε, τα μολύνουμε, ξεχνώντας πόσο απαραίτητα είναι για την επιβίωσή μας». (Ο.Η.Ε. 2003)

    «ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ανεξάντλητη είναι μόνο η ληστρική συμπεριφορά των αναπτυξιακών και καταναλωτικών μοντέλων της πόλης, της γεωργίας και της βιομηχανίας, που σπαταλάει όλο και περισσότερο νερό. Κι αυτό το μοντέλο παραγωγής διαπερνάει όλους τους χρήστες του νερού».

    Με αφορμή αυτών που έγραψε το Κουτρουλό, έγραψα και εγώ τα παρα πάνω.

    Καλημέρα σ'όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ, ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΟ Η ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ Η ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ Η ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ,ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙΕΙ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ουφ!και εγω καλα ειμαι! ....ακομα!


    ΚΑΠΑΣΕ!!!!!ποσο δικιο εχεις!
    το μαντρι πανω απ'ολα! να σου πω κατι ομως....εγω προσωπικα χεστηκα πως θα με πουν!μπορει και γραφικη..εναντια στο ρευμα ομως και εξω απο το μαντρι οσο με παιρνει και οσο αντεξω! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παιδακια γλυκα θα τα ξαναπουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ!
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΣΤΟΥΡΑ.
    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΜΑΝΤΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ .ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ!
    ΟΣΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕ ΜΕ ΓΝΩΣΗ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ

    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
    Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη

    Την ώρα που σιδέρωνε
    της ήρθε πως ξημέρωνε
    και σφύριζε καράβι.
    Σαν τότε που διαλέγαμε
    με ποιον μπορεί να φεύγαμε
    στην πρώτη αγάπη σκλάβοι

    Κι είχε ένα σίδερο μ' ατμό
    και λίγο ιδρώτα στο λαιμό
    Σάββατο απόγευμα στην άκρη της κουζίνας.
    Γυρνάει ραντίζει ένα γιακά
    και λέει στον άντρα ξαφνικά
    πως πάει κι αυτός ο μήνας.

    Την ώρα που σιδέρωνε
    της ήρθε πως ημέρωνε
    στα γόνατα λιοντάρι.
    Διπλώνει ένα πουκάμισο
    κι ο γιος χρονώ ενάμισο
    στα πόδια της κουβάρι.

    Κι είχε ένα σίδερο μ' ατμό
    και λίγο ιδρώτα στο λαιμό
    Σάββατο απόγευμα στην άκρη της κουζίνας.
    Γυρνάει ραντίζει ένα γιακά
    και λέει στον άντρα ξαφνικά
    πως πάει κι αυτός ο μήνας.

    Την ώρα που σιδέρωνε
    της ήρθε ν' αφιέρωνε
    σε κάποιον τη ζωή της
    Που ανέβαινε στη μάντρα της
    και γνώριζε τον άντρα της
    με την αναπνοή της.

    Κι είχε ένα σίδερο μ' ατμό
    και λίγο ιδρώτα στο λαιμό
    Σάββατο απόγευμα στην άκρη εκεί στην πόρτα.
    Μια πιέτα δύσκολη πατά
    απ' τ' όνειρό της σταματά
    κι ανάβει όλα τα φώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΧ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,
    ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ...
    ΩΡΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΒΑΛΤΟ ΣΤΟ YOUTUBE NA ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΣΙΔΕΡΩΝΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...κι εσυ ελεγες μονο λιστα για ψωνια...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ , ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ...

    εσυ πια ΚΟΡΙΝΑ, μας έχεις ξεσηκώσει με τους κεφτεδες, τα μπανια, τη Φωφώ, κι είναι μακρυά το καλικαίρι...

    you tube?
    ξερω να το κανω αυτο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η μαμα σου λέει να μπεις στο www.youtube.com και στο search να γραψεις τον τιτλο του τραγουδιού. Αντε θα τα καταφερεις, λέει η μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μαμά τα κατάφερα!
    ΤΟ ΑΚΟΥΩ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.
    ...ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τελειο τραγουδι!!!το ειχα ακουσει μολις κυκλοφορησε χρονια τωρα και για ενα διαστημα μου ειχε γινει εμμονη!

    κουτρουλο το μυαλο ειναι το μονο που μας ανηκει τελικα,τιποτα αλλο,γιατι ολα τα αλλα μπορουν να μας τα παρουν,γι αυτο αφιονιζονται και κοιτουν να μας το ναρκωσουν,να μας το καψουν που λεει και ο σωστος Καπασος!!!γιατι ΕΚΕΙ μονο με την δικη μας αδεια μπαινουν!
    παω για μπανιο παιδακια (αφου σιδερωσα 3 ντανες ρουχα)και θα επιστρεψω κοντα σας!
    ΜΗ ΦΥΓΕΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ντουλμαδάκια υπαρχουν ακόμη ...?


    ...για όσο θα περιμένουμε δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΨΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ,ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΠΑΣΕ,ΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ!!!!ΑΛΛΑΖΕΙΣ,ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΝΑ ΑΝΑΒΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΑ ΓΑΤΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΟΣΟΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΣΥΜΠΑΘΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΧΑΘΗΚΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΦΩΤΟ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ψι ψι ψι καλησπέρα σας
    ωραίος ο γατούλης δε λέω αλλά ο φάτσας καλύτερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. η κουπεπέ ακούει "ΠΥΞΙΔΑ"
    από ΠΥΞ-ΛΑΞ...
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΤΡΓΟΥΔΙΑ, ΘΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΕΜΕΝΑ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΙΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΣΚΥΛΟ BLOG,ΕΕΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η ζωη μου
    σε οθονη τηλεορασης
    που την κοιτω απ'εξω με απαθεια,
    τυλιγμενη σε κουβερτα
    πινωντας καφε και καπνιζοντας,
    ταινια μετρια
    σκηνες καλες και κακες
    που παιρνουν συνεχεια
    και ξανα και ιδιες,
    το χερι στο replay,
    επαναληψη ανελπιδη
    στα δυνατα που εφυγαν,
    χωρις ονομα
    ανεγγιχτα και ζωντανα,
    και μακρια μου,
    μεσανυχτα,
    το προγραμμα παλιωσε,
    το χερι στο stop,
    σιωπητηριο,
    κρυο γυαλι αδειο,
    η ζωη μου...
    Καληνυχτα


    κατι που δεν γραφτηκε σε "καλες ωρες" λιγο παλιο αλλα μου το θυμησε η κουβεντα περι TV το εψαξα το βρηκα και σας το χαριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΝΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΓΑΡΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. εμενα δε μ'αφήνουν
    λένε "οόοοοοοχι!!!"
    και τρομάζω
    και γυρίζω πίσω!

    ΓΟΥΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΟΜΩΣ ... ΓΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ξεκινησα να γραφω πριν μπητε!
    συγνωμη για το ξενερωμα!
    προχωραμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΔΕΛΦΗ ... ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ,ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΖΕΝΙΘ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πασταφλωρα πατας σκυλους μωρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΘΟΛΟΥ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΒΡΕΧΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εγω το αντεγραψα ΚΑΨΟΡΑΧΗ.
    Τόσο μ'άρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ευχαριστω κοριτσαρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εχω παντα ενα μικρό delay...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ...ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΜΩΡΕ Κ.Π.Π ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. θα τον περασε για πατακι!γκρι ξεβαμενο πατακι! χι χι!

    ευχαριστω ΚΠΠ μου!να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αύριο είναι μια άλλη παγκοσμια ημέρα για τον καιρό
    κάθε μέρα μιά παγκόσμια ημέρα και μετά τα ξεχνάνε όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΠΙΑ ΒΡΕ ΠΑΣΤΑΦΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. εγω περιμενω την μερα του μα...α!
    αλλα θα μου πεις αυτος εχει καθε μερα την μερα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. α, είσαι πολύ καλή Κορίνα, εσύ δε βάζεις ούτε απουσίες!
    χι,χι,χι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ρε γιατρε ηθελα να σε ρωτησω....στην εκδρομη να παρω και τα συνεργα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΝΟΜΙΖΩ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΝΑΙ ΒΡΕ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ευτυχως που δεν ειμαι σκυλος να λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ Κ.Π.Π ΤΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΜΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ... ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΤΑΦΛΟ,ΧΙΧΙ
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ!!!
    ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ,ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΓΑΤΑ,ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΑ ΑΛΛΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. μερα της ...πασταφλωρας, υπαρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΥΤΥΧΩΣ ... ΕΥΤΥΧΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΞΟΥΤ ΞΟΥΤ ΠΑΛΙΟΓΑΤΕΣ ΤΙΣ ΕΔΙΩΞΑ ΟΛΕΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. καλά εκανες κουτρουλό αυτό μοιάζει του φατσούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. και χορτα και μανιτες και τα μπαρμπουνοδιχτα στη λιμνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΑΓΚΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΤΑΦΛΟ ... ΓΡΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. πασταφλωρα εγω θα σε φωναζω ΦΛΩ!
    μ'αρεσει!
    αμα ακους ΦΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!να βγαινεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. κππ λέω να κάνω πασταφλωρα για την εκδρομή πως θα έρθει μια πασταφλώρα χωρίς την εξάρτηση της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΙΑ ΓΑΤΑ ,ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΣΑΣΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΙ?
    ΑΣΤΑΤΕΣ,ΑΓΝΩΜΟΝΕΣ,ΑΠΙΣΤΕΣ,ΚΛΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΟΡΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΖΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ.Κ.Π.Π ΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ. ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΟΣΟ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙ ΤV.ΜΕΓΑΛΕ ΕΔΩ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΔΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΟΥΚΟΥΛΑ.ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ!!!
    ΜΗ ΜΕ ΚΑΚΟΛΟΓΕΙΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ...να παρεις άδεια εκείνη τη μέρα ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ, για να έρθεις ξεκούραστη, λέω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. κουτρουλο μου.......γιατι τα καϋμενα τα ζωντανα του Θεου? μην τους δινεις ανθρωπινες αδυναμιες! απλως ειναι αιλουροειδη και δεν κανουν αγελες! ειναι ανεξαρτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΔΕΝ ΜΙΛΆΩ ΓΙΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΏΓΗΣΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ,ΚΑΠΑΣΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΘΑ ΞΑΜΟΛΗΣΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. μόνο η βούλα τα αγαπάει τα γατούλια
    και αυτός είναι και μαύρος ο ξαπλαρωμένος
    ναι ναι καψοράχη φλω να με λες μηπως το καθιερώσω κιόλας και αλλάξω το κανονικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΝΩΝΥΜΕ, τι με νοιάζει εμένα για το χαζοκούτι?
    ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΣΙΔΕΡΩΜΑ, ΒΙΒΛΙΑ, ΣΚΥΛΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ, κ.λ.π. κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΚΑΠΑΣΕ!!!!!!προσεχε παιδι μου!!!οι καιροι ειναι κακοι! εγω το αποφασισα!.........καθε μερα με καπελο η κουκουλα θα βγαινω!η αναρχοκαψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΖΗΛΕΥΩ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. να δείτε που θα τις πουλάνε διπλάσια τιμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΙΑ!
    ...ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΙΩΣ, ΝΕΥΡΙΑΖΩ...

    ΓΟΥΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΠΟΥΛΑΩ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΕΧΟΥΝΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΜΕΡΕΣ ,ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΓΕΛΟΊΟΙ,ΆΧΡΗΣΤΟΙ ΤΥΠΟΙ...
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΠΠ!νομιζω ο καπασος(αυτος ειναι και ξεχασε να βαλει ονομα)σε μπερδεψε με την αλλοδαπη!

    Ο.Κ κουτρουλο μου!!!!τα παω τα γατια εγω!ολα τα ζωακια τα παω αλλα μου αρεσει ιδιαιτερα το ανεξαρτητο της γατας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΜΑΟΥΛΙΚΕΣ!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. βρε ΚΑΠΑΣΕ,
    με μπέρδεψες,
    λέω κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. στο τελος θα μας βαλουν καμερες και στο χε..μο! ο μεγαλος αδελφος!!!!
    παντως εγινε ηδη προταση για ειρηνικη διαδηλωση οπως τοτε με τις φωτιες στο Συνταγμα που φορουσαμε μαυρα και να φοραμε ολοι κουκουλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Είστε κουκουλοφόρος;

    Αν ναι,γίνετε πολιτικός για να τρομοκρατείται τον κόσμο και χωρίς κουκούλα.

    αυτό το διάβασα τώρα κάπου ψάχνοντας και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΚΑΙ ΜΑΟΥΛΙΚΕΣ ΠΟΥΛΑΩ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. πρεπει να προσεχω και τον Ηλια!!κυκλοφορει με τραγιασκακι και κασκολ στο λαιμο! μη μου μπαουλιασουν τον πατερουλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΟΥΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. το αφεντικουλη που ειναι?
    αφεντικουληηηηηηηηηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. βρε καψοράχη μες το μυαλό μου είσαι τωρα ήθελα να ρωτησω και εγώ
    εντωμεταξύ δεν σας προκάνω η γυναίκαι είμαι και αρχάρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. για κατουρημα πηγατε ολοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Φλω μωρο μου!θα μαθεις σιγα σιγα!
    παρεπιπτωντος τωρα που κοιτω γυρω μου..ωραιο μυαλο εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΤΑΞΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. αφεντικουληηηηηηηη!!!!!!
    ελα ,βγηκε ο πρωταθλητης!!!!αστο, του χρονου παλι! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. καλέ ναι είδες τι ωραία που το διακόσμησα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ξερεις σε μεγαλη ασφαλιστικη κλεινουν 40 υποκαταστηματα λογω στενοτητος,μενουν ανθρωποι χωρις δουλεια και την ιδια στιγμη δινει εθελουσια με πακετο εκκατομυριων βγαινουν στην συνταξη μεγαλοστελεχη και τους ξαναπροσλαμβανει με 200.000 τον μηνα!!!! ακους τετοια και λες που ειναι το μπουκαλι το στουπι και η κουκουλα?μιλαμε βεβαια για ασφαλιστικη "δημοσιου"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. κουτρουλό μου να τους λυπάσαι είναι άστα να κανουμε ένα έρανο να τους συνδράμουμε
    έτσι έλεγε και το τρελό αγόρι πριν μερικές μέρες στον κόσμο:δεν έχω να σας δώσω αύξηση αλλά στο DUBAI μπορούσε να πάει ξέρεις εκεί σε εκείνα τα χάλια ξενοδοχεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ναι ναι ναι με είπε μια φίλη μου ότι δοκίμασε την σοκολάτα υγείας με την μαστίχα χίου και ήταν πολύ ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΩΡΑ...ΚΑΛΑ ΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΔΩΡΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΔΕΙΑΣ ... 12 ΜΙΣΘΟΥΣ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. κοριτσακια θα σας αφησω λεω να δω με το αισθημα κανενα DVD.Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!
    μουτς,μουτς,μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. οχι όχι όχι μην τη φας θα λένε οι άλλες ότι σε βάζω στον κακό δρόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Φλω οντως ειναι ωραια την δοκιμασα,μοσχομυριζει!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ.
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΙΑΣΩ ΑΠΟΨΕ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ποπση δυναμη μπορει να εχει ενα κουτι που ανοιγω και κλεινω οταν εγω θελω??????βρε κοριτσια σας ειπα το πρωι οτι πηραμε ωραια κουνακια στην εκκλησια και δεν ειδα ουτε ενδιαφερον ουτε ενθουσιασμο!!!!!!!τελικα αυτος ο γατος τουρκο θα με κανει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. κουτρουλό γιαυτό εξαφανίστηκε η boul κέρδισε ο ολυμπιακός?είχε και φασαρίες λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. καλησπέρα allodaph τί είναι τα κουνάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ALLODAPH ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ???ΧΙΧΙΧΙ
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ,ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. παιδιά καληνύχτα, έχω πονοκέφαλο...
    Η ΕΝΤΑΣΗ ΒΛΕΠΕΙΣ, Η ΕΝΤΑΣΗ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΦΛΩ ΤΑ ΚΟΥΝΑΚΙΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΉΣΕΙ Η ALLODAPH ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕ,ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. καληνύχτα και καλή εβδομάδα σε όλους
    και την τετάρτη καθήσι
    μια μέρα λιγότερη
    ουαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. κουτρουλό στην δικιά μας εκκλησία μοιράζανε δεντρολίβανο παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΝΑΙ ΣΠΑΕΙ Η ΒΔΟΜΑΔΑ,ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΜΠΡΑΒΟ ,ΑΥΤΟ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. αντε καληνυχτα κοπελες,τα ματια μου κλεινουν.αυριο καινουρια βδομαδα με λιγοτερες βροχες.κουτρουλο κλειστα ολα και ανοιξε ενα βιβλιο!!!!!!!ειναι το καλυτερο ηρεμιστικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΕΡΗ ΑΝΔΡΟ. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΣΑΓΚΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΕΔΩ ΔΕ ΒΡΕΧΕΙ, ΟΛΑ ΗΣΥΧΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ...
    ΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ. ΩΡΑΙΑ ΓΙΟΡΤΗ...
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ...ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ Τ Ω Ρ Α ΤΑ ΤΡΩΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΟΧΙ, ΟΧΙ ...ΔΕ ΖΥΓΙΣΤΗΚΑ, ΑΠΛΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΤΟΤΕ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΣΤΟΥ ΜΠΕΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΕΓΩ ΚΟΥΠΕΠΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΑΓΩΣΑ ΟΜΩΣ.ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΝΔΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή