Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Η Παναγιά μαζί μας και οι Άγιοι Απόστολοι!

Πως δεν θα χάσετε τα λεφτά σας; 1. Περιορίστε τις άσκοπες βόλτες με τ' αυτοκίνητο. 2. Χαμηλώστε τον θερμοστάτη του θερμοσίφωνα. Κάντε οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο νερό, στο τηλέφωνο. 3. Μην μιλάτε πολύ ώρα στο κινητό, τα πολλά λόγια σας οδηγούν στη φτώχεια. 4. Αφήστε τα λεφτά σας εκεί που τα έχετε. Κάτω από το στρώμα, κάτω από το στρώμα! 5. Μην ψωνίζετε με πιστωτικές, μας έχουν ρουφήξει το αίμα με το μπουρί της σόμπας. 6. Μην κόψτε τις ταβέρνες, τα ουζερί, τα καφέ. Ότι κερδίσετε θα τα δώσετε στον ψυχίατρο. 7. Να ακούτε αυτά που σας λένε οι ειδικοί να είσαστε ενημερωμένοι. 8. Να κάνετε ότι κόψει η γκλάβα σας, το ένστικτο της αυτοσυντήρητης είναι το ισχυρότερο. 9. Διαβάστε Καβάφη τα έχει πει όλα. 10. Αγαπήστε τον πλησίον σας, σε μια πολύ κακή στιγμή μόνο αυτός θα σας δώσει μια φέτα ψωμί με λίγη γλίνα.

56 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ BLOGOΠΑΡΕΑ ...
    ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΜΑΤΑΚΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ... Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ ΠΛΕΟΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελααααα!!!δεν θελω πεσιματααααα!!!!
    μην παιζετε το παιχνιδι τους!
    να μας κανουν φοβικους θελουν για να μας κανουν οτι θελουν!!!!
    θελω ανεβασμενη την blogοπαρεα και επαναστατικη!!
    στ'αρματα στ'αρματα!
    venceremos!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είμαι φοβική, καλά πληροφορημένη θέλω να είμαι αλλά... κάνω και τον σταυρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να κανετε οτι κοψει η γκλαβα σας!!
    χα χα χα χα!!
    φοβερη ατακα!!εγω καθε μερα κανω οτι κοψει η γκλαβα μου!!
    μεγαλο φαρμακο!σωζει ζωες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ Χ..Ε ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που θα με πεις εμένα φοβική! Μωρέ φοβούνται τα Boul-boulλάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε boulboulaki! η πολυ πληροφορηση απο ΑΥΤΟΥΣ που ειναι οτι θελουν ΑΥΤΟΙ να μαθεις ειναι που σε φοβιζει!
    ειναι λιγα αυτα που μπορουν να μας παρουν! τα περισσοτερα ειναι κρυμενα εκει που δεν θα τα βρουν ποτε!!
    χεστους μανα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ... και ακόμη πιο ψηλά Κορίνα!
    Καλησπέρα Λωνίδη & Φένη
    Καλησπέρα ατρόμητοι Λειβαδιανοί!(πολλές καλησπέρες σήμερα... μπα σε καλό μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κορινα η γιαγια Παρασκευουλα ελεγε"οτι ειναι να γινει παιδακι μου μου θα γινει" ετσι απλα!
    κατι ηξερε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΗ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μωρε τι λες; Κούλαρε δεν είναι καιρός για venceremos, κράτα την όρεξη σου, θα χρειαστεί μετά... χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΤΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ...
    ΠΟΥ ΠΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΣ ΣΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνο που μέχρι τώρα το βλέπουμε στους δέκτες Live...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορινα σου μιλαει ανθρωπος που περναει εξω απο τις τραπεζες και με χαιρετουν απο τα τζαμια οι υπαλληλοι!
    ολα στην ζωη μου με δανεια τα απεκτησα! και χρωσταω! απλα σκεφτομαι οτι κατι και καποιους εξυπηρετει ολο αυτο το θραβαλικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τρομαζουν οι καψοραχες ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΧΙ ΕΜΑΣ ΟΜΩΣ ...
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ Μ' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν προσπαθω αλλο!
    με ριξατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ...
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΙΚΕΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σ'αγαπαω ρε boulboulaki! και εσενα και αλλους πλησιον!
    οχι πολλους,λιγους και εκλεκτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κρίμα μια φορά είπα και εγω να δώσω οικονομικές συμβουλές. Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν θα παω! φοβηθηκα!
    πιπινι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σνιφ, δεν κάνω για οικονομολόγα! Σνιφ! Νόμιζα πως το "είχα" Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΘΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΙΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΘΕΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΛΕΓΕ ΛΕΓΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα παω αυριο στο ΙΚΕΑ και θα σηκωσω την μπανκα στον αερα!
    και ας ερθουν μετα να μου παρουν τις συρταριερες με τις σωβρακοφανελες μεσα!! χα χα χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΟΗΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΒΡΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ναι! και μετα θα κυκλοφορει ξεβρακωτος! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ηταν ενα πούλμαν με Εβραίους και μένει από βλάβη έξω από ενα φούρνο κοντά στο Αουσβιτς. Ο οδηγός λοιπόν πηγαίνει στον φούρνο για να τηλεφωνήσει στην οδική βοήθεια
    - φίλε, λέει στον φούρναρη, έχω ενα πούλμαν εξω με Εβραίους μπορώ να κάνω ενα τηλέφωνο;
    Και ο φουρναρης του απαντά:
    - τι να σου πω ρε φίλε εγώ ένα φουρνάκι τόσο δα έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γιατι οι ξανθες δεν τρωνε μπανανες?

    επειδη δεν εχουν φερμουαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ταχυδρόμος δουλεύει για τελευταία ημέρα και μετά
    βγαίνει στην σύνταξη.
    Όλοι στις γειτονιές, που τόσα χρόνια παρέδιδε τα
    γράμματα, τον ξέρουν και επίσης ξέρουν ότι αυτή είναι
    η τελευταία μέρα της δουλειάς. Έτσι, από το πρωί
    παίρνει διάφορα δωράκια από τους κατοίκους της
    περιοχής, σε κάθε σπίτι που πηγαίνει..
    Στο τελευταίο σπίτι της διαδρομής του, ανοίγει αυτή η
    πανέμορφη ξανθιά γυναίκα, η οποία του λέει:
    * Επειδή σήμερα είναι η τελευταία σου μέρα στην
    δουλειά, θα ήθελα να σου φτιάξω το πρωινό.

    Ο ταχυδρόμος δέχεται και μπαίνει στο σπίτι.
    Καθώς τρώει το πρωινό του, εκείνη μπαίνει στην
    κρεβατοκάμαρα και φοράει κάτι πιο άνετο, πιο σέξυ και
    ξαναπηγαίνει στην κουζίνα. Όταν έχει τελειώσει το
    πρωινό του, τον πιάνει από το χέρι και τον οδηγεί και
    πάλι στην κρεβατοκάμαρά της.
    Εκεί ο υπάλληλος απολαμβάνει το καλύτερο σεξ που είχε
    κάνει ποτέ στην ζωή του.
    Λίγο αργότερα και καθώς ντύνεται, η ξανθιά έρχεται και
    του δίνει ένα πεντακοσάρικο.
    Εκείνος την κοιτάζει απορημένος και της λέει:
    * Μου προσέφερες ένα θαυμάσιο πρωινό και έκανα μαζί
    σου το καλύτερο σεξ της ζωής μου. Αυτό, τώρα, τι
    είναι;

    Η ξανθιά του εξηγεί:
    * Ήξερα ότι σήμερα ήταν η τελευταία μέρα στην δουλειά
    σου αλλά δεν ήξερα τι να σου δώσω.
    Έτσι, ρώτησα τον άντρα μου και εκείνος μου είπε:


    "Γα.α τον μωρέ, και δώσ' του ένα πεντακοσάρικο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αμα πεινασουμε θα κανουμε καταλειψη στις μονες! εχει φαϊ εκει!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ηρθε ο αποκατω και μας ειπε οτι μπηκε ποντικι στο σπιτι του!!
    ωραια θα περασουμε αποψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΔΩ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΤΑ ΑΡΟΥΡΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. να ακουσω την νυχτα το τσακ της φακας και να πεθανω!
    κουβαλουν πολλες αρρωστιες τα ποντικια!
    του μαγαρισε ολο το σπιτι ομως!
    ελειψε δυο μερες ο ανθρωπος και του πηγε παντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εχω και κοτερο παμε μια βολτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ολη η πολυκατοικια θα κανει!
    δεν γινεται αλλιως!

    το κουτρουλο γιορταζει το χτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κοριτσακια παω να ισιωσω!
    αντε βρε καληνυχτα και ονειρα γλυκα και ασκανδαλιστα! η και σκανδαλιστικα αμα γουσταρετε!
    φιλακια πολλα πολλα!
    μουτς!μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή