Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

"Τα παιδάκια που παίζουν στ' ανοιξιάτικο δείλι"


"Τα παιδάκια που παίζουν στ' ανοιξιάτικο δείλι
μια ιαχή μακρυσμένη
τ' αεράκι που λόγια με των ρόδων τα χείλη
ψιθυρίζει και μένει"
Το βράδυ Κώστας Καρυωτάκης
-
Όταν έβαλα σαν τίτλο αυτής της ανάρτησης το ποίημα του Καρυωτάκη σκέφτηκα να κάνω εύρεση στο google. Βρήκα λοιπόν ένα site που έδινε σε word τα άπαντα. Το “κατέβασα” και σε λίγα δευτερόλεπτα διάβαζα αγαπημένους στίχους. Θυμήθηκα λοιπόν με πόσο κόπο στην εφηβεία μου είχα αντιγράψει σ' ένα τετράδιο κάμποσα ποιήματα. Τα είχα κυριολεκτικά μαζέψει ποιηματάκι-ποιηματάκι από Ανθολογίες. Τα διάβαζα διαρκώς μέχρι που τα έμαθα απέξω, μέχρι που το τετράδιο έγινε φύλλο και φτερό. Τα ποιήματα ανάμεσα στο τότε και στο σήμερα παραμένουν ίδια. Κάποιοι άλλοι έφηβοι με την ίδια έξαψη τα διαβάζουν. Ισχυρή επίσης πρέπει να είναι η συγκίνηση που νοιώθουν τη στιγμή που κάνουν διπλό κλικ στο αρχείο. Αναρωτιέμαι μήπως η προσμονή μεγαλώνει την απόλαυση; μήπως οι δυσκολίες κάνουν τις στιγμές αξέχαστες; μήπως η στέρηση πολλαπλασιάζει τη χαρά; Αλλά δεν μπορεί πάντα τα ίδια είναι... κάθε γενιά έχει τα δικά της εμπόδια...
Την φωτογραφία μας έστειλε ο Γ. Σταυρόπουλος

95 σχόλια:

  1. Kαλημερα blogοπαιδα!
    δεν ξερω εσεις αλλα εμενα αυτη η φωτο μου εκανε σαν να εβλεπα ενα ματσακι κυκλαμινα,αλλα πιο ψωμομενα αλλα πιο λυγερα αλλα ολα φρεσκα! και επειδη παντα μου ερχονται μαζι με τις εικονες και μουσικες αμεσως ακουσα δυο,ενα παιδικο το "γυρω-γυρω ολοι στη μεση ο Μανωλης"με παιδικες φωνουλες και καπακι τον Νιονιο στο
    "δεν ξερω τι να παιξω στα παιδια
    στην αγορα στο Λαυριο
    εμαι μεγαλος με τιραντες και γυαλια
    και ολο φοβαμαι το αυριο
    τι να τους πει για ολα αυτα
    ετσι κι αλλιως τα ξερουν ολα
    και σε κοιταζουν με ματια σαν κι αυτα
    οταν ξυπνουν στις δυο η ωρα....."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!!ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΟ,ΑΓΝΟ,ΙΕΡΟ.ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ,ΓΕΛΙΑ,ΞΕΝΙΑΣΙΑ.ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ!!!!!ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ????ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ,ΠΗΡΕΣ ΑΡΩΜΑ ΑΝΔΡΟΥ,ΑΠΟΛΑΥΣΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΗ!!!!ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΥΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ!!!!ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αληθεια ειναι οτι το νησι αυτην την εποχη ειναι καταπρασινο και πανεμορφο,αν δεν ειχα ερθει για τον λογο που ηρθα θα το ειχα απολαυσει!φιλια αλλοδαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...μα ολόκληρος ο εαυτός μας, όλη μας η ζωή, όλες μας οι κρυφές επιθυμίες, όλα εκεί έχουν αναφορά, στα παιδικά μας χρόνια...

    ευτυχώς που τότε δεν το ξέραμε αυτό

    ...ίσως αυτό είναι κιόλας που μας ενώνει τόσο δυνατά με το χωριό μας και ενώνει κι όλους μαζί σε κάτι τόσο απλό και τόσο γλυκό...
    σαν το γλυκό του κουταλιού που με κερνάει κάθε φορά η αγαπημένη θεία μου και η ξαδέλφη μου!

    πολύ όμορφη καλημέρα!

    * ξαδελφούλα,
    σε ευχαριστώ για όλα αυτά τα ωραία βιβλία και τα ποιήμτα που μ'έμαθες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ανηψούλα μου παντως παιδιά, καταφέρνει και συνδυάζει τηλεόραση, DVD και βιβλία μαζί, βιβλία, πολλά βιβλία !!!

    Μόνο που εμείς παλιά, βλέπαμε πρώτα τις κοτούλες και μετά την αντίστοιχη ζωγραφιά, ενώ τώρα το αντίστροφο.

    Ισως και να είναι πιο συναρπαστικό τώρα, ποιος ξέρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους. Τα παιδιά πάντα σου αφήνουν κάτι όμορφο και αγνό, αυτό που λείπει από τους μεγάλους. Καψοράχη συγνώμη που δεν ήρθα κοντά να σου μιλήσω, αλλά αυτές τις ώρες τα χάνω, δεν βρίσκω λόγια να πώ, άλλωστε είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ,ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΑ ΑΝΕΜΕΛΑ!!!
    ΤΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ ΝΟΜΙΖΩ ,ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ...
    ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.!!!
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γαρουφαλια μου σε καταλαβαινω απολυτα! και εγω το παθαινω αυτο και δενεται η γλωσσα κομπο! ισως γι αυτο τις υπολοιπες ωρες και μερες μιλω συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ...
    Κ.Π.Π ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ...
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γειά σου ΚΟΡΙΝΑ, ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ 2 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΕΣ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΙΑ ΚΑΤΑΚΟΠΑ ΝΑ ΦΑΝΕ,ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ LAPTON (ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΟΥΣ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑΝΙ!!!ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΤΑ 16 ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ KOUTROULO ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ!!!ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ποιος ειπε οτι η ζωη ειναι ευκολη ?

    .....
    .......
    .........

    ας τη δούμε με λίγο χιούμορ, καμμιά φορά...
    μας αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΒΡΕ Κ.Π.Π ΜΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΠΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ALLODAPH,ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΣΕΙ "ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ".ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΥΤΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ...ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ...
    ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΑΝΕ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.

    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ...

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ, ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΙ.
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΜΟΝΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ.

    ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΩΣ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ,ΟΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΣΧΕΤΑ.ΟΛΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΙΓΜΗΣ.ΟΛΗ ΜΑΣ Η ΖΩΗ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΙΓΜΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Korina, πάντα φρέσκα μένουν αυτά τα πράγματα.
    Χθες, όταν έγραφα αυτά τα λόγια κλαίγοντας, δεν ξέχασα οτι ο μπαμπάς μου έχει φύγει εδώ και μια ζωή, όμως αυτό δεν μειώνει την ένταση των συναισθημάτων. Ισως τη μεγαλώνει κιόλας.
    Να νοιώθουμε τυχεροί που κάποιες ευαισθησίες μας αγγίζουν ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κουτρουλό, εσύ θα χαμογελάς, μη μας ρίξουν και στον καιάδα του άγχους, οι ευθύνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ Κ.Π.Π ΜΟΥ ... ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ... ΕΙΜΑΙ ΓΕΛΑΔΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΑΝΕΒΑ...

    Συννεφιασμέεεενηηη Τετάαααρτη, μοιάαααζεις με την καρδιάααα μουουου...

    ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ "ΤΕΤΑΡΤΗ", ταιριάζει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΠΑΕΙ...ΑΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στίχοι: Mogol
    Μουσική: Lucio Battisti
    Πρώτη εκτέλεση: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Διονύσης Τσακνής & Φίλιππος Πλιάτσικας ( Τερτσέτο )

    Περνάς μπροστά μου η αύρα σου με κυκλώνει
    με προσγειώνει στο μηδέν
    Θα 'θελα να 'μουν στο κορμάκι σου ζώνη
    στο τραγουδάκι σου ρεφρέν

    Έχεις φεγγάρι μου δυο μέτρα μπόι
    αλλά υπόγεια μυαλά
    ούτε μιλιά κοιτάς στον τοίχο το ρολόι
    μέσα από μαύρα γυαλιά

    Είσαι ένας δρόμος που ψυχή δεν πατάει
    πάντα μόνη
    πάντα μόνη πάει
    Η ερημιά το χέρι σου κρατάει
    και τι δεν θα 'δινα να έσβηνα τ' αστέρι που σ' οδηγάει
    να 'μουν αγέρι στα μαλλιά σου να φυσάει

    Η αγάπη μάγισσα κινάει βουνά
    Γι αυτό κι εγώ παίρνω όρκο
    τον δράκο που έβαλες πριγκίπισσα να σε φιλά
    θα τον αφήσω στον τόπο

    Συννεφιασμέ-, συννεφιασμένε μου ουρανέ
    μια χαραμάδα στην καρδιά σου άνοιξέ μου

    Όσο με διώχνεις άλλο τόσο με πεισμώνεις
    κι ας με τελειώνεις στο τερέν
    θα 'θελα να 'μουνα παλτό να μην κρυώνεις
    να σου ξορκίσω όλα τα δεν

    Πώς να σε πείσω κούκλα μου δυο μέτρα μπόι
    να σου γυρίσω τα μυαλά
    ούτε μιλιά κοιτάς στον τοίχο το ρολόι
    μέσα απ' τα μαύρα γυαλιά

    Είσαι ένας δρόμος που ψυχή δεν πατάει
    πάντα μόνη
    πάντα μόνη πάει
    Η ερημιά το χέρι σου κρατάει
    και τι δεν θα 'δινα να έσβηνα τ' αστέρι που σ' οδηγάει
    να 'μουν αγέρι στα μαλλιά σου να φυσάει

    Η αγάπη μάγισσα κινάει βουνά
    Γι αυτό κι εγώ παίρνω όρκο
    τον δράκο που έβαλες πριγκίπισσα να σε φιλά
    θα τον αφήσω στον τόπο

    Συννεφιασμέ συννεφιασμένε μου ουρανέ
    μια χαραμάδα στην καρδιά σου άνοιξέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αφιερωμένο στο ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ και σε όσους άλλους θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "γελαδερη"!!!!γεια σου γιατρε μου! και εγω το ιδιο!και μ'αρεσει!
    χθες την ωρα που αποχαιρετουσα τον θειο μου μερικοι ισως να απορουσαν γιατι ωρες-ωρες χαμογελουσα! εγω απλουστατα εκεινη την ωρα θυμομουν τα ατελειωτα γελια που καναμε μαζι οταν μου ελεγε διαφορες ιστοριες του σογιου!ηταν και εκεινος "γελαδερος" με ενα γελιο χορταστικο και λαμπερο και ακομα και αν δεν ηξερες γιατι γελαει γελουσες!
    ετσι ειναι παιδια,η ζωη ειναι μικρη και δεν πρεπει να μην της δινουμε λιγο χρωμα! ακομα και οταν ολα γυρω μας και ολοι προσπαθουν για το αντιθετο! οπως στις μερες μας καλη ωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ, έτσι για να ταιριάζει σε όποια μέρα θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΨΟΡΑΧΗ, είναι ωραίο να μιλάς για εκείνους που σκέφτεσαι, είμαι σίγουρη οτι με κάποιο τρόπο, σε ακούνε...
    Δ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΛΑΔΕΡΟΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είδατε το σημερινό βίντεο του blog, ειναι φοβερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ .ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ .Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΑΠΑΛΥΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ.Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΥΜΗΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΞΕΝΟΙΑΣΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΖΗΣΑΝΕ ΣΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ .ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΝΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ.ΤΡΕΞΙΜΟ ΓΕΝΙΚΑ .ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ?ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΗΒΕΙΑ....ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΓΩ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΑΛΑ.ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΑΝΤΑ ΘΑΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ .ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ ΛΟΓΩ ΜΟΝΑΞΙΑΣ.ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΝΑΜΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ,ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΊΖΟΥΜΕ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ "ΧΑΡΑ" ΑΠΟΨΕ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΖΥΓΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΜΑ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ.ΕΚΕΙ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ...
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΔΥΣΚΟΛΑ,ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΛΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ..ΧΑΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΙΣΗ...ΧΑΧΑΧΑ
    Ο ΦΑΤΣΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλησπερα κορες!
    εγω μολις τελειωσα το μαγειρεμα θα κανω ενα μπανακι και οταν θα βλεπετε εσεις την Χαρα εγω λεω να δω DVD!
    Νανα οταν ειχα τα παιδια μικρα ελεγα αντε να μεγαλωσουν να ξενοιασω! αμ δε! οσο μεγαλωνουν τοσο ζοριζομαι! ειδικα κατι βραδυα που ξενυχτανε! οσο για τα "αισθηματικα" τους αλλα εκεινα!βλεπεις μου τα λενε ολα!
    γερα να ειναι και ολα θα τα αντεξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΘΕΙΣ ΣΑΝ ΤΑ Κ-9 ΜΠΑΣ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΕΣ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΥΣΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ 9 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ρε κοριτσια εσεις την ψαχνετε την χαρα?πολυ τρεξιμο ακουω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΤΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ Μ' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. τα κλυσματα ειναι παντα ετοιμα γιατρε!για καθε ζητηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΚΡΑ ΒΑΣΑΝΑ,ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΑΣΑΝΑ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ,ΟΥΤΕ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ,ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΜΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΙΛΑΕΙ.ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΟΤΙ ΟΣΟ ΗΤΑΝΕ ΜΙΚΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΕΑ..ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. το αφεντικο μαλλον δουλευει!
    ξερετε τωρα που πηγα στο νησι ποιος μου εκανε την πιο σφιχτη αγγαλια?
    Ο ΚΑΠΑΣΟΣ! και ο προεδρος δε λεω! να ειναι καλα τα παλληκαρια!το ειχα αναγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΠΑΣΟΣ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΜΙΛΑΕΙ?ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΜΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΙΛΑΝΕ ... ΓΟΗΤΑ ΕΙΠΑ ΑΚΟΥΣ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΩΧ!ΩΧ! ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΚΑΠΑΣΟ!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. μπροστα ητανε ο γοητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕ ?...ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΔΥΝΑΜΗ .... ΧΙ ΧΙ Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. μπα! ο καπασος ειναι κιμπαρικο παιδι!και ψυχουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ ΤΟΥ ΒΡΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. μετα απο τοσα χρονια ολοι ξερουμε πια τι μας απειλει! και εμεις και αυτοι! (οι συζυγοι εννοω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΠΑΜΕ ΒΡΕ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΣΤΕ ΜΕΡΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ,ΓΙΆΥΤΟ ΡΩΤΑΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. τοση ωρα κοιταω γυρω μου να βρω την γυναικαρα....χι χι χι!!!!

    εκδρομη θα παει ο συλλογος,λεμε για λιμνη Φενεου!(ελπιζω ετσι να γραφεται!)και παλι δεν ειναι οριστικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΚΕΙ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. αυτες τις μερες το κοιταζαμε με την αντιπροεδρο αλλα με την ιστορια του θειου εγω εμεινα λιγο πισω,θα μαθω και θα σας πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κοριτσια παω για μπανακι!θα τα πουμε αυριο!
    φιλαρες και ξαναφιλαρες τεραστιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΦΙΛΟΥΘΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΕΜΩΝΕΣ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ,ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΦΩΝΑΞΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΝΕΜΩΝΕΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΤΙ ΜΑΖΕΥΕΣ ΑΝΕΜΩΝΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΣΥ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΛΑΪΚΉ ΚΑΙ ΣΉΚΩΣΑ ΟΤΙ ΧΟΡΤΑΡΙΚΟ ΒΡΗΚΑ.ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ,ΠΛΥΝΩ,ΒΡΑΣΩ.ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΦΟΥ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΩΡΑΙΑ ΧΟΡΤΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ... ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Κ.Π.Π ΑΠΟΨΕ?ΔΕΝ ΤΗΣ ΒΑΖΩ ΑΠΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΓΚΡΙΝΙΑΡΙΚΟ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΧΩ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΝΟΜΙΖΩ ... ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή