Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Καλημέρα τι κάνεις να ‘σαι πάντα καλά

Γράφει χθες αργά το βράδυ η Καψοράχη:
άντε καληνύχτα και φιλάκια πολλά! σβήνω και τα φώτα.... αύριο πάλι!
Και απαντά πολύ φυσικά ο dimitris από το New Jersey:
pios ezfise ta fota kai then vlepo na grapso les na eitan OI ????
Μερικές φορές όταν διαβάζω παρόμοια σχόλια θέλω να φωνάξω ενθουσιασμένη: "τα ρέστα μου" Βέβαια είμαι σίγουρη πως απ’ όλες τις μεριές του πλανήτη θα πάρω την ίδια απάντηση: τα "βλέπω" λες και όλοι μαζί παίζουμε μια αόρατη πόκα όχι από πάθος για τζόγο αλλά έτσι για την πλάκα μας, για να διασκεδάσουμε. Καλημέρα λοιπόν blogoπαιδα, μια νέα εβδομάδα αρχίζει! Ψηλά το κεφάλι! Όλα θα γίνουν εύκολα!

193 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΕΓΩ ΑΝΟΙΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑ.ΕΧΕΙ ΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΑ ΩΡΑΙΑ ΗΛΙΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΦΑΝΙΖΕΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΟUL- BOUL Η ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΤΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχία μου δεν ξέρω θα ρωτήσω τη μάνα μου. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημερα blogοσφαιρα!
    Δημητρη συγνωμη για το καρουμπαλο!εσβησα κατα λαθος τα φωτα χθες βραδυ αφηρημενη και κουτουλησες ματια μου στα σκοτεινα!!!!τι να κανω η γυναικα με εφαγε το αγχος που δεν ειχα ιντερνετ!!!!

    στη φωτο στην πρωτη σελιδα κατω κατω απο το σχολειο του 35 αριστερα αριστερα διπλα ακριβως στη δασκαλα ειναι ο Ηλιας! του πηγα χθες την φωτο και εκλαιγε! γνωρισε πολλους και μου τους ειπε!boulboulaki μου ειπε να σου πω"να εισαι καλα!"
    καλη συνεχεια παιδακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τη μέρα εκείνη την αρχαία
    των προπαππούδων η παλιά τρελοπαρέα
    αποβιβάστηκε με μπόγους και μπαούλα
    στου κάβο-Μπλούμ τη χρυσορόδινη μυτούλα.

    Και τα βουνά ετούτα ακόμα αντιλαλούν απ' το σουξέ
    που τραγουδούσαν μ' ένα στόμα:
    "Δεν είμαστε Ζουλού δεν είμαστε Παπούα,
    είμαστε η άγρια φυλή των Λιλιπούα".

    Της αποβάσεως τη μέρα
    την εγιορτάζουμε όλοι μέρα παρά μέρα
    περικυκλώνοντας με βάρκες και φελούκες
    τον Κάβο-Μπλούμ, που του πετάμε στρακαστρούκες.

    Κι αέρας, κύματα και χώμα αντιλαλούν απ' το σουξέ
    που τραγουδάμε μ' ένα στόμα:
    "Δεν είμαστε Ζουλού δεν είμαστε Παπούα,
    είμαστε δισέγγονα των άγριων Λιλιπούα".

    ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα να έχουμε.
    Boul-boul χίλια συγνώμη για την απουσία σου τόσες μέρες. Δεν πιστεύω να μείνω μεταξεταστέος; Αλλά τι να κάνω; Την μια έλειπα, την άλλη δεν προλάβαινα. Τρέχω πανικόβλητος στην δουλειά. Μπαίνω στα κλεφτά και φεύγω, όπως σήμερα. Αν προλάβω θα ξαναμπώ το μεσημέρι.
    Φιλάκια σε όλους και σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
    ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΑΧ ΒΡΕ DIMITRI, ελπίζω να μη χτύπησες πολύ...
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ !

    ΛΩΝΙΔΗ, δε μένεις μεταξεταστέος, μη φοβάσαι, μία τάξη έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Πάντως Κουπεπέ εγώ ξύπνησα με ενα τεράστιο χαμόγελο. Αιτία είναι ο ήλιος, είναι οτι ήρθε το παιδί μου, όλα μαζί.
    Γειά σου Κουλουρίτσα, έμαθα οτι με έψαχνες το Σάββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΑ ΑΤΙΘΑΣΑ ...
    ΦΟΒΕΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΩ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΧΗ ΜΟΥ ... ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ...
    ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΜΗ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ... ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...πρεπει να πουμε στο αφεντικο να βαλει φωτα ασφαλειας...ανθρωποι ειμαστε..ξεχναμε κιολας!!!!

    καλημερα κορες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΦΩΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΙΙΗΝΥΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλως τα δέχτηκες Γαρουφαλλιά!

    Κorina, πόσα χιλιόμετρα έκανες?
    ΠΑΙΡΝΩ ΙΔΕΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η διαδρομή Χώρα-Λειβάδια ειναι 1,5 χιλιόμετρο, άρα πόσες φορές πρέπει να πηγαινοέρχομαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 4 ΦΟΡΕΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι μωρέ να ζαλιστεί η ξαδέλφη μου γιατί εσύ είσαι πορωμένη!
    χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 4 φορές? Δεν νομίζω να αντέχω για τόσο πολύ, έχω και μια ηλικία.(χι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μεσημέρι από έναν πεινασμένο και κουρασμένο Λειβαδιανό. Σχολάω.
    Τα λέμε αύριο πάλι.

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΣΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΚΑΙ 1 ΦΟΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΩΝΙΔΗ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΤΟ ΦΑΙ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και εγώ θα την κάνω σήμερα πιό γρήγορα. Δεν έχω όρεξη για δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΙΓΑ ΜΗ ΖΑΛΙΣΤΕΙ Η ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΣΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Η Κ.Π.Π ...
    ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΧΩΡΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΙΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!!!!ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΚΑΛΟΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΕΤΑΣ!!!!ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΘΕΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ????ΚΟΛΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΟΥ LAPTON!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Korina, μπράβο, μπράβο...
    εγώ έχω εδώ το διάδρομο και ξεκουράζεται!

    το 1,5χλμ αυτο Λειβάδια-Χώρα ειναι με ανηφόρες, δε ξέρω, υπολογίζεται διαφορετικά, τρέχοντας πηγαίνεις Γαρουφαλλιά ?

    Παίζει ρόλο και η ταχύτητα...

    Πρέπει να σαου απαντήσει η ειδικός Korina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΒΑΛΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. korina, είσαι σίγουρη οτι έγραψε για μένα
    "μη ζαλιστει η ξαδελφούλα σου"?
    έχει κι αλλο σόι...χι,χι,χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το διαδρομο θα καψουμε,
    τα γλυκά...ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάντως σήμερα ξεκινάω ΚΑΙ διάδρομο.

    Λέω να φτάσω μέχρι Μεσαριά...και να μείνω εκεί!

    Κατάλαβες πόσα χλμ. λέω να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. koutroulo,
    πάλι μόνη μου μιλάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. allodaph,
    δεν τα τρώγαμε τα γλυκά εμείς,
    η λιγούρα μας έτρωγε εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ...ΠΟΣΟΝ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ....
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ,ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΑΝΗΦΟΡΟΥΣ,ΚΑΤΗΦΟΡΟΥΣ ΚΤΛ ...
    ΕΤΣΙ ΤΡΩΩ ΓΛΥΚΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΟΜΠΛΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΧΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΧΕ ΧΑΡΗ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΑΚΡΥΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ... ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. γιατρε μου...το ιδιο κολπο κανω και εγω οχι για γλυκο βεβαια περισσοτερο για φαγητο,δενομαι κομπο με γιογκα και πιλατες στο γυμναστηριο κανω και αεροβικη και μετα τρωω κανα φαγακι της προκοπης(μακαρονακια,λιγο ψωμακι στην σαλτσουλα καμια μπυριτσα και αλλα τετοια αμαρτωλα) αλλιως...την ειχα βαμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΡΑΒΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ...
    ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλο μεσημερι,καλη εβδομαδα.Εχω μια απορια,ο τρυπιομπουγελας που χαθηκε?
    Εχουμε να βγουμε καιρο εξω και μας εχασε και τον χασαμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.ΒΑΡΈΘΗΚΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κοριτσια με ρεγουλα την διατροφη και την γυμναστικη.Παρτε παραδειγμα εμενα που κανω την διαιτα της Παναγιας.Τρωω οτι θελω και μετα λεω¨"Παναγια μου,κανε να μην παχυνω"!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΑΣΑ...200γραμμάρια.

    ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γεια σου koutroulo,προσπαθουμε να γινουμε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΓΩ! κανε μου την χαρη και προσεχε τα γραμμαρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΡΙΝΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΆΧΡΗΣΤΗ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΥΝΤΗΡΟΎΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΔΟΥΛΕΥΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κ.Π.Π ΜΗΝ ΑΜΟΛΑΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΜΑ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΔΕ ΘΑ΄ΧΩ ΧΑΣΕΙ 1000 γραμμάρια?
    ποσων τα γραμμαρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κ.Π.Π. νομιζω οτι τα ειδα να κοβουν βολτες στην Αγορα!Αν ηξερα οτι ηταν τα δικα σου θα τα φιλοξενουσα!!!!!
    Σας αφηνω για τωρα ηρθαν τα παιδια απο το σχολειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. θα προσεχω, θα προσέχω...
    ΜΗ ΦΑΤΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ Π.Χ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ ... ΜΟΝΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. στην αγορά ?
    ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ ?
    ΑΣΤΑ ΕΚΕΊ, ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΤΑΝ ΘΑ΄ΡΘΩ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ...
    ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ε οχι και αχρηστη βρε κουτρουλοκαζανακι! για ρωτα και τον Φ. απο ποτε εχει να φαει σπιτικο γλυκο,για ρωτα τον ποσες φορες τρωει σουβλακι γιατι δεν προλαβα να μαγειρεψω,οσο για τις διατροφες και τις γυμναστικες μη νομιζεις...η καρδουλα μου το ξερει και δεν ...το θεωρω επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙΣ Κ.Π.Π ΑΛΛΑ ΜΗ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ...κι ομως είναι ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ, να το κάνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΩ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. μιση ωρα διαδρομο, εννοω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εντάξει,
    ΘΑ
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ, ΕΝΝΟΩ...
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΠΡΑΒΟ Κ.Π.Π ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΜΑΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τρεχω...
    να προλάβω,
    μην ανέβει κανείς άλλος!

    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ...
    ευχαριστώ
    για την υποστήριξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. KALO APOGEYMA KAI KALH EYDOMADA SE OLOUS,GAROUFALIA MOU KALOS TA DEXTIKES, KSERO OTI THA EXEIS MIA POLY KALH EYDOMADA, NA TOU DOSEIS POLLA FILAKIA, THA KATHISEI MERES??ANTE PIOS SE PIANEI TORA, KAI ME TO DIKIO SOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. KAPSORAXH TON MPAMPA SOU TON GNORISAME,KAI ARKETA ALLA PAIDIA,ALA STIN EPANO FOTO VRE BOULAKI EXOME KOLISEI DEN MPOROUME NA VROUME PIOI EINAI,GIA ROTA THN MAMA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. kapsoraxi efaga ta moutramou pira mia douba figane loptots kai trapezi xaxaxa

    nase kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. kalo apogema kai kali evdomada naxome edo pali mia sinefiasmeni mera kai ligo psixra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. kapsoraxi tha soukana minisi ala eise makria kai ta eksoda tha eine pola xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλησπέρα friends!!!!!!!!!!!!!!!!
    ουαου πολύ μαρέσει η σάλα είναι στολισμένη ακουμε και πάριο και φυσικά ασχολούμαστε με ένα θέμα επίμαχο μιας και άρχισε να μυρίζει άνοιξη άρα μετά καλοκαίρι άρα μπανάκια άρα ............κλάφτα!
    είναι δευτέρα και όπως πολλές άλλες τέτοιες ξεκίνησα δίαιτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ, ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΔΕΙΕΣ???????ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΕΣ,ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!!!ΠΑΝΤΑ Η ΔΙΑΙΤΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΕΙ Σ/Β!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ?
    ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ "ΛΙΧΟΥΔΙΩΝ" ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ Η ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ?
    ΟΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙΣ ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΓΙΕΙΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΕΙΜΑΣΤΕ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΤΡΕΛΑ Ο ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΝΑ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΛΗΘΩΡΑ ΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ναι ενα περιέργο πράγμα το σ/β όλο κάτι γίνετε αλλά δεν πάει άλλο τα γλυκάκια θα τα βλέπω μόνο στις φωτο!το πήρα απόφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ,ΧΑΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ...
    ΤΣΑΜΠΑ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ? ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. λοιπόν σήμερα μου έλεγε μία συνάδελφος που η νύφη της είναι διαιτολόγος πνίγετε στην δουλειά και ιδιαίτερα με πολλά μικρά παιδιά χαμός γίνετε και τα άλλα πεινάνε κρίμα δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΡΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. dear korina σημασία έχει που είμαι στη σάλα τώρα αμα δεν έχει και λουλουδάκι δίπλα σας χαλάει?
    μη με συγχύζεις γιατί εγώ δεν θα φάω γλυκάκι μόνο νεράκι έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΒ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΩΡΑΙΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. KOUTROULO ΑΠΟ ΟΛΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ, ΒΑΛΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΤΟΝ.ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΕΡΟΚΟΡΜΕΣ(ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΤΕ)ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΙ ΕΓΩ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ.ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΕΓΩ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ????ΑΠΕΧΩ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΧ ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΑΚΟΥ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καλησπερα κοριτσια!
    παντως στους αντρες δεν αρεσουν οι κοκκαλιαρες! στους περισσοτερους τουλαχιστον!
    οσο για την οστεοπορωση(οχι οτι με αφορααααα!!!) η αληθεια ειναι οτι θελει ασκηση και περπατημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. κουτρουλό μου εγώ ρώτησα τον ντόκτορα και μου είπε ότι επειδή έχω λίγα κιλάκια παραπάνω δεν έχω φόβο οστεοπόρωσης περισσότερο πρόβλημα έχουν αυτές που έχουν λίγα κιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. η εκδικηση της...μπιπ...οστεοπωροσης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ ηθελα να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΌ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΓΙΆΥΤΟ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΑΦΡΑΤΗ...ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΕΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΟΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ ΑΡΑΓΕ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ελα βρε Δημητρη!!ασε τις μηνυσεις!!
    καλη καρδια πανω απ'ολα!!!!
    και ....μερικα καρουμπαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΤΕΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΘΘΘΘΘΘΘΘ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. κοιταξτε κοριτσια...αυτο ειναι αληθεια αλλα μην το παρακανουμε!

    γεια σου γιατρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΟΧΙ DIMITRI ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΙΙΗΝΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΜΙΙΙΙΗΝΥΣΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΟΙΤΑ ,ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΦΡΑΤΗ,ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ...ΕΤΣΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. OXI OXI EMEIS ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΩ ΣΑΝ ΘΕΩΡΙΑ!!!!!!ΕΞΑΛΟΥ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ!!!!!ΤΟ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ????ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟΝ ΔΟΥΛΑΒΕΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΤΥΠΑΩ ΑΛΥΠΗΤΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΤΕΣ ... .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ ALLODAPH ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑ ΕΦΑΓΑ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΗΜΕΡΕΣ ... ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. εχει!ειναι θερμιδοφορο το μουστοκουλουρο!130 εχει το μικιο!το μικιουλι! το μεγαλο ασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Ο ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΑΡΝΤΑΝΟΑΦΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΑΦΡΑΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΣΤΟΥΚΟΥΛΟΥΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΦΡΑΤΗ ΚΑΙ ΡΟΖΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. κουτρουλό έχει μεγάλη απόδοση ο διάδρομος!αλλά θέλει και πολύ ράψιμο και έχω συχαθεί και τα γιαούρτια σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΠΤΑ-ΛΕΠΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΠΕΠΕΜΑΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΥΠ'ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΛΕΕΙ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΙΧΑΘΕΙ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ... ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΩΤΗΣΕΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΤΟΥ ΔΟΥΛΑΒΕΡΗ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΑΠΌΔΟΣΗ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΙΖΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΕΞΑΝΤΛΉΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ,ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. γιατι ρε?σκετη μαγεια ειναι τα γιαουρτια! δεν βλεπεις στην τηλεοραση στις διαφημισεις που μαζευονται κατι κουζουλοι τρωνε ΟΛΟΙ μαζι γιαουρτι,κλεβουν ο ενας απο τον αλλο,εκστασιαζονται μεχρι παρεξηγησεως δηλαδη,παθαινουν λαλα,κτλ?
    εμεις γιατι δεν κανουμε ετσι?
    τι γιαουρτια τρωνε αυτοι?
    αναθεμα που τα εβγαζε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. κουτρουλο.......ολα με τα ποδια?

    χμμμμ!!χμμμμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΠΑΓΩΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. κουτρουλό μαζίσου και εγώ την βαριόμουν τη γυμναστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. παιδια χειροτερη περιπτωση απο μενα στην γυμναστικη δεν υπηρχε!!!
    συνηθεια ειναι ολα,τωρα αν δεν παω λιγες μερες σκευρωνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. καψοράχη ζωγράφισες!!!!!!
    πέστα γιατί με την είπαν αν κατάλαβα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ειμαι λιγο πονηρη....το ομολογω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Α ΑΝ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΗ
    ΚΟΥΟΥΟΥΠΕΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. μη φωναζεις παιδι μου....θα μας κανουν μηνιιιιιιιιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΕΧΕΙ ΓΟΛΓΟΘΑ ΠΑΛΙ.
    ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΒΡΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΠΟΥ ΓΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ FOTO ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. επιστρεφω σε μισο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΛΕΣ Η Κ.Π.Π ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΤΕΒΑ Κ.Π.Π ΕΦΤΑΣΕΣ ΛΟΝΔΙΝΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΛΕΣ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ?
    ΚΟΥΠΕΠΕΕΕΕΕΕΕΕ ΦΤΑΝΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ Κ.Π.Π ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΤΕΡ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ!!!
    ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΓΛΥΚΑ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΣΟΥ ... ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΑΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ηρθα!
    κουπεπε! αμα δεν φτανεις πουθενα παιδι μου κατεβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΕΙΔΕΣ ΒΛΕΜΜΑ????
    ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΤΟ ΜΙΣΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΔΗΛ.ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΑΥΡΙΟ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕΧΤΕΙ ΣΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. και εγω ακουω για το ΕΣΥ.
    αντε μην αρχισω τωρα...θα με πειτε παλι ακραια!
    μωρε καλα κανω και μαζευω τα μπουκαλια της μπυρας....και τα στουπια!

    αυτοι οι λεχριτες βεβαια οι πολιτικοι πανε στα εξωτερικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΡΕΜΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. καλα κανειθ γιατρε μου!!!ειθε και γιατροθ εθυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. εδώ είμαι εδώ είμαι το ψαχούλευα λιγάκι γιατί δεν μπορώ να δω τα εικονίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΑ.... ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΜΗ ΤΟ ΨΑΧΟΥΛΕΥΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ?ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΩΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. και σου λενε και ψεμματα φουλ στην μουρη!!!!!δειχνουν εικονες ανθρωπων που περιμεναν στο παιδων 8(!!!!) ωρες αναμονη και βγαινει ο μπαμιας ο πολιτικος και λεει "δεν ειναι ετσι!"

    του το πετας το μπουκαλακι το αναμενο η δεν του το πετας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΜΩΡΕ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. πασταφλωριτσα μην ψαχουλευεις πραγματα αγνωστα παιδι μου!!!θα σου πεταχτει τιποτα και θα λαχταρησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. που πηγατε?βγητε μωρε! δεν θα πεταξω τιποτα αποψε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΡΡΩΣΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 3-4 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΑΡΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΗ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ασε βρε μπορεί να πεταχτεί τίποτα καλό!κουτρουλό δεν τα βλέπω ίσως μας πει ο γιατρόθ
    καψοράχη σήμερις μίλησα με το παιδάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. κουτρουλο...με φοβηθηκαν οι υπολοιπες!

    πασταφλωρα...μην ψαχνεις παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΔΕΝ ΣΤΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΚΑΛΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. αχ ηρθατε!!!ησυχασα!!!!

    μου τα λεει πασταφλωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΝΑΙ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΙΙΙΙΙΙΙΙΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ειδες η Σαρρη?εφτιαξε σχολη!
    η Σαρροσχολη!
    λες να μας διαβαζει και να μου κανει και μενα αγωγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. οχι καλέ που θα σας κανω μήνιιιιση!
    θα σας σιάξω εγώ μια μηλόπιτα που θα γλείφετε τα δάχτυλα σας εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ο νους σου στο φαϊ! σκατουλιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΘΕΛΩ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑΊΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΗΛΟΠΙΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ Ο ΣΤΟΜΑΣ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ξερω οτι δεν παρεξηγει το πασταφλωρακι!αλλωστε εχω μαθει οτι στην κουζινα μεγαλουργει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΤΟ ΠΗΓΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΦΕΡΑΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΠΑΛΙ ... ΘΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΛΙΓΟΥΡΑ ΒΡΕ ΦΤΑΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ναι! και εγω λιγουριασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. κοριτσακια παω να κανω μπανακι!
    αμα βγω θα ξαναμπω,αν δεν σας βρω καληνυχτα και πολλα φιλακια....και μη σβηστε το φως!θα ερθει ο Δημητρης και θα υποψιαστει εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕ.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Μπράβο Πασταφλώρα! Πολυ καλα τα πας! Καληνύχτα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΠΑΛΙ,ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΧΑΧΑΧΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΙΤΣΑ ΣΑΝ ΠΙΟ ΠΑΛΙΕΣ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. βρε καψοράχη εσένα θα παρεξηγήσω
    λοιπόν κουτρουλό γράφε εύκολη είναι
    ανακατεύεις ένα βιτάμ με 1 1/2 φλυτζάνι ζάχαρη και το βάζεις κάτω στο ταψί μετά βάζεις τα μήλα κομένα ροδέλες καιτο κενό το γεμίζεις καρύδια(του μήλου εννοώ)
    αμα θέλεις μπορείς να τα βαφτίσεις και σε κονιάκ τα μηλαράκια και από πάνω το κείκ του φαριναπ και μερικά καρυδάκια μέσα δεν βλάπτουν λεει η κορίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ .ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. που πάτε καλέ!μη φεύγετε ελάτε πίσω
    καψοράχη παω και εγώ και θα επανέλθω κουτρουλό καλή επιτυχία ξέχασα να πω
    βουλμπουλάκι τώρα γύρισες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ,
    ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ...
    ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΡΑΝΙΟ,
    ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΕΑ...

    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΠΟΙΟΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ?
    ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ΡΙΞΑΤΕ?

    ...ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΕΛΕΙΑ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. αχ, σας έχασα...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΟΤΕ, ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΩ ΦΩΤΑ, ΝΩΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΧΤΙΑ...
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. γεια σου
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. 31178

    ΠΟΣΩΝ...

    καληνυχτα
    boul-boul !

    περιμένω την αυριανή σελίδα,
    με χαρά ήδη από σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. επανήλθα κππ μου αλλά μας καληνύχτησαν όλες ακόμη και η καψοράχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. πασταφλωριτσα! ξεμπουρλεψαμε βλεπω στα ιντερνετια και γουσταρουμε ξενυχτια!!!!
    αντε βρε!καληνυχτα σου! τωρα βγαινω οριστικα!
    καληνυχτα ΚΠΠ! αυριο παλι!

    αφεντικο αν διαβαζεις..φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Φιλια. Τα φώτα ανοιχτά για τον Δημήτρη! Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. καλό νάνι σε όλους
    α και τώρα σας βλέπω
    είδες ο γιατρόθ?
    thanks giatre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή