Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Hippy, Hippy, Hippy!


Επειδή η κατάσταση με την οικονομία είναι στρογγυλομούρα και μακροπρόσωπη ας θυμηθούμε εκείνη την εποχή που τα ομόλογα και τα χαρτονομίσματα δεν μας έλεγαν τίποτα. Ήταν η εποχή που στο χρηματιστήριο αξιών της καρδιάς βασίλευε η φιλιά, η ζωντάνια, η όρεξη για παιχνίδι, τα γέλια. Οι καταδύσεις στο παρελθόν, δεν είναι βουτιές απαισιοδοξίας αλλά πηγή σιγουριάς και γνώσης για το μέλλον. Τότε πάντως μας είχε πιάσει φρενίτιδα με το rock, την Βίκυ, τον Ντέμη Ρούσο. Κρίμα που η φωτογραφία δεν είναι έγχρωμη να θαυμάστε τα πολύχρωμα ρούχα. Από αριστερά λοιπόν και για όσους-ες δεν κατάλαβαν: Αννα-Boul-Μαρία-Δημητρούλα, που τότε την φωνάζαμε Μήτσι, στην αυλή της θείας Κούλας. Χρονολογία δεν γράφω άλλωστε όλοι ξέρουμε πότε... τότε!

109 σχόλια:

  1. Ντριγκι ντριγκι ντριγκι
    ντριγκι ντριγκι μάνα μου!!!!!!!!!!
    Good morning everybody!!!!!!!
    Κοινώς καλημερούδια αχ boulboulaki μου τι ωραία που με θυμηθησες τον πατριώτη μου να ξεχάσω λίγο τα υπόλοιπα......τράπεζες ασφάλειες το τρελό αγόρι και πολλά άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και από εμένα.
    Να είσαι καλά ξαδελφάκι για τις φώτο που βάζεις. Τι όμορφα χρόνια!! Δεν μπορείτε να πείτε από ομορφιά και νάζι κάποτε σκίζαμε. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν το "η αυλή της θείας Κούλας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμενα παλι με τρελανε το boulboulοκαπελο,το μινι,το παρδαλο-χιπι παντελονι,η τεραστια μαργαριτα στη σαγιοναρα!!
    τα μονα που μειναν ιδια ειναι τα χαμογελα και οι γκριματσες στις φατσουλες!
    να ειστε καλα κοριτσαρες!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Boul,με το ψαράδικο το παντελονάκι!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.....ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΧΟΥΛΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ .ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟHIPPYS ...
    MARILYN ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ HIPPY ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΜΑΝΤΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το παντελόνι της Δημητρούλας ήταν κίτρινο, χρωματική πανδαισία! Η ιδέα της φωτογράφησης δική μου. Είχα δει κάτι αντίστοιχο στην Μανίνα. χε, χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτουλα τελικά εσύ ποιο ρόλο έχεις;;;;χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οκτώβρης-Οκτωβροχάκης το μικρό καλοκαιράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί Καψοράχη ποιό ρόλο θα μου έδινες στο Λούκυ Λούκ;

    Και μη μου πείς της Ντόλυς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α!!! Καψοράχη ευχαριστώ πολύ για τον ρόλο.

    Μπερδεύτικα με τα πολλά σενάρια που έχω να γράψω....

    Λέμε τώρα!!!

    Απορία: Τι τσιγάρα καπνίζει ο Λούκυ Λούκ, για να αλλάξω μάρκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Alectoris ρίξε μια ματιά στο προφίλ που έφτιαξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναμαι και εγωωωωω!!!!!
    με γεια το προφιλ καψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ FOTO ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ...
    ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΙΚΗ ...
    ΘΑΥΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ETOULAS ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ενα-δυο ενα δυο
    φφφφ!!φφφφ!!!

    δοκιμες κανω η αχρηστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ναι κατι με εμαθε το ετουλακι!!
    τα υπολοιπα σημερα το boulboulaki!
    χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρε παιδια! γιατι εμενα μου βγαζει εναν γκαζοτενεκε κατω αριστερα στο σχολιο μου!!
    μηπως μου λεει οτι ειμαι για τα μπαζα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εισαι απίστευτη!
    Κορίνα πες γιατί δεν προκάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστω γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καψοράχη πές μου τον κωδικό πρόσβασης και το email, για να σου βάλω εγώ την φωτογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα, σαν χθες σκότωσαν τον Comandate Che Guevara, είδες Καψοράχη ξεκινώ αγωνιστικά την ημέρα, Venceremos λοιπόν για σήμερα. Μια νίκη είναι σίγουρη ότι βγάλαμε "καθαρή" και αυτή την βδομάδα και το σαβ/κο θα ξεκουραστούμε. Φιλιά και προσοχή μετά τα μποφόρια, έρχεται ο βοριάς που τ' αρνάκια παγώνει. (τι μου συμβαίνει; την Πυθία κάνω πρωί-πρωί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημεριζω τα γλυκα μου blogοπαιδα
    ανα την υφηλιο!
    καλη Παρασκευη!
    boulboulaki Venceremos! Στα σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερούδια σε όλους
    Βρε καψοράχη έτσι που είσαι στα άρματα δεν παίρνεις εκείνο το τηλεφωνάκι και καταδώ? μόνο στην boul?σνιφ σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και για να μην αναρωτιέσαι η πασταφλώρα είμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πες μερα!Πασταφλωριτσα!
    με πολυ μεγαλη χαρα!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα και από την συννεφιασμένη και ανεμοδαρμένη Άνδρο. Boul boul πολύ ορεξάτη πρωί πρωί ξεκίνησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σήμερα βλέπω το ξεκινήσαμε πρωΐ-πρωΐ το πανηγύρι.
    Την καλημέρα και από τον έτουλα.

    Καψοράχη ακόμη να βάλεις φωτογραφία στο προφίλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΥΑ ΠΙΑ ,ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΨΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΗ.ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΟΥΖΟΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έτουλα το προφίλ σου είναι τρομερό..ειδικά η πολεοδομική περιγραφή των ενδιαφερόντων σου με χαροποίησε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι και για εξερεύνηση στα βουνά της Άνδρου...Έτσι Έτουλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αυτη μου αρεσει καλυτερα γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΑΛΛΗ ΗΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
    ΕΥΓΕ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΑΣΘΕΝΗΣ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΜΕΙΝΕ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΧΩΡΙΣ FOTO ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ...
    ΣΚΙΖΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όλε!!!!! Έβαλες φωτογραφία Καψοράχη, αλλά του πέρα χωριού και όχι της περιοχής από την οποία δανειστηκες το όνομα (καψοράχη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου Κορίνα...και βέβαια σκίζει...χαχα...Έτουλα πως τα πας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πως να τα πάω ρε Alectoris, τα ίδια. Δεν θα κατέβεις το Σ.Κ. κάτω;

    Μπορεί να πάω αύριο προς ανεύρεση τετραγωνικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εβαλα φωτο του νεου μου χωριου Ετουλακι! αλλωστε ολο το χωριο χωριο μου ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. που εισαι ρε κουτρουλο!
    μου λειπεις καζανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. φευγω νωρις σημερα ζουζουνια!
    αααααχ! το χαιρομαι!!
    η εβδομαδα αυτη να παει και να μην ξαναρθει! βουρλιστικα! εντος της δουλειας και εκτος!
    καλο ΣΒΚ με οσους δεν "βρεθω" και καλη ξεκουραση!
    boulboulaki Venceremos!
    καλο μεσημερι γιατρε μου ευχαριστω για την περιθαλψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καψοράχη δεν σε πρόκανα
    σήμερα το θέλω το μπουρλότο!!!!!!
    την ατυχία με τον τρελό που έχω μπλέξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. από την σύγχηση γράφω άλλανταλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα" επίκαιρο τραγούδι από την μοναδική Χαρούλα. Σας το αφιερώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΜΕΝΙΡ,ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ BOUL,ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΑΝΕΜΕΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΟΛΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΠΟΛΥ.ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΔΕΣΗ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ? ΟΛΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έτουλα αυτό το Σ/Κ όχι αλλά το επόμενο και το μεθεπόμενο θα είμαι μάλλον εκεί...Καλή τύχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΤΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ "ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ" ΤΗΣ ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ...
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ALECTORIS ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κουτρουλό καλησπέρα. Προβλήματα με την σύνδεση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα Κορίνα...Το βιβλίο ήταν τρομερό....Να δούμε και την σειρά....Αν και έχω κάποιες αμφιβολίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ,ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ...
    Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΒΑΜΜΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΛΙΑ"ΦΟΒΕΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ...
    ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!!
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ALECTORIS,ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οκ Κουτρουλό εύχομαι τώρα να μην έχεις πια πρόβλημα...Κορίνα εύχομαι να μην ακούσουμε για κανένα συνωστισμό στην παραλία της Σμύρνης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΒΛΕΠΩ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλησπερα παιδακια!
    αποκοιμηθηκα στον καναπε!
    καλως ηρθες κουτρουλοκαζανακι!!
    μας ελειψες!
    ναι εξελιξεις αλλα μονο απο την δουλεια!!απο εδω ασπρομαυρη θα με βλεπετε ακομη γιατι δεν το εχω φτιαξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κόλπο των μεγάλων...Μάζεψαν το χρήμα και τώρα το ζητάνε από τον κόσμο....Τεχνητή κρίση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΤΗ,ΑΛΛΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ.
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ποιός πληρώνει συνήθως τις κρίσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. alectoris τι ιδια λεω και εγω!
    το θεμα ειναι οτι απο τον φοβο τους οι απλοι ανθρωποι θα κανουν διαφορα(οπως να παρουν ΟΛΟΙ τα χρηματα τους απο τις τραπεζες)και το εφιαλτικο εργο να γινει πραγματικοτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΑ ΚΙΟΥΠΙΑ ΘΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καλως το boulboulaki!
    δεν ξερω ποιος πληρωνει τις κρισεις την δικη μου παντως μολις την πληρωσε το ψυγειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Θα δείξει ....Πάντως ήδη έχουν θέση σε εφαρμογή το επόμενο σχέδιο τους και αυτή την φορά ύστερα από τις τράπεζες σειρά έχουν η πρώτες ύλες (τρόφιμα) όπως ρύζι, καλαμπόκι κ.α. Εκεί θα παιχτεί το επόμενο κραχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πολλοι Κινέζοι, ποσών... θέλουν πολύ ρύζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. μηπως ...λεω μηπως..πρεπει να θυμωσουμε λιγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Και να θυμώσουμε και να μην θυμώσουμε είμαστε απλά πιόνια στην σκακιέρα τους καψοράχη...Δεν είδες σε μια νύχτα το καπιταλιστικό σύστημα μεταλάχθηκε ώστε να σώσει τα δικά της παιδιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε!
    τρεις θυμωμενες και ενας κυνηγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ωχχχχ τώρα εάν πω να τους φάμε λάχανο.....θα πει κανένας πατριώτης για τα βίαια ένστικτα που κρύβουμε μέσα μας εμείς οι κυνηγοί.χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. αληθεια χαθηκε αυτη η ψυχη!
    ειχαμε την κουβεντα αυτη με τον Ετουλα προχθες και καταληξαμε και σε προσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ... Αμα τα πάρει στο κράνος η Καψοράχη θα γίνει της Wall Street !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. και ο Νταουν Τζωνης μαζι!!!!
    Κορινα τα αρβυλα παιδι μου!
    παμε να σωσουμε τον κοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Θα μου επιτρέψετε να σας χαιρετήσω ώστε να σχεδιάσουμε καλύτερα τον αγώνα μας.....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΝΑΙ ,ΘΕΛΕΙ ΣΚΕΨΗ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. στο καλο παιδι μου!καληνυχτα!

    Κορινα παλι δεν βρισκω τα αρβυλα!
    μηπως τα μασησε ο φατσας και σεν μου το λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. και απο μενα καληνυχτα παιδακια!
    κομματια ειμαι!
    φιλακια πολλα! μουτς!μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μπορω να μπω στον "αγωνα" με τα Nike μου; θα με πιάσουν τ' αρβυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. και με τα Nike σου και με τα Μike σου! ελα οπως εισαι σε αγαπαμε!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΗΘΟΠΟΙΙΑ,ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή