Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Ανοίξτε το pc, κλείστε την tv

Έχω μανία με τις προγνώσεις καιρού, καθημερινά κοιτάω αν έχει θάλασσα στον Κάβο Ντόρο, το πρώτο πράγμα που ρωτώ την μάνα μου είναι τι “καιρό κάνει” Έτσι, χθες ενθουσιάστηκα που βρήκα αυτό το site με την πρόγνωση καιρού και φυσικά το έβαλα στη σελίδα! Επίσης θέλω να πω πως μ' αυτά που γράφουμε εμεις γελάμε πολύ περισσότερο από πολλές τηλεοπτικές εκπομπές. Τζάμπα τα κανάλια πλήρωνουν χοντρά λεφτά σε κρύα αστεία και προσωπικά αρνούμαι τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου να τον χαρίζω στο χαζοκούτι. Make blogs not TV! Venceremos!

85 σχόλια:

  1. καλημερα πλανητη!
    καλημερα Ελλαδα!
    καλημερα Αντρος!
    καλημερα blogοπαιδα!!!
    καλημερα boulboulaki γλυκο!
    blogοοικοδεσποινα ετσι ειναι και για μενα συμφωνω μαζι σου σε ολα οσα λες στην αναρτηση και αντε ολοι μαζι να ξορκισουμε την μιζερια,το φτηνο,το προκατ!
    VENCEREMOS ζαβαντριωτες και μη και παντα μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα εχει καλο καιρο βλεπω!την κοπαναμε για Αντρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΨΗΦΙΖΩ BOUL,TV = ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ,PC = ΓΝΩΣΗ ...
    ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ FAUDI ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους....Έτουλα με βάση την φωτό με την vespa και τον σκύλο μου ήρθε μια ιδέα....Εάν το βρεις κερδίζεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας και από εμένα.
    Σχολάω σε λίγο και είπα να μπω να σας χαιρετίσω.
    Επιτέλους αδέρφι μπήκες και έγραψες. Πως το έπαθες; Είμαι να απορήσω. Άμα δω και τον Gas να γράψει θα τα δω όλα.

    Φιλάκια σε όλους
    Αύριο πάλι
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα Λεό...Το είδα και το μήνυμα και του brother..οπότε τουσ χαιρετισμούς μου και τα φιλιά μου και από εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα 'ρθουν στιγμές

    Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
    Μουσική: Αντώνης Βαρδής
    Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

    Θα ‘ρθουν στιγμές που ίσως πεις για πού πηγαίνεις
    Σε ποιους θεούς την πίστη σου σκορπάς
    Στυφός θα είναι o αγέρας που ανασαίνεις
    Καρδιά δεν θα ‘χεις τους ανθρώπους ν΄ αγαπάς

    Όμως μην πεις πως η ζωή πηγαίνει πίσω
    τι κι αν γινήκαμε κομμάτια χωριστά,
    έλα λοιπόν τους φοιτητές να σου θυμίσω
    και τους εργάτες που τραβήξανε μπροστά

    Θα ‘ρθουν στιγμές που ίσως πεις για ποιους δουλεύεις
    για ποιες χαρές ξοδεύεις τη ζωή
    Πικρά θα είναι τα τραγούδια που γυρεύεις,
    Φτηνό τσιγάρο η ψυχή σου το πρωί

    Όμως μην πεις πως η ζωή πηγαίνει πίσω
    τι κι αν γινήκαμε κομμάτια χωριστά,
    έλα λοιπόν τους φοιτητές να σου θυμίσω
    και τους εργάτες που τραβήξανε μπροστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ενα ακομη τρελλο οκταωρο φτανει στο τερμα,παλι σπουδασα την τρελλα και την απιστευτη ελλειψη στοιχειωδους λογικης και μυαλου της φυλης ΟΤΑΝ δεν θελει η ΟΤΑΝ τους λες κατι που δεν τους αρεσει,οτι πχ οποιος παραβιαζει STOP και σαβουριαζει κατω ενα μηχανακι ετσι απλα ΦΤΑΙΕΙ!
    δυστηχως ο Ελληνας οπως λεγαμε και προχτες εχει και μικρες και αθλιες πλευρες!ισως αν το δικο του παιδι ηταν πανω στο μηχανακι να το εβλεπε αλλιως!
    συγχωρεστε μου την μαυριλα αλλα νομιζω οτι μπορω να την μοιραστω μαζι σας οπως μοιραζομαι πλεον και οτι ευχαριστο!
    αλλωστε ετσι χτιζονται οι φιλιες...
    καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα από την ηλιόλουστη Άνδρο. Όσοι καλοί προσέλθετε για το ΣΚ, προμηνύεται καλός καιρός.
    Boul boul η μαμά Ρίτσα είναι μια χαρά, πέρασε και αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΑΚΟΜΑ,Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ανοικτή επιστολή που έστειλε στη δημοσιότητα ο Ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου.

    Εξοχώτατε Πρόεδρε της Δημοκρατίας
    Κύριε Παπούλια,
    Εξοχώτατε Πρόεδρε της Κυβερνήσεως
    Κύριε Καραμανλή,
    Εξοχώτατε Εισαγγελεύ Κύριε Σανιδά,
    Εξοχώτατα Μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου,
    Αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί,

    Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε!
    Διανύουμε ήδη τον δεύτερο μήνα από τότε πού η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου και ο υπογραφόμενος Καθηγούμενος Αρχιμ. Εφραίμ γίναμε στόχοι πρωτοφανών και αδίκων επιθέσεων δεχόμενοι πυρά αδιανόητα και χωρίς προηγούμενο, τα οποία όμως δημιουργούν απέραντη θλίψη, πόνο ψυχής αλλά και ερωτηματικά σε όλους.
    Όταν προ 18 περίπου ετών ανέλαβε η Αδελφότητά μου (μέ ομόφωνες εγκρίσεις της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους και της Εξαρχίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου) την τύχη αυτής της κορυφαίας ιστορικής Μονής της Ορθοδοξίας, ώφειλα μεταξύ των άλλων να ξεκινήσω το τεράστιο αναστηλωτικό έργο –υψηλότατου κατασκευαστικού κόστους– διεκδικώντας φυσικά οικονομικούς πόρους πού μέρος αυτών προήρχετο και από την αξιοποίηση του εναπομείναντος 10% περίπου της περιουσίας της Μονής, διότι το υπόλοιπο 90% είχε ήδη προσφερθεί στον Ελληνικό λαό (Νόμος 5377/1932).

    Κατά την διαδικασία αυτή –πού άρχισε το 1994– εξεδόθησαν οι κάτωθι απoφάσεις:
    Απόφαση του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων του Υπουργείου Οικονομικών υπ’ αριθμ. 26/1998.
    Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών υπ’ αριθμ. 1007690/610/Α0010/5-2-1999.
    Απόφαση του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων του Υπουργείου Οικονομικών υπ’ αριθμ. 17/2002.
    Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών υπ’ αριθμ. 1064538/5928/Α0010/5-8-2002.
    Απόφαση του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων του Υπουργείου Οικονομικών υπ’ αριθμ. 46/2002.
    Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών υπ’ αριθμ. 1051266/10611/Α0010/π.έ./4-6-2003).
    Απόφαση του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων του Υπουργείου Οικονομικών υπ’ αριθμ. 26/2004.
    Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών υπ’ αριθμ. 1046300/3944/Α0010/7-6-2004.
    Γνωμοδότηση του Δ΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους του Υπουργείου Οικονομικών υπ’ αριθμ. 15/2004.
    Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης υπ’ αριθμ. 3822/25-1-2005.
    Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης υπ’ αριθμ. 16651/26-7-2006.
    Απόφαση Εισαγγελέως Εφετών Αθηνών υπ’ αριθμ. ΑΒΜ: Ω07/57/18-12-2007.
    Απόφαση Αντιεισαγγελέως Πρωτοδικών Αθηνών υπ’ αριθμ. ΑΒΜ: Ω08/22/13-3-2008.
    Τις αποφάσεις αυτές –εδώ και 10 χρόνια– τις υπέγραψαν δεκάδες Ανώτατοι Κρατικοί Λειτουργοί υψηλού κύρους, ήθους και γνώσεων (Υπουρ­γοί προερχόμενοι και από τα δύο μεγάλα κόμματα, μέλη του Νο­μικού Συμβουλίου του Κράτους, μέλη Ειδικών Γνωμοδοτικών Συμβουλίων, Εισαγγελείς αλλά ακόμη και απλοί Δημόσιοι Υπάλληλοι) βασιζόμενοι σε νόμους και σε γνωματεύσεις ειδικών Καθηγητών Πανεπιστημίων.

    Δηλαδή τα εξέτασε, τα ενέκρινε και τα επικύρωσε η κορυφή της πυραμίδας της Κρατικής και Δικαστικής Εξουσίας. Τα ονόματα όλων αυτών είναι γνωστά και υπάρχουν.

    Αν το ζητούμενο είναι όμως να πειστεί η κοινή γνώμη πώς όλοι αυτοί… παραπλανήθηκαν και ένοχος είναι… “ο μοναδικός σε ικανότητες” Ηγούμενος Εφραίμ, προσωπικά τότε δέχομαι ταπεινά να πορευθώ τον δρόμο μου προπηλακιζόμενος και διασυρόμενος, με την απόλυτη ικανοποίηση πώς ως Μοναχός έκανα απέναντι στο Θεό απόλυτα το καθήκον μου.
    Δεν θα δεχθώ όμως ποτέ σαν Έλληνας με απλό κοινό νού, πώς όλοι αυτοί οι άνδρες του Ελληνικού Κοινοβουλίου, όλων των παρατάξεων, καθώς και οι επίσημοι Ανώτατοι Κρατικοί Λειτουργοί πού πέρασαν μάλιστα αυτά τα χρόνια από το Μοναστήρι μας και μάς συνεχάρησαν για το τεράστιο, μοναδικό έργο μας –όπως και γραπτά ακόμη το χαρακτήρισαν– όλους αυτούς πού τους τιμώ ιδιαίτερα για το ήθος και τις νομικές τους γνώσεις και πού ο Ελληνικός λαός τους εμπιστεύτηκε τα υψηλότερα αξιώματα… υπήρξαν αφελείς και παραπλανήθηκαν.
    Διερωτώμαι. Υπάρχουν λογικοί άνθρωποι πού θα δεχθούν μία τέτοια άποψη;
    Με πόνο ψυχής, συκοφαντούμενος αλλά και πνευματικά ήρεμος θα ακολουθήσω τον δρόμο πού επέλεξε για μένα ο Κύριος. Θεωρώ φυσικά υποχρέωσή μου με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω το έργο της Δικαιοσύνης.
    Ειλικρινά, με την επιστολή μου αυτή με ενδιαφέρει βασικά να διαφυλάξω το κύρος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου και του Ορθόδοξου Μοναχισμού εν γένει, της Δημόσιας Διοίκησης και τελευταία τον εαυτό μου.
    Τώρα το αν κάποιοι θέλουν να πλήξουν τις αξίες της Ορθοδοξίας, του Μοναχισμού, την αξία των Πολιτικών του τόπου μας, των Κρατικών Λειτουργών σε όλα τα επίπεδα, καθώς και την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στην Δημόσια Διοίκηση και στους θεσμούς της χώρας μας αυτό θα το κρίνει η ιστορία και ο χρόνος.

    Ευχόμεθα η Κυρία Θεοτόκος, η Έφορος και Ηγουμένη του Αγίου Όρους, στην οποία είναι αφιερωμένη και η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου, να αναλάβει τα πάντα, να φωτίσει όλους, να γίνουν όλα κατά το άγιο θέλημά Της.

    Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου
    Αρχιμανδρίτης Εφραίμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά σου Κουτρουλό. Αυτές τις ημέρες είναι όμορφα. Πότε φεύγει ο ξάδελφος για Σιγκαπούρη? Ο μεγάλος αδελφός έμαθα οτι έφθασε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γαρουφαλιά να είσαι καλά, ευχαριστω, ξεκινα τις περιπολίες! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να εισαι καλα ανωνυμε....
    το ειχα πολυ εννοια να διαβασω την επιστολη του Ευφραιμη!!!
    ελεγα που θα την πετυχω,που θα την πετυχω!
    τωρα ηρεμησα μπορω να συνεχισω τις δραστηριοτητες μου!................
    .............!!!!!!!

    καλησπερα blogοπαιδα!
    μαζευομαστε η οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ...
    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΠΑ...ΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΚΑΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειδικα αυτου του ΜΑΚΑΚΑ!του bisnesman Εφραιμη!

    καλησπερα πιπινακι!
    αποψε μαλλον θα εχουμε ανομβριες διοτι εχει ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ Μ'...
    ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ (Η ΑΣΧΕΤΗ )...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελλαδα-Ελβετια!
    και εγω τον γυιο μου ρωτησα!
    η φατσοβολτα εγινε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ... ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. βλεπω ελληνικη ταινια κλασσικη σκηνη Βλαχοπουλου-Εξαρχακος στο πλοιο για Μυκονο και ο Εξαρχακος κανει την αδελφη με φουξια διαφανο πουκαμισο και ροζ ζωνη!περναει ο Καλυβωκας και ο Εξαρχακος πεταει την θεϊκη ατακα..
    "πως ειστε??"με το αναλογο αξαν!
    ατελειωτες ελληνικες ταινιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΓΩ ΠΕΘΑΙΝΩ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ... ΦΟΒΕΡΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΑΣ ΑΠΟΨΕ,ΔΕΣ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΝΕΝΑ DVD ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΠΟΝΤΕΣ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΖΩΝ ΜΠΟΙ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BLOG ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και με Αυλωνιτη-Ριζο..
    -ειναι μεγαλη Βαγγελη μου?(η Βασιλειαδου)
    -ε δεν ειναι και σαν την Πελλοπονησο!!
    χαμος!

    το boulboulaki δουλευει αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ... ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εχασα τευχος!
    καληνυχτα Κορινακι!
    καληνυχτα ερημο Blog!
    καληνυχτα ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. NA TO ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ!!!!!
    ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kalinixta apo letonia,kati tetia meri einai gia na les ti oraia einai h andros.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καληνυχτα απο Ελλαδα στην Λετονια!
    γεια σου πατριδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα, γεια σου Γιώργο να έχεις καλά ταξίδια, μαγικό μέρος η Λετονία; Τζάσανε όλοι; εκτος απο το ματς έχει και πανσεληνο σήμερα. Για ρίξτε μια ματιά στο φεγγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΚΑΡΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΓΙΑΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλως τα κοριτσια!!
    χαιρομε που ηρθατε!!
    σερφαριζα χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οπως έλεγε ο Forrest Gump: life is like a box of chocolates ποτέ δεν ξέρεις τι έχει μέσα αυτό που διαλέγεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Καψοραχούλα μου, σήμερα είμαι ορεξάτη, γεμάτη ενεργεια και ζωντάνια. Venceremos !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μη λες για σοκολατακια!
    το μυαλο μου παει αλλου! ε κουτρουλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ,ΤΡΩΣ ΤΡΩΣ ΓΛΥΚΕΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΝΤΟΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΟΝΤΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μετα απο τοση δουλεια γεματη ενεργεια? η τουρμποboulboul!!

    γλυκο μου boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΕΣΙΑΛ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κοιτα...ας δαγκωνα τα συγκεκριμενα σοκολατακια και ας πηγαινα κατ'ευθειαν στη μασελα!!!χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δουλεψα γεματη κέφι και χαρά, τωρα που γύρισα σπίτι μου απολαμβάνω το φως του φεγγαριού! Που βλέπεις το παράξενο; επειδή δούλευα 11 ώρες; σιγά το πράγμα! παλιά δουλευαν από ανατολή σε δύση! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ...ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΙΟ ΓΗΙΝΟ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ... Ενα μπακλαβά σοροπιαστό, αυτό προτιμώ από τα σοκολατάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΜΗ ΔΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φαγαμε ενα γκολ.
    Αλλο Μολδαβία κι άλλο Ελβετία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΚΜΕΚ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλα....οτι πεις!!!κουτρουλο μου!

    boulboulaki παιδι μου χαιρομαι που νιωθεις ετσι!
    στακα να βγω και εγω να δω το φεγγαρι!
    οσο για την δουλεια και τις ωρες τι να σου πω παιδι μου!!!!
    στη μανα σου το ειπες?(χι χι χι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. στραβολεμιασα! ανεβηκα και στην καρεκλα δεν ειδα τιποτις!!
    ειναι απο την αλλη πλευρα gamoti μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. το καλυβι μου ειναι δυτικο!
    τωρα με ξεσηκωσατε με τα γλυκα!!
    αλλα δεν θα φαω!!!οχι,οχι,οχι!
    τζιζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΗ.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. εγω εχω σοκολατα στο ψυγειο αλλα ευτυχως δεν τρελαινομαι για σοκολατα,μονο την πικρη τρωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΟΡΙΝΑ ΤΩΡΑ ΘΥΜΉΘΗΚΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλα...τωρα ουτε εσυ ουτε εγω θα φαμε!μια αλλη φορα χε χε!

    και ο σπιτικος μπαγκλαβας ομως καλος ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το πιπινι βλεπει DVD,καληνυχτησε πριν μπειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΥΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΕΙΜΑΙ ΓΛΥΚΑΤΖΟΥ,ΒΛΕΠΕΙΣ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΩΣΤΕ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η BOUL-BOUL ΜΑΓΕΥΤΙΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ.
    ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΙΓΑ=ΣΙΓΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δυσκολα θα βρεις ανθρωπο να μην του αρεσουν καθολου τα γλυκα!
    καληνυχτιζω και εγω κοπελα μου!
    θα τα πουμε αυριο!
    φιλακια πολλα-πολλα

    καληνυχτα boulboulaki!καλη ξεκουραση γλυκεια μου!!

    και κοριτσια...καλη φεγγαραδα!
    κοψτε μου ενα φεγγαροκοματο να το δω αυριο!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εμπλεξα με την πολυκατοικία, gamoto μου, είμαι διαχειρίστρια που να πάρει. Καληνύχτα, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καληνυχτα κοριτσακια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα guys, απο την ηλιόλουστη και καψαλισμένη Άνδρο, μιας και χθές το μεσημέρι είχαμε φωτιά στο Κάστρο (Κοχύλου).
    Ο Εφραίμ φταίει..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. προλαβαινουμε να μπουμε στο υπογειο.....????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Παναγια μου!!
    τι ξερεις ανωνυμε και μετρας αναποδα?
    πιπινι τα αρβυλλα και τις μασκες!


    α ρε faudi! το χιουμορ σου!!!
    μη χανεσαι ρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΑ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΩ ΥΠΟΓΕΙΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ!
    ΗΡΘΕ ΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΜΠΕΜΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΞΕΣ ...
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Να μας ζήσει.
    Γειά σου Κορίνα.
    Να σου ζήσει Αντρίκο. Να σου ζήσει Πρόεδρε.

    Με αγάπη
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΛΕΩΝΙΔΗ ΟΜΟΡΦΕ ...
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΛΕΙΒΑΔΟΜΩΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ.....

    Την καλημέρα μου σε όλους..Κορίνα, Λεό , Καψοράχη , Faoudi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλοριζικη η μπεμπα κουμπαρε......


    Λεω εμαθα θα πας για μπακλαβα την αλλη βδομαδα.....με ρεγουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. να σας ζησει η μπεμπα προεδρε Αντρικο και Κουλα! γερη και καλοτυχη!

    Κορινα βγαλε τα αρβυλλα παιδακι μου!θα κανεις καμια μυκυτιαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΟ ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ALECTORIS ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γεια σου Φαούδι.
    Σύγνώμη για την απουσία μου αλλά είχαν έρθει επισκέπτες και είχα ανέβει στην είσοδο. Σχολάω σε λίγο. Φαούδι ευτυχώς δεν τρελλένομαι για τα σιροπιαστά. Όχι οτί δεν θα δοκιμάσω.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αχ ρε Λεό.....άλλη στην Πόλη και άλλη στο χωριό (Λειβάδια)...εγώ δηλαδή χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλό μεσημέρι σε όλους.

    Τα λέμε αύριο πάλι. Σας ενημερώνω ότι ένας τολμηρός κάνει μπάνιο στο Νειμποριό. Μπρρρρρρρ......
    Γεια σου big brother.

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΧΑΜΕ ΓΕΝΝΗΤΟΥΡΙΑ ΕΕΕΕ?
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΗ ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ.
    BOUL-BOUL ΠΗΓΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΙΚΕΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ,ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ.
    ΚΟΡΙΝΑ ΦΟΒΕΡΑ TA E-MAIL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. κουτρουλο μου επρεπε να πας απογευμα στο ΙΚΕΑ σημερα!
    θα σε κερνουσα καφε!(εχει ωραια γλυκα!)
    Λεο και εγω θα κολυμπουσα σημερα στην Αντρο!μια χαρα καιρο εχει!
    εδω εχω κολυμπησει Μαϊο!

    καλο μεσημερι σε ολα τα φιλαρακια!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή