Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Αν μιλήσεις σιγά θα σ' ακούσω

Κυριακή πρωί πίνω καφέ και βλέπω τις πρωινές εκπομπές. Μια μπλε πολιτικός μιλά πολύ δυνατά, ένας σκούρος μπλε βουλευτής ουρλιάζει, ένας ροζ βουλευτής ξεφωνίζει. Ένας πράσινος λαχανί δημοσιογράφος μιλά επίσης δυνατά. Ένας κόκκινος κάτι λέει αλλά δεν καταλαβαίνω. Χάβρα! Πίνω μεγάλες γουλιές καφέ. Αναρωτιέμαι αν σε όλους αυτούς θα τους άρεσε να ξεφωνίζαμε εμείς πρωί - πρωί μέσα στ' αυτιά τους. Δεν συγχύζομαι, σιγά που θα σκάσω, βρίσκω εύκολα τη λύση. Πατώ αποφασιστικά το power. Όλα επιστρέφουν στη γαλήνη. Αργότερα η μάνα μου βάζει εκκλησία. Πολύ ωραία! Πίνω καφέ, διαβάζω εφημερίδες. Καλημέραααα Λειβαδιανοί!
-
Χατίρια στην Κουπεπε μου δεν χαλάω:
Γιατρεύτηκα
απ' τη θάλασσα
και δίνω αντί για τάμα
μια αγκυρα
όλο σκουριά και κοχυλιών
ψηφίδες
Paul Claudel, Εκατό φράσεις για βεντάλιες

195 σχόλια:

  1. Μια λέξη σου
    σαν προσευχή
    και σα νερό καθάριο
    ήρθε στο νου μου
    Κυριακή
    πως μ'αγαπάς
    σαν άγιο

    Δ.Μ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ Κ ΑΡΩΜΑΤΑ
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!ΕΓΩ BOUL-BOUL AKOYΓΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΑΡΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ ΜΟΥ!ΟΛΟΙ ΔΕ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ,ΚΟΚΚΙΝΟΙ,ΜΠΛΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ,ΠΟΝΑΝΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ,ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ,ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ.ΑΣΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ!!!!Κ.Π.Π.ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΣΤΟΙΧΟΣ,ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΛΛΟΔΑΠΗ, ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ, Ε?
    ΑΜΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΝΙΚΟ & ΤΟΝ ΨΑΡΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ ΣΟΥ...ΤΕΛΕΙΟ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΔΡΟ ΜΑΣ! Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΩΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου δίνει έμπνευση η boul-boul, με αυτά τα στιχάκια που μας βάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα και απο εμενα!εκανα ψωμι,μαγειρεψα και τωρα παω στην Χρυσανθη και τον Ηλια για το Κυριακατικο μεσημερι μας! καλο απομεσημερο blogοπαιδα και εσεις εκει στο νησι παρτε μια βαθια ανασα και για μας απο την μερια του παραπορτιου παρακαλω!
    θα τα πουμε το βραδακι!
    φιλια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να' μαι και εγω. Από εδω και πέρα μαζί στην παρεούλα σας να κουσελιάζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ.ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ...ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
    ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΛΕΨΕΙ?ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. yiasa se olous

    ado sinefiasmeni KIRIAKI pou lei kai to tragoudi

    pao na fero to ndondino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΗΤΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΞΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ... ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΦΑΩ ΤΩΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΑΠΟΨΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΑ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΠΑΣΕ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα και απο εμας.Καπασε τι κανεις?Koutroulo που ειναι ο J.V.,εχει παει γηπεδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΡΕΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .ΜΗΝ ΑΓΩΝΙΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΚΙΝΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ..ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑΧΕΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΛΛΟΥ ΘΑΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπερα nana.Πλησιαζουν οι μερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ?ΘΑΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΙΜΟΥΝΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ!!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ!!!ΕΙΧΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ,ΟΛΑ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΜΥΡΙΣΑΝ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. SE ΖΗΛΕΥΩ ΑΛΛΟΔΑΠΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. NANA KALHSPERA,ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ??????ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΣ????ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ,ΕΚΕΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. BOUL BOUL ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΝΥΣΗΧΗΣΕΣ ΛΙΓΑΚΙ.ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΠΑΛΙ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΘΑ ΠΑΘΩ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΠΑΣΕ ΤΟ ΓΛΙΤΩΣΑ ΤΟ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.
    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΑ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ ΤΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΑ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α όλα κι όλα δεν θέλω να ανησυχείς Κάπασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙΚΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΡΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ;ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω ειμαι με τον Ηρακλη φυσικά! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑΑΑΑΑΑΑ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΕΛΑ ΜΕΣΑ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚOUTROULO ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΑ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΓΚΟΛΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ!!!!!!!!!!ΚΑΠΑΣΕ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ,ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΟ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΣΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. EΤΣΙ ΑLLODAPH ,ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΚΑΛΑΚΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΔΑΣ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΕΓΑΛΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΝΗΓΥΡΊΖΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ!!!!! ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ????ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΥΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΓΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΘΑ ΜΕ ΠΑΣ ΤΩΡΑ;ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εδώ είμαι καλέ μέσα έξω αυτό το πράγμα άρχισε να με σπάει τα νεύρα
    προσπαθώ να τομάθω
    σαν πρωτάκι στα θρανία κουτρουλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΕΣΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑ???????ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗΣΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!!!!ΠΑΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ,ΦΕΥΓΕΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΣΥΡΟ,ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΩΧ! ΜΑΖΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΣΑΛΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑ, ΑΜΑΝ Η ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΛΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ,ΕΔΩ ΤΟ ΕΜΑΘΑ {ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!} ΕΓΩ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΚΟΛΛΉΣΕΙΣ? ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΡΙΝΑ,ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ,ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΕΦΑΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ????
    ΕΝΑ ΚΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΜΕΝΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ????ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. σημερα το μεσημέρι μας είχανε τραπέζι.
    ΛΕΩ, "δεν πιστεύω να μας έχουνε παστίτσιο".
    (λογω του οτι κάνουμε "διατροφή)
    Ε, παστίτσιο είχανε...!!!!

    τηλεπάθεια?

    γειά σου κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ ΚΟΥΠΕΠΕ,ΧΙΧΧΙ
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,
    τ'όνομά σου με βάζει σε πειρασμό να χαλάσω τη "διατροφή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΛΕΣ?
    λες να βγάλω λεφτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ Κ.Π.Π ...
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΓΛΥΚΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΩ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ ΧΜ ΧΜ ΧΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛ.ΤΑΙΝΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΕΡΧΕΤΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. boul-boul, το σπάσαμε κι αυτό το φράγμα, πάμε στο επόμενο!

    ανεβαινει ο πηχυς, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΑ ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΕΣ,ΠΕΣ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΧΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΗΓΕΣ?ΧΑΧΑΑΧΑ{ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. για ποιους γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΟΡΙΝΑ, το καλύτερο γλυκό είναι ...
    ο μπακλαβάς από την Καλλιθέα, που αντιστάθηκα και δεν έφαγα...!!!
    Τώρα έγινε ένα όνειρο τρελλό, όνειρο απατηλό... σνιφ,σνιφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. οχι κουτρουλο μου!δεν πηγα στο γηπεδο! εχει γινει πια βαρετο βρε παιδι μου να εισαι συνεχεια στην πρωτη θεση!!!!!ημαρτον!
    χι χι χι χι!!!!!!

    JV, Καπασε!!!ζητω η ομαδαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. κουπεπε!!κοψε τις περιγραφες για γλυκα θα σαλταρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΙΛΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλά μια ώρα έγραφα και αυτός ο..... άντε μην πω με πέταξε όξω
    επανέρχομαι σε πέντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΤΕ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ... ΜΜΜΜΜΜΜΙΑΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. πες το πρωτο γραμμα απο ονομα να δω αν μαντεψα σωστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. αλήθεια ένα μπακλαβά που είχες κορίνα τον δοκίμασες
    αντε παω καιερχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 4 ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ? ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΡΙΟ E-MAIL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ... ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑΤΗΣΕ ΟΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΚΑΠΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΑΤΕ,ΛΕΕΙ...{ΤΩΡΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ,ΧΑΧΑ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΠΑΚΛΛΛΑΒΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ... ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΓΩ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΟΛΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η Κ.Π.Π ΕΠΑΘΕ ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑ?
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Κ.Π.Π ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κωνειο.
    ΚΩΝΕΙΟ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ!
    έτσι γράφεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ...για να πάνε κάτω τα φαρμάκια!

    χι,χι,χι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Ο ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ,ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΜΑΣ...ΑΑΑΑΑΧ ΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΕΡΝΑ ΕΝΑ ΡΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑΝΤΕ ΒΙΒΑ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. έφαγα το μεσημέρι λίγο
    ... CHEESE CAKE...

    ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ( ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΜΠΡΑΒΟ Κ.Π.Π ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΤΡΩΩ ΕΓΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ενταξει, συναιτεράκι korina, να μου περιγράφεις τις γεύσεις, νά'χω κάτι κι εγώ όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΗ ΣΑΝ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ...
    ΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. εκανα κάτι δουλίτσες...
    εδώ είμαι
    φυλάω χώρο για τα κιλά, γιατί θα'ναι πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΤΟόοοοοσα ΓΛΥΚΑ ΠΙΑ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΣΟΥ ΛΕΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΘΡΙΛΛΕΡ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΕΔΩΠΕΡΑ, Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ... Η ΚΟΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΑΣΡΙΜΥΘΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. κουτρουλό τα νεύρα μου παλι τα ίδια μια ώρα έγραφα και μετά αυτό το πράγμα με πέταξε όξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ Κ.Π.Π ΜΕ ΛΕΣ ΕΓΓΑΣΤΡΙΜΥΘΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ, ΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΟΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ...ΧΙ,ΧΙ...ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ ΠΑΛΙ!
    ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΕΡΟΣ/Η?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. λοιπόν έλεγα πριν ότι εκτέλεσα στην κυριολεξία μία γλυκοσυντάγή του κουτρουλό πες κορίνα πες!
    καψοράχη που είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΣΕ ΕΙΠΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΣΟΥ!
    ΛΑΘΟΣ,ΛΑΘΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΝΤΑΞΕΙ ΒΡΕ Κ.Π.Π ΧΟΝΤΡΗ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. kalispera se olous

    o ndindinos sas stelni xeretismata kai na tou kratisete thesi narthi ekdromi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,
    ΤΟ ΜΟΝΤΕΜ ΣΤΟ ΕΓΓΑΤΕΣΤΗΣΕ Ο...ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΝ? ΤΙ ΗΤΑΝ?ΠΕΣ ΚΟΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΓΕΙΑ ΣΟΥ DIMITRI ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΦΙΛΕ ΓΥΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ;ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΑΝ ΟΧΙ ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΔΕ ΣΕ ΕΙΠΑ ΧΟΝΤΡΗ,
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ
    ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ?
    Εεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΑΣΕ ... ΠΑΝΤΩΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΡΩΩ ... ΠΟΛΥ ΚΑΑΑΑΛΟΣ .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. όχι καλέ η αφεντικούλις με την βοηθό της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΕ ΕΙΠΕΣ ... ΜΕ ΕΙΠΕΣ ... ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ? ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΙΙΙΙΙΗΝΥΣΗ ΕΝΤΑΞΕΙ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. mas piasane ta kria pali

    aixasa kai to mbanio simera xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. γεια σου DIMITRI, έλα, κερνάμε μπακλαβά!

    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, εδώ εμείς δεν τα καταλαβαίνουμε αυτά που λέμε, φαντάσου οι άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. lipate simera piasate arga kai se ligo tha pate yia nanakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΧΕΤΕ 4 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΡΕ DIMITRI ΠΟΛΥ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΩΡΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. επειδή έχω χάσει και μερικά επεισόδια ποιά είναι η κππ?και δεν βλέπω και τα εικονίδια και δεν με καιράσατε και τίποτις πρώτη μέρα στη σάλα!θα κλαίω σαν την καψοράχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Korina,
    Ο ΛΑΚΗΣ ΚΙ ΕΓΩ,
    ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ media...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΚΕΙΚ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. thelo nartho yia baklava aisis tiakonosaste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,
    η κ.π.π. είναι η κουπεπέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Κ.Π.Π ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΣΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΜΗ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ,ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΓΙΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Dimitri,
    κατά βάθος αγαπιόμαστε όμως!
    ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ,
    ΤΙ ΣΟΪ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΣ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ...ΑΝ ΘΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΠΑΡΕ ΤΟ E-MAIL ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΑΣΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. καλά θα πάρω τον αφεντικούλη να μου πει
    και τίποτα σε σοκολατί δεν κερνάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. oi tiakomi eine no good panda na agapiosaste ego livadianos me megali AGAPI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ!!!!
    ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ,ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. καλέ συ η βοηθός γιατί δεν τα βλέπω τα εικονίδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΑΓΑΠΗ
    ΧΩΡΙΣ
    ΠΕΙΣΜΑΤΑ
    ΔΕΝ
    ΕΧΕΙ
    ΝΟΣΤΙΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. tora tha me kanete na pao sto psigi yia gliko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. όχι βρε κουτρουλό μου δεν φταις εσύ με είπανε οι κυρίες ότι ήθελε περισσότερο ψήσιμο εκεί τα χαλάσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ? ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ, κανείς ?
    μμμΜΜΜμμμιάΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. aaaaaaaaa ok tiakonomaste yia na agapiomaste OREO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. DIMITRI,
    έχεις γλυκό του κουταλιού εκεί ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ade kalinixta apo mena pao na taiso ton mpateramou kali vdomada naxete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. DIMITRI οχι,
    καλύτερα...
    έχεις αυγόσουπες?

    Korina,
    ξέρεις τις αυγόσουπες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. tis thimame tis avgosoupes na mou lipoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ DIMITRI ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΤΕΛΙΚΑ
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΛΥΚΟ
    ΕΙΝΑΙ...
    ΟΙ ΑΥΓΟΣΟΥΠΕΣ, ΠΑΝΤΩΣ...

    που τις θυμήθηκα...

    ΕΣΕΝΑ DIMITRI ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΓΛΥΚΟ, ΕΛΑ ΕΣΥ , ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΥΓΟΣΟΥΠΕΣ!!!!
    ΠΙΟ ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΑΦΟΥ, ΕΙΠΑΜΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΟΥΣΤΑ... ΚΟΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. NOOOOO WAYYYYY akou avgosoupes xaxaxa

    ade yia o gerondis fonazi kalinixta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΒΑΛΤΗ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΕΤΣΙ Κ.Π.Π ...
    ΠΑΝΤΩΣ Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΟΟΟΛΥ ΩΜΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. KALINIXTAaaa....DIMITRI


    ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ,
    ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ, ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η "διατροφή",
    ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ Η ΚΑΘΕΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ... ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΙΛΦΕΙΓ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΨΗΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΕΙΚ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ.ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. "ΒΑΛΤΗ", ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΛΥΚΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΡΩΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.ΑΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΛΑΧΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ,ΜΙΑ ΚΟΥΠΕΠΕ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Μ Ι Λ Φ Ε Ϊ Γ ?????

    αχ, δεν αντέχω, σβήνω, λιποθυμώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΚΑΛΕ ΠΙΑΣΤΕ ΤΗ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ...Σ...........ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΤΡΕΧΑ ΘΑ ΣΩΡΙΑΣΤΕΙ...ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ευχαριστώ Κουτρουλό!
    η Κορίνα δε φτιάχνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΑΠΛΟ,ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ,ΜΕ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ,ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΜΙΛΦΕΙΓ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΒΑΣΙΣΟΥ ΣΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ...
    ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΜΙΛΦΕΙΓ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, λοιπόν, παντεσπάνι να μου φτιάξεις, που το μελέταγες τις προάλλες, όμως όχι τώρα κοντά, η "διατροφή" τελειώνει σε 3 ΜΗΝΕΣ.

    ΚΟΡΙΝΑ, δεκτό το μιλφειγ, εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΚΟΡΙΝΑ.ΚΟΥΠΕΠΕ ΕΛΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟΝ ΣΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΕ ΜΙΛΦΕΙΓ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΦΑΜΕ,ΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΧΑ
    ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ,ΠΑΜΕ ΓΙΑ 2η ΣΕΛΙΔΑ,ΤΙ ΛΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΑΠΟΨΕ ... ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ...
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ονειρα γλυκα, και από εμένα...
    ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΘΑ ΠΑΡΩ,
    ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. άκουσα κορίνα άκουσα για το ψήσιμο και για την κππ που αντέχει την διατροφή!
    ακούω και την βασιλειαδου εν τω μεταξύ τι φοβερή ηθοποιός!
    καλά αυτός ο μόντεμ μου έχει σπάσει τα νεύρα μπες βγες έτσι κάνετε και εσείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΟΥΠΕΠΕ Χ/ΤΑ ΣΤΟ Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΣΕ ΕΣΑΣ!!!
    ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΤΗ ΖΑΧΕΡ ΤΟΡΤΕ ΞΕΧΑΣΑΜΕ, ΛΕΕΙ Ο Σ.

    θα τρελλαθώ...τόσο γλυκό πια το βαρέθηκα, θα κάνω αποτοξίνωση!

    Πασταφλώρα, νυστάξαμε, καληνύχτα από εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. καλό νάνι και καλη εβδομάδα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΚΑΛΑ ΛΕΜΕ!!!τοση ωρα ημουν εκτος ιντερνετ!!!! με ειχε πεταξει εξω και τωρα που ηρθε εχετε φυγει ολοι!
    τι να κανουμε...ατυχιες gamo την ατυχια μου! και ειχατε και γλυκακια!
    αχ πασταφλωριτσα!!!δεν προλαβα να σε καλωσορισω!!!
    αντε καληνυχτα και φιλακια πολλα!
    σβηνω και τα φωτα....αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. pios ezfise ta fota kai then vlepo na grapso les na eitan OI ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή