Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

La primavera ... με πολύ νερό


Η πρώτη μέρα της Άνοιξης ξεκίνησε το πρωί στην Αθήνα με δυνατή βροχή. Εαρινή ισημερία, ίση μέρα, ίση νύχτα! Βέβαια έτσι που είναι ο ουρανός η πρώτη μέρα της άνοιξης αντι να κάνει ένα βροντερό "ντου" θα περάσει το ντούκου. (Ακούστε εδώ τη θεϊκή Άνοιξη του Βιβάλντι, διαβάστε εδώ πληροφορίες για το έργο)
Ελπίζω το επόμενο σαββατοκύριακο να έχει καλό καιρό για να απολαύσουμε την εκδρομή μας. Δημήτρη ευχαριστούμε γι' όσα είπες για τα Πίσω Χωριανά κορίτσια. Είσαι τζέντλεμαν! Δάσκαλε ευχαριστώ για τη... primavera. Ευτυχισμένα γενέθλια, χρόνια πολλά στον αγαπημένο μου φιλιόσο Φάνη (γιος Κουλας + Sokrates) Λωνίδη μου λείπεις!

190 σχόλια:

  1. Λωνιιιιιιιιδη.........
    που χαθηκε αυτο το παιδι.......???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον τρομαξε η καψοραχη και δεν βγαινει απο το σπιτι του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hello, MAHMOOD SYEDFAHEEM, wish you the best to you too...

    γεια σου faoudi!

    ΗΡΘΕ, ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΤΑ ΧΕΙΜΩΝΙΆΤΙΚΑ!

    ΤΟ ΆΛΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ, ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΑ...
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!'

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΦΑΝΗ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΚΑΡΟ ΣΑΣ ...
    BOUL ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΦΟΒΕΡΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ,... VIVALDI ... ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΞΗ ...
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους. Πολύ ωραία η φώτο Boul boul, ιδανική για να μας δίνει κουράγιο οτι έρχεται η άνοιξη στο δρόμο είναι. Άσχετο αν σήμερα ρίχνει "παπάδες", βροντάει, αστράφτει και εγώ ειμαι στη δουλειά σνιφ! σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουπεπέ ΚΟΡΙΝΑ, κουπεπέ...!
    κουπεπέ ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΑ, κουπεπέ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. BOUL-BOUL, καλημέρα!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τον φιλιόσο!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!
    Φάνη,
    HAPPY BIRTHDAY...TO YOUUUUU....
    Κούλα, να τα εκατοστήσει...και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα,ναι ναι πρωτη μερα της ανοιξης,με βροντες,αστραπες και παρα πολυ βροχη!!!!!!!Γαρουφαλια γλυτωσες και την πεζοπορια!!η κυρια ομως με το σκυλακι σημερα τι θα κανει???????καλημερα Δημητρη,προσεξε με τοσα γλυκα που τρως μην παχυνεις!!!την καλημερα μου στον μπαμπα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωκράτη,
    να τον χαίρεσαι το γιο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. DIMITRI, η τουρτα γενεθλίων του ΦΑΝΗ, ΉΤΑΝΕ ...CHEESE CAKE...


    .....δώσε την πίσω!
    ΔΕΝ πιστεύω να έφαγες και κανένα κερακι μέσα στη νύχτα... ?

    την αφήσαμε στη σάλα για surprise
    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. METAKOMIZOYN OI ΠΙΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΑΡΑΓΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ, ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝΕ.... ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. allodaph, ποια είναι η κυρία με το σκυλάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα και απο μενα τι καιρος ειναι αυτος σημερα!!!!που ειναι ο ανοιξιατικος ηλιος?τα εχασε ο καιρος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στίχοι: Βαγγέλης Γερμανός
    Μουσική: Βαγγέλης Γερμανός
    Πρώτη εκτέλεση: Βαγγέλης Γερμανός

    Με τις τσέπες αδειανές κι ένα φόβο στην καρδιά
    απ' του κόσμου τις φωνές μες στη γιορτινή βραδιά
    σε περίμενα κι απόψε σαν το μάννα τ' ουρανού
    μα ξημέρωσα μονάχος με το φως του αυγερινού.

    Ανοιξιάτικη βροχούλα η αγάπη μου η παλιά
    στην αγάπη την καινούργια δώρα στέλνει και φιλιά
    με το ίδιο το τραγούδι που γυρίζει σιγανά
    και ξυπόλητη χορεύει στα σοκάκια τα στενά.

    Ανοιξιάτικη βροχούλα μου ψιθύρισε στ' αυτί
    για έναν κόσμο καμωμένο με σοφία κι αρετή
    τ' ουρανού το περιβόλι μοναχά για μας τους δυο
    περιμένει φυλαγμένο στου μυαλού σου το βυθό.

    Μα οι κουβέντες του κοσμάκη, οι ελπίδες του κοινού
    με ποτίσανε φαρμάκι, μου θολώσανε το νου
    πλάσμα του Θεού χαμένο, στο πλευρό σου περπατώ
    στέκομαι στο περιβόλι και σε γλυκοχαιρετώ.

    Ανοιξιάτικη βροχούλα, ανοιξιάτικη βροχή
    διάλεξε μαζί μου αν θα 'ρθεις, ή αν θα μείνεις μοναχή
    φαγητό, κρασί, κρεβάτι και τα ρούχα μας κοινά
    μα γι' αυτούς που μένουν μόνοι, δεν υπάρχει γιατρειά.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΤΥΠΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!
    ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ Σ/ΚΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ.
    BOUL-BOUL ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟ ,ΜΟΥΣΙΚΗ ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΑΛΗΝΙΑ...
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΑ! ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΦΑΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΑΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΧΤΕΣ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ TV ,ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ,ΟΤΑΝ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟ "ΆΣΠΙΛΕ ΑΜΌΛΥΝΤΕ" ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕ Η ΜΑΡΟΥΛΙΩ.
    ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!!!
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΣΑΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΌΤΗΜΆ!!!!

    JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να 'μαι και εγώ!

    Καλημέρα σε όλους και σε όλες. Και εμένα μου λείψατε αλλά τι να κάνω έχουν μαζευτεί πολλές δουλειές και βγαίνουν και άλλες.

    Χαμός σήμερα. Άνοιξαν οι ουρανοί. Για να έρθω στη δουλεία φόρεσα υποδήματα, νιτσιράδα, μπήκα στην βάρκα και κατέβηκα την Αγορά. Μιλάμε για πολύ νερό.

    Ξάδερφε Χρόνια Πολλά να τα χιλιάσεις και ότι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα!
    Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
    Στην Άνδρο μαθαίνω γίνεται χαμός!
    Μπουμπουνητα, αστραπές, βροχή με το καντάρι!
    Άντε η λωλομαρτίνα πάλι! Να δούμε πότε θα φτιάξει!

    Κουντούμετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα και ...σας ελειψα καθολου???(πεστε ναι,πεστε ναι!)
    η ανοιξη θα ερθει θελει δεν θελει και θα πει και δυο τραγουδια!
    την αλλη Κυριακη blogοπαιδα θα ειμαστε μαζι! ουαου! μονο με την σκεφη φτιαχνει το κεφι μου!ελπιζω ο καιρος να ειναι καλος αλλα και να μην ειναι σκασιλα μας!η καλη παρεα ολα τα κανει ωραια!το πολυ-πολυ να καθομαστε μεσα να μασαμπουκωνουμε και να μπεκρουλιαζουμε!!! χι χι!!

    faudi αγορι μου αυτος που τρομοκρατει ειναι ο ΛΕΟ εμενα και οχι εγω τον ΛΕΟ! οταν μου λεει οτι συμφωνησε με την Χρυσανθη να παρει το παιδι μου αυτο δεν ειναι τρομοκρατια???? ΒΑΖΕΛΟΣ στο δικο μου σπιτι? και βαζελος κουσελιαρης? και βαζελος φαγανος?

    παρ'ολα αυτα τον αγαπω πολυ!
    Λεο μας λειπεις πραγματι!
    kai εσυ faudi!μη χανεσαι...

    blogοπαιδα παω να κανω την Σαββατιατικη φασινα μου! θα τα πουμε αργοτεροτερα!!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και χρονια πολλα στον Φανη και ας μην ξερω ποιος Φανης ειναι!για να του ευχεστε ολοι σας αγαπημενος Φανης θα ειναι!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Καψοράχη.
    Πως το έπαθες και είσαι σπίτι σαββατοκύριακο και δεν πήρες τα βουνά και τις εξοχές, ως συνήθως;
    Θα φταίει ο καιρός, φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μεσαχωριανοι,πισωχωριανοι,
    κατωχωριανοι
    περαχωριανοι,πανωχωριανοι...
    ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ...
    ολοι ειναι ανθρωποι καλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μας ζηλευουν,
    προσπαθουν
    να μας φτάσουν
    δεν μπορουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Poet!!!!!
    εισαι ενα ποιημα!

    Λεο!δεν σουρτουκευω παιδακι μου καθε ΣΚ!!!!μαρτυριαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καύσωνας Αυγουστιάτικος
    σήμερα που΄ρθε χειμωνας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς μας ήρθες Poet με τα ποιήματά σου. Γειά ξάδελφε που θυμάσαι τη θ.Μαρουλιώ με τι φωνή έψελνε. Καλό Σ/Κ σε όλους.Φεύγω και όχι βέβαια με τα πόδια Allodaph, θα με πάρει το νερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Allodaph χθές το βράδυ έχασες στην Φωφώ, καταλήξαμε σε ποικιλία νηστίσιμη, με την κυρία με το σκυλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αργησα ισως να΄ρθω
    μα σίγουρα θα μείνω
    τα όνειρα τα παιδικά
    μαζι σας θα τα ζήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΕΙΑ ΣΟΥ POET!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΩΝΙΔΗ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΜΕΤΡΟ!

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ J.V.!
    ΘΑ ΠΑΣ ΣΙΝΕΜΑΔΑΚΙ ΑΠΟΨΕ?
    ....ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λωνιδη, κράτησε τη βάρκα και για το καλοκαίρι, να πάμε στο ΛΥΔΙ!
    (...ετσι γράφεται?...δεν ξέρω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ, ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λωνιδη! τι κάνεις; Βρέχει πολύ αυτή τη στιγμή στην Αθήνα. Εκδρομή θα έρθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν θα έρθω στην εκδρομή, δυστυχώς. Ελπίζω να περάσετε καλά. Που είναι σίγουρο με τέτοια παρέα. Να δούμε και καμία φωτογραφία.
    Σχολάω σε λίγο και την κάνω τώρα που έκοψε η βροχή.
    Φιλάκια σε όλους και σε όλες.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. poet οι αναμνησεις οι παιδικες?της κλασης μας και εσυ?
    ελα!θα θυμηθουμε οπως παντα αλλα και θα σχεδιασουμε για το μελλον..οπως παντα!venceremos!

    Λεοοοοοο!!!!!εχεις και κιθαρα στην βαρκα?τραγουδας κι ολας? χι χι!

    Boulboulaki ξερεις τι καλουδια θα φερουν τα νοικοκυροκοριτσα στην εκδρομη? μαθαινω σχεδια ποσων!!κανε νηστεια αυτην την εβδομαδα υπαρχει σχεδιο εξοντωσης!!εχω πληροφοριες σου λεω!κανε αποθεμα διοτι θα υποβληθουμε σε δοκιμασια! και θα...υποκουψουμε! εγω η σκατονοικοκυρα που δεν θα προλαβω ουτε να σκεφτω να φτιαξω!ντροπη μου!(ετσι τα λεω για ξεκαρφωμα...χι χι χι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καψοραχη δωσε ενα φιλι στην Χρυσανθη ξεχασα να της γραψω χρονια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. boulboulaki η πονηρω η Χρυσανθη κανονικα γιορταζε προχθες αλλα εδω και χρονια ανακαλυψε οτι αυτην την γιορτη δεν την θυμαται κανεις οποτε τι εκανε το αιωνιο διαβολικο θυληκο?ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ την γιορτη της τα Χριστουγεννα που πολλοι μπερδευοντουσαν και της ελεγαν χρονια πολλα! μανουρα σκετη σου λεω το Χρυσανθιω!οποτε δεν παρεξηγει κανεναν και γιορταζει 2 φορες τον χρονο! αμοιρε Ηλια τι τραβηξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν ειναι δικο μου... Το βρήκα πριν λίγο..
    Τοσαύτη υπήρξε και υπάρχει η περί ημών συμπάθεια πάντων των αμερολήπτων και ευσυνειδήτων, ώστε εάν εδίδετο αυτοίς η άδεια να έρχωνται εις επίσκεψιν ημών, ούτε χρόνος ούτε τόπος ήθελεν αρκέση να πληρώση, την έφεσιν αυτών. Eις Άνδρον . Θεόφιλος Καϊρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. KALO APOGEYMA APO TO HLIOLOUSTO N.J.EDO EXTHES XIONIZE ,EKEI VREXEI,EIRTHE H ANOIKSH AGRIEMENH,AKOMA PALTA FORAME. BRAVO J.V.TO THIMASE,EEEE??TA IDIA KAI EGO,POSA XRONIA PISO ME PAEI,KAI EXTES TO VRADY META TOUS XERETISMOUS EIXA AYTIN TI SYZITISH ME KATI GNOSTOUS, PO PO PO,POS PERASAN TA XRONIA!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. GAROUFALIA MOU GIASOU, TI KANATE STIN FOFO EXTES TO VRADI???? BRAVO KALA NA PERNATE,HTANE KAI TO SKYLAKI MAZISAS??????XAXAXA.DEN HTAN H THIA MAROULIO POU EPSELNE, HTAN H PSAROU......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΕΡΗ ΑΝΔΡΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΕΙΣ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΡΑΤΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ CHEEKE CAKE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. FAOUDI TI KANEIS??POLLA XERETISMATA STIN MAMA KAI YIAYIA, OLOI KALA????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. BOULAKI TA [LIVADIA] FTASANE MEXRI TIS INDIES, BRAVOOOOO XA XA XA.PES HELLO STIN MAMA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΞΑΔΕΛΦΑΚΙ ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΔΊΔΥΜΟ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΤΟΤΕ.ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΑΡΟΥΛΙΩ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΤΑΝ ΓΛΥΚΎΤΑΤΕΣ.
    KOULOURITSA ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ.

    J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΔΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΕΔΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ.ΣΤΟΠ
    ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ.ΣΤΟΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΝΗΤΕΥΤΙΚΕ ΤΟ KOUTROULO??????OΦΑΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΞΕΡΩ!!!!ΚΟΥΠΕΠΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΛΥΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ALLODAPH.
    ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΒΡΟΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. α ρε Κουτρουλο!!!ειπα και εγω!χαζεψα απο την μεσημεριανη σιεστα και βλεπω οτι θελω?
    γεια σας Blogοπαιδα! απογευματινο καφε βλεπω!εγω λεω να πεταχτω στο καζανακι μου λιγο(Βουλιτσα)και να τα ξαναπουμε το βραδακι αν δεν εχετε βγει Σαββατοτσαρκα!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΟΛΛΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΣ!!!Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ LAPTOP NA ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΟΛΥ ΒΡΟΧΗ KOUTROULO ΕΙΧΕ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 5 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!ΜΟΥΛΙΑΣΑΜΕ,ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΒΡΟΧΗ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΌ ΠΑΛΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΟΠΑΣΕΙ Η ΒΡΟΧΗ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΟΣΟΝ ΝΕΡΟ ΚΟΡΙΝΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΗΔΗ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑ ΕΞΩ ...
    ΑΣ ΒΑΛΩ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΦΑΤΣΑΣ:ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΠΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΣΟΥΠΑ ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΓΟΣΟΥΠΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφφφφφφφ,φφφφφφφ ακουωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η FOTO ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ???ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΠΑΝΩ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΙΣΩΣ ΓΙΆΥΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΠΟ ΠΡΟΠΕΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΚΟΜΑ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΥΣΤΑΖΩ ΠΟΛΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ, ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΥΠΝΑΚΟ...? ...ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΩ...ΑΝΤΕΓΡΑΨΕΣ?????
    ΓΚΡΡΡ! Ε Γ Ω ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ, Ε Σ Υ ΠΗΓΕΣ?
    Π Ω Σ ? ? ?
    ΠΩΣ...
    ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οχι μονολεκτικό, ειμαι και διαχειρίστρια της πολυκατοικίας που να πάρει... γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΚΑΛΟ ΤΟ N.J ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!!

    ΚΟΥΠΕΠΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΕΡΔΕΎΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ,ΧΑΧΑ
    ΑΜΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ...ΕΤΣΙ ΜΠΕΡΔΕΎΤΗΚΕ Η KOULOURITSA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΟΥΠΕΠΕ τα ντολμαδάκια της νονάς μου τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΟΡΙΝΑ ΕΙΧΕ ΚΡΥΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. kalispera es olous

    afou then me kalesate sta genethia pira kai go ena cheese cake kai tofaga ala eixa kai tin kalosioni na afiso aina komati

    alodapi ta glika maresoun kai ta trogo to proi ta xeretismata tha ta po sto pateramou se fxaristo avrio tha ton exo edo

    edo simera prea mera kai avrio pio kali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΓΛΥΚΕΙΕ ΜΟΥ ΦΑΤΣΑ, ΕΣΥ ΠΗΓΕΣ ΒΟΛΤΟΥΛΑ...
    ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!!
    ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ Δ Ε ΜΕ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΒΟΛΤΑ...ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ, ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΔΕ ΞΕΡΩ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. DIMITRI ΤΟΣΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. prosekste min ksexasete na afiste gliko apopse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Α ΕΜΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΛΟ ΜΕ ΒΓΑΖΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΑΝΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΟΥΧΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΞΕΡΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δημητρη να σου αφήσω μερικά ντολμαδάκια αυγολέμονο με σεσκουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. korina yia sena tha afiso loukoumades afta exoume simera kai yia tous alous donuts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. απο τα μπακλαβαδάκια...στα ντολμαδάκια,
    αχ, μου τρέχουν τα σάλια...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΚΥΛΑΚΙ,Ε?
    η νονά σου boul-boul θα χαρεί πολύ που σου άρεσαν!
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μιλάει ο Φατσας-Λόρδος;
    ΚΟΥΠΕΠΕ η Κορίνα δεν του έχει πει οτι ειναι σκύλος, του το κρατα μυστικό για να μη τον πληγώσει. Γεια σου Λορδε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ...
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΟΟΟΟΟΟΟ ΣΚΥΛΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. λουκουμάδες?
    ντόνατς?
    ....
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. boul to seskoulo me avgolemono ok yia ta dolmadakia exoun mini akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Έχω την πιο γλυκιά, την πιο καταπληκτική νονά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ???
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΑΨΙΑ???
    ΠΟΛΥ ΠΛΗΓΏΘΗΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. DIMITRI ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ BOSTON DONUT ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ...με βγαζουν ΤΩΡΑ!
    ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑααα...
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΦΑΤΣΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΤΡΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. k.p.p. afta exoume simera loukoumades kai kaposa donuts min eise kai mizeri ego ta trogo ola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τα ντολμαδάκια και οι κεφτέδες είναι πολύ μεγάλη εφεύρεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΕΡΗ DIMITRI ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΝΕΙ Η SUPER STAR ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Οι κεφτέδες είναι finger food που λένε οι Gourmetδες. χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ BLOG ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. σε ευχαριστώ ΚΟΡΙΝΑ που το εξήγησες, έτσι είναι DIMITRI, κάνω ...διατροφή, μόνο μη με ρωτήσετε πόσα γραμμάρια έχασα, γιατί δεν ξέρω, στην εκδρομή θα τα βρω όλα, είμαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. kai oi patatokeftedes eine orei

    tin ali kiriaki pate ekdomi sas zilevo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ναι!
    ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. k.p.p. stin ekdromi eine pou tha paris kana 2 kila

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. καλησπερούδια σε όλους
    boul boul να χαίρεσαι το βαφτισιμιό σου να τα εκατοστήσει!

    για την άνοιξη για την μαμά του Φάνη Κούλα που λατρεύει το cheesecake και για τον Δημήτρη και για όποιον δεν κάνει δίαιτα

    cheesecake σοκολάτας με φρέσκο τυρί κρέμα

    Συστατικά:
    "Για τη βάση:
    1½ πακέτο γεμιστά μπισκότα με σοκολάτα
    (περίπου 300 gr)
    6 κουτ. σούπας λιωμένο βούτυρο

    Για την κρέμα:
    500 gr φρέσκο τυρί κρέμα
    500 ml κρέμα γάλακτος light
    ½ φλιτζάνι ζάχαρη
    200 gr σοκολάτα κουβερτούρα
    1 σφηνάκι λικέρ με γεύση καφέ ή 1 σφηνάκι ρούμι
    τριμμένη λευκή σοκολάτα για το γαρνίρισμα"


    Οδηγίες:
    Ετοιμάζουμε τη βάση: Τρίβουμε τα μπισκότα στο πολυμίξερ, τα ανακατεύουμε με το λιωμένο βούτυρο και πατάμε το μείγμα στη βάση μιας φόρμας για κέικ (με ελατήριο). Τα βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε τη γέμιση.

    Βάζουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί για να λιώσει. Χτυπάμε στο μίξερ το τυρί κρέμα με την κρέμα γάλακτος και τη ζάχαρη μέχρι να γίνουν αφράτο μείγμα.


    Όταν λιώσει η κουβερτούρα, προσθέτουμε το ρούμι. Προσθέτουμε την κουβερτούρα στο μείγμα και ανακατεύουμε για να ενωθούν τα υλικά.

    Αδειάζουμε τη γέμιση στη φόρμα με την βάση των μπισκότων και πασπαλίζουμε την επιφάνεια του γλυκού με την τριμμένη λευκή σοκολάτα. Αφήνουμε το cheesecake στο ψυγείο για λίγες ώρες μέχρι να σφίξει.

    όπως είδατε η κρέμα γάλακτος είναι light!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΜΗ ΤΗΣ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΕ DIMITRI ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. k.p.p. fae kai kanena souvlaki kai yia mena oi new york eine makria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ε ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ LIGHT H ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ OK ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δημήτρη έμαθα ότι μικρός ήσουν μεγάλο φαούδι ειδικά τη Θεία Τριανταφυλλιώ τη βασάνιζες. Είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΚΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΤ!!!
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ο ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ
    ΕΙΝΑΙ
    ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ...

    DIMITRI,
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 2 ΚΙΛΑ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ... ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΧΑΛΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. pastaflora maxri na ta diavasome na parome ta eilika kai na ta ftiaksme tha ksanaximoniasi fiaxta kai afise kanena komataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΚΟΥΠΕΠΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΡΟΜΙΚΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ{ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΠΙΠΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Α, ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ...
    ΘΑ ΦΑΩ ΦΥΣΙΚΑ!
    ...ΧΩΡΙΣ ΠΙΤΤΑ, ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ!!!!
    ΑΝΤΕ, ΘΑ ΦΑΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ DIMITRI...
    MONO STH NEA YORKH EXETE SOYBLAKIA ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. boul eimouna diaolos tis diaolies pou exo kani kai to ksilo pou exo faoi then legete mexri o lonidis o mbeis mou tis exi vreksi kai apo pion then exo fai ksilo arota kia tha soun poun exo afisi onoma apo to ksilo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. k.p.p. souvlaki me xoris pita to troi kai fatias xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. οκ στην άνδρο λοιπόν το καλοκαίρι
    θα κάνουμε ποσώωωωωωωων cheesecake
    και επειδή θα έχουμε χάσει και ποσών κιλά δεν θα πειράζει να φάμε ένα κομματάκι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΡΩΩ ... xi xi xi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ta pio orea souvlakia eine sti new york den pame taxtika eine kana2 ores

    otan pame yia souvlakia girnao me 5pounds piso yiafto k.p.p. prosexe xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΠΑΣΤΑΦΛΟ ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΩ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΨΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ...
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΘΩ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ!
    ΚΑΛΟ, Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΓΙΑΤΙ...ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ, ΚΟΡΙΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Α, DIMITRI, ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙΑ!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. boul το λαπτόπι καλά εγώ πάλι όχι
    έχω σκευρώσει αλλά το παλέβω και γενικώς το ψαχουλεύω αμά κάνω καμμιά στραβή θα τηλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. k.p.p.apokliete yia andro exo ton pateramou arosto kai ton petheromou emis trexome makari yia andro then ginete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. αυτο ειναι το κακό...η λαιμαργία
    ΑΜΑ ΤΡΩΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΕΓΩ ΘΑ ΚΟΙΤΑΩ?
    αφου η εκδρομη ανοιγει την ορεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Α ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΕΛΚΗΘΡΟ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. boul xathikes bas gelas akoma apo to ksilo kai tis diaoliesmou pios sta lei oi andiproedos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. δεν πειράζει dimitri,
    περαστικά να είναι όλα
    και η Ανδρος δε φεύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. στην ΠΑΡΝΗΘΑ... βγαίνει βόλτα ο ΦΑΤΣΑΣ????
    εμείς DOWN TOWN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. mia mera thelo na andamosome oli na ta poume kai apo konda stin andro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ψαχνω να βρω ενα dvd για να δω μια ταινία. Η Κουλα (του Χαρχαρού εγγονή) μου ειπε οτι ησουν μεγάλο φαούδι εσυ και ο αδελφός σου. Ο Μπεης ηταν cool τι του έκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. καλυτερα να σε βγαλει εσενα βολτα ο Φατσας με το εκληθρο...
    ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ...
    ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΦΩΦΩ, ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. boul o adelfosmou oxi eitan 5 xronon pou figame ala ego ne then thimame kala yia ton mbei ti eixa kani ala ne mou tis epekse mia mera sto magazi ekinos o mbasadis toti exi traviksi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. boul-boul, έχεις μείνει...μισή!!!

    BOUL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ade kalinixta pao ston pateramou avrio ta leme ma to kalo yiasas

    fxaristo yia tim livadiani parea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ...εγω θα μείνω ποτέ μισή?

    ...και τι θα είμαι?

    ΚΟΥ
    ή
    ΠΕ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Τι λες ΚΟΥΠΕΠΕ; δεν καταλαβαινω. Αντε θα εισαι Πεπε. Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΊΝΕΙ Η ΜΙΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ BOUL-BOUL, μην ανησυχείς, κοιμήσου ήσυχα τώρα, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Καληνυχτα, βρε Κουτρουλό μηπως ο Μ. πηρε και τα 2 dvd εχω φαει τον κοσμο που να ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ενταξει boul-boul, πεπε όπως πεπερόνι?
    Ααααχ!
    πάλι με φαγητό κλείνουμε...

    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Κλαιω και μ' αρέσει, κλαιω, κλαιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. πολλά πράσινα μήλα από εμάς,
    ...ένεκα η δίαιτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. VRE KOUTROULO SYGNOMH, TORA TO PROSEKSA OTI YPOGRAPSA TO ONOMA SOU,EIXA NA FTIAKSO COOKIES GIA TIN AGONHMOU, EXOUN GIORTI STIN EKKLISIATOUS AYRIO ,MOLIS TELIOSA!!!!!EIDES? TO MIALOMOU HTAN ALOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Κουτρουλο δεν πειραζει μη το φερει το παιδί. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. αφού δεν θέλουμε γλυκάκια και μιας και σήμερα πρώτη μέρα της άνοιξης είναι και παγκόσμια ημέρα της ποίησης σας χάριζω ένα ποίημα


    Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες
    σε περασμένα χρόνια.
    Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα
    και σε βροχή, σε χιόνια,
    δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες.

    Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου
    μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
    μόνο γι' αυτό είμαι σαν κρίνο ολάνοιχτο
    κι έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
    μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.

    Μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες
    και στη ματιά σου να περνάει
    είδα τη λυγερή σκιά μου ως όνειρο
    να παίζει, να πονάει,
    μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες.

    Γιατί, μόνο γιατί σε σεναν άρεσε
    γι' αυτό έμειν' ωραίο το πέρασμά μου.
    Σα να μ' ακολουθούσες όπου πήγαινα
    σα να περνούσες κάπου εκεί σιμά μου.
    Μόνο γιατί σε σεναν άρεσε.

    Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα
    γι' αυτό η ζωή μου εδόθη.
    Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη
    μένα η ζωή πληρώθη.
    Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα.

    Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου
    μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια.
    Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου
    μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια,
    μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. DIMITRI, TI SYMVENI ME TON PATERA??OLA KALA????XERETISMAT.KAI MIN LETE PIA GIA GLYKA ,EXO LIGOTHEI MONO POU TA DIAVAZO, FTANEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΟΝΕΙΡΑ...ΓΛΥΚΑ (!),
    KOULOURITSA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΝΑΙ,ΝΑΙ, ΚΟULOURITSA ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο J.V?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. EYXARISTO KOUPEPE MONO POU ME TOSH GLYKA TA ONOIRA GINONTE EFIALTES, KALHSAS NYXTA, KAI AYRIO ME YGIA, EMEIS AKOMA EXOME MELON, PAO NA KATHARISO TIN KOUZINAMOU,KALOSAS KSYMEROMA!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ναι όμορφο και ρομαντικό σε μια σκληρή εποχή!
    καληνύχτα στην παρέα
    καλό απόγευμα N.J.και καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. TA YDA TA YDA ,POU TA THIMYTHIKE???ORAIA XRONIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. PASTA FLORA THANKS, MARESEI TO ONOMASOU ,EINAI TO AGAPHMENOMOU GLYKO!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή