Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Βιοκαλλιεργήτρια θα γίνω...

Πολύ με πίκρανες ζωή, θα μπω σ' ένα βαπόρι,
θα πάω στο νησί βιοκαλλιεργήτρια να γίνω!
Θα καλλιεργώ αμασές, θα φυτεύω ζαρζαβατικά, θα τσακώνομαι με τους γείτονες για την καλύτερη μελιτζάνα, την πιο ζουμερή ντομάτα. Θα δίνω λυράκια στον Πρόεδρο, θα μου δίνει σύσσυρα (δίκαια ανταλλαγή χε, χε) θα λέμε συνταγές καλλιέργειας με την Άννα, Μαρία, Ειρήνη.
Αυτό που κάνανε χρόνια οι άνθρωποι, δηλαδή για λόγους οικιακής οικονομίας να καλλιεργούν τον κήπο τους, τώρα το λένε βιοκαλλιέργια, οικολογικά προϊόντα. Η συνέντευξη που μόλις διάβασα μου άνοιξε τα μάτια.
Μου αρέσει η ιδέα να φιλοσοφώ κάτω από την αχλαδιά παρακολουθώντας την ανάπτυξη των φασολιών, αγναντευοντας ίσα κάτω του Προύχοντα,
με το σκαλιστήρι να κεντώ το χώμα, να μιλώ στα πουλιά (κάτι σαν την Αστέρω δηλαδή)
"Η γη δεν είναι μόνο δική σου. Θα αφήσεις και τα πουλιά
και τα έντομα να φάνε. Στο κάτω κάτω, εσύ είσαι
ο ενοχλητικός της ιστορίας, εσύ ήρθες δεύτερος."
Αλεξάνδρα Βαλοπετροπούλου, βιοκαλλιεργήτρια, συνέντευξη στο "Κ"

68 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ BOUL ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ? ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΣΤΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΚΑΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΧΛΑΔΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κορίνα. Βιοκαλλιεργήτρια, ωραιος τίτλος δεν είναι; Μας πάει νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ...
    ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ " ΤΟ ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΙΟΣΚΥΛΟΣ " ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίνα οι εφημερίδες γράφουν, οι τηλεοράσεις λένε: "πως δεν θα χάσετε τα λεφτά σας" δεν σου θυμίζει τις αναλύσεις το '99 για το χρηματιστήριο; Την τύφλα τους ξέρουν! Ειδικά τους οικονομολόγους τους έχω σε εκτίμηση στον πάτο του βαρελιού (είδες Καψοράχη πως λες κομψά μερικά πράγματα!) Ο κ. Μήτσος λοιπόν από την Πίνδο που έχει 40.000 ευρω για μια κακή στιγμή θα βάλει τα 10.000 σε κρατικά ομόλογα, τα 20.000 σε προθεσμιακό λογαριασμό και τα 10.000 σε μετοχές με μακρινό ορίζοντα. Μωρέ εγώ λέω πως αν ζορίσουν τα πράγματα ο κ. Μήτσος θα τα βάλει κάτω από το στρώμα θα πάρει το τσομπανόσκυλο δίπλα και αν γίνουν τα ευρώ αμπελόφυλλα θα ροβολίσει στα πεδινά. Γι' αυτό σήμερα δεν διάβασα καθόλου οικονομικά & πολιτικά και το έριξα στην βιοκαλλιέργεια για να μην συγχυστώ Κυριακάτικα... με τα λαμόγια! (πως να το πεις κομψά αυτό Καψοράχη μου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Του Φάτσα του πάει πάντως το επιχειρηματικόν! Έχει στυλ και πολύ καλές σπουδές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασιλικός στην πόρτα μας κι εμείς τονε ζητούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σημερα boulboulaki εγω την πατησα!
    ανοιξα τις κυριακατικες και διαβασα ΚΑΙ τα οικονομικα!!
    ΠΟΡΩΣΗ!ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΜΑ!
    ποτε δεν ημουν της αποταμιευσης και της ιδιοκτησιας(καθε αλλο!) και σημερα επιασα τον εαυτο μου στο τσακ να σκεφτεται να κοψω διαφορα που μου δινουν χαρα να ραψω σακουλακια και να αρχισω να μαζευω ευρουλακι-ευρουλακι κατω απο το στρωμα! μετα να αρχισω να ριχνω καμια ματια σε κανενα ευπρεπη οικο ευγηριας να πιασω κανενα καλο στασιδι διοτι και τα παιδια μου δυσκολα θα τα φερνουν περα!
    και μετα ειπα!ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!(ειδες boulboulaki εγω δεν το μπορω το ευγενικο αμα τα παρω!)
    δεν θα με πεθανουν εμενα αυτοι!
    θα ζησω οσο ζησω ΟΠΩΣ εγω θελω!
    και επειδη ξυπνησε η Χρυσανθη μεσα μου και οι ευγενειες πανε περιπατο βαζω τα χερια στη μεση και βροντοφωναζω ξανα!!!
    ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!!!

    οσο για τις καλλιεργειες μεσα!
    να με δω με γαλοτζα και ζεμπιλι παρεα σας στα μποστανια και τιποτα αλλο!
    να φωναζουμε ολοι μαζι!
    ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!!!!

    Θα τα πουμε το βραδυ γλυκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κουτρουλό πόσα;
    Κι άλλα τόσα...
    κι άλλα τόσα... και ακόμη τόσα!
    1000 να γίνουν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ,28 ΕΙΝΑΙ BOUL,ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΧΑΧΑΧΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΙΕΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΦΥΤΕΨΑΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΕΡΟ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ,ΔΕΝ ΚΟΨΑΜΕ ΠΑΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.
    ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Leo για δες στην πρώτη σελίδα κάτω-κάτω την φωτογραφία του Ρούλη. Ακόμη περίμενω Leo...
    Με την ευκαιρία στέλνω πολλά χαιρετίσματα στον άλλο Λωνίδη και στην συμπαθέστατη σύζυγο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλα φιλια κ απο τον αλλο Λωνιδη κ την συζυγο σε σενα boul boul αλλα κ σε ολους τους συν-bloggers.Ειμαστε παντα εδω να παρακολουθουμε τα δρωμενα κ ειναι αληθεια οτι καταφερνετε να νιωθουμε εστω κ για λιγο οτι ειμαστε στο χωριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πουλάκια μου... πολύ χαίρομαι! Τον Ρούλη και την γιαγιά τους είδατε; Έφαγα τον κόσμο να βρω φωτογραφία του εξάδελφου! (Να είναι καλά η Βούλα). Φαντάζομαι να την δει σύντομα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα blogoπαιδα!
    κουτρουλο μου απο οτι καταλαβα σημερα εχετε επετειο!
    να ειστε γεροι ματια μου να χαιρεστε τα παιδακια σας και παντα....ερωτευμενοι!!ειναι το μονο που σωζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειδα την φωτο στην πρωτη σελιδα!
    σταρ του Χολυγουντ ο νονος!
    λοιπον, το μωρα στα αριστερα ειναι το καζανακι μου ο Γιωργος Μαρμαρας και η κυρια που φαινετε το μισο προσωπο ειναι η Χρυσανθη μαλλον!
    α ρε Ρουλη! αν υπηρχε τοτε Ψινακης θα επρεπε να μεταστευσεις νωριτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχει βγάλει ομορφόπαιδα... ποσόν αυτό το χωριό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπερα κοριτσιαααα!!!!
    συντροφισες βιοκαλλιεργητισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καψοράχη με τα λεφτά τι θα κάνεις; Διαβασες κανένα ενδιαφέρον αρθρο; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. η Κορινα μου ειπε να προσεχω την γλωσσα μου διοτι ειμαι φιλοξενουμενη, ως εκ τουτου δεν μπορω να σου πω τι θα τα κανω τα λεφτα! χε χε!

    διαβασα διαφορα κουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολο κουλαμάρες διαβασαμε σήμερα. Μας δουλεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κερακια,μουσικη ,χαμηλος φωτισμος,βελουδινο τραπεζομαντηλο,κολωνατα ποτηρια και ετσι?
    μπραβο κουτρουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. διαβασα τον καιρο στην τελευταια σελιδα της Κυριακατικης Ελευθεροτυπιας σχετικα με τις δημοσκοπησεις και τα γκαλοπ!
    ωραια τα λεει!παντα τον διαβαζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σαμπανια ροζ? η σαμπανια παντα κατρουλι χρωμα δεν ειχε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειμαι του λαϊκου εγω! κατρουτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. λοιπον γραφει οτι τα γκαλοπ ειναι μεγαλη απατη!με επιχειρηματα βεβαια!
    αλλα εχει κοφτερη πενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το «αριστοκρατικό» κρασί! Ροζ σαμπάνια! Εσυ ρετσίνα πίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΤΡΟΥΤΣΟ ΜΕ ΡΟΖ ΣΑΜΠΑΝΙΑ?ΧΕ ΧΕ ΠΟΝΗΡΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σωστός, τα γκάλοπ είναι μούφα. Οτι τους λέει ο "πελάτης" δίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. σχεδον το τελειωσα!τωρα εχω ΙΚΕΑ για κατι συρταριερες και finito!
    (πρεπει να βολεψω τις σωβρακοφανελες του γοητα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δηλαδή πίνεις σαμπάνια στο μαστραπά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ Η ΝΥΦΙΚΗ ΚΑΜΑΡΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. η σαμπανια ρε παιδι μου δεν ειναι για ρομαντικες στιγμες!!! οπως ολα τα αφρωδη φερνει ρεψιμο!
    φαντασου να εχεις στρωσει κατασταση με τον γκομενο και πανω στο ρομαντζο γκρρρρ! δεν λεει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χα χα χα!!!οχι πινω σαμπανια στο σκαρπινι του γοητα!!!χι χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μαστραπας!!!! τι λεξη κι αυτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ...ΓΚΑΑΑΑΑΑΡ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ενω το λευκο κρασακι!αλλο πραμα!
    η το κοκκινο της φωτιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ...
    ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΟ "ΜΙΚΡΟ ΒΟΡΙΑ" ΦΟΒΕΡΟ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. και εγω το λευκο προτιμω!
    θα το δικιμασω,καλα να σας πω τι επαθα το απογευμα!
    ειχα βαλει πλυντηριο πιατων και πρεπει σε καποιο πιατο η σκευος να ειχε ξεμεινει απορυπαντικο πιατων για πλυσιμο στο χερι!
    εκανα μπανιο σενιαριστηκα και οταν βγηκα απο το μπανιο ΟΛΗ η κουζινα ειχε γεμισει αφρους που εβγαιναν απο το πλυντηριο!
    το τι καντηλι επεσε δεν σας λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΥΤΟ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ DVD ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου. Φιλιά. Καψοράχη θα μείνεις ή να σου κάνω λίγο παρέα; Ουτε θέλω να σκέφτομαι τι με περιμένει αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τι να σου πω!πολυ το γλεντησα!
    καληνυχτα Κορινακι,καληνυχτα boulboulaki παω να διαβασω λιγουλακι στην καινουργια μου κρεβατοκαμαρα!
    φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ολα θα πανε καλα! εισαι τουρμπο παιδι εσυ!δεν σε φοβαμαι!
    Λειβαδιανη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καληνυχτα boulboulaki!
    καληνυχτα blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΓΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΨΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΦΑΓΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ...
    ΑΠΟΨΕ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΙΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ,ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΡΟΖΕ ΑΓΙΟΡΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ,ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ .ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. GOOD MORNING LIVADIA!!!!!!!

    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΙΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μου 'χες τάξει,Άννα


    Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
    Μουσική: Κώστας Χατζής
    Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Καλογιάννης & Μαρινέλλα ( Ντουέτο )

    [Καλογιάννης]:
    Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς
    πάλι στο Αιγαίο να με βρεις.
    Μα εσύ δεν ήρθες και κρατώ
    το μικρό χτενάκι και απορώ.
    Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω
    πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ,
    δεν ξεχνώ.
    Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς
    να με βρεις.

    [Μαρινέλλα]:
    Η καρδιά μου φύλλο-φύλλο
    ματωμένη τριανταφυλλιά.
    Στο Αιγαίο και στον ήλιο
    Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά.

    [Καλογιάννης]:
    Στο Αιγαίο τόση μοναξιά,
    με πληγώνει, Άννα, στην καρδιά.
    Δεν ξανάρθε πλοίο στο νησί
    ούτε το μαντήλι σου κι εσύ.
    Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω
    πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ,
    δεν ξεχνώ.
    Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς
    να με βρεις.

    [Μαρινέλλα]:
    Η καρδιά μου φύλλο-φύλλο
    ματωμένη τριανταφυλλιά.
    Στο Αιγαίο και στον ήλιο
    Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά.

    [Καλογιάννης]:
    Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς.

    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ,ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ...
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ BOUL ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. γεια σας blogοπαιδα!!
    καλη εβδομαδα και καλη επικοινωνια να εχουμε!!
    θελω καλες συναντησεις τα βραδια!
    ακους προεδρε,ΛΕΟ, faudi,Πελοπα,alectoris,Eτουλα,sargos και αλλοι που τωρα δεν θυμαμαι διοτι με απασχολει το παντεσπανι μου!!
    φιλαρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλή Εβδομάδα σε όλους και όλες!
    Εχουμε καιρό να τα πούμε,ας όψετε!
    Καλές ψαριές να έχουμε blogόπαιδα!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλή εβδομάδα σε όλους!
    κουτρουλό μου να ζήσετε να είστε καλά γεροί και δυνατοί και σας εύχομαι να πάτε κάποια στιγμή να ξεκουραστείστε στο όμορφο σπίτι σας(το λειβαδιανό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
    Διάβασα Κουτρουλό κάτι για επέτειο Χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσετε. Εγώ σε λίγες μέρες φτάνω τα 26. Υπομονή! Κάτι έμαθα για ένα ταξίδι Σιγκαπούρη, θα πάνε και άλλες. Θα πας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ;

    Για αρκετά χρόνια προσπαθούσα να βρω γιατί αισθάνομαι κουρασμένος και
    κατηγορούσα την έλλειψη ύπνου. Τώρα όμως ξέρω τον πραγματικό λόγο...

    Είμαι κουρασμένος γιατί δουλεύω υπερβολικά!

    Ο πληθυσμός αυτής της χώρας είναι 11.000.000.

    Τα 5.100.000 είναι συνταξιούχοι και βρέφη... Μας μένουν λοιπόν 5.900.000 για
    να κάνουν τη δουλειά.

    Από αυτούς τα 3.000.000 είναι σε σχολεία (Δημοτικό μέχρι Μεταπτυχιακά), άρα
    μένουν 2.900.000 για να κάνουν τη δουλειά.

    Από αυτούς, 800.000 είναι στο στρατό (αξιωματικοί και φαντάροι) και μας
    μένουν 2.100.000 να κάνουν τη δουλειά.

    Βγάλε έξω και 1.500.000 δημοσίους υπαλλήλους (που τα ξύνουν) άρα μένουν
    600.000 να κάνουν τη δουλειά.

    Αν σκεφτείς ότι κάθε χρονική στιγμή , στα νοσοκομεία υπάρχουν 188.000, μας
    μένουν 412.000 για να κάνουν τη δουλειά.

    Επίσης υπάρχουν 358.990 στις φυλακές.

    Μας μένουν 53.010 για να κάνουν τη δουλειά.
    Αν σκεφτείς ότι οι άνεργοι είναι 53.000 πολύ εύκολα
    καταλαβαίνεις ότι μένουν μόνο 10 για να κάνουν τη δουλειά.

    Εμείς οι 10 που γράφουμε στο Blog.

    ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΧΑΖΟΛΟΓΑΜΕ ΣΤΟ BLOG!!!!!
    ---------------------

    Βέβαια για όλα αυτά φταίει η Καψοράχη που μας ξεσηκώνει και γράφουμε, γράφουμε.....

    Διασκεύασα ένα email που έλαβα.
    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κορίνα ευχαριστώ για το τραγούδι. Καλησπέρα στην blog-παρέα! Καλησπέρα σ' όλους τους Λειβαδιανούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή